jeg har svart hår



Jeg har, som dere vet, velsket mellom blondt og mørkt hår flere ganger per år, men alltid likt blondt best. MEN – nå føler jeg meg ferdig der for en stund! Jeg har farget håret helt svart idag, og jeg elsker det. Silje Walberg på hendrix hair pilestredet er min frisør, og extensionene mine er fra luxushair. Fargen er #1b!

Frisøren tar lang tid, så jeg føler på en måte at det enda er midt på dagen, haha. Nå skal jeg ha et møte her hjemme (faktisk!) før jeg skal blogge mer for dere. Love you lots!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg