about last night

Hei kjære! Jeg tenkte å fortelle dere litt om min kveld i Frederikstad, som fant sted hos fine venninner og videre ut på byen etterhvert. Jeg kom ganske sent fram hit, så jeg måtte bare kaste i meg jellyshots og mat før kvelden fortsatte. Jeg elsker når man blir invitert hjem til noen som virkelig har fikset masse godt, mat gjør meg glad! 🙂 Men etterhvert dro vi som sagt på byen hvor vi hadde fikset et bord. Det var litt mingling, dansing og bobler i glasset til en avslappet stemning, men jeg hater når mennesker man ikke kjenner, som ikke engang sier hei, skal plassere seg ved vårt bort og “free-ride” på andre sine penger / kontakter. Det er hyggelig å bli kjent med mennesker, men.. Med en gang man har et bord står det 1000 mennesker rundt og bare henger, i håp om en liten sofaplass. Om det er så viktig, fiks et eget bord eller i det minste si hei, haha.. Men det var en morsom kveld uten noe drama og skandaler til tross for mangel på plass, haha! Og Frederikstad er virkelig en fin by!


Kaya (som jeg sov hos inatt) og meg. Veldig glad i denne jenta!



Theo, Joakim, meg og Fetisha! Møtte guttene først igår, mens Fetisha er jeg god venninne med i Oslo.

Jeg hadde på meg en hvit jumpsuit fra zara med nike air max på beina! Det beste er å ha lave sko på byen, synes jeg. Da kan man danse helt villt uten å tenke på balansen! Nå skal jeg gjøre meg klar her, før jeg tar bussen hjem til Oslo. Vi snakkes der!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg