hello goodbye

What, logget inn på bloggen og ser at mitt forrige innlegg er borte? Noen som vet hvordan jeg får det tilbake?? Jeg var jo superfornøyd og spent på å høre deres meninger, men finner det ikke noe steder.. Får prøve å skrive det igjen imorgen, haha. Nå skal jeg sove!

Men en ting vil jeg gjerne ha fra dere. Serietips! Jeg har sett frustrerte fruer, sex and the city og ugly betty flere ganger, så noe i den stilen ville ha vært fint. Liker ikke PLL, one tree hill og greys anatomy, så ikke de seriene. Blir veldig glad for tips.

Håper dere har det fint <3

 

foto : Therese Sommerseth.

370 kommentarer
    1. Er ikke i den kategorien du ber om, men du burde virkelig gi Sons of Anarchy en sjanse! Hadde aldri trodd den falt i smak for min del heller, men.. Jaaahh, GIVE IT A TRY! Hvis du liker det, kommer du til å takke meg foralltid 😉

    2. hvordan kan man ikke like pll? Hehehe, men NCIS er så bra!!! (ikke ncis los angeles elns, men bare der det står Ncis!

    3. Teen Wolf eller Supernatural. Syyykt spennende, bare se. Spesielt Teen wolf, ærlig du blir hekta jeg låver, ferdig liksom

    4. Du må se DEVIOUS MAIDS viss du likte desperate housewives!! Den er jo enda bedre , helt seriøst! Du blir hekta etter 10 min, lover <3

    5. Supernatural
      Orange is the new black
      Orphan black
      Prison break
      Breaking bad
      Hannibal
      Mine favoritter! Verdt å se

    6. 90210 😄!! yndlingsserien til meg og alle mine venninner!
      Altså nyinnspillingen av serien, ikke den fra 90tallet:)

    7. Rakk å lese innlegget, håper du får det gjennom imorgen! Hadde vært spennende og lese debatt om tema!

    8. Hmm innlegget om sinnsyke fobier der der nå? Hvis det vur det innleget du mente? Ble du hacket eller skjedde det kanskje bare en feil? Hmm

    9. Håper du følger med på Orange is the new black! Ellers er den nye serien “Jane the virgin” som ligger på tv2 sumo ganske morsom, og spenende 🙂

    10. Ikke akkurat den kategorien du spør i men.
      Orange is the new black: 8,4 på imbd!!
      Dollhouse:
      En serie om mennesker som får hukommelsen slettet og blir programmert alt etter hva de trenger de til. Så får de forskjellige oppdrag som kan gjelde sex, tyveri osv. 7,8 på imdb.
      Sense8:
      Orginalserie fra netflix – A group of people around the world are suddenly linked mentally, and must find a way to survive being hunted by those who see them as a threat to the world’s order. Veldig bra. 8,4 på netflix.
      House of lies:
      En serie som du og Robin sikkert kunne sett ilag. 7,4 på netflix.

    11. Devious maids! 1 sesongen ligger på viaplay, se en episode og du er hektet(det ble jeg)! Ha en fin kveld 🙂

    12. Vikings, Game of Thrones, Drop dead diva(ANBEFALES!!), Call the midwifes, The Tudors(personlig favoritt), The seeker(sannhetens sverd heter den på noen sider), Black sails, The affair, Klondike, the 100, Red band society, Borgia, The white queen!

    13. vampire diaries, teen wolf, prison break, orange is the new black, the kardashians, og det morsomste og gøyeste SHAMELESS

    14. Prison break
      Breaking bad
      Supernatural
      Kyle xy
      Breakout kings
      Gossip girl
      Sons of anarchy (!!!!)
      Skins
      Misfits
      Californication
      Eye candy
      Dexter
      Life unexpected
      Teen wolf

    15. Jeg er en sann type som blir raskt lei av filmer/serier.. Men Orphan black overrasker meg hele tiden! Den er sinnsyk bra, og mener det virkelig er verdt et forsøk! Er du glad i spenning så er dette den beste jeg har sett!

    16. Orange is the new black! Sykt bra serie 🙂 startet på den igår, og har allerede sett 8 episoder. hilsen fast leser!

    17. arrested developement (beste som finnes)
      eastbound and down (morsom)
      american horror story sesong 1 (skummel)
      twin peaks (god gammel)
      curb your enthusiasm (sykt morsom)

    18. DROP DEAD DIVA! Lover at du vil digge den! 😀
      Fikk til og med samboeren min hekta selv om det er en girly serie 😀

    19. Orange is the new black!!! Sesong 3 har også nettopp kommet ut 😀
      Switched at birth! Startet på serien for litt siden, og er allerede ferdig med 4 sesonger! Utrolig bra serie som handler om to tenåringer som ble bytter om på sykehuset når de ble født, og har levd 15-16 år hos hverandres familie før de finner ut av det. Jeg synes den hørtes kjedelig ut først, men den var visst utrolig bra, så jeh ville ha gitt den en sjanse!

    20. sjer flere har sakt det, men æ si det æ åsså , sons of anarchy ! høres kansje rart ut, det tenkt æ åsså helt te æ prøvd , å æ e såå hekta sjet det for sikkert 5 gang no 😍😍 det bli bare bedre å bedre !!

    21. THE FOLLOWING. PSYKOLOGISK SMART/SKUMMEL OG FANTASTISK GENIALT SPENNENDE LAGET. ALT AV EPISODER LIGGER TILGJENGENGELIG UTE.

    22. Hei 🙂 Jeg digger bloggen din og leser den hver eneste dag. Du er en veldig inspirerende og herlig person som alltid virker så blid og snill mot andre. Jeg ser virkelig opp til deg. Jeg har lenge sett på en serie som jeg synes er den beste serien som noen gang har blitt laget. Det er selvfølgelig serien Glee. Den handler om ungdommer med musikalske talenter, og om deres liv på skolen og i sanggruppen. Det er en utrolig bra serie med masse musikk og dans og du blir veldig glad av å se på den. Serien Glee finnes i hvertfall på Netflix og jeg anbefaler den sterkt. Hilsen en jente på 15år som er stor fan av deg og bloggen

    23. Drop dead diva må du berre sjå på netflix! Heilt hekta oh klarer ikkje legge dataen fra meg for å stoppe å sjå!! XD ellers jane the Virgin på tv2 bliss!

    24. – The vampire diares
      – gossip girl
      – orange is the new black
      – the walking dead
      – white collar
      – friends
      – drop dead diva

    25. Sons of Anarchy (8,7 på IMDb), American Horror Story (8,4 på IMDb) og Oz (8,9 på IMDb, ligger på HBO Nordic)

    26. “My Mad Fat Diary” er helt fantastisk og anbefales på det varmeste! De to første sesongene ligger ute på TV2Sumo i tillegg 🙂

    27. ser at de fleste her ikke har peiling på brae serier… Spartacus, American horror story, game of thrones, Rome, Vikings, V, Fringe, Sopranos og the Wire… og weeds er verdt og bruke livet sitt på

    28. 1. Gossip Girl
      2. Prison Break (!!!)
      3. Orange is the new black
      4. White Collar (kanskje mer for deg og Robin sammen)

    29. Orange is the new black, eller friends. Finnes ikke bedre serie enn friends, i hvertfall hvis du liker SATCH 🙂

    30. Prøv orphan black. Det er en serie som ikke kan knyttes til de du nevnte, men gode Gud den er utrolig! Herlig avbrekk fra det ellers så typiske dramaseriene. Kort fortalt handler det om en kvinne som ser en kvinne prikk lik seg selv hoppe foran toget, som viser seg å være en klone. Mer skal jeg ikke si, den må sees! Finner den på Netflix 😊

    31. Håper du gir glee, big bang theory og misfits en sjanse fordi de er virkelig gode på forskjellige måter.
      På alle disse seriene(spesielt big bang theory) er det mange sesonger å se for å få med seg og å skjønne fortsettelsene i de nyeste episodene. Glee er jo ferdig, og lager ingen nye episoder lengre, men det er absolutt verdt å se de seks sesongene som er laget:) Big bang theory er ekstremt artig, men der er det også utrolg mye å se(8 sesonger) før man skal gå videre.
      Vil selvfølgelig anbefale the kardashians, men det har du vel sett før?

    32. The mindy project
      Breaking bad
      Orange is the new black
      Game of thrones
      Galapagos dok. Med david attenborough er også fantastiske, tror du ville likt 🙂

    33. MAKE IT OR BREAK IT GARANTEEERT! DEN ER SÅ BRA AT JEG EGENTLIG ANGRER PÅ AT JEG BEGYNTE FORDI JA DEN ER ALT FOR BRA OG NÅR DEN ER FERDIG BLIR ALT LITT KJEDELIG PÅ EN MÅTE HAHAHAH MEN DEN ER SÅ GØY!!!!! HÅPER DØNN DU SER DEN

    34. Carrie Diaries! du kommer til å elske den når du liker sex and the city 🙂
      Switched at birth, Hart of dixie, the vampire diaries….

    35. House of cards, Dexter, Sons of Anarchy, Downton Abbey, The Fall, The Killing (anbefales sterkt hvis du liker krimserier), Call the midwife. Alle disse seriene er knallgode!

    36. Har nettopp begynt på drop dead diva, å komt til sesong 4 på bare en uke 🙊 haha.. Ble litt hektet…..

    37. Teen Wolf, The 100, Gossip Girl, Suits og Modern Family er bra serier! The Vampire Diaries er en klassiker selvfølgelig 🙂 Ellers så har man The Big Bang Theory, Cougar Town og The O.C.

    38. Vær så snill å se dexter, du kommer ikke til å angre!! Hånden på hjertet den beste serien jeg har sett, og jeg har sett mange!!! Også positivt at hele serien er ferdig så da har du hele 8 sesonger som venter på deg 😀 best å se alt i en smekk haha! Ellers vil jeg anbefale game of thrones, vampire diaries og the walking dead

    39. How to get away with murder. Uten tvil. Jeg liker de samme seriene som deg, og er helt cray over denne serien

    40. De eneste serian æ virkelig vil anbefale e Game of Thrones og Orange Is the New Black! Det e to vell gjennomførte seria som sett sæ i hjertet ditt, no joke. E iværtfall mine favorittseria!

    41. Du burde begynne å se på Home and Away, det gå hvær ettermiddag på tv2. Kjempegøy når du først begynner å se. 😊👍🏻

    42. Orphan black, Orange is the new black, breaking bad, keeping up with the kardashians, the lying game. Dessverre bare det jeg kommer på i farta.. (Alle utenom Kuwtk og the lying game er på netflix 🙂 ) OG SELVFØLGELIG GAME OF THRONES!! Nå kan du gosse deg med fem hele sesonger, sykt spennende så fort du kommer deg inn i det 🙂

    43. The Vampire Diaries!
      Det er helt utrolig bra😍 Jeg ser på det nå og er helt hekta!!
      Det er spennende og morsomt❤️ pluss at skuespillerne er dritfine og kjekke😍
      Du burde virkelig begynne å se på det! Du burde se ett par episoder før du avgjør om du vil fortsette å se på det eller ikke😊 Jeg tenkte at dette ikke var noe for meg etter to episoder men så, så jeg en eller to episoder til og syntes det var bra og begynte å se på det😍👌

    44. Serien Fringe er veldig bra. Det er ein sånn mindfuck sci-fi-serie som eg har sett i alle fall tre gonger! Anbefalast! Ellers så ville eg sett Call the Midwife (nostalgisk 40/50-tals) og Modern Family 🙂

    45. Modern Family! Tidenes feel good-serie med episoder som varer kun 20 minutter per. Lover at du vil like den! Se fra sesong 1 🙂

    46. True blood og Six feet under er mine soleklare favoritter!
      Prison Break er også utrolig avhengighetsskapende om du ikke har sett det fra før.

    47. jeg rakk å lese innlegget! ikke lenge siden heller egentlig, men når jeg skulle kommentere det om hvor bra det var så gikk ikke kommentaren min igjennom! men utrolig synd det ble slettet, var skrevet sååå bra, og ville se om det ble debatt i kommentarfeltet eller ikke. selv syntes jeg innlegget var utrolig bra, og kunne ikke sakt det bedre selv!

    48. The Fosters! Utrolig koslig serie med en veldig annerledes handling enn de andre seriene! Og 90210 er gøy det også!

    49. Jeg så nettop ferdig en serie kalt: Secret and lies. Jeg tror den skal sendes på TV, men om du vil se den på nettet så finnes den på en nettside kalt stream (eller noe sånt)! Masse bra serier der som jeg anbefaler! Secret and lies et en kort serie med bare 1 sesong, så jeg så på den (intenst) i en uke tror jeg. Den var veldig bra og ganske spennende, med en uventet slutt!

    50. The vampire diaries MÅ du bare se! lover deg, du kommer til å bli så forelsket i den!
      Og ofc min andre favoritt Gossip girl! Elsker de begge seriene like mye

    51. Innenfor komediesjangeren, syns jeg du burde prøve deg på Modern family og The unbreakable Kimmy Schmidt (ny netflix-serie, syns det er rart ingen har nevnt den). Serier jeg blir i godt humør av i alle fall 🙂

    52. Jeg fikk ikke lest det forrige innlegget, men tittelen fanget meg med en gang! Hadde vært supert om du hadde orket å skrevet det på nytt! Skjønner om du ikke tar deg tid til det, kanskje litt stress å huske hva man har skrevet og skrive det like bra!

    53. hei! Har akkuratt startet en blogg om skjønnhet, inspo, foto, hverdag og diverse. Gjerne ta en titt om du vil:-) bloggen heter karolinasollid.blogg.no

    54. The Carrie Diaries!! Det handler om Carrie Bradshaw, men før New York. Når hun gikk på high school. I introen sier de “before it was sex, before it was the city, it was just me, Carrie. Carrie Bradshaw” eller noe i den duren, så du skjønner. Det er seriøst beste serien jeg noen gang har sett, synd det bare ble to sesonger:(
      Frikjent må du også se om du ikke allerede har sett det!
      Glee, glee Sophie! Trenger jeg si mer, bare, åh, SE DET!!!:D

    55. Devious maids! Er laget av de samme produsentene som lagde frustrerte fruer. Og mener eva longoria også produserer den. Den er veldig lik, men helt andre vrier og mer latinamerikansk 🙂

    56. New girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    57. Chuck!
      Utrolig kul serie om en helt vanlig datanerd som plutselig får lastet ned alle regjeringens hemligheter inn i hjernen sin, og må derfor jobbe sammen med CIA! 🙂

    58. Takler ikke Pretty little liars eller Vampire Diaries(???), men elsker elsker elsker Orange is the new black!! Sesong tre var desverre ganske rævva, men sesong en er i hvertfall verdt å se 😉
      Begynte å se How I Met Your Mother for en stund siden, og plutselig er jeg på sesong åtte?? Hahaha det tok litt tid å “komme inn i det” men nå er jeg in love.
      I tillegg er Drop dead diva er definitivt i samme kategori som Ugly Betty! Har riktigok bare sett førstesesongen men den var veldig ok, ble hekta som faen og binge watched hele sesongen på no time. Datt desverre heeeelt av i sesong to, men det gikk fint liksom, trengte ingen “closure”.

    59. Orphan Black, the vampire diaries, how i met your mother, skins, misfits og orange is the new black anbefalest sterkt!

    60. Hva med å plotte seg inn på National Geographic, Discovery, Animal Planet, BBC Earth? Der kan man faktisk lære noe. Kanskje ikke like spennende som alle disse tanketomme, spennende, “morsomme” seriene som er populære på TV. Men, de setter tankene i sving og er ikke sløvende! Selv digga jeg Frusterte fruer når den gikk. Har funnet ut av etterhvert som årene renner på, ikke kast bort verdifull tid du har, på å se serier. De er laget for: har du sett en episode, så mååå du bare se den neste og den neste. Tilslutt blir man rett og slett avhengig. Hvorfor må vi alltid se på noe? Det finnes vel ikke noe bedre enn å kveile på sofaen, med beina litt høyt. TV Off. Music ON!

    61. Scandal!! Den serien har alt! Eyecandy, spenning, , humor, romanse og intriger! Og med fantastiske Kerry Washington i hovedrolla. Bare antrekkene hennas gjer serien vert å skjekke ut!

    62. forbudt å tigge i Norge?
      i går, 22.19
      View Original Post
      Hva mener dere om debatten som nå går rundt angående romfolk i Norge og eventuelt forbud av tigging? Nå har det vissstnok kommet fram at romfolk ikke driver med organisert kriminalitet, de er virkelig fattige og pengene går til deres nære familie, selv om jeg ikke er helt 100% sikker på hvor godt ho?
      Dette var hvertfall starten på innlegget ditt, om du skal skrive det omigjen. Det kom opp på bloglovin 😀

    63. Suburgatory! Perfekt lengde på både episoder (25 min) og serie (3sesonger). Og proppfull av fantastisk humor:D

    64. gossip girl er helt perfekt! det er i den type sjangeren. Tenkte først at det ikke var noe bra, men det er kjempe bra, har lyst å se det om igjen.

    65. Hvordan kan du ikke like Greys Anatomy? Er jo så mye glede, sorg, lykke og alt mellom himmel og jord av følelser der! Ei så intelligent som deg ville jeg trodd hadde digget den serien.

    66. Californication! Har akkurat begynt på den selv, og den er utrolig morsom og veldig sær, så definitivt topp underholdning. Utenom det, bør du se Orange is the new Black hvis du ikke alt har sett den!

    67. Teen Wolf – Supernatural – Once upon a time – The vampire diaries – The originals – Stalker – Arrow – The Flash – Castle – Falling Skies – New Girl – Game of Thrones – Vikings – Sons of anarchy – The returned – The secret circle – Under the dome – Life Unexpected – Orange is the new black – The walking dead
      (ja jeg har en liste og nei jeg har ikke ett liv, hahah.. Håper du finner noe du liker, selv liker jeg alt mulig så har en varriert liste for å si det sånn, PLL er der også, men du sa jo du ikke liker det så. Annbefaler vertfall Teen Wolf på det sterkeste, alle vennene mine har dilla, til og med mamma og pappa… hehe, Ha en god natts søvn da!)

    68. Hva med Ally McBeal eller Gilmore Girls, to sv mine favoritter her hjemme:) Akkurat nå er jeg på siste sesong av Buffy The Vampire slyet:) Også har du jo friends, beste serien som er laget:)

    69. Modern Family og friends anbefales virkelig!
      10 sesonger av friends, der har du litt å se! Bare digger det!

    70. Du burde se Devious Maids! Den er laget av Mark Cherry, som også har laget Desperate Housewives (<3)! Den er fantastisk!

    71. Anbefaler Gilmore Girls! Super søt tv serie, men du må nok laste den ned, det måtte i hvert fall jeg, hvis du ikke slår på stortromma å kjøper hele samleboksen som de selger på Elkjøp 🙂

    72. Hei! Du burde se make it or breake it! Den ligger på netflix. Selv om det er en turnserie er det utrolig spennende å se alt de gjør. Anbefales på det høyeste!!💗 Skriv gjerne på bloggen hvem serie du valgte og hva du syntes om den.
      Du er mitt forbilde💥 -Nemin

    73. Du må se orange is the new black ofc. Og tror du hadde digget Drop dead diva 😀 Yeah! E så mange kule seria netflix har laga. Er også en om noen som har bodd i fangenskap under bakken i sånn 10 år. Husker ikke hva den heter.

    74. Jeg trur du hadde likt Drop dead diva. Veldig soft og søt serie, med akkurat passe drama 😉
      En annen serie jeg syns du burde gi et forsøk er White Collar. Veldig spennende uten å være overdramatisert.
      Kos deg 😉

    75. Black orphan!!!! En “ny” netflix serie (3. sesong er igang nå).. Entourage og Weeds er også bra 🙂

    76. Ang at innlegget ble borte så skjedde det med meg her et par ganger men det var fordi jeg hadde skrevet de før og når jeg publiserte de ble de liggende på den datoen jeg skrev innlegget hvis du skjønner. Kan hende det har skjedd ellers vet jeg ikke. Og hvilke serier du bør se. Vampire diaries, criminal minds, Smallville, pretty litte liars. Og elsker frustrerte fruer. Sett den masse ganger selv og blir ikke lei:)

    77. Liker de seriene selv, og noen som er den type serie som også falt i smak hos meg er 90210!!! drit bra.
      Ellers har du jo devious maids, som er noe lignende frustrerte fruer. ( Eva Longoria har vært med på å lage ).

    78. jeg vil virkelig anbefale deg å se Wayward Pines (utrolig spennende serie), Game of Thrones, Outlander (!!!!!!!!) og Supernatural <3
      Håper du prøver ut noen av dem i alle fall, selv om de ikke helt var i den sjangeren du ville ha.
      Ha en flott dag videre Sophie <3

    79. Forresten, kan du være så snill å skrive om Yulin festivalen på bloggen din? og linke til underskriftskampanjen på change? 🙂

    80. jeg har sett Gossip Girl 5 ganger nå! det er den kjekkeste serien jeg vet om 🙂 så den vil jeg veldig gjerne anbefale videre 🙂 tror den kan passe deg midt i blinken ;)<3

    81. TEEN WOLF GARANTERT! DEN MÅ DU SE!BESTE SERIEN NOEN GANG. FØRSTE EPISODENE ER LITT KJEDELIGE, MEN DU ANER IKKE HVOR BRA DEN BLIR ETTEHVÆRT-SE DEN!

    82. Ingenting er bedre en Teen Wolf. Du kommer til å elske den! Gratis epiosder er på popcorn time, noen er på netflix, men ikke alle.

    83. Det kommer ny epiosde av teen wolf sesong 5 ep 1 29.juli. Men uansett er Teen Wolf den beste som finnes! Du kommer til å elske den sånn seriøst. Alle sesonger har 12 episoder, untatt sesong 3 den har over 20. Så alle episodene finnes ikke på netlfix. Søk opp ” teen wolf online free watch” eller noe. Og sesong 5 skal også ha over 20 ep. Anyway se den!<3

    84. the vampire diaries, life unexpected, ornge is the new black<3 supernatural, heroes, har å hørt at teen wolf er bra, aldri sett på det selv da. the walking dead, døds bra ! hr ikke sett de siste sesongene, men det jeg har sett er utrolig bra. how i metyour mother, the originals 🙂

    85. Du må begynne å se på Teen Wolf, du kommer til å bli sykt hekta. Til og med foreldrene mine ble det med en gang! Den er den mest spennende dramatiske serien som finnes!

    86. Teen wolf må du se! Det er mye å lure på der, men ingenting er bedre en den serien! + at du kan bare skrive innlegg om noe du vil ha svar på fra serien, jeg vet alt. Har blitt helt hekta på den,har liksom sett episodene 10 ganger om igjen… haha

    87. The vampire diaries
      Teen Wolf
      Game of Thrones
      Orange is the new black
      Life Unexpected
      Glee (haha verdt å gi de første sesongene en sjanse, er veldig morsom)
      The OC
      Modern Family (morsomste serien jeg noen gang har sett, haha)
      Friends

    88. Vil anbefale Fringe. Meget spennende og humoristisk science fiction serie som handler om parallelle universer og det overnaturlige. Det er en serie man fort blir glad i, og man får en nær tilknytning til hovedpersonenes karismatiske karakterer.

    89. En moderne familie, sandra usensorert, two and a half man, american horror story, glee, my big fat diary,

    90. Blacklist!!!! River ut håret av rein spenning 😛
      Game of thrones. hørt mye snakk om denne serien i lang tid men tenkt at denne serien var for nerder, men jeg så alle 5 sesongene på en uke for å si det sånn 😛
      om du ikke har sett sons of anarchy så mååå du det!
      NB! hovedrolle innehaveren er skam deilig, truse inlegg er obligatorisk så du ikke sklir ut av sofaen 😛
      waling dead er kjempe spennende den også, sesongene varierer veldig, men absolutt bra underholdning og mannen i huset digger den!
      Drop dead diva er også grei jente serie med lett underholdning, som flere av mine venniner har hatt som guilty pleasure, dumt den ikke ble fornyet etter den nådde sin klimax :/
      True blood <3Alexander skarsgaard<3 =truseinlegg her også 😛
      Vampire diares ble jeg hekta på under oppsssing, og spin off serien deres the originals synes jeg er enda mer spennende. Første spinoff serien som er bedre enn orginalen spør du meg.
      Men anbefaler de begge på det varmeste.
      Mistresses avsluttert forrige sesong i rein frustrasjon for hvor dumme noen kjerringer er! Gleder meg til sesong tre:D
      Orange is the new black!
      Scandal har jeg sett i ny og ne på tv og egentlig slått den fra meg, men utrolig sterk kvinnelig karakter i hovedrollen så tenker at denne skal jeg begynne på straxs nå som jeg må vente ett år på å få vite hva som skjer videre i game of thrones og blacklist 😛

    91. Har du sett ferdig the walking dead da? Hvis ikke er det til å anbefale. Har du derimot sett ferdig, kommer neste sesong på netflix 28.september

    92. Hei kjære Sophie. Jeg skriver til deg i håp om å gjøre en liten forskjell, da jeg vet du er like opptatt av dyrerettigheter som meg. Har du hørt om Yulinfestivalen i Kina? Skal ikke skrive en dritlang tekst om hva det er osvosv, det kan du jo evt sjekke opp selv. Jeg har skrevet ett innlegg om det selv, men du når nok ut til mange fler mennesker enn meg. Derfor spørr jeg så pent om du vær så snill kunne skrevet ett innlegg og gjort folk oppmerksomme på denne grusomme festivalen? Den er på søndag, og jeg er rådvill, å vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Derfor spørr jeg deg. Du er fantastisk! Håper du leser denne.
      Stor klem fra Ida

    93. Beauty and The Beast.
      Helt hekta, akk kommet ny sesong i USA.
      Så er helt klistret i tv skjermen ^^

    94. Sons of anarchy er en sykt bra serie, du blir liksom glad i karakterene. Er ikke noen typisk jenteserie, men verdt å se!

    95. Revenge og House of Cards! Begge to er sykt spennende, og vet at du er veldig smart, så tror det hadde vært noe for deg!

    96. Hvis du ønsker å se på en jenteserie så er hart of dixie, vampire diaries, hit the floor, jane the virgin, the mindy project, orphan black, orange is the new black og revenge ganske bra serier.
      Men hvis du ønsker noe annet er house of caards, game of thrones, the afair, white collar, suits, gotham, true detectiv og modern family, serier de fleste liker:)

    97. Hei Sophie!
      Beklager at dette ikke har noe med akkurat dette innlegget å gjøre, men jeg vet du bryr deg mye om dyrenes rettigheter, så lurte på om du kunne sette litt fokus på den grusomme festivalen som er i china nå? du har sikkert sett flere underskriftskampanjer på face osv.
      Ha en flott da! 🙂

    98. The Vampire Diaries, The Originals, og eeeegentlig Grey’s Anatomy, hadde du sett alle sesongene så hadde du blitt forelsket – og fått hjertet ditt knust en million ganger(ahhah). Også Keeping up with the Kardashians, men vet jo at du digger dem like mye som meg – og selvfølgelig har sett serien! hehe
      Kos deg masse i Harstad, jeg koser meg inne i Oslo med regnvær, sommerferie og sykemeldt! OG valpen da selvfølgelig 😀

    99. Hei, kan du vær så snill å promotere den underskrifts kampanjen som jenny skavlan driver med? den som sier at det må bli stopp på hundefestivalen, der de torurerer og spiser hunder? Du har en stor stemme, så kanskje flere mennesker skriver under?

    100. orange is the new black
      devious maids (kjempe bra og ny)
      90210
      Modern family
      Keeping up with the kardashians
      the black list
      Revenges
      cougar town

    101. Sense8 og Orphan Black er så utrolig bra, helt fantastisk spennende serier. Virkelig bra. Ellers er Prison Break noe alle MÅ se, det er helt klart en av beste seriene noen gang laget.

    102. Okei du mååå se orange is the new black!!! Og orphan black e også bra, spenningsserie 🙂 Entourage e også bra!

    103. Weeds er den perfekte serien å se, både alene og med typen. Sexy,morsom,kul serie som blir bedre og bedre for hver sesong.

    104. -White Collar (netflix)
      -New girl (tv2sumo og netflix)
      -Frikjent (tv2sumo)
      -modern Family (netflix og tv2sumo)
      -jane the virgin (tv2sumo)
      Dette er mine favorittserier😆😆

    105. hei sophie! kan du ikke ha en spørsmålsrunde hvor vi stiller spørsmål om deg som robin svarer på? sånt er såå gøy synes jeg 🙂 du er kul!

    106. DROP DEAD DIVA!! Herregud, den serien er så god! Elsker den. Og hvis du vil ha en typisk jenteserie vil jeg anbefale den på det sterkeste! Du kommer ikke til å angre på å ha sett den!

    107. Jeg er en del eldre enn deg, men tror du har modenhet og dybde nok til å verdsette nydelige “Masters of sex” – HBO. Basert på virkelige hendelser fra femtitallet og oppover. Anbefales VARMT!

    108. Unbreakable Kimmy Schmidt er en kjempe morsom serie på Netflix, eller så kan du jo prøve Drop Dead Diva som også er å finne på Netflix 😉 Kos deg!

    109. Kan ikke du skrive et innlegg om prossessen din for å bli så brun som du har blitt? du er en av de aller lyseste hudtypene og det må da ha vært et parr solsesonger hvor du slet veldig eller ble skikkelig brent før du begynte å få litt farge? synes det er merkelig at du har fått til å bli så brun siden du har fregner osv ?
      Har ganske lik hud som deg og har så lyst til å bli skikkelig brun 🙂
      Har du prøvd så hudtest som viser hvordan huden din kommer til å se ut om noen år og hvor skadet den egentlig er nå? hadde vært morsomt å se om den er så skadet eller ikke 🙂
      Håper du kan gidde å skrive et innlegg… 🙂

    110. Du blir bare mer og mere horete! Hva er fint med di bildene!??? Du har små drittunger ned i 12 årene som skal se opp til deg?! Se på deg selv! Brekker meg…. Slutt å blogg, eller begynn å kle på deg og skjerp deg kraftig !!!!!

    111. divious maids, produsert av Eva Longoria. Siden din interesse for frustrerte fruer, den minner veldig om den og kanskje litt gossip girl også.

    112. the good wife eller Scandal er kjempe fine serier.
      Men de som topper alt er Dexter og Sons of Anarchy :))

    113. Kyle XY er en bra serie på netflix. Serien handler om en gutt som blir funnet i skogen, og som har bodd i ein kapsel i 16år. Han går rundt naken på gaten og blir satt inn i ungdomsfengsel får en periode. Han vet ikke hvem han er eller hvor han er fra og han kan heller ikke snakke, men det lærer han seg etter hvert.

    114. Sånn no joke du må se orphan black på netflix. Den er dødsbra. Begynte bare å se den helt tilfeldig å ble så sinnsykt hekta at jeg så en sesong på 1uke.
      Og orange is the new black da selvfølgelig.

    115. Prison break, orphan black, sense 8 er dritbra det er en helt ny serie som kun har sånn 1 sesong med 12 episoder, krysser fingrene for at det komme er en sesong to, episode en var ganske kjedelig, men jeg fortsatte å se så det ble mer og mer spennende etterhvert. Lost girl anbefales, det er 3 sesonger med ca 12 episoder per sesong. Between anbefales (det kommer en episode hver uke), det er en ny serie. Lost er også en ganske bra serie, men litt forvirrende til tider. The fosters, scandal er utrolig bra. 90210 er sykt spennende, mye berg og dal bane vennskap, og kjærlighet.

    116. EMPIRE!! Seriøst beste serien. En sesong så langt med 12 episoder. Er mange kjendiser med og handler om plateselskap og er virkelig din stil tror jeg! 1 episode ligger på viaplay, kommer hver fredag ny episode, men jeg ser på primewire.ag fra thevideo.me. gå inn på siden, trykk tv, søk empire, trykk deg inn og velg episode, se fra thevideo.me 🙂

    117. Hvor har du kjøpt det hvite hårbåndet du har på deg i siste episoden av bloggerne? (Det med hvite blomster) Og er det lenge siden du kjøpte det?

    118. Dark Angel, gammel serie m jessica alba.
      Moder Family
      True blood, bra de første sesongene før d blir teit :p
      iZombie
      Drop dead diva
      Orange is the new black
      Gilmore girls
      Divious maids
      Kyle XY

    119. Prison brake
      The vampire diares
      The originals
      Teen wolf
      Orange is the new black
      Charmed
      Burde se ALLE😍

    120. the 100
      sånn seriøst
      er så bra serie, men vent i 3 episoder så blir den bra. må bare komme inn i den, nå er jeg hekta

    121. Jeg sverger til The Vampire Diaries, men jeg liker også mange andre serier som gode gamle Gossip Girl (som du jo sikkert har rundet minst like mange ganger som meg), The O.C, The Big Bang Theory…
      Og en helt annen type serie som er helt utrolig genial er Sense8. Den må du bare se! Og Sherlock… Gud, Benedict Cumberbatch er bare… Ja. Wow. *sikler* Han er med i mange gode filmer også, btw. Og på tal om filmer, jeg har noen filmtips til deg som jeg må dele! Garden State, Safety not guaranteed og The secret life of Walter Mitty. <3
      Takk for meg!

    122. The carrie diaries syns jeg er veldig bra😄 ble helt hekta etter de første episodene. Er dessverre bare to sesonger så går fort gjennom de 😊

    123. The vampire diaries
      The originals (bør se the vampire diaries først)
      Teen Wolf
      Salem
      American Horrorstory

    124. Game of trones UTEN TVIL den BESTE serien noen gang!
      Banshee på andre plass.
      Breaking bad
      black list
      homeland
      ray donovan
      the americans
      Orange is the New black 🙂
      Der har du de beste 😉 ENJOY

    125. The killing, 24, prison break, gossip girl, the vampire diareis og white collar er utrolig bra! 🙂

    126. Hart of dixie er en morsom serie med masse drama, anbefales! Orphan Black og How I met your mother er også dritbra.

    127. GAME OF THRONES!!!
      Jeg har alltid likt gossip girl lignende serier, men det var helt til jeg faktisk prøvde meg på noe annerledes! JEG LOVER DU KOMMER TIL Å ELSKE DEN! Gi de første episodene en sjangs, så lover du kommer til å bli hektet 🙂

    128. GAME OF THRONES!!!!! Det er den beste serien jeg noen gang har sett, uten tvil! For å si det sånn så er orange is the new black, vampiere diaries, prison break og andre serier bare søppel i forhold, selv om jeg liker de seriene også. Men sånn serr, du MÅ se serien, du kommer ikke til å angre ett sekund!

    129. Hei hei 🙂
      No er tiden her og eg har ferie, which means….masse fritid, jeeii! Uansett, til poenget;
      Ein serie som eg har bjønt å sjå på, sammen me kjæresten e Prison break.. Eg har ikkje ord! I bjønelsen virka det ikkje fristande å sjå den, men heller sjå på nåke meir jenterelater 😉 meen, nope, dan e so ufattele hektande og ikkje minst bra! No e me snart ferdig med sesong 1, som ska visst vera dan beste. Men men, me ser no ke det går. Håpa du finne ut av ke serie du skal sjå på 😉
      Syns foresten at du ha ein ufattele bra blogg, du vågar å vise den du e og det er det beste forbilde nåken kan ha. hallo me e i 2015 so alle må kunne sei/skrive det dei føle og kunne finne seg sjøl i denne absurde verden, sjølvsagt uten at det går negativt ut over folk..
      Stå på, gleda meg te fleire innlegg å lesa her på bloggen diin!

    130. Tror du vil digge masters of sex! Ikke bare er det spennende og alt det der, men det er faktisk utrolig mye historie bak det som gjør det så spennende!!
      Elsker serien og 3 sesong kommer ut snart, 13 juli! 😀

    131. Arrow – action serie
      Beauty and the beast – action og romantikk
      Devious maids – intriger og mord
      iZombie – ny vri på politiserie
      Revenge – hevn, intriger, hemmeligheter ++
      Stalker – om du er lett påvirkelig kan en bli paranoid av å se på
      Men de er alle gode og underholdene serier 🙂 Selv elsker jeg Game og thrones men vet ikke helt om det er din smak? Er veldig forskjellig fra frustrerte fruer 😛

    132. Hey Sophie! æ anbefal New Girl på det sterkeste! har akkurat sett ferdig alt hittil og er i dyp sorg! som æ vanligvis blir etter endt sesong. Men må du hvertfall se! flira nesten feil på mæ hver episode hahah

    133. Dexter (beste serien ever)
      Game of thrones
      The lying game
      Prison break
      Teen wolf
      The vampire diaries
      Nikita
      The 100
      Modern family

    134. Jeg håper virkelig du leser denne kommentaren!
      du er en toppblogger og jeg håper du bruker det med å skrive om
      Denne forferdelige yulin dog meat festival..
      Tenker nok du har mye på hjertet angående dette og hadde
      Håpet du kunne skrive om dette, få folk til å åpne øynene
      Og ikke minst få folk til å signere!!!
      Så mange går inn på bloggen hver dag, plis gjør dette
      Slik at det kanskje gjør en forskjell. Jeg har troen.Og som jeg har lest fra gamle innlegg ser jeg du også har Troen.

    135. Du leser sikkert ikke denne, men hvis du gjør det så se ORPHAN BLACK.
      helt latterlig avhengighetsskapende. Så 2 sesonger på 1,5 døgn.
      Du er kul!

    136. Ååå du må bare se two and a half men couger town og friends!
      Seriøst, disse er mine favoritter og skulle ønske det var flere sesonger av friends…og håper på at en ny sesong av two and a half men kommer ut fortest mulig! Er en ny sesong på vei med couger towns, ååå som jeg gleder meg!!

    137. Glee, beste serien om du liker musikaler og filmer som f.eks. Fame, high school musical, Mamma Mia osv ☺️
      Jeg liker Greys Anatomy veldig, men om du ikke liker det, så bør du ikke “kaste bort” tiden din på den serien 😄
      Castle, en serie som egentlig er ganske bra og spennende 😃
      How I Met Your Mother, Friends, Two and a half men,The Following, dexter, Family Guy, The Simpsons

    138. New Girl
      Awkward
      Jane the virgin
      Selfie (utrolig bra serie)
      Under the dome
      Alphas
      Dexter
      Orphan Black (Tidenes serie)
      Har uendelig lange lister med serier. Bedre og gi forslag om man vet hva du liker.

    139. vampire diaries. mye kjærlighetsdrama, familiedrama,vennedrama og mye humor, nærhet og spenning! anbefales på det sterkeste. Har aldri vært fan av sånne serier med vampyrer,varulver og slike ting, men denne serien forandret meningen min gitt. du burde ihvertfall prøve. blir bedre og bedre for hver sesong skal jeg love deg! du kommer til å forelske deg. ian somerhalder, paul wesley og nina dobrev er jo såå sjarmerende så fortviler meg ikke om du blir like forelsket i serien som meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg