home to mama

Nå skal min kjære følge meg ned til jernbanetorget for å sende meg og min tunge koffert avsted til Gardermoen. Vi har brukt morgenen på vaffel, kos og mye tull, en perfekt måte å si farvell på 🙂 Flyet til Harstad letter litt senere i ettermiddag, det verste tidspunktet å ta fly på for da rekker man ikke å gjøre noe hverken tidlig eller sent å dagen. Jeg satser på at jeg får inn en powernap på flyet, nå i det siste har jeg klart å duppe av på hver eneste reise. Jeg synes faktisk det er koselig å sitte på fly nå og da, og bare få ta det rolig å høre på musikk. Litt egentid for meg selv ♥

Et lite tips til hvordan du kan spare en haug med penger på flybilett – få plass i din egen koffert!

Hoodien min er fra h&m, tights fra junkyard.

Desverre er pappa på repitisjonsøvelse for militæret akkurat når jeg er hjemme, men jeg får bruke dagene med mamma, lillesøster Frida og venner istedenfor. Lillesøsteren min flytter til new zealand for utveklsingsår om bare en måned, så jeg må passe på å bruke så mye tid med henne som jeg kan i forkant! Jeg har tenkt at mamma er sååå dramatisk som nærmest hulker hver gang vi snakker om at lillesøsteren min skal flytte, men nå merker jeg at jeg er der litt selv altså.. Det blir rart at lille Frida, som i mitt hode enda er 4 år og ser ut som et lykketroll skal flytte til andre siden av verden.

 Her har dere forøvrig meg og min lilesøster i år 2006… Jeg var alltid den blekeste, minste, tynneste og den med størst veske. Lite har endret seg bortsett fra brunfargen…

Vi snakkes ikveld fra verdens fineste by, Harstad!

44 kommentarer

Siste innlegg