Jeg har gjort noe utrolig smart…


I dag skulle jeg hentes av en kompis på posten og så sitte på hjem med pakkene. Men så skjedde det igjen – tom for data på mobilen. Kompisen min stod i kø i rushen og jeg kjedet livet av meg på postkontoret fordi jeg nok en gang hadde brukt opp datapakken. Pappa blir så sur av mobilregningene mine fordi de alltid blir så sinnsykt høye. Men det gidder jeg ikke lenger.

Ja, dette er et sponset innlegg, men det er ærlige meninger.

Nå har jeg byttet til et nytt mobilselskap som heter PepCall. De har et kjempesmart abonnement som alltid gir billigste fastprispakke uansett hvor lite eller mye man bruker telefonen. Man slipper å bytte pakker eller bestille mer data – man får bare en annen pakke, nemlig den som blir billigst. Komikerfrue byttet jo for litt siden og hun sparte jo nesten 40% på regningene sine.

//

Du vil ikke TRO hva jeg fikk i mobilregning! Se videoen og klikk her -> www.pepcall.no 😀

Posted by Sophieelise.blogg.no on 26. mai 2015

Bare sjekk ut videoen her så forklarer jeg hvordan det fungerer 🙂 PepCall er også billigere enn Telenor, One Call, Chess, Talkmore, Netcom og Tele2 på databruk i EU i sommer. Kjempepraktisk for meg som reiser en del og må blogge og instagramme hver dag! Så nå har både Robin og jeg bytta. 

Bytt med skjemaet under

Det tar bare 15 sekunder. Du fyller bare inn navn, epost og fødselsnummer (til den som eier abonnementet om du er under 18), så får du også et bedre mobilabonnement.

Eller du kan bare gå inn her -> www.pepcall.no!

114 kommentarer
    1. Lykke til med 5 mbits linje, når du får mye raskere hos de “dyre” :p du kommer ingen vei i den opptatte hverdagen din 🙁 i love u and your blog forresten <3

    2. De er IKKE billigere i forhold til mitt abonnement. Jeg har talkmore, og for meg blir det faktisk dyrere å ha pePcall som du anbefaler. Tror det er viktig at man sammenligner priser og vurderer individuelt over hvor mye man bruker i måneden. pepcall lønner seg ikke for alle.

    3. Sophie, man kan faktisk se at du leser fra skjermen nede når du snakker om pepcall og “hvor bra den er”..

    4. tidenes reklame snakking, ok så er det kanskje ikkke reklame, men det er reklame, du snakker som en maskin og får meg bare til å tvile enda mer på det x)

    5. Kan du ikke kom med anbefaling etter at du har testa det ut en stund istede? :)Du skriv jo at du bytta idag om æ ikke misforsto.

    6. Du hadde nok ikke fått simkortet i dag om du byttet i dag… Det tar noen dager å bytte simkort. Man kan også se tydelig at dette er et sponset innlegg og ikke din egen mening.

    7. Lurer på hvor mye penger du fikk for dette innlegget.
      Men uansett. Jeg har Chess og betaler bare 200kr i måneden for fri tale, sms og MMS +1G. Jeg synes det er supert og billig

    8. Sjøl om du va tom før datatrafikk på mobiln så kan du jo ringe…så den må du lengre på fjorden me. når “alle” bloggeran har omtalt pepcall på relativt kort tid så smake d kjøpt og betalt, å lite troverdig.
      reklameinnlegg ska mærkes øverst i innlegge me “annonse”. d e ikke godt nok å skrive d litt utti teksten

    9. Det er jo ikke noe billigere i forhold til andre operatører. Bruker Onecall og betaler bare 99 kr for 150 MB i måneden men fikk 300 MB i 3 måneder fra mars til samme pris. Nei, er ikke noe smart å bytte til Pepcall.

    10. Jeg har ikke ord for hvor unaturlig du oppfører deg forann et kamera. Det ser ut som du poserer hele tiden og du klarer ikke å holde deg naturlig i det hele tatt. Helt forferdelig hvor annerledes og stivt fjeset ditt ser ut nå enn før. Jeg blir kjempe trist, dette er absolutt ikke peng.

    11. Detta va ikje det beste trekket akkurat.. Sant som dem sir her oppfør ^
      Lite troverdig for min del, talkmore er “genialt å ha, og billig og bra” 😉

    12. Så nydelig du er! Du ser så mer voksen ut (på en god måte) ♥ Men ang reklamen, jeg har Chess noe jeg er superdupermegafornøyd med 😀

    13. Helt utrolig!!!! Hvor falsk kan det gå an å bli?
      Du juger så det renner ut av deg for å tjene penger ?
      Du har bytta i dag og hvordan kan du si at det er billigere ?
      Og i tillegg så leser du av et manus og sier det er ærlige meninger selv om det er sponset. Tror du virkelig folk er så dumme? De som leser denne bloggen her er ikke født i går. Trodde faktisk selv du hadde en bedre moral. At du var uærlig mot leserne dine er respektløst. Og det bare for å tjene penger?
      Null respekt for deg lenger !!!! Håper for din del at du blir et bedre menneske.

    14. Hei Sophie jeg leste nettopp gjennom alle kommentarene dine og jeg følte du fikk mye ufortjent dritt. Hvordan du ser ut på kameraet og at du ser på ting du burde si i videoen burde ikke ha noe å si. Rart at du for så mye dritt får å anbefale et mobilabbonemang. Synes du så kjempe pen ut på videoen og jeg håper ikke at du tar deg nær av kommentarer som ikke har noe med saken å gjøre!

    15. Hei:)
      Hva skjedde med at du nesten aldri reklamerer for noe på bloggen?
      Det er jo masse reklame på bloggen nå, og har egentlig alltid vært

    16. Klarte du forresten å skifte til kjole?:)
      Hva gjør man ikke for å tjene mer penger, ikke sant? Alle midlene er gode nok virker det som
      Det rareste er at uansett hva du gjør eller sier eller skriver på bloggen, så er det mange som kjøper dette tullet! Utrolig!

    17. Pernille: innlegget e kjøpt å betalt, å at ho anbefale d når ho tydeligvis ikke har sjekka ka d koste hos andre operatøra e jo bare helt utrulig å kan regnes som feil markedsføring, nåkka som e ulovlig.
      å kritisere ho før korsn ho ser ut syns æ e bare unødvendig. Men når d kommer t ka ho si å korsn ho oppføre sæ forran kamera (ser tydeligvis ned på et manus, å har “selgerstemme”) ja, d mene æ e innfafør.

    18. Hehe! Kjære deg…Datagrafikk er jo for internett…Ringt får du jo gjort uansett om du har et abonnement 😛😛

    19. Ærlig mening når du byttet i dag hahaha. Regner med du har prøvd det og fått god oversikt da ja.
      I tillegg så kan man jo ringe eller sende sms om man ikke har mere datatrafikk igjen.
      Og OM du har tlfregninger på 5000 kr i mnd så må du ha et elendig dyrt abonoment fra før for man får veldig mye gratis databruk. Jeg har chess, og om jeg i d heeeletatt klarer å bruke opp databruken min, så betaler jeg ingenting for nytt. Bare hastigheten som synker. Så det reklameinnlegget her må du lengre utpå landet med….

    20. Jeg bruker One Call og der får jeg fri tale, fri mms og fri sms pluss 10gb data for 299 kr i mnd. Dette er billigere enn pep call 🙂 Get your facts straight!

    21. Sophie, helt ærlig. Er det virkelig så vanskelig å merke innlegget med “annonse” slik reglene sier? Det skal være merket tydelig ØVERST, og ikke bare i en setning midt i innlegget. Vi lesere har krav på å vite om det er annonse/reklame FØR vi leser innlegget. Dette er regler forbrukerombudet har satt. Du er enormt dårlig på dette. Er ikke dette jobben din? Du burde følge reglene og ta det mer seriøst.

    22. Latterlig hele innlegget. For det første er det ikke merket med “ANNONSE” eller “SPONSET” øverst til høyre, for det andre ser det ut som du leser et manus på videoen, og jeg tror det er den minst lite troverdige reklamefilmen jeg har sett i HELE MITT LIV(???), og for det tredje byttet du abbonemang i dag, så du vet jo ikke hvor mye du sparer? Lurer på hvor mye penger du fikk for å skrive om dette. For min del svekker det bare ryktet til Pepcall, fordi markedsføringen deres ved å kjøpe bloggeres “egne meninger” er patetisk (men joda, navnet fester seg – på en negativ måte).
      Er veldig glad for at man må være 18 år eller eldre for å bytte telefonabbonemang akkurat nå 🙂 Jeg liker deg – men missliker slike reklameinnlegg STERKT. Skjerpings.
      Klem en som er veldig fornøyd med fri tale, fri sms, og 5GB data for 169 kr fra Telenor (som PepCall IKKE kan utkonkurrere i pris).

    23. Jeg liker å følge deg Sophie, og har ingenting i mot at du reklamerer og får sponset osv, det syns jeg bare er tipp topp for din egen del. Men dette var faktisk helt rævva! denne reklamen svekker både deg og pepcall. *konstruktiv kritikk*. Virker som at du har gått i minus og er sugen på raske penger. Minner meg litt om ho Rannveig og sextelefon annonsen hennes. Her svekker du tilliten til leserene dine, og det syns jeg er synd. Men ey, regner med at dere bloggere må være litt kynisk i yrket deres uansett, fikk ihvertfall det bekreftet om ikke annet. 🙂

    24. Hadde vært mer troverdig om vi ikke hatt sett så altfor tydelig at du sitter og leser fra et ark foran deg, og må tydelig følge et manus.. Kjøpt og betalt dette innlegget her. Var litt ille hvor dårlig reklamefilmen var:/

    25. Jeg digger deg og jeg hadde troa pep call. Men akkurat denne fremstillingen drar ned både deg og pepcall. Det er mulig du ordlegger deg litt feil, men ut i fra hva du faktisk sier – så sier du at du ikke fikk ringt fordi du er tom for data. Det er noe alle vet er helt feil. Det har ikke sammenheng i det hele tatt. En annen ting som er negativt med pepcall er at man faktisk ikke får begrenset seg på samme måten som hos andre leverandører. Hos andre kan man legge på en datakontroll hvor databruken stopper opp når datamengde er inkludert. Går du så vidt over “inkludert” her, så fyker man opp til neste pakke og må betale mye mer enn 5 mb ville kostet å gått over hos noen andre. Og ikke minst surfehastigher – hva skal man med 10 gb data om hastigheten er så lav at man bruker opp halvparten kun på å laste inn sider. Men for all del, jeg digger deg og leser bloggen din daglig. Har aldri kommentert før, men dette ble for falsk…

    26. Hahahaha. veeeeeeeeeeeldig trovedig.. “hva var det jeg skulle si igjen?” *ser på arket 5 ganger*. Det er superbra!! (har ikke hatt det i en dag engang). Nei huff, dette var sikkert raske penger for deg, men tror du mista utrolig manges tillit, noe som burde være mer verdifult enn de tusen kronene for deg..

    27. ikke klikk på de annonselinkene. Da tjener hun NULL! bare unngå å klikke på de!

    28. Det virker som pepcall har gitt deg et manus til videoen. Ikke særlig troverdig i måten du snakker i kameraet på desverre.

    29. Folk er så utrolig strenge altså…
      Nr1: hun har da ikke sagt at hun ikke kunne ringe? Hun skrev at hun kjedet seg og mente vel da at hun ikke kunne få surfet på nettet siden datapakka var tom. Tror Sophie Elise er fullt klar over at man kan ringe selv når hun har brukt opp antall gb.
      Nr2: det overrasker meg at folk fortsatt ikke har skjønt hvordan bloggbransjen er. Man må en gang i blant ha reklame på bloggen for å tjene penger. Dessuten så mener jeg personlig at denne bloggen er den med minst reklame, i hvert fall i den form som denne reklamen er. De andre bloggerne reklamerer i hytt og pine, her er det i hvert fall litt mer rettet mot leserne i form av klær f.eks.
      Fy søren å mye ufortjent dritt du må tåle, Sophie. Creds til deg som fortsatt blogger! Folk eier ikke manerer, blir flau.

    30. Seff har hun fått ett lite manus hun skal snakke etter? Hun gjør reklame og da får du vite hva man skal si.
      Folk er så sykt trangsynte, skjønner ikke hvorfor dere gidder å trykke inn på blogger når det kun kommer drit i fra dere.
      Hvis dere ikke liker reklamen hun reklamerer for så drit i henne da, og la oss som liker bloggen hennes faktisk få nyte den uten å bli så sykt irritert av kommentarene som dere idioter skriver.
      Dette er grunnen for at jeg hater mennesker, alle er så sykt egoistisk, uforskammet og bortskjemt.
      Fuck dere og heia Sophie!

    31. Beklager, men den dær kjøper jeg ikke! Sikkert et greit abonement for dem som bruker telefonen sin hinsides mye! Selv betaler jeg ca 300 kr i måneden og da kan jeg ringe og sende så mye sms jeg bare vil! Har også 5 gb data, sjønner ikke hva man skal med mere :p Jeg har d-juce

    32. Dæm e bare sjalue på deg og må dra deg ned for å føle seg bedre om seg selv. Gi gjærnet du e verdens herlikste blogger og eneste jeg følger med på hvør dag💖💋💖💋 klem

    33. Hørtes veeldig rart ut. Ingen går “tom” for penger på mobilen slik at dem ikke kan ringe nå for tiden!!

    34. Linn: Hvis du ser på videoen så sier hun faktisk at hun ikke kunne ringe..
      Så at “Tror Sophie Elise er fullt klar over at man kan ringe selv når hun har brukt opp antall gb.” – det kan virke som hun ikke er klar over det, noe som gjør denne helt tydelige ANNONSEN veldig lite troverdig…
      Hun, og andre bloggere, burde spare seg for slikt. Helt ærlige meninger? Hun har brukt abonnementet noen timer, hvordan vet hun hvor mye hun sparer på det?

    35. Linn: om du ser videoen så høre du at ho si at ho va på posthuset me masse pakka å så va ho fri før datatrafikk å kunne ikke ringe. Feil å ukorrekt markedsføring…Syns generelt folk har vært vældi saklig i detta kommentarfeltet, før en gangs skyld.
      Camilla: før min del handle d ikke om å like reklamen eller ei. d e skrekkelig mye reklame på TV som æ ikke like, uten at æ må kommentere eller kritisere d. Poenget mitt e at d ho sitt å si i videoen e løgn å oppspinn, å æ syns Sophie e bedre enn d. Å kalle mæ en idiot fordi æ kritisk t d ho si (at ho ikke fikk ringt fordi ho ikke hadde datatrafikk på tlf….) d syns æ e skrekkelig frekt å uopdragent!
      å si at folk e sjalu på Sophie på bakgrunn av detta kommentarfeltet e jo bare idiotisk!

    36. Hei Sophie! Har vært fast leser i flere år, og du har alltid hatt den bloggen jeg MÅ sjekke hver dag! Syns du er veldig flink til å både skrive og formulere deg, og syns ellers du virker som en kul jente med bein i nesa!
      Må si at jeg ble veldig skuffet over dette innlegget, ser du har fått mye dritt allerede, men jeg vil bare gi en konstruktiv tilbakemelding.
      Skjønner at det er jobben din å reklamere, og at det er dette som gir deg lønn, men ble rett og slett skuffet over hvor lite troverdig og lite gjennomtenkt denne annonsen var. Gjenkjente med en gang at det ikke kom rett fra “leveren” din da jeg leste innlegget, og ble enda mer skuffet over å se videoen. Du har din egen måte å formulere deg på, så det gjennomskues fort når det ikke er noe du 100% står for.
      Vil avslutte med å si at jeg digger bloggen din, og dette kommer ikke til å endres fordi du har gjort en litt dårligere jobb med dette innlegget. Alle har sine dårlige dager 🙂 Fortsett å gjøre en så god jobb du klarer!

    37. Har alltid tenkt at du ikke var som andre bloggere, men dette innlegget svekket alt dessverre, utrolig skuffende

    38. Jeg har 16gb og betaler i dag i underkant av 400kr såeh.. Jeg tror ikke jeg bytter med det første. Pepcall har ikke fri mms engang

    39. Dette er jo ikke spesielt billig? Hvorfor tar du ikke heller og reklamerer for noe du tror på? Det skinner jo igjennom at dette er venstrehåndsarbeid.

    40. Synes folk kommer med ufortjent mye kritikk. Hun er en av de minst betalte bloggerne i Norge, og det er fordi hun er kritisk til hva hun vil reklamere for. Jeg er helt sikker på at Sophie sier nei til 99,99% av det hun får tilbud om. Har f.eks aldri sett henne si noe om de “fantastiske barberhøvlene med 5 blader” som, så godt som, alle andre på topplisten har sagt noe om. Hun skal faktisk leve av bloggen, så noe reklame må være ok.

    41. Stakkars deg når pappaen din er sur på deg for høye mobilregninger, ha ha ha. Hva har han med det å gjøre, du greier vel å få 50 ‘papp’ i måneden til å holde. Gjør du ikke det, da er det butikkjobber ledig 😀 Så mye tull og tøys om reklame for abonnement fra PepCall. DE ER IKKE BILLIGST ! Trodde du var mer voksen i en alder av 20, men der tok jeg feil, patetisk og barnslig, ingen god kombo.

    42. Skjønner ikke hvordan du klarer å bruke så mye penger på det? Jeg har Telenor, og har et djuiceabonnoment. Får 5GB i mnd, fri sms, ringing og mms for 299kr. Skjønner ikke hva man skal med mer data, det har i hvert fall ikke jeg brukt for.

    43. DU SOM IKKE SKRIVER NAVNET DITT: Men hvorfor skal du gidde å kommentere det her da når du ikke gidd å gjøre det til tven?
      Hvis du gjør det til et tvselskap som tv3 eller noe så er det bedre enn å gjøre det mot Sophie, hun har ingen som jobber for henne og tar i mot dritten, hun leser den selv. Hvis folk har tenkt å kritisere henne for en hver miste ting så kommer hun til å bli ett så ødelagt menneske at bloggen kommer til å bli lagt ned.
      Syns det er sykt urettferdig at ett menneske skal få så mye kritikk i hverdagen kun fordi hun er en kjent person, og det kun derfor alle dere som kritiserer faktisk gidd å gjøre det.
      Hvorfor vil dere faktsik ødelegge hverdagen til en helt uskyldig jente?

    44. Hørt mye om dette abonnementet, det jeg lurer på er om det bruker Netcom eller telenors nettverk? Det er det viktigste du kan fortelle oss om!!

    45. Pepcall bruker telenor sitt nett. Byttet til dem for et par uker siden, men allerede nå har det for min del blitt dyrere enn de jeg hadde før, fordi pepcall tar betalt for MMS.

    46. Synes det er så rart at du som har brukt extensions i flere år gjør de samme tabbene som folk som ikke har erfaring med extensions-som kanskje nettopp har fått det. Det ser ikke ut til at du bryr deg om store fargeforskjeller og at ditt eget veldig korte hår ligger som en potteklipp oppå, rundt extensionset.. Ser det på bilder og bloggerne. I det siste har du hatt brunt hår, men extensionset er jo nærmere svart? Ønsker du ikke at det skal se ordentlig ut og fint? Sett også tidligere at du har hatt blondt/gult hår og extensionset er mer hvitt/blondt eller lignende. Det er så store forskjeller.. Gå heller uten extensions da, det ser bedre, renere og finere ut 🙂

    47. Trodde ikke det var lov å snakke dritt om konkurrentene til et produkt i reklame???
      Uansett dårlig stil.

    48. Helt greit at du synes PepCall er bra, og det kan sikkert passe for deg selv om det er sponset innlegg, men vi har sett deg på videoblogg en million ganger, og dette er så iscenesatt at det skulle ikke vært lov. Vi vet hvordan du er på video og hvordan du snakket normalt, så det er ikke vanskelig å se at du har manus.

    49. Camilla: æ skjønne at du syns d e vanskelig å skille mellom Sophie som person å Sophie som bedrift. når æ oppleve en bedrift som driv me feil eller ukorrekt markedsføring så har æ sagt i fra om d. å d e akkurat d æ gjør her. Sophie prøve å selge en vare som ho vil tjene på, helt sikkert basert på korr mange som bruke linken ho har lagt ut, å som tegne abonnement. å når da varen ho selge ikke stemme overens me produktbeskrivelsen så har man lov t å si fra.
      så igjen, d handle ikke om at æ ikke likte reklamen eller ikke. d handle om at d e feil å ukorrekt markedsføring. du går jo ikke på Elkjøp å ser at d står et skilt me “90” TV til 14 000″, kjøpe den å så kommer hjem å oppdage at “hei, den va jo bare 45″…D e poenget mitt

    50. Åå, snakk om å være strenge. Mye av kritikken går ut på at hun ikke er flink nok til å lage reklame??? Enten tror dere på hun eller ikke. Dessuten tror jeg nok at hun er en av de første bloggerne som lager reklamevideoer selv. Og so what om hun har manus? Er vel slik i de fleste reklamer..

    51. At du orker å høre så masse dritt er helt utrolig, skulle likt å se alle andre prøve seg på å lage reklame :)))
      Syntes du er ei super jente, u go gurl

    52. Synkt lite troverdig, blir jo en anti reklame dette er….. Sjukt å se deg sitte sånn å lyve leserne dine opp i tryne… Skammelig!!!

    53. Hvordan kan du si at det er ærlige meninger, når du nettopp har byttet? Ser det er flere som er litt forvirret etter dette innlegget.. Ikke bra!

    54. Når du sier at man skal betale etter hvor mye man bruker mob – så sier du også at det skal være billig å bruke den mye!?!! Du motsier deg selv!
      Jeg snakker, sender meld og er på nett HELE TIDEN og jeg betaler maks 250 i mnd med onecall? hvis du betaler 5000 i mnd (noe jeg ikke tror på!!!) er det helt unødvendig! Mobilbruk har blitt mye billigere de siste årene! Dette var veldig lite troverdig og dårlig annonsering! Dere har heller ikke noe fast bevis på at det du reklamerer for virkelig er billigere? det er komikerfrue og de andre som får betalt for å si det, som kommer med disse påstandene! IKKE BRA!!

    55. Ok… Så disse to siste innleggene har gjort at jeg har mistet helt respekten for deg. Jeg trodde først at det var en dårlig spøk at du faktisk støtter opp under en så grusom kjede som Mc Donalds. Hvordan kan du være “vegetarianer” og aktivt sponse dyremishandling på det høyeste nivå som finnes? Det er umulig å finne en verre kjøttprodukjsons-prosess enn den de bruker i Mc Donalds… Jaja… Jeg kan respektere folk som faktisk sier rett ut at de ikke bryr seg om dyremishandling, men når du alltid snakker om hvor mye du bryr deg om det og så støtter Mc Donalds, nei da er det vanskelig for meg å respektere deg… Ettersom ingenting ved deg virker genuint lenger desverre… Jeg har støttet deg mye tidligere, men nå gir jeg opp.

    56. jøsses.. Tenk å legge igjen så mange stygge og usaklige kommentarer. Helt utrolig at det finnes sånne mennesker i dette landet som må rakke ned på alt et menneske gjør. Da skjønner jeg ikke hvorfor dere leser blogger hvis det eneste dere gjør er å finne feil, klage på dårlig merking av innlegg og ikke kan si noe positivt. Kjære Sophie Elise du er tøff og stekt som klarer å se de fæle kommentarene og all annen hets som du får daglig. Følte jeg måtte komme med en positiv kommentar 🙂 Kan ikke se at noen av de 70-80? som ligger her har noe positivt i seg.
      Ønsker deg alt godt! Stå på 😉

    57. Hva feiler mennesker? Hun har ikke sagt at hun trengte data for å ringe. Hun forteller jo at hun ventet på å bli hentet og kjedet seg. Derfor var det et problem å ikke ha tilgang til nett. Og at dere klager på at hun anbefaler et selskap som hun kun har hatt i en dag; hva så? Hun vet vel likevel hva tilbudet går ut på? Hvorfor kan ikke folk bare slutte å lage problemer hele tiden? Er sånne småting nødvendig å henge seg opp i? Skjerpings.
      Sophie, du får så altfor mye ufortjent dritt. Du er perfekt akkurat som du er, og er virkelig et forbilde!

    58. på bildet i forrige innlegg står det at du har telenor, spesielt… jeg har netcom og betaler 399 for 6 gb data og sykt mange sms, mms og ringeminutt. tror ikke på dette innlegget siden du ikke har testet det ut selv engang. flaut

    59. Cecilie: sponsede/annonse-/reklameinnlegg ska ALLTID merkes øverst i innlegget, d e regla før kordan en blogg skal drives når det kommer til detta. Generelt har æ ikke nå negativt å si om Sophie, men på akkurat sånne her ting så e d strengt å SKA følges.

    60. Men herregud da folkens.
      Hvor ofte er det egentlig Sopfie poster reklame på bloggen sin, i forhold til alle andre bloggere på topplisten? SJELDENT!
      Bare la henne poste hva hun vil uten å klikke for det. Reklamen er ikke ment som en oppfordring, men heller som informasjon. Dersom du ikke ønsker Pep-call, så drit i det, og ikke les innlegget. Skjønner meg ikke på dere som gidder å poste lange kommentarer om hvor uekte og forferdelig dette innlegget er. Finn heller på noe bedre å bruke tiden deres på!..

    61. Ja du treng vel og få sponsa telefonen du di bortskjemte drittunge. Her er d vi andre som må jobbe og slite og betale telefonregningen sjøl og du får pappaen din til og betale telefonregning di. Og Du har års inntekt på 500 000? +- og greie faen ikkje betale det sjøl engang. Omg

    62. LOL, akkurat ja. Liker deg sophie men nå syns jeg det ble litt dumt :p Håper du får mindre i tlf regning fra nå av da 🙂

    63. HVA?! Du er 20 år og tjener så fett som du gjør åsså betaler du ikke din egen telefonregning en gang?! DET er det værste jeg har hørt, hahaha

    64. Wow, jeg ble helt overrasket når jeg begynte å lese kommentarer nedover her, og så at så å si alt er negativt. Jeg synes det et så utrolig trist at folk skriver så mye drit, fordi du bare gjør jobben din. Ingen klager på en ansatt på rema1000 som reklamerer for en vare. Huff blir helt oppgitt av at folk kan være så negative.. Jeg ville bare legge inn noen positive ord i all denne negativiteten. Du ser strålende ut på bade bilde og film, og du virker som en fantastisk jente, som jeg virkelig ser opp til, og som gjør min hverdag bedre med de flotte blogginnleggene dine. Du virker bare helt super, og jeg digger deg. Ønsker deg en strålende flott dag vakre jente. Stor klem fra fast leser 🙂 <3

    65. Har du et høyt data forbruk så såklart, kommer dette til å bli dyrere enn et vanlig abo. Ettersom, det og betale for bruk koster utrolig mye dersom du er storforbruker. Bruker du telefonen lite så ja, da er det billig. Men hallo, dette blir dyrt. Hilsen en som jobber med det.

    66. Du gikk tom for data på mobben og fikk derfor ikke tel å ringe ? Kafaen. Og fardin betale mobilregninga ? HAHAHAHA

    67. Har kunden inngått avtale hvor det gis en økonomisk fordel av PepCall, kan PepCall avtale bindingstid på opptil 12 måneder. Ved oppsigelse i bindingstiden vil det bli foretatt et sluttoppgjør, som gjenspeiler den økonomiske fordel som ble avtalt.
      Nei takk!

    68. Folkens! Tenk over det – hun har 5000kr i regning fordi hun reiser masse, har vært med i danseshow og kan jo ikke utelukke at når man er med så stemmer man jo! 🙂 PepCall er sikkert bra for noen, men vil du ha KVALITET så betaler du litt mer for å ha det! Så seriøse leverandører som Netcom og Telenor er det verdt å betale litt ekstra for 🙂 Helt idiotisk og reklamere for noe uten å ha erfaringer om det også, man får aldri ALDRI byttet på dagen, det tar MINST et (arbeids)døgn..
      Så folkens! Hold et øye med fakturaen, ring kundeservice om de ser høye ut så de får ordnet en bedre løsning – for det kan de som regel! 🙂 Jeg har selv jobbet i kundeservice tidligere, og det er bare å ringe de så ordner de den beste løsningen for den det gjelder!

    69. Må si brunt hår kler deg virkelig får frem de fine øynene dine
      man legger mer merke til dem med mørkt hår

    70. Haha, det jeg blir mest sjokkert over er de som faktisk ikke klarer å få med seg det Sophie sier i starten av videoen. Hva faen, er det så vanskelig? Det er ikke et eneste punkt i videoen der hun forteller at hun kjedet seg når hun skulle hente ut disse pakkene, og at det var irriterende at hun var fri for mobildata slik at hun ikke kunne tråle instagram. Hun sier faktisk at hun ikke kunne ringe kompisen sin for å bli henta fordi hun var fri for MOBILDATA. De eneste ringefunksjonene man ikke kan bruke når man er fri for mobildata er slike apper som du kan ringe via nett med. Jeg har aldri hørt om noen som ikke kunne ringe fordi de var fri for mobildata. Dette skjer kun hvis du unnlater å betale telefonregningen, ikke har dekning eller rett og slett er fri for penger på KONTANTKORTET (noe de færreste 20 åringer bruker i 2015).

    71. HAHAHA whaat, de skal ha meg til å betale 600 for like mye data som jeg betaler 299 for hos chess, og der får jeg i tillegg ubegrensa ringeminutter og sms. Glad jeg ikke var dum nok til å bytte (ikke at jeg vurderte det, men måtte jo sjekke siden det var så sykt fantastisk i følge deg..)

    72. Lureri? jeg ble kunde i slutten av mai, og plutselig ble slutt-regningen på 149 krona selv om jeg ikke hadde rukket å bruke 25 mb engang? dårlig spesifisert på sidene deres, hva man egentlig har brukt? så jeg skal finne meg annen leverandør.

    73. Hei! Jeg bare lurer på et par småting. For det første, hvordan kan du sitte å si at dette er billigere enn telenor, Netcom, talkmore osv? Er det lov for bloggere å drive med villedende markedsføring? Hvis du hadde tatt deg bryet med å sjekke hva feks utenlandsprisene på datatrafikk er hos de du nevner, så hadde du sett at de faktisk er billigere.. Disse du reklamerer for tar 0,87 kr pr mb. Telenor tar 0,58 pr Mb. Onecall tar 0,59 pr mb.. Så det jeg egentlig lurer på er hvorfor du vil lure leserne dine til dette her? Det er jo ingen tvil om at du får godt betalt for å poste et slik innlegg, med tanke på at de kun markedsfører seg gjennom bloggere. Kunne virkelig tenkt meg at du lager et nytt innlegg, uten at du leser fra et ark om hvorfor pepcall er bra og hva det har som ikke alle andre operatører har, bortsett fra høyere priser på datatrafikk, da.

    74. Er så fornøyd med Netcom jeg for der kan jeg velge fritt hver måned hvilken pakke jeg vil ha til en veldig lav pris, funker fint for meg iallefall. :3

    75. Elska denne type abonoment 🙂
      E syyykt billig iforhold til ka mobilrægningan mine lå på, haha 😀
      ANBEFALE ALLE TE OG SKAFF SÆ DETTA, INGEN VIL ANGRE 🙂 <3333

    76. Aaalt før mye neggativt hær inne…. koffer ?? E dåkket sjalu på ho eller ka feile dåkker ?? Hærregud æ får ont i mæ.. kan dåkker ikje bare sjærpe dåkker ? Og om pepcall e så jævlig som de faktisk ikje e så syns æ dåkker bare ska holde kjæft 🙂 Har dåkker ikje no fint og si, så ikje si d 😀 <3 Detta e bare flaut.. pepcall e faktisk utrulig bra og bedre enn alt anna, kæm vil betale 5000 kr når man kan få betale kun 549 kr i måneden !? Og ingenting mer 🙂 Wtf æ bli sprø og vil spy av dåkker... fysj !

    77. tenk at du ikke forsvarer deg engang, et tydelig bevis på at dette bare er piss og at du får en haug med penger for å juge 🙂

    78. Her har vi en plastic fantastic fjortis som kan det meste om alt.
      Nå skal Miss Silly Kon vise oss at PepCall er best.:)

    79. Har dere hørt om at noen ringer over nette?
      La ho få være da, ho er tøff jente som tørr og stå for egene meninger og valg, tror i grunn og bunn mange av dere er missundelig på sophie, både på grunn av at ho er mer populær enn mange av dere kan bli!
      stå på du er en av favoritt bloggerne mine <3
      Drit i hva andre sier og mener, du fortjener bedre enn all den dritten du får <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg