noen flauser og annen dritt

♥ For bare et par dager siden var jeg alene hjemme, jeg lå i sengen og hadde egentlig bestemt meg for å ha en skikkelig trist kveld, haha. Trist musikk, tente lys, og et par tårer på mitt kinn (noen ganger er det greit å få det ut..). Så, jeg gråter et par stakkars tårer da, jeg ligger på rygg, og hulker litt smått for meg selv. Så bestemmer jeg meg for å legge meg til siden, og en tåre kommer iNN i øret mitt slik at jeg må sette meg opp, slå på den ene siden av hodet mitt mange ganger, den tåren kommer ikke ut og det begynner faktisk å gjøre ganske vondt, så det ender med at jeg må skylle heeele øret altså. For en kveld.

♥ Jeg har så dårlig syn at jeg noen ganger tror eldre gamle damer er en kjekk gutt. Når jeg ser de på lang avstand, altså.. De er jo som regel ganske brune og med stylet hår, og fargerike klær så jeg tenker “damn, that boy got style!” og så er det en gammel dame..

♥ På snakk om dårlig syn, en gang sa jeg “åh, så søt hund” til skyggen av en dame. Jeg trodde altså at hunden hennes var en skygge..

♥ Enda en historie om dårlig syn: jeg skulle møte min venninne Marte ved Oslo City, og jeg går med bestemte skritt mot inngangen. Jeg ser en person i sidesynet som begynner å gå mot meg, jeg har en dårlig dag og er sminkefri og tenker at jeg virkelig ikke vil møte noen jeg ikke ønsker å snakke med. Så jeg begynner å gå raskt i motsatt retning, nesten småløper og så viser det seg at personen jeg løper fra er Marte. Hun bare “hallo, hva faen gjør du?”, haha. 

♥ En gang jeg satt på et fly satt jeg midt imellom to menn jeg ikke kjenner. Han som satt ved vinduet var ganske gretten og tok det utover meg ved å si ting som at jeg måtte flytte på beinet / jakken / håret og gud vet hva, fordi jeg tok for stor plass (for jeg er jo virkelig et svært menneske som tar stor plass..). Han var i tillegg ganske redd for å fly, så han lagde et ekstremt oppstyr når flyet lettet og det kom turbulens. Jeg er jo også redd, så det gjorde ikke saken bedre. Han sovnet etterhvert, og jeg skulle prøve på det samme.. Så, jeg trykket på knappen for å legge setet mitt bak, og trykker på FEIL knapp. Setet til den sure mannen går brått bakover, han spretter opp, roper og ser helt forskrekket på meg. Det var enda over en time igjen av den flyturen … 

♥ En gang på ungdomsskolen hadde vi et slags kappløp i friminuttet hvor man skulle sitte på skuldrene til hverandre. Jeg satt på skuldrene til en venninne, og det var så hysterisk morsomt at jeg faktisk tisset på meg PÅ skuldrene til venninna mi. Tror aldri jeg har vært så flau før i hele mitt liv, og jeg kommer alltid til å huske det.

♥ En gang i fjor høst sto jeg utenfor oslo city for å vente på en venninne jeg skulle møte. Det kommer en voksen mann bort til meg og spør “du, unnskyld, kan vi ta et bilde sammen?” og jeg svarer “jada, det kan vi jo”, hvor han deretter sier “Tusen takk ISELIN 😀 😀 😀 ” og jeg bare… Iselin? Hvem da Iselin? Han mente tydeligvis Iselin fra paradise hotell, og for å være helt ærlig ble jeg ganske fornærmet. Jeg forklarte at neida, jeg er ikke henne, han har dessverre feil og så begynner jeg å bevege meg litt bortover. Det kommer en gjeng yngre jenter løpende til meg, spør om de kan ta bilde og jeg sier ja – så kommer samme mann løpede etter og roper “HVORFOR LYVER DU? JEG SA JO AT DU ER ISELIN?? HVORFOR ELLERS VIL DE TA BILDE MED DEG?”. Det ender altså med at jeg tar bilde med han, og senere legger han ut bilde på facebook av seg selv og “iselin”. 

Look-a-like? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg