for lettkledd for disney?

I går kjørte jeg og Robin til mitt favorittsted på hele jorda – disneyworld ♥ Altså, jeg fikk vondt i munnen av å være der fordi jeg smilte så mye. Men det er så utrolig vakkert der! Riktignok klarer man nesten ikke å se det på grunn av alle folkene (det er spring break her nå) men det er en stor opplevelse å gå rundt å se på alt de har bygget opp. Og slottet er helt nydelig! Karusellene på disney i seg selv er ikke verdt turen alene, man er der mest for opplevelsen. Om man vil ha litt fart og spenning bør man heller dra til Universal, dit vi skal idag. Formen til Robin er med andre ord bedre, yey! Om dere skal til disney og liker litt action anbefaler jeg følgende: med en gang dere kommer til parken, still dere i Fastpass-kø, og book inn tider til karusellene “twilight zone tower of terror”, “rock and roller coaster” og “space mountain”, og så går dere rundt og ser litt helt til det er deres tur. Da forhåndsbooker man en tur på de beste karusellene, og slipper å stå i kø 🙂 I følge meg er iallfall det de eneste attraksjonene som er verdt å ta.

Men gjett hva, haha.. Jeg kom nesten ikke inn på Disney igår. Hvorfor? Jo, fordi jeg var kledd for “vulgært” og det er en familiepark. Jeg ble beordret til å kjøpe meg en t-skjorte, noe jeg egentlig mente var litt på kanten for det jeg hadde på meg var ikke drøyt engang. En kjole. Litt utringning, men ikke noe drøyt. Det var flere der som gikk rundt i magetopper, minimale shortser osv, men litt utringning er ikke OK? Ikke for å være teit, men kan det være fordi jeg har silikon? Om jeg hadde null pupper, hadde det vært mer OK da? Ikke vet jeg, men jeg fikk iallfall være på disney, selv om akkurat den opplevelsen var litt ubehagelig og jeg følte meg ganske utilpass en stund etterpå. Men sånn er det, og vi hadde en fin dag uansett!

 

Nå skal vi som sagt på universal, jeg gleder meg så UTROLIG mye til å vise Robin alt jeg har snakket om! Han skryter Liseberg opp i skyene, så jeg tenker.. bare vent! Håper forresten dere fikk sett bloggerne igår og likte episoden? Jeg personlig får ikke sett den fordi jeg er i utlandet og sumo ikke funker her for meg, men jeg gleder meg til å se når jeg kommer hjem. Og angående innlegget igår, jeg har lest alle kommentarene, og så at det ble noen missforståelser. Jeg er veldig glad i kroppen min, jeg er sunn og frisk, og omså jeg hadde gått opp 20 kg så ville jeg ikke ha vært lei meg, fordi jeg synes det også er fint. Og det er faktisk sannheten. Jeg mente at folk sier jeg “bør” være tynnere fordi jeg er en offentlig person, men det synes jeg er helt feil, man “bør” absolutt ingenting og skal få se ut slik man ønsker selv.

Ha en fin dag, det skal vi!

169 kommentarer
    1. Kjempebra innstilling angående kropp osv. Synes du er et bra forbilde for unge jenter.
      Bare håper de leser ordentlig gjennom ting du sier enn å bare se på ditt nydelige utseende.
      Nyt turen og kos dere masse turtelduer 🙂
      Hilsen kjerring på 31 😉

    2. Hahaa du med “litt” utrigning? Det har vell aldri skjedd Sophie.
      Du er den bloggeren som er drøyest og mest harry i klesstil. De hadde ikke stoppet hvem som helst;) Ta hintet og få deg en litt mer classy stil iallefall.
      Du kan iallefall ikke stå for en moteblogg, klærene dine er så harry og stilen din er som noen som bor på svenskegrensen og betaler for å stille seg selv i bikini… Vent litt, du gjør det gratis..haha glem det

    3. De trodde sikkert du var en prostituert. Du kan være glad de bare ba deg kle på deg en t-skjorte i stedet for å kste deg ut.

    4. i ditt hode er jo litt utrigning egentlig veldig puppeglipp ,ser jo det på en del av kjolevalgene dine

    5. Du kan ikke dra igang en sånn diskusjon uten å legge ved et bilde av deg forfra hvor vi ser utringningen din ordentlig. Så, med mangel på grunnlag, mener jeg at du kanskje skal ta et hint når fremmede ber deg om å dekke deg til.

    6. ser jo det på det antrekket du har på disse bildene , at utrigningen er veldig dyp, du skjule det kanskje godt på bilder men tydeligvis ikke i virkeligheten

    7. Kanskje et hint til og kle seg litt mer som vanlige folk? Når man har kjæreste trenger man ikke vise seg og kløfta si for hele verden. Syns du er blitt litt show off sophie og hele deg skrikdeg skriker OPPMERKSOMHET.

    8. Synes nesten litt synd på deg at du har et slikt konstant oppmerksomhets behov både på bloggen og i tillegg utenfor. Jeg dømmer vanligvis ikke før jeg kjenner men. Du gidder jo ikke svare leserne dine på mail engang.

    9. Det slottet er så utrolig fint! Misunner dere, nok en gang!!
      Skjønner ikke hvorfor en utrigning skal være et problem. Men, så er det jo riktignok i USA og man vet jo aldri hva som er riktig og galt i hver enkelt stat. Det kan jo hende litt kløft er mye verre enn korte shorts og magetopper. I don’t know, men noen er vel litt trangsynte kan jeg tro x)

    10. Om en mann hadde hatt en skjorte med utrigning hadde han ikke blitt stoppet. Urettferdig! Du må få gå som du vil!

    11. WOW, skal si folk er frekke over her. Kle deg som du selv vil du Sophie! Vis frem den lekre kroppen din, den har du all grunn til å være stolt av:) Rart du måtte dekke deg til da det gikk andre jenter der inne med bar mage osv, men greit for oss andre å vite at det ikke nytter å komme inn ved å vise at man har pupper:-P Haha.

    12. En ting å huske på er å kle seg passende for situasjonen man er i. I USA har de et annerledes forhold til kropp og bekledning i forhold til hva vi har i Norge. Ting som er akseptert her, er ikke det i USA. PÅ bildene du la ut så det ut som du hadde dyp utringning på kjolen din, du må huske på at du er i en familiepark og ikke på en nattklubb…

    13. Åh, jeg vil også dit <3 Det er noe med Disney som er så magisk, i love it.
      Skal dere der hvor Wistiria (?) Lane er? Altså gata fra Frustrete fruer. Husker ikke hvilken park det er. Om så, ta masse bilder 😀 Har så lyst til å se dem! 🙂

    14. HAHAH jeg ler hver gang….folk er så jævlig hårsåre!! ærlig talt skaff dere et liv alle sammen! alle dere som klager på kroppen til andre og hvordan folk ser ut må få seg litt selvtillit selv og slutte å bry seg så jævlig. Jeg blir ærlig talt skuffa over hvordan verden har blitt, er det fordi vi kjeder oss for mye kanskje ??

    15. Ting er annerledes i USA Sophie, det må du bare godta. Synes egentlig det er frekt av deg å prøve å fiske sympati fra oss. Det ER en familiepark, det er barn der, og det må du respektere. Det var ikke “litt” utringning det der uansett.

    16. Jeg har faktisk opplevd noe liknende i USA! Det var ikke i Disney, men i Six Flags. Hadde på meg en vanlig t-skjorte og en olashorts. Etter å ha vært der i et par timen kom en vakt bort til meg og sa at shortsen min var for kort, til tross for at det var mange andre som gikk i enda kortere shortser som krøp opp i rumpa og utfordrende magetopper. Da jeg prøvde å påpeke dette, fikk jeg beskjed om at det hadde vært ‘klager’ på shortsen min. Jeg var på tur med foreldrene mine og ingen av dem hadde noe å utsette på antrekket mitt. Stemoren min mente at eneste grunnen til at det var meg de reagerte på var at jeg var ung og tynn, og at de aldri ville handlet på samme måte dersom det var snakk om en 40 år gammel dame som veier 90 + kg (ja, jeg så flere av den med kortere shortser enn meg). Sikkert litt av samme grunn til at du ble nektet inngang.

    17. Jeg må bare si at deg og Robin er utrolig skjønne sammen ! Du var fantastisk på bloggerne i går ! Fortsett å være akkurat den du er 😀 Kos dere i USA !!

    18. Kjenner jeg blir glad av å høre at du sier det du sier. Men det var en uretferdig kommentar av Disney. Jeg digget forresten kjolen din. Hvor er den fra ? 😀
      Stå på vidre !!!

    19. Last ned programmet “Hola” i for eksempel Crome, da kan du velge kalla land du vil kjøre Ip-adresse fra. Da kan du trykke på Norge, så kan du se Sumo, Viaplay, Netflix og alt du vil i utlandet!!!:):) Havefun!:)

    20. Ser det er mange som kommer med; “det ER jo en familiepark, kan ikke ha utringning da!!” LOL – det er jo barn på stranda, i byer på sommeren, i helt vanlige parker osv. også – betyr det at man skal gå med turtleneck genser hele tiden for å ikke eksponere barn mot kløft? Det er jo åpenbart VARMT der borte, og jeg vet ikke om noen andre av dere har opplevd dette her, men jeg i hvert fall svetter i kløfta om det er varmt og jeg går med t-skjorte.
      Skjønner godt du syns det var ubehagelig å få en sånn beskjed, vi nordmenn er jo ikke “vant” til å få slike ytringer på offentlige steder.

    21. Ka faen?! Hold skjeft dåkk lenger oppe i kommentarfeltet! Sko trodd d va same person som skreiv masse hate som anonym bare for å prøve å få Sophie te å bli lei seg, skjerp dåkk! D va ein heilt vanlig kjole, men bare fordi hu har store pupper så reagere dåkke så sykt!

    22. Akkurat det samme skjedde med meg når jeg var på disneyworld, men jeg hadde da virkelig ikke ekstrem utringning eller noe. De er så utrolig strenge på det på disneyworld at det er helt utrolig

    23. Kan du lage et innlegg om da du var russ og kanskje noen tips fra da du var om alt mulig ang dette? Nå er det jo snart russetid, og det hadde vært kjempe interessant!
      Kanskje du kan vise russebuksen din, hva du anbefaler av topper osv osv`?

    24. Ja, helt utrolig! Tviler på at en person som har små pupper får slike spørsmål slengt mot seg. Hvorfor er det sånn at de med store pupper ikke burde bruke utringninger fordi det er for “seksuelt” for mannfolk? Hva med små pupper da? Pupp er pupp liksom. Teit!

    25. LER. Av mange kommentarer her , at du er Harry? Ja kanskje på noen bilder, men herregud kom det til Arendal å opplev Harry stil sier jeg bare xD off, å utrigning eller ikke, så Lenge du ikke viser hele pupp så er vel det ok?! Det er en kjole ! Å hadde du ikke hatt pupper som du sier , hadde det sikkert vært ok, teit, men visse folk er bare sånn :s jeg syntes kjolen så veldig søt ut 🙂 kle det som du vil ! Skal noen få lov å gå i mage topp og shorts der fua stikker ut så skal vel du få lov å gå i kjole med litt utringing 🙂 kos deg masse videre , misunner deg 🙂 håper dere har en fin tur sophie 🙂

    26. Sophie, du er nå bare søt da. Litt utringning liksom hihi, men du kan få lov til å være akkurat som du er, du er jo god da.

    27. Det er helt tydelig at både sophie og mange av leserne har svært lite dannelse. Men det er jo ikke noe nytt. Amerikanerne kan være så dobbeltmoralske de bare vil, men har de noen regler – så har de det. Det er ikke opp til en liten rosablogger fra Norge å bestemme, man følger reglene der man er. Lurer på om dere syns det er like greit om det kommer en indianer fra regnskogen til oslo og går i gatene med tissen bar – for det er jo slik han er vant til …

    28. Å æsj for nåkka støgge menneska det finns her i kommentarfeltet!
      Sjalusi e så syyyykt usexy, flaut og umodent. E nok nåkka galt med dokker som faktisk klage på Sophie og mene ho e harry og stygg. Alle menneska e forskjellig og alle har forskjellig smak. Derfor e verden så jævla FIN!
      Men hold for pokker stygge kommentara for deg sjøl. Du vil bare gi deg sjøl ett dårligere liv og karma.
      Sophie, vi e glad i deg og du e superfin <3 SPESIELT I VIRKELIGHETA :*

    29. Blir flau på vegne av alle de andre, som veldig ofte er anonyme, som bare vil fremme sine negative meninger om deg. Ja, det er ytringsfrihet, men om du ikke skriver navnet ditt er du ikke annet et feigt individ som ikke tør å stå for det man skriver. Hvorfor tør dere ikke skrive navnene deres? Åja, fordi dere ikke tør å stå for det dere skriver og ta konsekvensene av det? Jeg hadde iallfall blitt flau av meg selv hvis det eneste jeg klarte å komme med hadde vært negative kommentarer. Ydmykende å ikke kunne se det bra i andre medmennesker. Og Sophie, jeg har aldri fulgt bloggen din, men synes du får unødvendig mye hets rundt utseendet ditt, du er sterk som faktisk gjør det du ønsker selv. Jeg liker deg skikkelig godt.

    30. Herregud, folkens.. Det er ikke barn som bryr seg om en viser kløft, men kåte mannfolk og sure og sjalue kjerringer som enkelte over her. Hva søren er problemet? Kropp er kropp, VOKS OPP.

    31. De er faktisk kjempestrenge på disney, er ikke bare du som får gjennomgå under kleskodene der altså! Var på språkreise i fjor, og besøkte disneyland i California. Veninnen min hadde på seg en av de tskjortene der det står Ce-linè up the bitches (med strek over Ce) i liten skrift, og fikk kjempestreng beskjed om at hun måtte gå inn på toalettet med en eneste gang og vrenge tskjorten, hvis ikke slapp hun ikke inn! Haha:)

    32. Vi må dessverre akseptere andre lands lover og regler, og kanskje du burde husket hvor du skulle før du tok på deg ‘nattklubbkjolen’ 😀 Jeg ble stoppet av politiet i Fort Lauderdale ved midnatt fordi jeg gikk ute alene, min kjære var ikke ferdig i dusjen. Jeg skulle bare gå rundt hotellet til baksiden hvor vennene våre bodde, men de mente jeg skulle tatt taxi, hahaha. Måtte snu å vente på min kjære, sånn at vi gikk sammen, politiet sto på samme sted, men da var alt greit 😉

    33. Syns helt ærlig at det er veldig rart at de stoppet deg fordi du viste utringning og litt pupper, hadde de stoppet en mann for det samme? #freethenippel

    34. Jeg så hele forrige sesong av bloggerne igår og den nye episoden, var kjempe gøy. Men får helt angst inni meg av hvordan Kristin skriker til Dennis hele tiden. :/

    35. Kroppshaming på høyeste nivå – hadde du hatt små pupper hadde ingen brydd seg. Det er ikke din feil at ekle familiefedre ikke klarer å holde øynene sine vekk fra deg, silikon et over alt – get over it! En helt vanlig sommerkjole må da kunne gå, selv vært I disney og det er jo DØDSVARMT hvis det er litt sol. Og helt enig i at klestilien din er harry til tider, men ser ikke at det skal være sååå negativt? Deilig med noen som ikke leker high fashion hele tiden, og synes du er supersøt i det meste! Kos dere i USA!

    36. Jeg tror ikke jeg hadde gått med den kjolen på dagen, MEN: Hvorfor i helvete skal man skjule puppene sine bare fordi det er barn der, eller noen for den saks skyld? En mann hadde ALDRI blitt stoppet for noe sånt. Alle kvinner har pupper i en eller annen form, og det må verden lære seg at er ok. #freethenipple

    37. Ååh, synes kjolen var kjempesøtt jeg 🙂
      Vulgært? Nei nå får de gi seg. Kan ha noe å gjøre med at de så du hadde store pupper, men det er da ikke ditt problem? Synes hvertfall du var fint kledd <3
      Kos dere masse videre søte dere!
      KlemKlem :*

    38. Herregud, jeg skjemmes over å leve i dette landet.. Skjemmes over at nordmenn ikke klarer akseptere at andre land har andre synspunkter på ting. At andre land har en annen kultur enn Norge. Burde være forbudt for enkelte nordmenn og dra på ferie til andre land.

    39. åh herregud så mange idiotiske sexist drittunger i kommentarfeltet. bruk hva du vil, hvis noen hadde sagt til meg at jeg måtte ta på meg en t-skjorte fordi jeg kler meg for “vulgært” så hadde jeg slått dem så hardt jeg kunne midt i trynet. så dårlig av de som jobber der, du var kjempefin!

    40. Kjolen så knall fin ut! Utrigning synes jeg blir for latterlig å diskutere,og gir rett og slett null mening. Fy flate og lite folk har å snakke om.. Synes selv det er veldig fint med utrigning og jeg er antageligvis mere drøy enn Sophie er 🙂
      #oppgitttiltusen

    41. Thumbs up til deg for å ikke gi etter til kroppspresset. Du har fin kropp nå og hadde uansett hatt fin kropp om du enten var 10 kg lettere eller 20 kg tyngre!😘

    42. HAHSHHA! Maja92 jeg må le!!! At folk har deg som forbilde er veldig rart. Alt du bryr deg om en operasjonen og hvordan du ser ut… Skjønner heller ikke hvorfor du er sammen med Robin. Du sier i en episode av bloggerne at du ikke kan SVENSK, hvorfor velger du en svensk kjæreste da? Forstår du plutselig svensk? Hahahh må le

    43. kan du ta litt flere bilder selv om det er med iphone? litt sånn bilder av antrekk og steder og ting og sånt som når du tar med ordentlig kamera??

    44. Hvorfor er du sammen med Robin?? Du sier i en episode av bloggerne at du ikke kan SVENSK, hvorfor velger du en svensk kjæreste da? Forstår du plutselig svensk?

    45. Utringingen er så dyp at den viser tatoveringen din. Ærleg talt 😛
      Ikkje at jeg hadde brygg meg om det personlig, men skjønner at de stopper deg pga det med tanke at man ikke er alene i verden…. 🙂

    46. omg folk er så teite, disse kommentarene er så teite, håper ikke du leser kommentarene sophie
      TEITHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikke en bra type teit en gang…

    47. SOPHIE? ser du ikke at extensionet ditt nesten alltid syns på bilder? Eller er du blind? Jeg har selv brukt extensions, men da jeg så meg selv i en reklamefilm og faktisk så at det lyste ut at jeg brukte extensions. Da slutta jeg med en gang. Greit du vil ha langt hår, men vær så snill, skjul det litt bedre enn det du gjør

    48. Altså, nå har du jo laget et innlegg om den kjolen det før hvor du omtalte den som “horekjole”, men alikevell velger du og bruke den i en, som du selv sier, familiepark. Da kan du jo ikke klage over at det ble klaget på? Og jeg ser andre er enig med deg i at man må få kle seg som man vil og bla bla… for og si det sånn da, dere burde alle sammen sette dere mer inn i seksualiseringen nå til dags og hva den gjør med de som vokser opp i dagens samfunn. Ja, for noen med minipupper, som meg selv, så ville det faktisk sikkert være mer akseptabelt å ha utringning i en familiepark og det er fordi det hadde ikke tiltrekkt seg oppmerksomhet. Man kan ikke alltid tenke på plaggrt, men helheten!
      Og for å være ærlig, så er det veldig dumt at dette blir forsvart av så mange andre her, hvorfor skal man gå rundt å trykke puppene sine opp i ansiktet på en plass hvor de fleste er 5-10 år?
      Dete skjønner kansje ikke poenget her, men igjen, les dere litt opp på dagens seksualisering! Det handler ikke om at man må dekke seg til hele tiden, men å kansje tenke litt mer over hvilken oppmerksomhet man tiltrekker seg og hvilken situasjon man er i.

    49. Jeg har jobbet i Disney world og der fikk vi beskjed om at vi måtte si i fra til menn som gikk i bar overkropp om at de måtte kle på seg og samme til jenter/kvinner om de gikk med bikini. Det er faktisk normal folkeskikk å ikke ha alt på vift. Å vise mage er helt ok, men ikke halvnakne pupper. Det er fordi det er representert så mange ulike kulturer i parken og det finnes ikke grenser for hva som kan provosere folk og rett og slett gjøre deres dag i ‘the worlds most happiest place’, ubehagelig. Og JA! det er en FAMILIEPARK der fokuset helst ikke skal være på dine pupper som du absolutt må vise frem.

    50. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare sparer ditt eget hår? Jeg skjønner det ikke! Man ser extensionsene dine tydelig, ikke bare i dette innlegget, men alltid. La nå vel bare ditt eget hår gro! I don’t get it..

    51. ÅÅH så koselig! Disney <3 den 28 år gamle meg blir 10 år igjen! wuhu.
      Er kun de "voksne" som bryr seg om utringning på slike plasser, de tror barna blir skadet av å se det da det heller er de som ikke takler det, barna som er det er mer opptatt av mikke mus enn hva folk rundt har på seg :p
      who cares..... koslig innlegg!

    52. håpløse kommentarer. Jeg får alltid høre når jeg går med en helt vanlig singlett man kjøper på h&m at jeg må dekke meg mer til og slutte å være så utfordrende. Men om en jente med små pupper gå med en slik så er det liksom greit? Og om en feit person går med en slik er det bra fordi hun ikke er flau over kroppen sin…. Er ikke min feil at jeg har gigantiske pupper og er feit. Og nei, jeg har ikke silikon.. Man kan liksom aldri vinne, har gitt litt opp. Men det er trist å si, for av og til når jeg står i butikken og prøver på en kjempefin topp, så tenker jeg fort at jeg ikke kan kjøpe den, fordi jeg har for store pupper. Hva er det for en tankegang liksom? Samfunnet altså

    53. HAHAHA ler! Noe så latterlig! Akkurat det samme skjedde da vi var der. De ba oss kjøpe en t-skjorte! Men fy for en opplevelse😍 og universal, beste med ORLANDO
      Kos dere masse❤️❤️

    54. Haha, herregud? Du vil jo ikke engang vise oss her hvordan antrekket ditt så ut forfra. Jeg så det på snapen til Robin, og man kunne jo se helt ned til navelen din med mer.. Ha litt respekt og dannelse. Du er jamen meg flink til å ramse opp alt som er så negativ ved turen din.. Kan for all del ikke bare kose deg..

    55. Og du tror vel ikke dem sa at du skulle kle på deg bare for å si det? Hvis oss gjerne bilde av toppen din forfra, uten hår som dekker;) Hihi

    56. “litt” utrigning …. ??
      Ser folk over her kommenterer “vis kroppen din frem sophie, du har all grunn til å være stolt av den”. Hva i all verden, hva slags innstilling er det? Hvis man er komfortabel, fornøyd og har et sunt forhold til kroppen sin har man IKKE behov for å gå rundt og vise den frem for å få bekreftelse hele tiden! Heller rette fokus mot noe VIKTIG, det som kommer ut av munnen din. Du har forresten virkelig fått deg to personligheter, var vel bare noen måneder siden du stod frem og ble hyllet fordi du sa at du endelig hadde fortsått at du heller ville være en som er trygg på seg selv, og ikke trenger å bruke kroppen sin og er avhengig av konstant bekreftelse på utseendet sitt. Nå er du jo tydeligvis verre enn noen gang.. Fordi mitt dansecrew er over, kanskje?

    57. Jenter med store pupper ser tacky ut med utringning. Det er ikke pent! Har man små pupper som rihanna kan man ha så stor utrigning man vil uten å se ut som en hore. Det var kanskje in for 10 år siden, men det ser ikke bra ut. Det teiteste jeg ser er når noen kjøper pupper, så blir de plutselig almannseie. Men en dag blir du å se det.
      Men jeg må også få frem at du virker som en bra jente på mange måter, og er sminke og operasjoner så viktig for deg så er de det nå. En dag så blir du å forstå at du ikke trenger det for at andre skal like deg

    58. Eg har fremdeles problemer med å godta at du ser så anderledes ut på bloggen framfor i virkeligheten. så også litt av musikkvideoen din og det er imponerende å se hvor anderledes du blir..
      I virkeligheten ser du ut som en liten SØT sjenert 14 åring med for store pupper og som prøver for hardt å være babe..
      KAN DU IKKE BARE VÆRE DEG SELV?!?!?!? 🙁
      Du er jo FIN som du er!!

    59. Noe så tåpelig gjort av de som sa det om klærne dine. Ble litt irritert, det er jo ikke rett! det er jo populært med kjoler med litt utringning. Tror nok du har rett, det er sikkert pga at du har pupper. Men de skal jo ikke se på det?? pupper eller ikke pupper, kroppen gjør ikke klær mer vulgære. Det er jo selve klærne. Så teit gjort av den personen. Håper ikke du føler deg dårlig pga det, for det var bare en ekkel persons mening. Er sikker på at ingen andre engang tenkte over det. Men fortsett å kose deg i USA, og det er bra Robin er blitt bedre 😀 ♥

    60. Så koslig! 🙂 Har selv kunne tenkt meg å vært i disneyland 🙂 Ser helt fantastisk ut! 🙂 Så reprise av bloggerne idag faktisk.Kos dere! 🙂

    61. Så stygge mye stygge kommentarer du får, åpenbart mange her som ikke har det helt bra med seg selv. Det var da bare en utringning, ingenting å ta sånn på vei for :p håper dere hadde det fint i Disney world, og jeg håper du ikke tar til deg de stygge kommentarene, du er nok bare en noen elsker å hate.

    62. Er alltid lurt å undersøke lover og regler når man reiser til andre land! Det er forresten ikke lov for menn og ta taxi i bar overkropp i Spania, viste dere det? Uansett, er alltid kjekt og lese om landet så man kan sette seg inn i deres skikk og regler😉 Kos dere videre på tur!☺

    63. Tror ærligtalt at barn bryr seg fint lite om hvordan man kler seg. De skal jo være mest opptatt av attraksjonene i disney vil jeg si.

    64. Camilla: oppdater deg litt på hva dagens samfunn gjør med barn og hvorfor mange (av oss i 20 årene også) sliter i dag.

    65. Kan dere ikke la jenta være? Jeg likte ikke Sophie flr, fordi jeg følte hun hadde behov for så mye oppmerksomhet. Men nå? Jeg vet ikke om noen sterkere. Hun fortsetter og blogge og er seg selv uansett hvor mange drittunger der som er så jævelig store i kjeften! Hvis dere har så veldig mye i mot henne så stå opp for dere selv og hvertfall vis hvem dere er! Stå på Sophie, du er virkelig sterk som takler alt dette. Jeg vet at jeg ikke hadde hadde det! Du er et forbilde for mange. Aldri slutt og vær seg selv!

    66. Hjelpes meg så mange det er som ikke skjønner at man må kle seg etter de normene som er i det landet man er i. Skal vedde på at mange av dere er i mot hijab og burka …

    67. Gratulerer sophie elise nå lager dem smash sjokolade uten palmeolje leste på sol.no og andre produkter å du var nevnt i artikellen også heia heia

    68. Jeg synes jeg så deg på utenlandsterminalen på OSL på tirsdag formiddag?
      Uansett så får du kose deg!

    69. Frekke mennesker! Leser gjennom noen av kommentarene her, altså hvor er samvittigheten deres? Hadde du blitt glad om noen hadde kommentert slik til deg hvis du var i sophies posisjon? Det er egentlig ikke verdt å kommentere dette en gang, men noen ganger provoserer kommentarene mine meg så sykt at jeg må få det ut. Det er for all del greit å ha meninger, men det er grenser for hvor mye dere skal dele med omverdenen.
      Stå på Sophie. Jeg synes du er en bra rollemodell selv om mange synes det motsatte! Jeg vet ikke hvordan jeg skal skrive dette uten at det skal se feil ut men; du viser så utrolig mange sider av deg. Du er ikke dum og deilig slik som mange skal ha det til, du er heller utrolig smart for du kan utrolig mye om samfunns- og miljø-relaterte ting, du har en rekke talenter, du vet hvordan å leve livet. De som i det hele tatt kommenterer stygt er nok bare super jelly på utseendet ditt og livet du har skaffet deg gjennom bloggen. Ikke la dem ødelegge det for deg.
      Du er fantastisk!

    70. Ser jo ut til at den kjolen du har på deg, selv om du prøver å skjule det på bildene du legger ut, har utringning ned til navlen.
      Tør jeg gjette på at den er skikkelig kort også?
      Du spiller jo på sex, så det bør ikke komme som ei bombe på deg at du får en reaksjon. Som i dette tilfellet at du holdt på å risikere å ikke få adgang.
      For å sette det på spissen: du ville vel ikke gått ned gata i bikini i et muslimsk land heller? Amerika er mere puritansk enn Norge……..man skal vise respekt for de landene man er i og kle seg deretter.

    71. Som om ikke pupper er noe av det naturligeste i verden… Hvorfor skal det være sånn tabu rundt kvinnekroppen alltid?? Stå på og kle deg som du vil, Sophie 🙂

    72. TAKK for at du faktisk skriver om det når du har hatt en dårlig dag, og at du innrømmer at du av og til er lei deg, sur, glad, oppgitt, bekymra. Du er den eneste bloggern jeg kan komme på som faktisk innrømmer at du også har dårlige dager innimellom. Føler nesten alle bloggerne fremstiller det som om de aldri hr en dårlig dag og det er så slitsomt. Føler det er mye verre enn å endre på bilder og ta silikon, noe du forsåvidt også er ærlig om.
      Jeg synes du er så ekte og det beundrer jeg deg for, jeg setter stor pris på bloggen din 🙂

    73. Når en er ute og reiser må en kle seg etter de “reglene” og normene som gjelder i det landet/ stedet en kommer til som gjest. Puppene trenger jo ikke å tyte ut enten de er ekte eller silikon? Å kle seg alminnelig diskret blant folk er bare en god regel.

    74. Å kalle dette “litt utringning” og “ikke noe drøyt” når du har postet et innlegg med bilde av kjolen før som du har kalt “Horekjole?” synes jeg blir for teit. Tror alle som hadde gått med denne kjolen ville blitt bedt om det samme, silikon eller ikke… Som andre også har sagt så handler det om å kle seg etter de reglene som er i det landet eller på det stedet du er. For all del, jeg liker deg utrolig godt og håper du koser deg, men klarte ikke å la være å kommentere dette…

    75. Når er det du ikke kler deg horete da? Synes alltid du har puppene på utstilling jeg . Ikke alle som er interessert i å se sånt hele tiden. Kle på deg jente!

    76. Hei. Jeg syns det er skummelt hvordan enkelte velger og kommentere på bloggen din. Håper virkelig du har tykk hud og ikke lar stygge kommentarer gå inn på deg..
      Du er en flott, ung kvinne! Du har med glimt i øyet, du skriver på en engasjerende og underholdende måte. Du er ett forbilde for mange. Ha en fin dag.

    77. To be fair, så har du godkjent alle disse vilkårene da du krysset av “lest og forstått” da du kjøpte billetten din :p Vær glad du ikke ble saksøkt for å ikke følge reglene som du selv har sagt ja til!

    78. Heisann.
      Jeg har ett spørsmål som jeg håper du kan svare på. Jeg tok silikon for 4 år siden 450cc. Etter 2 års tid henger de myye mer. Tok når jeg var 18nå er jeg 22.
      Har dine begynt å henge litt mer?
      Klem.

    79. Hah! Ja tenker meg det er fordi du har store pupper, hadde du hatt små hadde de nok ikke brydd seg. Det er ikke akkurat en hemmelighet at vi med små pupper ikke blir så lagt godt merke til når vi går med overdeler som har utrigning i forhold til de som har store. Ganske dumt synes jeg for, for jeg synes det er litt trakkasserende (?). :/

    80. Hvis det er kjolen du prater om, var det jo ganske mye utringning.. Men problemet er vel at andre ser på pupper som noe seksuelt, enn en mage, selv om dem kun er der for å mate unger:)

    81. Naivitet, uvitenhet eller dumhet, velg en av delene. Ingen andre svar passer til det å skulle trosse reglene dit du kommer som gjest. Syns å huske at du klaget over at menn var “ekle” da du var gjest i et muslimsk land? Hvordan var du kledd da? Som en kvinne til salgs? Hvis du hadde på deg noe som lignet den på bildene var det omtrent det samme som å gå med en plakat der det står at man er prostituert. Disney vil ikke ha åpen prostitusjon i sine hoteller og anlegg, derfor reglene.
      Hvis du tenker deg godt om så har vi noen normer i Norge også. Tipper du hadde reagert selv om læreren din hadde kommet på jobb i den kjolen du viser på bildene, eller om du ble servert middag av noen med den kjolen.

    82. skjønner ikke hvorfor du har så stort behov for å ha så dype utrigninger
      du vil at folk skal sikle etter deg eller tro at du er billig? eller er en prostituert
      men skjønne at den er for trashy for disney land

    83. Hei Sophie,
      Jeg leser bloggen din ofte og ser på deg som en sterk ung kvinne med ben i nesa og respekterer deg for det. Jeg synes bare at det er underlig at du stiller spørsmål om kjolen og silikon, da du i fjor la ut et innlegg med samme kjole og stilte spørsmål til leserne dine om dette var en horekjole? Ved et kjapt overblikk over de generelle reglene for parken så står der at “proper attire, including shoes and shirt, must be worn at all times. We reserve the rights to deny admission or to remove any person wearing attire that we consider inappopriote”. Dette kommer vel muligens an på øye som ser, men synes at når du selv tidligere stiller spørsmål til kjolen så er det vell egentlig ikke så mye å undre på likevel. Tviler hvertfall på at det har noe med at du har silikon.
      Til tross for konstruktiv kritikk, håper jeg at dere koser rumpa av dere i USA! 🙂

    84. Jeg har også store pupper, og jeg kan ikke gå i det samme som venninnene mine som har små pupper. Med en gang jeg tar det på ser det harry, kjerring eller slutty ut, mens de ser ut som engler.

    85. Ai ai ai. Magic Kingdom i går og Universal i dag; her snakker vi VM i kø. Halve nord-Usa har “spring break” denne uken, så det er evig kø til alt. Det er t.o.m. kø av og til for å komme inn på vanlige spisesteder som McDonalds og Ihop. Vi holder oss ved bassenget til mandag iallfall. Tips til dere som vurderer og reise til Orlando: reis utenom feriene! Ps. Hvis dere vil ha virkelig action, reis til Busch Gardens i Tampa (en time kjøring). Bedre enn Universal og Liseberg til sammen.

    86. hei jeg er ikke en blogg leser,men tryna inn på sia di i dag,å jeg bet meg merke i at du bryr deg ikke om noen er tynne eller tykke,jeg sier fluffi haha,ække så stekt det liksom,jeg er selv veldig fløffi p beundrer dere som kan gå rundt i kjoler å sexi antrekk,men det jeg egentlig skulle si,var tusen takk for at du ser på mennesker som likeverdige uansett størrelse. Så stå på du er knall

    87. Jeg blir seriøst oppgitt. Snakk om å te seg som en oppegående person. Først sutrer du over palmeolje, selvom ansiktet ditt er smurt inn i palmeolje. Vet ikke hva du fikk ut av det. Og nå er du i disneyland. Ser du ikke har satt deg inn i hvor bredt spekteret er ang. regnskog, dyreforsøk, barnearbeid m.m.m. Håper Robin klarer å holde ut å bli drassa rundt på den måten mitt i sykdom.

    88. Ang robins sykdom.. Søren også at jeg ikke kom på å si det før. Når jeg var i usa så ble jeg full av feber, halsbetennelse og ørebetennelse. Da dro jeg til legen. Ble lagt på ett rom en time. Fikk iv. =intavenøst antibiotika å masse andre medisiner. Jeg var frisk som en fisk når jeg gikk ut derfra. Men måtte fortsette på tablett kur selv om jeg var frisk. Feberen og bare alt forsvant. Jeg kjente at de renset #helekroppen. Jeg fikk det samme i egypt første gang jeg fikk det. Var livredd og ville egentlig ikke ta det. Men legen anbefalte det fordi han ville at jeg skulle være frisk på ferie. Det kostet ca 600 i usa. Verdt alle pengene. Dra til legen om han enda ikke er bra.aaarg nå er jeg sint fordi jeg ikke kom på å fortelle det. Mvh theresa lasgo

    89. Hei!
      Synes du er topp!
      Men alle som “prøver” å sette deg på plass for at du er sånn og ser sånn ut å oppfører deg sånn! Synes rett og slett de bør skaffe seg et liv 🙂 De er bare missunnelige! 🙂 Kos deg på ferie!
      Hilde 😀

    90. Ja en ting er puppene og en annen ting er extentionene. Men skal ingen kommentere de skeive bildene? Blir helt svimmel av det skeive slottet i bakgrunnen… Skal du drive Norges mest leste blogg får du jammen rette opp bildene før du legger de ut! Det er gjort ved et enkelt tastetrykk i photoshop (et program du er vel kjent med går jeg ut i fra).

    91. Vi har jo sett denne kjolen før og “litt” utringning er vel ikke helt sant haha. Du har jo veldig fin stil, men du må jo tenke på at det er barn tilstede 🙂 Kos deg masse videre da!

    92. Ja, de pleier å være veldig strenge på det. SKal ikke mye til før du ser “horete” ut. Når jeg var i USA, og vi skulle til disneyland fikk vi streng beskjed om å kle dere godt & “anstendig”, hvis ikke får dere ikke komme inn i parken. Teit, JA, men sånn er det. huff.. vi fikk ikke vise BH-stroppene en gang. Ser at veldig mange er utrolig frekke, skjønner ikke hva de får ut av det. Håper turen er, og blir bra! kos deree

    93. hva syns du om VG’s kommentar til deg og din kommende video? mennene virker faktisk rimelig imponert over hva du har oppnådd, og at du tydeligvis har gjort noe riktig!

    94. spørsmål til ukens spørsmål:
      Hva er det som står øverst på ønskelista di nå? (kan nevne flere ting)

    95. Typisk at så mange skal smiske med deg? Det er IKKE sexy å vise puppene sine, særlig når du er 20 år og har kjæreste. Blir han ikke flau over deg? Altså, greit at du kan vise litt pupper, men hvorfor har du det behovet for å vise så mye som mulig? Får du ikke nok oppmerksomhet fra din egen kjæreste, at du må ha andre å le av deg? Tror du virkelig at folk syns det her er attraktivt? Du har så trashy klesstil, og utrolig at ingen venner sier noe.

    96. Haha, litt utrigna? Selv på de få bildene som så vidt viser brystet ditt ser man at den utrigningen, som vanlig, er sykt drøy. Selvfølgelig ble du bedt om å dekke deg til ditt fehode.

    97. Synes de kommentarene over om at du faktisk burde bli bedt om og skifte var litt drøyt.
      Sophie du har en nydelig kropp, og du har all verdens rett til og vise den fram! Vi er alle mennesker, og visst noen ikke klarer og se noe vi alle (jenter i alle fall) har og noe som er normalt, bør de ta ett par steg tilbake og ro seg ned. Det blir bare for teit.

    98. Til dere som støtter hennes klesvalg i familiepark (nå snakker vi IKKE om det hun kler seg i på stranda eller generelt utenfor Dinsey World): Disney har sin fulle rett til å be henne kle på seg fordi det står i reglene deres… Mange av deres kommentarer virker lite gjennomtenkte og jeg skjønner det om dere er av den litt yngre garde med liten forståelse om andre kulturer og deres normer…

    99. Du kalte kjolen en horekjole i et tidligere blogginnlegg, lurer du virkelig på om den er for lettkledd?

    100. Har vært der selv, sinnsykt artig! Jeg har også helt lik selfie satng bare i blå 😉 (måtte bare gni det inn) 😂😂 uansett kos dere da❤️

    101. Hei! Så bra at dere koser dere og at Robin er i bedre form. Jeg hadde bare et rask spørsmål ang. fastpass i Disneyland. Er det slik der at man kan skaffe flere fastpass billetter med en gang? For trodde det bare var slik at man kunne skaffe et, deretter skaffe et nytt ett osv… Håper på svar 😀 Kos dere masse videre & stå på videre 🙂

    102. Lenger oppe i kommentarfeltet er det slengt masse dritt om sophie, og alle bildene hun har lagt ut. Hun får daglige kommentarer her på bloggen om at hun er stygg, en hore og sånne ting. Men til dere som ikke liker sophie, HVORFOR leser dere bloggen hennes da? Hvis dere synes bloggen er så dårlig, så stikk herfra. Dere ser jo selv at Sophie ikke lar seg påvirke av hat, så hvorfor fortsette? Det er hennes blogg, hun er en egen selvstendig person. Hun bestemmer over seg selv.

    103. Jeg har INGENTING i mot Sophie, jeg leser bloggen hennes daglig og synes hun er en fantastisk blogger! Hun er en av mine favoritter. Men når sikkerheten på disneyland sier at utringningen er for mye, da er det for mye.. Man kan tydelig se på det nederste bildet i dette innlegget at utringningen på kjolen hennes er langt ned på magestadiet. Jeg vet ikke om det kalles LITT utringnig i Sophies hode, eller om det ikke er utringning i det hele tatt, men i mine øyne ser det ut som hun heller burde hatt på seg en t-shorte og shorts ellernoe, og ikke en kjole som viser to tredeler av puppene hennes..

    104. Ser at “fansen” tror at et par vulgære kjøpepupper betyr at du har talent… Nakenhet er siste, desperate utvei for de talentløse

    105. Hei! Jeg har et spørsmål. Jeg skal legge ut bilder på bloggen min men det kommer opp kun en sånn blå boks med et spørsmålstegn på… Hvordan legger man ut bilder eller er det noe galt med Mac’en min.. Jeg har ikke iPhoto.. kan det være grunnen? Klem meg:)

    106. Det faktum at folk ikke engang léer på et øye når de ser en mann i bar overkropp vandre rundt i offentligheten…men klikker i alle vinkler når ei jente har ei litt drøy utrigning? Er menn og kvinner likestilte? Ikke faen.
      Og jeg tror du har helt rett i at silikonen gjorde at de reagerte ekstra på antrekket.. Men om en mann hadde hatt six pack hadde de fortsatt latt ham vandre fritt i den påkledningen han måtte ønske seg! Kvinner må skjule skjønnheten sin, mens menn åpenbart gjør som de vil.
      Likestilling my ass.

    107. Jeg har vært i USA i en måned og det er andre skikker og normer der angående klær. Vi fikk beskjed om i nesten begynnelsen av reisen at vi nordmenn kler oss litt mer i klær som viser hud enn det som er vanlig der borte. Jeg var i Disneyland i California og der fikk vi beskjed før vi gikk til parken om å ikke gå med korte skjortser, singleter med utrigning etc. Nettopp fordi det er en familiepark. Det er helt vanlig at de plukker ut folk i Disneyland 🙂 Så det var nok ikke bare fordi du har silikon, men at du kanskje møtte en vakt som var mer pirkete enn andre.

    108. Forventer du sympati? Seriøst?
      Hvis vaktene sier du er uanstendig kledd, bør du ta et hint. Dette er en familiepark – i USA. Ikke den lokale discoen på bygda i nord, der det kanskje er OK å kle seg vampete (for ikke å bruke et ord på h….)
      Man kler seg etter anledningen og etter hvor i verden man befinner seg. Du bomma totalt, ikke noe å klage over

    109. Til Lara:
      Nei, nei, NEI! Det er absolutt ikke OK noe sted i verden at menn går rundt i bar overkropp på gata. På stranda, ja. På gata, restauranter, buss osv osv, er det ingenting som er mer Harry en menn som sprader rundt i bar overkropp!
      (Det eneste som er i nærheten av å være like Harry, er damer med store pupper og tilhørende dyp utringning.)
      Selv tennissokker i sandaler blir elegant i forhold. Spanjoler irriterer seg grønne på uoppdragne skandinaviske, tyske og britiske turister som ikke forstår at det er totalt uaktuelt å vandre rundt i bar overkropp

    110. Kle på dæ og bruk hauet, e ikke værre. Syt gjør du faen mæ nok av tia å kommer i avisa fan over alt. Om du ska kle dæ som du sku på nå paradise jåss så får du fær på plassa korr det ikke e familieparka. Du skjæm oss nordlæninga ut førr helsikke!

    111. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor dette er overraskende. Teit, jo da, men det er USA det er snakk om, og det er en familiepark. I USA er pupper nærmest et symbol på at kvinner er skitne, så det at du hadde silikon gjorde det nok bare mer synlig. Vi snakker om et land som mener at amming er unaturlig og som sensurerer barneromper på TV.

    112. For det første, kommentering burde være over alle andre kommentarer, slik at de som vil kommentere slipper å bruke tid på å lese gjennom/ ignorere andres innlegg slik som dette når de vil si sin mening.
      Nå kommer jeg til selve kommenteringen av ditt innlegg.
      Så du føler deg diskriminert på grunn av noe du har valgt å gjøre? Du hadde ikke blitt “diskriminert” som dette hadde du ikke tatt operasjoner for å se slik ut.
      At du i det hele tatt bruker uttrykket diskriminering her er så feil at alle som har blitt diskriminert burde bli fly forbannet på deg; for det første har de blitt det av medfødte årsaker(les hudfarge)
      Mens du her har valgt å forandre på kroppen din noe jeg har full respekt for, men ikke kom å si at dette er diskriminering.
      Skjerp deg……. At du i det hele tatt skal spille det kortet, når det er noe du har gjort selv, og spiller på, for å få treff på bloggen din, er det helt utrolig at du publiserer et slikt innlegg.

    113. Ja, herregud.. Jeg husker den gangen jeg spradet rundt i Dieneyland i en type Borat kostyme, min enorme, silikonfylte penis fylte til randen. Man kunne se side-testicles for å si det sånn. Som maskulinist mener jeg at det er min rett å gå på den måten. Jeg vet ikkje hvor mange ganger jeg som norgeskjent toppblogger blogger har tweetet om #FreeThePenis og #FreeTheTesticles, og de våget å fortelle meg at jeg måtte ta på meg mer klær? Kan du forstå? Det neste blir vel at jeg blir arrestert for blotting?!
      Morsom hvordan verden fungerer.
      Ps: Som mann elsker jeg puppene dine Sophie, vis de så mye du kan du, ikke hør på all sytinga fra divisjon myggstikk 😉

    114. DRA TIL DUBAI ELLER ET ANNET MUSLIMSK LAND MED DEN HOLDNINGEN DER DIN STYGGE HORE SÅ SER DU HVA SOM SKJER. DE EKLE STYGGE HENGESILIKONPUPPENE DINE ER DET INGEN SOM VIL SE ELLER DET STYGGE KVISETRYNET DITT.
      GJØR SAMFUNNET EN TJENESTE Å SKYT DEG SÅ SLIPPER VI Å SE DET STYGGE KVISETRYNET DITT MER I MEDIA. BLIR KVALM AV Å SE HORER SOM DEG IKKE RESPEKTERER TRADISJONEN I LANDET DU KOMMER TIL.
      DISNEYWORLD ER ET FAMILIESTED, IKKE EN PORNOKLUBB FOR DEG OG DEN STYGGE FEMIFJOTTEN AV EN SVENSKE TRANSE DU ER MED!

    115. HAIL JANTELOVEN. I Norge kunne man jo fint gått kledd slik på f. eks tusenfryd eller i kongeparken, fordi vi er vant til at folk går med utringning, bruker bikinitopper og viser nakenhet. I USA er det litt annerledes, da skal alt sjules. Da er man liksom litt tilbake til 80-90 tallet i Norge. Husk at USA er et sterkt kristent land. Anyways. Jeg syntes det er bra at man kjemper i mot. Ikke i mot disneyland, men i mot generasjon SENSUR.
      Jeg er mer redd for sensur enn blotting. NAKENHET er NATURLIG, og pupper er noe ALLE kvinner/jenter har. I all form og fasong. KJEMP I MOT SENSUR. For det er kanskje noe av det som er mest feil med verden, ikke puppene dine.

    116. Det har nok ingen ting med kroppen eller puppene dine å gjøre, er nok heller det at det er et reglemang når manreiser til større offentlige perker osv i statene, så er amerikanerne litt gammeldagse på at de vil at jenter/damer skal ha tildekede skuldre, har nok ikke noe med silikon osv

    117. Tenk om de sa sannheten….om at dine ytringer i media gjør at folk oppfatter deg som en vulgær person ?

    118. USA er ikke Norge og man har andre holdninger og moralsk syn (dobbelmoral selvsagt).
      Men som man sier i et kjent ordtak; “When in Rome, do as the Romans”.. problemet er at du blir veldig typisk ola dunk på tur da (så vi kan kalle deg jordnær) og det mange ikke vet, er at nordmenn oppleves som vulgær og uhøfflig og tar seg til rette uten å ta hensyn til vertslandets regler og etikk. At du kritiserer dem og sier du har blitt diskriminert, sier sitt da…
      Begrepet “the norwegian arm” er en nedsettende betegnelse på oss, grunnet våre manglende holdninger og dannede vaner.

    119. Hei!
      Du er ganske lik de aller fleste kvinner som har fått brystforstørrelse. Det å vise fra de flotte nye puppene kan du ikke få gjort ofte nok. Det jeg finner rart er at på generelt grunnlag mener kvinner at de skal kunne kle seg så sexy de vil, men ikke andre kvinner dersom de har en flottere kropp. De ler av menn som beundrer kroppen de har kledd spesifikt for at alle skal se hvor flott de er, og klager så snart en mindre attraktiv mann ser på dem. Og fy svarte det blir helvete dersom kjæresten/mannen ser på en annen kvinne som kler seg på samme vis.
      Så når dere kler dere for å gå ut en sommerdag, hva med å tenke som følger: Ville jeg synes det var kjekt om kjæresten min så på en annen (gjerne flottere) kvinne som var kledd slik jeg nå kler meg? Hvis svaret er nei, så har du valgt klær som avslører noe som egentlig bare din kjære burde få nyte.

    120. Allah:
      Du er en ekte hestkuk. Stikk tilbake til det pisslandet du kom fra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg