bilder fra innspillingen

Hei dere, endelig får jeg oppdatert! Mitt fravær har skyldes noe såpass kjedelig som at internett ikke har fungert hjemme – det har jeg ikke opplevd siden jeg bodde i Harstad! Men det er heldigvis fiket nå, og håper virkelig det holder seg. GET kan ta seg en bolle!

I går spilte jeg inn musikkvideoen til Love like that, det tok rundt 15 timer med intens jobbing. Når 20 mennesker jobber rundt lille meg for at jeg skal få til noe bra.. Blir nesten kvalm (overveldet altså) av at dette faktisk er mitt liv, haha. Når folk fikser deg på håret, sminker deg, holder opp klærne du kan ha på deg, spør deg hva du vil spise og tenker på hvilke vinkler de skal filme deg i, så tenker jeg bare “er dette virkelig meg?”. Og, kan jeg PLEASE få noen som bor hjemme hos meg og fikser sminken min hver dag? Grunnen til at jeg har uren hud må være at hver gang jeg blir sminket av en proff, så sover jeg med sminken i flere dager slik at jeg skal være fin lengst mulig, haha..

Noen bilder fra innspillingen i går, knipset av min fine Joakim Kleven

Helfner som rapper i låta 🙂


 

Jeg sov hos noen venner i natt, og våknet akkurat for sent til å rekke vinmonopolet. Kan dere fatte panikken, haha..Så jeg, Helfner og kjæresten hans kastet oss i bilen og kjørte til Sverige for en liten harryhandel! Jeg har aldri vært på “grensa” før, og bra er det, for da hadde jeg nok trillet rundt i musikkvideoen. SÅ mye godteri, jo! Vi hadde en veldig koselig tur og nå har jeg et par kartonger vin som skal holde fint ut påsken, om ikke lengre, jeg blir jo brisen av to glass. Ikveld er jeg enda usikker på om jeg skal ut eller være hjemme, sitter enda med håndduken på hodet og tenker på livet, haha. Og NEI, jeg er ikke gravid. Det var en aprilsnarr, som jeg bare måtte ta etter alle ryktene som har vært. Jeg har absolutt ikke lyst på barn på mange, mange år. 

Musikkvideoen kommer om et par uker, en liten sniktitt kommer på søndag, men i mellomtiden kan dere høre låta på spotify HER ♥

78 kommentarer
    1. Hahahahahah, søte deg! Jeg og vil ikke ha barn på mange år heller! Er 21 år, og definitivt ikke klar for barn på lenge! Fatter ikke de som tør å få unger i tidlig alder, de er gale! :p barn krever mye arbeid og mas, og det er deilig å være alene akkurat nå!

    2. Følg med på hvordan de sminker deg og spør om tips, du blir alltid så mye finere! Men ikke så rart, er jo jobben dis å få til slikt! Men som sagt -be om tips av dem!

    3. Ble ikke melken i badekaret brunt av spraytanen? Eller at du hadde skikkelig skille når du reiste deg opp igjen xD? Kan du ikke skrive om spraytan……..?

    4. Wow bildene av deg er smell vakre! Det mørket håret kler deg så mye bedre enn det blonde,og sminka er drit fint 🙂 Kan ikke vente med og se videoen 🙂

    5. Som ufrivillig barnløs i 8 år med 4 operasjoner + mange,mange turer inn og ut av fertilitetsklinikken fatter jeg virkelig IKKE hvordan du kan tråkke på folk som sliter med å bli gravid. Tror virkelig det er smart av deg at du ikke ønsker deg barn på mange, mange år! For det er du overhode ikke klar for beviser du gang på gang!

    6. Du kler så sinnssykt godt mørkt hår 🙂 FINE DEG! Gleder meg til video 🙂 Hører mye på sangen din, og jeg bare elsker den 🙂 Føler den er mer deg enn din forrige sang!

    7. Hei Sophie Elise. Har lest bloggen din en stund og jeg liker deg veldig godt. Du er helt nydelig som mørk,vær så snill å fortsette med det. Bildene sv deg var smellvakre… At du har dårlig sjøltillit skjønner jeg ingenting av. Du har ingen grunn til det. Og ble også veldig overraska over sangen din,veldig søt og fin var den, du kan være veldig stolt av deg selv. Syns stilen du har også er veldig fin. Og skulle av hele mitt hjerte ønske jeg så ut som deg….. Hilsen Karin

    8. Ville bare si hvor utrolig nyydelig du var på de bildene, Sophie! Så flott sminket, spesielt øyebryna dine var kjempe fine!

    9. Nå er du nyydelig på håret med det mørke i bunnen og lysere i lengdene, og sminken var også helt nydelig! Uansett hva folk sier til deg så er du SMELLVAKKER både på innsiden og utsiden, du fortjener det beste og en dag kommer du til å se det selv også 🙂

    10. Sophie man blir først værre i huden av de tabelettene du går på nå. Det er bare et bra tegn, etterpå blir man såååå bra! Hold ut!!!

    11. Hei sophie :)<3 håper du har det bra:)<3 du er så sinnssykt deilig :)<3 syntes du kan legge ut flere bilder av stringtrusene dine 🙂 ?

    12. Selvfølgelig måtte det være nakenhet i bildene fra musikkvideoen. Stemmer så absolutt ikke det du sier om at du ikke ønsker å spille på kropp lenger.

    13. Omg du ser ut som en draq queen nå Sophie. Hva er det du driver med?Disse operasjonene dine får deg til å se grusomt mye eldre ut.
      Hjelper ikke å spille på sex når trynet ditt er fucked up

    14. Du er så utrolig fin, sophie! Elsket sminken din her, og ikke minst håret! Du er fantastisk, stå på :*

    15. Fascinerende hva sminke kan gjøre.
      Håper ikke du lukker munnen på videoen. Den overdosen med restylane gjør at leppene tyter utover når du lukker munnen, men det vet du vel fra før. I alle fall så det sånn ut på freiadebatten, da åpnet du munnen igjen hver gang du så deg selv på en av skjermene i studio.

    16. Det er så skuffende at du skal spille på kropp og sex – når du så innmarig ønsker å gå bort fra det.. Du kan heller stå frem å vise at damer er mer enn bare kropp. Da hadde du nok fått enda flere tilhengere:)

    17. lov å si jeg ble litt skuffet? Tenk en liten Sophie da! Det må bli nydelig 🙂
      Gleder meg til å se videoen, skjønner ikke problemet folk ser i litt nakenhet! Vi er alle nakne under klærne, Noen klarer vist bare ikke å innse det! 🙂

    18. Du et sååååå nydelig med det mørke håret og kjempefin sminket på bildene. Synes det er veldig modent av deg og si at du ikke ønsker deg barn på mange år. Lurt å vente og bruke tiden på fart og morro når man er ung. Alt for mange unge mødre der ute. Barn trenger voksne og stabile rammer rundt seg og da er det veldig modent gjort å innrømme at man ikke er klar for dette enda. Beviser at du er en oppegående jente med stor intelligens og selvinnsikt. Tenk hvor mange barn som vokser opp i hjem med unge uansvarlige mødre. Ille spør du meg. Du er et flott forbilde for de unge Sophie Elise.

    19. Stå på sophie!! Skjønner ikke hvorfor folk skal slenge dritt på bloggen, skjønner ikke engang hvorfor dem leser den hvist dem slenger dritt, trur de som gjør det misunner deg sophie. Elsker bloggen din, å trur alle andre som leser denne bloggen gjør det å <3

    20. Nora: hvordan i alle dager trør hun på infertile ved å si at hun ikke ønsker barn foreløpig? ..folk skal virkelig lete etter småting å klage på..

    21. Nora: hvordan kan du si at sophie har trødd på deg?
      Du er så forbanna hårsår av det andre sier. Anbefaler deg å sperre deg uten Internett, for du tåler tydeligvis ikke noe!! Hva så at folk spøker om det hver eneste april? Det er den mest brukte spøken, og folk har mast og mast om sophie er gravid. Da skulle det ikke bare mangle at hun slår tilbake med samme mynt!
      Okei, staaaakaaars deg som har problemer med å få barn, BUHU!
      Hvorfor kan du ikke bare adoptere eller noe? Er mange som trenger et hjem. 🙂
      Det er ikke helt håpløst!
      Og det er mange frivillige barnløse og de har det bra!
      Å få barn er ikke en menneskerett faktisk.

    22. Elisa
      Skjerp deg. Det er forskjell å være frivillig barnløs som meg, som ikke ønsker barn og det å ha et brennende ønske å ha barn men ikke få. Enda det ikke er en menneskerett så er det nok fryktelig vondt å ikke få til når man virkelig ønsker. At du ønsker å backe opp bloggeren er greit, men du trenger ikke å bli ufyselig av den grunn.
      Silje: Hvis du tenker deg om så er det ikke at hun ikke ønsker barn enda som er saken.

    23. Kjære Nora! Om du som ufrivillig barnløs ble støtt av aprilspøken eller det at bloggeren ikke vil ha barn enda, så er det synd. Om du ikke tåler dette så burde du ikke lese det. Jeg er selv ufrivillig barnløs, men kan altså ikke i min villeste fantasi skjønne hva du mener er støtende! Bloggeren skriver om sitt liv, og det er ingen som tvinger deg til å lese det… Ja, det er sårt å være ufrivillig barnløs, men det er ingens skyld. Tro meg, jeg skjønner hvordan du har det, men det er ikke noe poeng å bli støtt av bloggerens mening og liv. Hennes liv, hennes valg!

    24. Så mange alt for unge og umodne som kommenterer bloggen til en enda mer umoden jente som prøver så sårt på å være voksen…

    25. Vær så snill, ikke skyld på GET, alle driftsmeldinger de siste dagene har ikke vist at ‘noe har vært nede’, så DU får ta deg ei bolle. Ikke lyv for leserne dine! Ellers var innlegget og låta: GJESP :-O

    26. Ja, som om Sophie er den eneste som kødda med å være gravis i går. Og siden at hun er en offentlig person, så skal ikke hun få lov å spøke med det? Norge, altså…

    27. satt og hørte på sangen akkurat, den var utrolig fin helt til jeg hørte helfner komme inn og ødelegge alt! Godt forbilde da , sophie? Spiller inn sangen hos og er vell nokså god kompis med en som tar/ tok kokain?;);)

    28. Riktig av deg Sophie, barn skal ikke føde barn, og du er enda et barn i din måte å være på – og alder 😉

    29. Gleder meg kjempekjempekjempemasse til å se musikkvideoen! Du er så ufattelig nydelig, og den sminken der? DEN kledde du! Du ser stunning ut, virkelig. Har savnet bloggoppdateringene dine de siste par dagene, det er så koselig å klikke seg inn på bloggen din og jeg blir glad hver gang jeg ser du har lagt ut et nytt innlegg. God påske! :)<3

    30. Du ser så utrolig bra ut for tiden! Missforstå meg rett, du har alltid sett bra ut – men nå stråler du! Unner deg alt godt. Ha en fin påske :O) <3

    31. du burde ta bort bildet som du har som header nå og ta det øverste her på innlegget som det eller iallfall noe lignende

    32. Herregud for noen tilbakestående mennesker som kommenterer her, haha! Jeg syns virkelig det er meegakleint at du legger ut sånne bilder som dette hvor du ikke ligner på deg selv i det heletatt. Altså, her er det jo tydeligvis flere enn degselv som har glemt at du var på direktesend tv for en bitteliten stund siden, det var hvertfall ikke sånn du såg ut. Men like barn leker best I guess…

    33. Haha, jeg drømte om deg i natt!
      Drømte at du, Robin og jeg skulle på shopping. Det var skikkelig koselig! Så drev jeg og fortalte Robin at du hadde fått mange dildoer på døra etter det ble slutt med Mathias, haha! Så møtte vi en annen venninne av deg. Men da vi skulle gå inn på kjøpesenteret gikk du og Robin bare fra meg og ho andre venninna di. Så ble vi så lei oss. Men etter en stund møttes vi på parkeringsplassen igjen, og da hadde du fått parkeringsbot. Så sa du at det var derfor du gikk fra oss, for å se om vi var gode venner som betalte avgiften for deg, hahaha! Men så ble vi heldigvis venner igjen da!:p

    34. Tar du også Kokain Sophie? Han rappe kompisen din henger i et veldig dårlig miljø 😉 Kokain-Sophie? Det hadde vell vært det eneste den stygge nesa di hadde vært god for nå.

    35. Og ja, du fortsetter å pushe på med overfikset bilder. Tror du at vi bare glemmer hvor stygg du virkelig er? Du kan jo aldri ta intervju på tv igjen om du skal fortsette slik Forstår godt at du henger i kokain miljø

    36. Få tips fra dem om sminken, som jeg skrev tidligere, du må gå på sminkekurs av profesjonelle! Bare se den store forskjellen! Du ser nesten pen ut. 🙂 Du ser mye bedre ut enn det vanlige stygge greiene du lager selv. Kjempebra styling!!

    37. Skam dere! Jeg blir helt sjokkert over hvor mye hat og misunnelse det florerer blant dere. Men bloggen skal dere lese?? Håper at du Sofie Elise lar dette prelle av deg like fort som du har lest det… 🙂

    38. jeg ser opptil deg du er pen, super, morsom og nydelig. du har en fantastisk personlighet. hvis noen sier noe annet så tar de veldig feil. håper du har en fin påske hilsen en som syns du er super <3<3

    39. Jeg blir lei meg..Lei meg pga dere som sitter å kommenterer i hytt og pine om at Sophie er så stygg og alt..
      Lei meg fordi Sophie må sitte å ta i mot all dritten fra dere..
      Jeg blir lei meg for at dere bruker tid av livet deres på å være stygge mot andre..fatter ikke at dere vil bruke noe av tiden av livet deres på det…dere lever en gang!
      Jeg blir lei meg fordi Sophie må bruke mye tid av hennes liv på å ta i mot hat av dere..Hun bruker nok mer tid av livet hennes på å jobbe seg igjennom alt det fæle dere sitter å skriver til hun..
      Skam dere…jeg blir flau av å være menneske pga dere..
      Dere har et liv..tenk over det…tenk over hvor fæle dere faktisk er..bruk heller tiden på å være snille og gode! det finnes nok av hat i verden allerede…skjerp dere.

    40. Du ser helt fantastisk SEXY ut med mørkt hår. Har ikke vært innom bloggen din på en stund, og fikk nesten litt sjokk da jeg så disse bildene.
      Ikke den sukkersøte, rosa, barbie prinsessen, men mer en sexy megan fox-ish figur.
      Ellers vil jeg si at det var synd at du lot helfner blande seg inn i sangen din. Synes den var så fin, men så kom delen hans inn og da måtte jeg bare slå av 🙁

    41. Litt småharry og veldig uoriginalt at Helfner har latt seg direkte inspirere av Lil Wayne – How to love…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg