telefonnummer på avveie

Crop top fra nelly one / turban nelly accessories (adlink)

Wow, akkurat nå er jeg sliten i hodet mitt.. Det meste går vel på at telefonnummeret mitt har kommet ut igjen og det går ikke 10 minutter uten at jeg får en eller annen samtale fra personer som enten legger på, er frekke eller bare vil snakke – sistenevnte er jo egentlig bare hyggelig MEN det kan bli litt mye for meg det også. Jeg har hemmelig nummer og har vært igjennom akkurat dette før, da roet det seg etter en liten stund, selv om jeg i et par år nå får merkelige samtaler minst en gang per dag men det kan jeg leve med. Det var en periode hvor flere ungdommer, sikkert noen som går på skolen i nærheten av her, hadde funnet ut hvor jeg bor og hang utenfor hver dag etter skolen og vinket hver gang jeg kom i vinduet. Altså, hva håper man skal skje? At jeg kommer ut, vi sier hei, og så har man stått der i flere timer for å innse at jeg er.. kjedelig? Vanlig? Man får litt prestasjonsangst også for man aner ikke hva man har å tilby, haha… Jeg får sende Robin ut for å underholde om det skulle skje igjen, så blir det verdt ventetiden for dem. 

Men herregud, det kunne jo absolutt ha vært verre! Hva er vel et telefonnummer på avveie, sånn egentlig? Om jeg synes det er så forbanna kjipt så er det jo bare å ta tak i meg selv og faktisk bytte nummer, stort verre enn det er det vel ikke. Man får fokusere på det fine i livet, som er at folk faktisk har en interesse av å ringe meg (haha..), og at jeg i det hele tatt har telefon. Vel, nå snakker jeg til dere på en opptur. Jeg gir det en time, så kicker p-pillene inn og jeg blir et monster.

Ps: grunnen til at jeg slettet forrige innlegg med omtalen av Hair Care var fordi innlegget ble fullt av viruslinker (macen min har virus). Jeg fikk ikke fikset det, og ville ikke at noen av dere skulle få viruset på pcen om dere skulle trykke inn. Hair Care er helt trygt, og de av dere som bestilte har ingenting å bekymre seg over.

40 kommentarer
    1. du er en kjempe fin person!
      Stå på!!
      Du og Robin er to kjempe kule og søte personer !!
      Skulle ønske jeg å hadde nr ditt , men men..

    2. cmnd + komma -> utvidelser, slett addblocken og evt andre nedlastede programmer. Da skal mest sannsynlig viruset og linkene på din mac forsvinne 🙂

    3. Men hva skal jeg gjøre? Har bestilt hair care greie, men vil ikke ha det likevel. De har jo ingen Mail eller tlf nummer som jeg kan kontakte dem på for å avlyse:/

    4. Liker bloggen din veldig godt, du er virkelig flink å skrive og sette ord på ting og legger ut fine bilder så man føler at en bare må inn å lese de nye innleggene dine ofte! 🙂

    5. Ansikte ditt lyser noe jævlig på siste bilde…det ser ikke fint ut ser ut som svett eller MYE sminket, IKKE FINT du er så nydelig uten også så hvorfor bruke så mye?❤️❤️👍

    6. Hei vil bare si at bloggen din er veldig bra! Ta vare på deg selv, og forresten er det billigere med en tannpleier hvis man ønsker å få hvitere tenner. De bare børster eller sprayer tennene med saltvann og en blanding. Så får man helt hvite tenner! For 400kr.

    7. ringer noen hver dag? haha. så komisk! 🙂 rart de har nummeret ditt når det er så vanskelig å få tak i med tanken på at det er hemmelig nummer. <3

    8. Til Marianne “09.03.2015 kl.20:58 – Oi.. Den magetoppen; nei”
      Åneii, har sophie elise en mage? det visste jeg ikke. shit ass! mager må jo gjemmes og kan ALDRI vises! Uffamei. the nerves.
      Nei nå får du skjerpe deg, “Oi.. Den holdninga; nei”. Vi JENTER må slutte å shame ANDRE JENTER for hva de velger å ha på seg. Greit om du ikke vil bruke det hun gjør, og til og med greit om du synes det er stygt, men du kan i det minste vise respekt å si det på en måte som ikke får deg til å se ut som en asshole. 🙂

    9. Liker den bloggeren du er blitt! Kan ærlig si at tidligere leste eg ikke bloggen din fordi Eg fikk litt vondt inni meg før du virket ganske “dum”, eller kanskje prøvde og virke “dum/blond” for det var forventet av deg. Men No er du blir veldig reflektert, du er blitt ærlig på en voksen måte, og du framstiller deg selv som en flott ung kvinne! På en måte misunner Eg det livet du har, men samtidig tar eg synd i deg som på en måte har null privat liv.. Ønsker deg en fin uke 🙂

    10. Så trist å høre! Om det blir for plagsomt kan du jo bytte telefonnummer 🙂
      Lurte foresten på hvor du kjøpte Marilyn Monroe bilder ditt og rammen? 🙂
      Det er så fint og ønsker med sånn er selv, men finner det ingen plass.

    11. Kan du begynne å legge ut bilder og videoer på snapchat igjen? Ganske lenge siden du har gjort det etter du sluttet med mitt dansecrew❤️ Kjempe bra blogg!

    12. Jeg forstår deg godt. Du er jo en person som er mye omtalt i media. Er jo en kjendis så ikke rart folk vil snakke med deg. Selvsagt er det noen som bare vil slenge dritt men det er bare folk som er sjalu på deg. Det er utrolig mange som ser opp til deg på så mange måter, jeg er en av de. Den jenta du har blitt. Voksen, moden. Stor respekt for det. Leser bloggen din fast og er en stolt leser. Ble en lang og teit kommentar det men ville bare skrive dette til deg. Stor klem fra meg<3

    13. Det er sikkert ikke selve macen men nettleseren din. jeg hadde samme probleme og jeg måtte rstarte heile macen. det funket:)

    14. Vær bare glad for at noen er interessert i deg, den tiden går snart over, folk finner fort andre forbilder. Bytt telefonnummer, lett match :-)))

    15. Nora?: Noen har hacket snappen min så jeg kommer meg ikke inn.. Gjelder både min private, og blogglesernsnappen.. UTROLIG synd, for det var jo så morsomt!

    16. Lægg folkan i sjul lista da kan de ikje ringe dæ, d gjør æ vær gang nån ringe mæ 😀
      Du trykke på nr også sjul nr 😀

    17. Tenker litt tilbake på når Justin Bieber var i Norge, og hundrevis (tusenvis?) av jenter sto utenfor vinduet hans, bare for å se han! Hehe, litt gøy må det vel være at det finnes mennesker som faktisk vil se deg så mye, at de står utenfor vinduet ditt? …hm, nå innser jeg at det faktisk må være ganske ubehagelig.. Om det blir veldig galt, kan det vel være mulig å kontakte politiet?
      Du har rett, viktig å fokusere på det gode man har i livet, ikke det negative! Likevel må det være veldig slitsomt å få så utrolig mange dumme telefoner.. Klem!

    18. Eneste måten noen kan “hacke” kontoen din på er gjennom gjetting eller såkalt sosial hacking. Har du sikre passord (20+ tegn) vil de aldri greie det, men det er vanskelig å ha sikre og unike passord for hver tjeneste. Anbefaler deg på det sterkeste å
      1. Sette opp tofaktorautentisering på eposten din. Betyr ganske enkelt at du får en ekstra pinkode på sms første gang du logger på en ny maskin. Superenkelt med Gmail. Får noen tilgang til eposten har de i praksis alle kontoene dine!
      2. Kjøpe 1password. Supert program for macen og telefonen din. Det lager unike passord for alle tjenestene du bruker.
      Gjør du dette vil du aldri bli “hacket” igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg