det er lov å være stolt

Jeg elsker denne lampen! Fra drlykke.no

Det er enda ganske rotete her hjemme hos oss, men jeg tenkte jeg kunne knipse et par bilder likevel så ser dere hvordan vi bor akkurat NÅ. Jeg trives veldig godt her, men vi trenger tragisk nok litt større plass til … alle klærne. Og det gjelder ikke bare meg, men også min andre halvdel som har unormalt mye klær. Så må man jo tenke litt for framtiden, at man kanskje vil ha barn en dag, og to soverom er jo greit da.. Vel, jeg skal gi dere en oppdatering på det underveis, det er uansett fryktelig spennende! Visningene idag gikk veldig bra, jeg og Robin har begge funnet en som faller oss spessielt godt i smak, så får vi bare se til uken når det er budrunder :D Det kommer til å bli så spennende! Og joda, så klart finnes det flere enn meg som kan kjøpe leilighet i ung alder. Jeg kjøpte min første som 19åring uten noe som helst hjelp økonomisk fra noen, og fikk høre i banken både i Harstad og Oslo at jeg har vært ekstrem flink, bankmannen i oslo sa jeg var den aller første på min alder som hadde kommet inn der med så mye oppspart allerede. Og dette er ikke noe “ja men du er blogger og alle bloggere tjener bra” men OG..? Hvor mange har ikke fått skattesmeller, bor enda hjemme og sløser bort alt de har av penger? Det er jo ikke greit å si at man er stolt over seg selv, da skal man jo med en gang finne noe feil. Jeg synes absolutt alle som sparer og tenker på framtiden, uansett hvor gamle de er, fortjener skryt og bør få være stolte! 🙂

 

Nå blir det vegetarburger (på meg), godteri og kos her hjemme i leiligheten ♥ Men før det…

Sist gang jeg bestilte fra nelly hadde jeg klart å vært LITT overivrig, og da jeg kom på postkontoret for å hente pakken måtte jeg plutselig betale 8000 kr. Jeg skjønte ikke hvordan det kunne være mulig, jeg hadde jo ikke bestilt så masse så jeg måtte inn å dobbeltsjekke ordrebekreftelsen min, og joda.. Jeg hadde trykket hjem 5 par av samme skjorte, istedenfor 1! Da var det bare å sende pakken i retur og prøve på nytt, haha. Så her er mine siste innkjøp!

 

(annonselenker) 1. Genser fra Ralph Lauren / 2. Genser fra Ralph Lauren /3. Krølltang fra Jose Eber /  4. strandkjole fra Maria Melli / 5. Sportsbh og underdel fra ADIDAS / 6. Vindjakke fra ADIDAS / 7. Undertøyssett fra Calvin Klein / 8.Sko fra NLY shoes / 9. Sko fra MISS KG /  10. Genser fra American Vintage

 

81 kommentarer
    1. hva skal du med treningsklær? du trener vel ikke? eller gjør du? kjøper du det bare fordi det er det alle andre gjør ?

    2. Selvfølgelig skal du være stolt når du har kjøpt deg leilighet i en alder av 19 år. Jeg kjøpte hus da jeg var 20år (eller var det 19år, husker ikke) og jeg er kjempestolt 🙂 Det potetgullet du har bilde av der er innmari godt forresten.

    3. “Du trener vel ikke. Hva skal du med treningsklær?” For det første så er det konstant noen som går inn på bloggen til Sophie Elise for å kritisere hver minste ting hun har gjør. Det driver meg til vanvidd, fordi hun ikke fortjener det. For det andre: Hvis du, kjære anonym, har følgt med så har hun sagt at hun skal begynne med PT-timer! 😉

    4. Gleder meg til å høre hvordan det går med jakten på en ny leilighet! Så kjempegøy for dere!
      Likte spesielt godt den lampen! Kanskje jeg må bestille meg en når jeg flytter ut hjemmefra.
      Håper dere får en fin kveld!

    5. Det er lov å være stolt. Jeg må skaffe meg det calvin klein undertøyet det ser bare så comfy ut.
      Jeg blogger om interiør og desigm bare hyggelig hvis du tar en titt 🙂

    6. Hahaha ” hva skal du med treningsklær?” DAMN, følg med i timen a. Etter sophie ble med i mitt dansecrew har hun vært mye i aktivitet, og den treningsgleden har nok smittet over. Og om du har lest bloggen hennes, så har hun trent mange ganger for seg selv også. Så shut the fuck up :p read the blog

    7. Man skal være stolt av seg selv!
      Jeg bare tenke du kjøper utrolig mye klær. Sier du er opptatt av miljø osv. Og det tviler jeg egentlig ikke på. Men det virker ikke som du gjør noe med det. Hva tenker du om det? Sånn som denne rapporten: http://www.framtiden.no/201502236695/aktuelt/levelonn/klar-og-dupeditter-med-bismak.html
      Det hadde i hvertfall vært veldig interessant å lese om hva du mener. Om du gjør noe i hverdagen. Du spiser jo ikke kjøtt. Så du gjør jo det for miljø og dyr. Men ja. Jeg er veldig interessert i bærekraftig etisk miljøvendelug osv.

    8. Jeg syns du er utrolig flink! Jeg er alt for dålrig med pengebruk og sløser vekk mye. Så det at du har klart deg så bra er bare å se opp til altså!

    9. Vær stolt, det får søren meg være lov! Er så lei janteloven at halve kunne vært nok.
      Hvilken str har du i undertøystoppen fra CK? Er så forelsket i settet at jeg nok må kjøpe det selv nå så da er det greit å vite hvordan det er i størrelsen. Og hvis du ikke er keen på å legge ut strl(forstålig nok) så om du kan si om de er store eller små i strl 🙂

    10. Elsket alt du kjøpte 😍 det adidas treningstøyet må jeg ha!
      Ikke at jeg har noe med dette men du sa du skulle sende tilbake den røde michael kors- veska som henger bak deg?

    11. Ser at du har kjøpt treningstøy? Hvis du vurderer å begynne på et treningssenter, så anbefaler jeg Myrens treningssenter på Torshov!

    12. Det var da ingen som reagerte på at du var stolt over å kunne kjøpe leilighet mer det at du skrev at de andre som var med foreldre ikke hadde råd selv. Man skal være forsiktige med å anta ting om andre. Du tar ikke skade av å være litt mer ydmyk. Fremstår som om du er veldig høy på deg selv, noe jeg ikke tror du er så derfor er det veldig ufordelaktig at du skriver på måten som du gjorde i forrige innlegg.

    13. Det er naturligvis lov å være stolt av seg selv, men jeg forstår veldig godt at det forrige innlegget ditt vakte reaksjoner. Det virket, objektivt sett, noe nedlatende.
      Det er mange ulike skjebner der ute. Det er mange som ikke har tilgang på de midlene du har. Det er dog forståelig at en blir mer kynisk når en aldri sliter med å få endene til å møtes.
      Men, jeg har aldri forstått hensikten med å se ned på noen på bakgrunn av økonomiske midler (uansett alder). Vi trenger alle butikkansatte, søppeltømmere, vaskehjelper, taxisjåfører etc, etc. Slike lavlønnede jobber får samfunnet til å gå rundt, i stor grad. Dessverre ser altfor mange ned på mennesker med disse stillingene. De bør heller bli hyllet for den jobben de gjør, de gjør tross alt noe uhyre viktig.
      Å måle menneskers verdi og egenskaper gjennom tallet de har i banken er (slik jeg ser det) et tegn på overfladisk, snever tankegang og ignoranse. Det finnes utrolig mange fine, gode mennesker der ute som gjør en god jobb, for veldig lite.
      For deg som er en stor blogger, tenker jeg at det er viktig å ha på det rene hvilke holdninger du faktisk fronter. Du er, som alle andre bloggere (sannsynligvis ubevisst) med på å fronte en bruk – og kast mentalitet, gjennom et enormt konsum av ulike varer og tjenester.
      Dere som gjør det stort innenfor sosiale medier, skaper holdninger (hovedsaklig blant unge) om at en ikke er noe hvis en ikke har tilgang på de midlene du blant annet har, og det er en absurd, men trist realitet.
      Du har en enorm påvirkningskraft, og dine subjektive meninger vil for svært mange bety noe, for dem har dine meninger verdi. Du skriver ikke lenger bare en dagbok på pikerommet, du skaper holdninger blant andre mennesker. Hundrevis. Tusenvis av mennesker. Det er viktig å ha i bakhodet, til enhver tid.
      Beklager at det ble langt. Vil ellers si at jeg har lest bloggen din lenge, og jeg mener oppriktig at du har potensiale på mange ulike felt, men glem ikke å forandre litt på perspektivet i blant. Lykke til videre!

    14. Du er heldig som kan kjøpe leilighet i en så ung alder, MEN du vet å bruke unødvendig mye penger på for eksempel klær. Det finnes mange som ikke har rom for det, og sparer alt de kan men likevel ikke har råd å kjøpe bolig så tidlig..

    15. Spotter Michael Kors vesken som du absolutt var så i mot, var det ikke den du skulle gi bort/selge i sommer?

    16. lol, som om du er den eneste som eier en leilighet. Andre folk som også er på din alder eier, sjokkerende nok også en leilighet.
      + i et bedre strøk, og dyrere. Så ser egentlig ikke helt hva du skryter over?

    17. herregud hun sa jo ikke at hun var den eneste i hele jævla verden på hennes alder som eier en leilighet, skjerp dere! du har rett til å være stolt over deg selv. u go girl!😚

    18. Sophie Elise: Naturen er viktig ass. Stakkars dyr
      Realitet: Operasjoner, sminke, klær, silikon <33!! Omg.. svenske party gutten min.. TV <33!!! Oppmerksomhet..
      ....LOL... Du er så naturlig med den "ekte" nesen din som matcher de "ekte puppene"... Åja, du ser iallefall at de er falsk.

    19. Den ene dagen kommer du med en video om hvordan vi ødelegger jorda og oss selv. Den andre dagen bingeshopper du på nettet (som du gjør hver søndag om jeg har forstått det riktig), og kjøper godteri av en av de verste palmeoljeforbrukerne i norsk matindustri.. Våkn opp selv, for helvete.

    20. Jeg jobber som frisør, som er en dårlig betalt jobb. Hvertfall her i området jeg bor. Blir snart 21 år, og har kjøpt min første leilighet, som er helt ny, og ikke helt ferdigbygd. Jeg er veldig stolt over det, og vet at veldig mange på min alder er studenter med studielån, og ikke får kjøpe seg leilighet ennå. Og det er noe å være stolt over ja, og du burde være stolt over degselv du også. 🙂

    21. Hei!
      Hvordan er Nelly sine sko i størrelsen? Må du opp/ned eller bestiller du din vanlige skostørrelse?
      Og en ting: vær stolt og glem haterne! 😉

    22. Problemet er kanskje ikke at du ikke skal være stolt av seg selv. Alle skal være stolte over seg selv, men du snakket nedlatende og hånet dem som hadde med seg foreldre – uten at du på noe grunnlag kunne vite om dem betalte alt selv, eller fikk hjelp. Jeg vet om veldig mange unge som kjøper – og har spart til leilighet og t.o.m hus helt alene. T.o.m bygd hus fra bunnen av også.

    23. Har alltid hatt sansen for deg, men nå begynner jeg å tvile litt.
      Du sier du er vegetarianer, noe som er løgn iom at du spiser fisk. Regner også med at du spiser ting som gele, ost med animalsk løpe osv.
      Du snakker så høyt om dyrevelferd og miljø, og hvor mye du bryr deg. Du støtter industrien med å kjøpe 2 katter fra en dyrebutikk. Du kjøper mat med palmeolje. Du shopper alt for mye.
      Jeg sier ikke at personer som shopper og spiser palmeolje er dårlige personer, men man mister litt tillitt til deg når du bare lyver om hvor mye du bryr deg (framstiller deg som om du bryr deg over gjennomsnittet, når sannheten er at du bryr deg like lite som en normal ungdom)
      Og det er greit å være stolt, det har du all grunn til. Men ikke si at du ikke har fått hjelp? Fra faren din som har vært ansvarlig for økonomien din til nå nettopp (jeg begynte å betale regningene mine når jeg var ca 14, har fått og disponert lommepenger siden jeg var 10), og tjent mine egne penger siden jeg var 13. Du har også fått mye hjelp fra lesere. Ja, du har jobbet hardt med bloggen, og jeg er ikke av den oppfatningen at alle bloggere har en enkel jobb, tror ikke selv jeg hadde taklet eller orket den 24/7 timers jobben som får masse kritikk. Som sagt, det er lov å være stolt. Men du fikk det til å virke som alle som trenger hjelp fra foreldre ikke har grunn til å være stolt.

    24. Stolt? Stolt over å leve som en levende reklameplakat? Mener du du har tjent penger på en jobb som bidrar til samfunnet?Få deg en utdanning slik at du kan bidra mer på de tingene du sier du er opptatt av, da kan du være stolt da!Men jeg syns du virker som en snill og god jente:)

    25. Har kommentert forrige innlegg, også. Altså, du skal jo være stolt over at du har kjøpt din egen leilighet! Selvfølgelig! Men du kunne bare latt være å si at andre må ha hjelp fra foreldre med penger etc. Du vet jo ikke om foreldre er der for pengene eller for råd kidsen trenger. 🙂 så det syns jeg var litt nedlatende, og at du var høy på pæra. Jeg studerer nå, så har ikke mulighet til å kjøpe enda. Men når jeg har fast jobb, og bruker formuen min som hjelp, så gleeder jeg meg! Det blir amazing!!!
      Jeg ville gjerne ha brukt foreldre som råd, og kanskje som ringehjelp for meg haha. Jeg tøør kanskje ikke ringe og gi bud, det er så nervepirrende!
      Du har jo fått mye hjelp fra foreldrene, så selvstendig er du ikke helt. Økonomihjelp får du, og etc. Du burde heller se deg som heldig! Heldig at du får hjelp og støtte, ikke alle som har. Og det er ikke flaut å få hjelp! Klem!
      Forrige hadde du om jorden og hvor vi ødelegger oss, og det neste er shopping? Du snakker ofte i mot deg selv! Jeg syns du har skrevet at du er manisk depressiv? Er det derfor du får hjelp grunnet du kan lett miste kontroll? Hvis jeg har oppfattet riktig? Da er mitt ønske at du skriver om denne sykdommen, og hvordan den er for deg. 😀
      Da hadde mange fått forståelse og alt. Til og med meg!
      Dette er ikke ment som kritikk, hele kommentaren min, men min tanke omkring det du har skrevet. Det kan være det er akkurat i Oslo mange får penger fra foreldre, men andre steder er det ikke mange. Jeg er glad jeg aldri er på vestkanten, får høre masse rart om der.
      Ellers har du hjulpet meg masse, og jeg tror at vi to kunne snakke masse rart i evigheter! Hehe! Bor dessverre ikke i Oslo så…
      Jeg har så lyst å lese mer om manisk depressiv, hva type du har, når og hvordan du fikk den. Men ikke hvis det er for personlig for deg. Men husk – om du starter med det vil folk tørre å åpne seg mer og ha respekt for andre med psykiske lidelser!
      Og tips til hvordan få hjelp og tørre å ta det vanskelige steget.
      Jeg er imponert over tcmn feks, for at hun turde å skrive om overdose. Det er beundringsverdig! Klem klem fra meg!

    26. Seffølgelig er det lov å være stolt, men det er måten du viser det på. Som om du skal fremstå så mye bedre!

    27. Dere må ikke finne på Og kjøpe leilighet sammen etter så kort tid som kjærester! Anbefaler enten deg eller Robin til og kjøpe og stå som eier, så kan den andre bidra med lånet! Det er alt for mange som går på den smellen at de går fra hverandre tidlig!

    28. Kjøper dere leilighet sammen?:)
      Når ser dere for dere at dere vil ha barn? Kan ikke du ha en slik spørreundersøkelse med deg og kjæresten, hvor dere kan svare på slike spørsmål?:) det hadde vært spennende!

    29. Jeg reagerte i hver fall veldig på at du skrev at de som var på visning enten fikk penger fra foreldrene eller var 40+. Hallo? Tror du virkelig ikke folk under 40 (!!) kjøper leilighet og hus?! Håper for din del det var en skrivefeil. Når man er 40 år er det vel heller vanlig å begynne å kjøpe hytte og båt, ikke en liten leilighet. Selv har jeg og min samboer fått hjelp med egenkapital, men man trenger fast og god inntekt for å få lån skjønner du, så holder dessverre ikke bare med egenkapital.
      Elles ønsker jeg deg masse lykke til! Budrunder er utrolig spennende! Et skikkelig adrenalin-kick 🙂
      Skal dere kjøpe sammen foresten?

    30. Synes det er veldig rart at du prater så lidenskapelig om dyrevern på bloggerne, det virker nesten som du mener at alle som bruker skinn og ikke støtter dyrevern er trangsynte idioter. Men det ser du fort ut til å glemme med en gang en fristelse som går i mot dine personlige moraler dukker opp? Snakker om blant annet designerveskene dine. Louis Vuitton, Michael Kors (med matchende lommebok!), og Celine. Da var det plutselig ikke sååå viktig med dyrene lenger;-)

    31. Jeg var en av de som gikk deg litt til forsvar i forrige innlegg, men.. jeg tror ikke det var det at du sa du var sotlt folk reagerte på, folk reagerte nok på at du virket nedlatende ovenfor andre unge som har med seg foreldre på visning (når man ikke kan anta hvorfor folk har med seg foreldre). Det fremsto som litt arogant, og som om du faktisk syns du var bedre enn disse andre unge.
      Stolt skal man være, men man skal også være ydmyk! 🙂

    32. Du burde ta ut alle de sprayene du har på badet før det kommer folk for å se på leiligheten. Det ser sykt rotete bare det.

    33. Jeg kjøpte nettopp min første leilighet selv! 😀 Føler meg veldig heldig som har muligheten til det, i en alder av 19! Lykke til, håper dere får den leiligheten dere ønsker 😀

    34. Du har all grunn til å være stolt, det er mange unge i dag som er mambo til de er 30 år og eldre av latskap 🙁 Selv kjøpte jeg min 2-roms når jeg var 22 år, studerte og jobbet ved siden av. Nå har vi blitt to og kjøpt en STOR leilighet, har nesten plass til alt, hehe. Vi kan være stolte av oss selv både du og jeg. Ha en fin dag 😀

    35. Vel, poenget er vel at de som får hjelp av foreldre faktisk har tatt en utdanning – ergo får seg en jobb de kan leve av hele livet, ikke en blogg som kanskje er populær til man er 30 om man her ekstremt heldig. Lurt å ha litt perspektiv.

    36. Hvorfor spiser du de lilla påskeeggene? er palmeolje i de og da støtter man nedslaktingen av amazonas og andre jungler. Som igjen fører til at flere dyr mister hjemmene sine!

    37. Hei
      Kunne du lagt ut bilde av deg selv med den rosa ralph lauren genseren? Vurderer å kjøpe den selv, men lurte på om fargen er lik bildet, eller om den er sterkere, slik som den er på mange andre bilder 🙂 ?

    38. Hei Sophie
      Håper virkelig du kan svare meg på dette.
      Jeg har selv en skeiv neseskillevegg, og en veldig lang nese. Har hatt lyst til å operere lenge, og så at du gjorde dette samtidig. Lurer litt angående operasjonen, hvor lenge du måtte gå med bandasjen, hvor lenge det var vondt, og ja generelt alt egentlig. Kunne du sagt noe om det? 🙂

    39. Det er første gang jeg leser Sophie Elises blogg, har bare sett henne i media, vakker jente og rett fram 🙂 Bloggen er hennes ene og alene og derfor skriver hun hva hun vil. Så mye skittkasting dere kommenterer med, bli voksne, få deres eget liv, men vær forsiktige så dere ikke blir smittet av Norges største sykdom, MISUNNELSE, men det er dessverre for sent for noen av dere. Har dere ikke noe pent å si, så bare la være :-p

    40. Skjønner jo at foreldrene dine ikke har hjulpet deg å kausjonere så rassert hus som de har. Vil tro du måtte spare da de ikke blir godkjent som kausjoner.

    41. Så spennende! Greit med å begynne med en liten leilighet også by på noe større ja!
      Lønner seg å være flink til å spare! Jeg begyntre å spare da jeg ble lærling og kjøpte meg hus da jeg var 20, da hadde jeg 500 tusen i sparing så det kom gådt med! Man blir stolt da!
      Lykke til med bolig jakt! 😀

    42. Hvordan greier du å holde deg så fin og tynn når du spiser påskeegg, potergull osv.? Trener du mye? 🙂

    43. Selvfølgelig har du lov til å være stolt! Men måten du skrev det på, så virket det som om du synes at du var bedre enn andre som f.eks. Får litt støtte foreldre, noe som ikke er tilfelle i det hele tatt, du er ikke bedre!

    44. Cathrine: Ja, da skjønner jeg godt at du er stolt! Det er KJEMPEBRA, så gratulerer til deg 😀 vet at det kan være et slit å føle at man jobber og ikke ser noe til pengene fordi de blir satt bort til sparing, men det lønner seg jo til slutt. Og takk skal du ha!

    45. De fleste sparer, har ikke råd til like mye luksus som du og trenger likevel finansiell hjelp fra foreldrene. Jeg vil bare si at jeg i din situasjon ikke tror at jeg hadde vert stolt. Du og jeg har nok to forskjellige definisjoner på sparing.

    46. Det er VELDIG lov å være stolt, vakre 🙂
      Til og med jeg, som aldri har møtt deg, er stolt av deg!
      Stor klem! X

    47. Du greier ikke svare på konstruktiv kritikk du… altså, kan du ikke bare inrømme at du syns du selv er bedre enn alle andre? og bare så du vet det, så er det utrolig mange på din alder som er selveier. Samboern min har vert det siden han var 18, men han heter ikke sophie elise, så han har ikke grunn til og være stolt han!
      Og jeg eier ikke en eneste ting som er dyretestet, skinn eller pels… men jeg spiser kjøtt så jeg har vell ingen grunn til å føle at jeg bidrar i kampen mot dyremishandling… jeg har også to hunder og en katt, men jeg har ikke forlatt de hjemme med foreldrene mine som en ansvarsløs dritunge, så jeg kan vell ikke kalle meg dyreelsker eller dyreVenn.
      Jeg blir sjokkert over at foreldre lar småjentene sine lese denne bloggen. Det burde være aldersgrense her, for dette her er like latterlig og skadelig som monster high, bratz osv.
      vil forresten anbefale alle som mener slike leker ikke har skadelig effekt på barn og se dokumentar om hyperseksualiseringen av små barn!

    48. Hva med å starte med poledance? da får du både dans og trening, og virker jo som om du er veldig glad i det. 🙂

    49. Jeg synes du bør være superstolt av deg selv, jeg! Mange klapp på skuldra! Jeg er selv 23 år og har sammen med mannen mitt fått lån til drømmehuset – og dét før jeg er komt meg i jobb 😉 Andre venner sliter med å få råd til en liten leilighet grunnet tidligere sløsing. Og da kjenner jeg at jeg er hvertfall veldig STOLT og får en mestringsfølelse for å ha gjort noe riktig 🙂

    50. KJÆRE SOPHIE EN ANNDERLEDES KOMMENTAR DU NOEN GANG HAR LEST ..maby baby<3 TIL DE NEGATIVE FOLKA : SLUTT FOLK DER UTE Å KLAG PÅ ÅÅÅ DU SPISTE DET Å DU KJØPTE TREINGTØY...OG JEG HAR PEILING PÅ STUDIO Å GÅ TIL..BLABLA det er helt skjuuuuuukt åssen dere henger dere oppi alt. viss sophie hadde hatt en tja rosa maskara så hadde det vel godt mot at man er dårlig forbilde..osv
      Og masse blåste dumme kommeaterer huff såå mye sjalusi for jeg kjenner meg såå masse igjen i sophie og det ville dere også faktisk gjort viss dere lot være å dømme henne for botox sillikon eller enn det måtte være.. hehehe jeg ler av dumheter og folk som klager på ei onkelig jente og som har reint rulleblad som sikkert dere andre har eller vil fort få pga all den sine om sjalusi... Jeg er sjalu på kroppen hennes men skal jeg skrive stuygge ting da ????????
      Tenk dere om på en ting. hver dag er en gave og du velger selv åssen liv du har og hvordan du oppfører deg. Hver glad for den du er og vær god mot andre... Man for en indre glede elv med å hjelpe andre og man blir et bedre menneske... kunne fortsatte med myyye her men det var kvalmt med en person om hadde filmet sopihe elise fra fjersynet sitt og mens denne jenta filmer og ser på interjuet så slipper hun den treeeg kvalm kraftig fis... hahaa huff og hun var ikke klar ver det selv denne fanen men lagg det på youtub. og alle spør feis du og den stakkars fanen skylder på ei vennine i kommentarene.. Se og les det enn å serverse ting som er dritt bedre å finne oe å le av.... SÅNN ) Jeg kommenterer aldri men var godt å få gjort det nå. Kjære Sophie fine Elise 😉 og Robin leser dere dette og bare sier "hei " tilbake her så vil jeg vært kjempe glad 🙂 og jeg vil si kommetere og følge mye mere med heretter. stor god varm klem fra Eileen

    51. Du har all grunn til å være stolt over deg selv! De som sier noe annet er bare idioter. 😉
      Så fint dere har det! Skjønner veldig godt at dere vil ha en større plass, leiligheten ser litt trang ut når det ble filmet hjemme hos dere på Bloggerne. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg