kjærlighet og sånt

Hei dere! Jeg tenkte bare å minne dere på kveldens epsiode av bloggerne som vises klokken 21:30 på tv2bliss. Der blir det litt kjærlighet ( og litt diskusjoner) og snakk om det veldig berykta “50kgs-innlegget”, så dere som kan være interessert i den debatten bør virkelig skru på skjermen ikveld ♥ Jeg har nå fått en link hvor jeg kan gi mine lesere 14 dager gratis tv2 sumo, der kan dere se episoden direkte også 🙂 Dere kan få gratis sumo her.

Jeg velger å ha kommentarfeltet sperret for akkurat dette innlegget for å skjerme andre som vises i episoden. Men om du likevel skal se på, og liker episoden, kan du godt trykke LIKE på facebookknappen under!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg