noe jeg trenger

Nye sko fra NLY design (ad)

Jeg har sovet over hos familie inatt! Veldig trivelig, og ikke minst behøvelig og få slappet av litt ♥ Jeg sov inne hos min lille kusine, vi så på grusomme meg 2 og koste oss veldig sammen. Utrolig godt å få være sammen med familien, mamma og pappa har jo også vært her i helgen for å heie på meg. Jeg vet at ikke alle er like heldige med foreldrene sine som jeg er, så det setter jeg stor pris på.

Jeg har lest alle kommentarene deres og tenkte å svare på noen spørsmål. Først vil jeg gjerne si TAKK for alle gode ord! Jeg er enig i at vi ikke hadde den beste battlen i konkurransen, markus var mye flinkere. Det har vi alle i crewet snakket om, og det må vi bare ta til oss og jobbe med. Hvem som går ut avhenger ikke av battlen, men hvordan man gjør det i konkurransen jevnt over og hvordan man utvikler seg. Jeg kunne ikke danse fra starten, Markus har vært dyktig fra dag en, og var (etter min ærlige mening) den flinkeste i hele konkurransen – han har erfaring fra før av, og er en entertainer fra hjertet. Det var utrolig trist at han røyk, jeg kommer som sagt til å savne han veldig.. Men det er jo en konkurranse! Og jeg håper ingen stemmer på meg fordi de leser bloggen min, men fordi jeg utvikler meg og gjør en grei jobb. Jeg vil ikke komme langt uten grunn, og håper jeg presterer uansett. Jeg gjør iallfall mitt aller beste, og jeg tenker ikke “jaja, alle stemmer på meg uansett” for slik er det jo absolutt ikke!! Om det var slik at mange lesere = seier, så ville jo fotballfrue ha vunnet skal vi danse for eksempel. Uansett! Noen spurte hvorfor jeg alltid står lengst framme og ved Stian i introene, og det er fordi jeg er lavest og blir plassert der av produksjoen. Ikke fordi jeg for guds skyld vil stå framst, haha. Jeg ser ikke så veldig glad ut når jeg får dårlige tilbakemeldinger, rett og slett fordi jeg blir lei meg og jeg klarer ikke å late som noe annet – det hadde blitt feil! Jeg står med åpen munn når vi danser fordi det er slik jeg konsentrerer meg, men jeg jobber med det (like irriterende for meg som for dere). Jeg ser ofte oppover rett før battle fordi da ser jeg skjermen, altså det dere ser på tv. Vanskelig å la være, hehe.. Vi får beskjed om å ikke se opp, men jeg glemmer det litt av. Så bra dere sier ifra! Og sangene vi danset til sist var c2c – down the road, og Lindsey Stirling – roundtable rival. Denne uken danser vi til.. Justin Bieber! Det blir gøy, og jeg gleder meg!

Det var alle spørsmål jeg kom på i farten, dere får gjerne spørre om det er noe dere lurer på ellers. Nå skal jeg komme meg på trening og blir der hele kvelden! Jeg er så glad for å ha enda en uke med guttene, så motivasjonen er på topp! 

122 kommentarer
    1. Jeg syntes dere er veldig flinke Sophie men du må ikke prøve å fortelle deg selv at dere går videre pga du er flink og ikke pga leserne dine for det er helt feil. I skal vi danse med fotballfrue er det for det første mange hundre tusen seere ekstra og de som ser på er ofte litt eldre, dvs ikke like engasjert i stemmegivning osv som de litt yngre, som er der seerne på mitt dansecrew ligger, når nærmest alle leserne dine også er i den alderen sier det seg selv. Hadde det vært utifra dansen og ikke leserne dine så hadde du ikke kommet så langt og det er det ikke noe å si på engang, isåfall hadde du røket nå på fredag. Men dere fortjener ikke kritikk på at dere ikke er flinke for det er dere så absolutt 🙂

    2. Du får nok mange stemmer pga bloggen..
      Jeg likte ikke det du gjorde første gangen og stemte heller på fingern, men du har faktisk blitt flink til å danse. Jada, du har en del du må jobbe med, men det har dere alle. Du har utviklet deg mest i mine øyne. Markus gjorde det bedre enn deg på fredag, men røk ut. Du fikk flere stemmer enn han uansett. Du får flere stemmer pga bloggen, men jeg stemmer på deg om du er god. Er du ikke det, er det noen andre som heller får stemmene mine. Jeg synes likevel det er viktig å se på helheten.. Kanskje du ikke var så flink på fredag, men du har vokst. Andre har holdt samme greien hele veien. De har ikke blitt flinkere, de bruker samme triks osv. Jada, de er flinke, men DU har vokst

    3. Man ser veldig godt hva gruppen din er best på, dans….. Men Kan ikke dere også gjøre triks? Ikke bare dans… Blir litt ensformig fra dere… Flere av de andre som lærer nye triks hver uke, og det gjør det mye mer spennende og ikke minst mye bedre! Dere har jo bare gjort en salto hittil….. Vi vil jo at du skal vinne!

    4. Håpe at ingen stemme på dæ pga bloggen? Værste argumentet æ har hørt. Du blogge daglig om danse konkurransen. Slutt å tull.

    5. til person som skriver “Jævla ku”, hadde du turt å gå opp til henne i virkeligheten og sagt noe slikt? Nei, for du gjemmer dag bak anonymitet, og det er så jævlig feigt av deg. Det er lov å mislike andre mennesker, men det å være frekk og feig, ja da er det du som har problem, ikke personen som du kaller ku. “jævla coward..” haha

    6. Elsket shortsen du hadde på deg i battelen. Kor er den ifra?:) ps. Såg på videobloggen din at du har gjort framgang med det å være på tv 🙂

    7. Du får nok en del stemmer kun pga bloggen, men synes du gjør en veldig god jobb!!:) synes også dem gjorde en bedre jobb i battle’en, men om du ble stemt videre, så er det bare slik det er!;) man kan ikke klage nå. Nå må bare du stå på videre!:) lykke til:)
      Synes forresten fingern er sinnsykt flink også:)

    8. Åh skjønner at du trenger litt pleie nå, vet hvordan det er med så utrolig travle dager. Det er gøy, men utrolig slitsomt, men allikevel så verdt det!
      Jeg heier på deg hver fredag, og jeg heier på deg hver dag ellers sånn i livet 🙂 Du er en helt fantastisk person, jeg blir stolt når jeg ser deg på tv og jeg blir like glad hver gang du oppdaterer bloggen din … DET ER KJEMPE RART, haha.

    9. dere som sier hun får stemmer pga bloggen. hun fikk tilbudet om dette PGA bloggen. halloo. 🙂
      Du er så flink ^^

    10. Jeg tror nok du får en del stemmer pga bloggen, og unnskyld for at jeg sier det, men jeg tror nok det er fra de aller yngste, som ser idolet sitt på TV. Og det kan jeg skjønne. Jeg vil at du skal vite grunnen til at du får min(e) stemme(r), og det er fordi jeg ser den store utvikligen du har som danser og som person, og det er imponerende. Enhver kan lett se at du koser deg, og hvor mye de tre guttene betyr for deg. Og det er veldig koslig. Jeg er så glad for at du finner glede ved dans, for det er virklig ingenting som er bedre enn dans. Håper du har hatt det fint sammen med familien! Det er viktig med støtte fra dem, og familietid er alltid kjekt 🙂 Kos deg videre på trening – forresten, du såg fantastisk flott ut på fredag! 🙂 Klem <3

    11. Herregud ikke hør på hva dei seier! Du gjekk videre for du fortjente det! Jeg er enig i at Markus var bedre enn deg på battlen, men du var jo mye flinkere enn han på selveste dansen! Så ikke hørr på hatersene og stå på! Håper du vinner hele greia for det fortjene du!

    12. haha, du er litt dum hvis du faktisk trur du kom videre fordi du har forbedra deg osv. er fordi så mange leser bloggen din! haha, du kan godt tru du er god til å dans og fortjente å gå videre, men du gikk bare videre fordi mange unge leser bloggen din

    13. Men i motsetning til fotballfrue har du mange flere yngre lesere som gjør alt de kan for å stemme på deg, da du er deres Aller største forbilde.. Mange småjenter her som stemmer på deg kun pga. bloggen og hvor mye du skriver om dansing her inne. 🙂

    14. Jeg er positivt overrasket over hvor mye du har forbdedret deg og hvor god du er! ..jeg er til og med overrasket over hvor fin du er når du danser, og hvor glad.

    15. Anonym: Om jeg hadde vært så dårlig ville jeg jo ha kommet i battle før..? Eller tar jeg totalt feil? Dommerne driter jo i om jeg har unge lesere, og at markus gjorde det bedre i battle er en ærlig sak. Det skriver jeg jo selv at jeg er enig i.

    16. Haley B: Ja, jeg forstår hva du mener, men jeg håper jo så klart ikke det er sånn. Men, TAKK for at jeg får dine stemmer på et ærlig grunnlag, og ikke av “feil grunn”!. Og tusen takk skal du ha<3

    17. du er utrolig flink å danse. som sagt!! flink til det meste. ( og det ser jeg at mange ikke tåler)
      jeg skjønner at man tar til seg alle de stygge kommentarene, så glemmer man de fine.
      men husk nå på at du er en nydelig jente som får mye oppmerksomhet, og da må jo de sjalue jentene kommentere noe stygt.
      Håper du tar til deg alle de vakre kommentarene,for det er de som teller. og de som skal gjøre deg sterkere! <3

    18. Oda emilie: Så KLART blogger jeg om konkurransen, men det er jo ikke for å få stemmer! Det er fordi det er livet mitt nå. Jeg blogger om livet mitt.

    19. Anonym: Takk skal du ha, men det er jo ikke en triksekonkurranse.. det er jo en dansekonkurranse! Da vil jeg heller fokusere på å bli god på det, man bruker så lang tid på å lære triks og f.eks fingern kunne jo alle mulige triks fra før av, om jeg også kunne det så ville vi jo hatt det med hele tiden. Alle guttene i crewet kan triks, men vi vil gjerne gjøre det samme. 🙂

    20. Caroline: mulig jeg hadde røket nå på fredag (om man kun ser på battle) om det ikke var for leserne mine, men dommerne har jo vært positive hittil. Nasir sa jo at “du er en danser, en del av crewet, du har utviklet deg og er flink”, det sier han jo ikke fordi jeg har mange lesere, men fordi det er en ærlig tilbakemelding. Det er hva jeg må prøve å tenke på. Å si at jeg kun er med enda pga bloggen blir litt feil. Da kune jeg jo bare ha stått stille og uansett kommet videre.

    21. Skjønner ikke helt? Du “maser” jo etter stemmer allerede før folk har sett deg danse? Og i kommentarfeltet ser man jo at folk har brukt både gratisstemmer og egne og andres telefoner allerede før du har vært på scenen..?

    22. Off, jeg blir så sliten på dine vegne av at du hele tiden føler du må forsvare deg selv fordi du har lesere som irriterer seg over ting du gjør og hvordan du ser ut. SLUTT Å FORSVAR DEG over sånne teite ting som at du danser med munnen åpen, at du ser oppover osv, du har ingen grunn til å føle at du må “rettferdiggjøre” det, du er den du er og har komt deg ufattelig mye lengre her i livet enn noen av de som sitter her å slenger med leppa over smådetaljer som du presterer å gjøre på tv. Sist fredag følte jeg at jeg kunne SE hvor konsentrert du var på å prøve å danse med munnen igjen. Det er bare dumt, for om det er slik du danser best så dans for all del med munnen på vidt gap og levér tidenes dans! Du virker så herlig, men samtidig litt for opptatt av å “rette” på noe 15 åringer mener er “feil” med deg. Vær deg selv, det er det beste du kan gjøre mot deg selv. Jeg synes du er kjempe flink, de som virkelig ikke kan se forbi små irritasjonsmoment er ikke verdt din tid. 🙂

    23. Det er klart du er flink når dommerne ikke har valgt deg ut til battle før så langt ut i konkurransen, ikke misforstå jeg er fan av deg jeg, men jeg er også en av de litt eldre leserne dine og dermed kanskje også litt mer kritisk? Jeg syntes bare det blir feil og sammenligne deg med fotballfrue når konkurransen og aldersnivået på seerne ikke kan sammenlignes. Og at det også er feil når du sier du ikke bruker bloggen for å få stemmer for selvom du skriver mye om dans så har du også hver fredag et eget innlegg hvor du skriver jeg trenger dere, og for all del, man må jo bruke det man har men da må du også forstå at mye av grunnen er at fansen din ikke bryr seg om kvaliteten på dansingen men stemmer fordi de er fans, noe annet blir jo bare fornektelse av fakta. Samboer sa på fredag “Ahh hun der vinner nok hele driten kun fordi alle småbertene stemmer seg i hjel” og selvom han er en blogghater er det litt sannhet i det.

    24. “Såklart blogger jeg om konkurransen, men det er jo ikke for å få stemmer”.
      Hallo, sosiopat… så du fisker ikke etter stemmer når du hinter om hvor man kan stemme, informerer om gratisstemmer og “jeg/vi trenger dere kjææære lesere”
      Dette er bare flaut på dine vegne. JA du har sikkert utviklet deg og ja, du har selvtillit på dansegulvet… men det handler også om hva man gjør med dansen og selve kunsten i det! Det du gjør er bare nedverdigene for dansekulturen i seg selv, når du skal komme videre pga 95% norske jenter (og noen gutter såklart) mellom 10 og 15 år elsker deg fordi du er flink til å hjernevaske dem! LIlle frøken alle-må-bli-vegetarianer-hvis-ikke-er-dere-dyremishandlere-men-jeg-kan-bruke-øyevipper-av-mink.

    25. Hei Sophie! Jeg ser på Mitt Dansecrew hver fredag, og heier på deg! Kjempeglad for at du kom videre på fredag, for jeg ser hvor mye du vokser på denne opplevelsen! Stå på!
      Jeg hadde aldri tatt dansing like fort som deg, selv om jeg har drevet med det da jeg var yngre, du er kjempeflink! Forstår at du er konsentrert når du danser, det er vanskelig å utstråle noe annet med så mange bevegelser som går i dette tempoet. Tenker hver fredag at det ikke er så veldig mye som skal til for å løfte nivået ditt mye. Jeg tror at hvis du øver på å fullføre hver eneste bevegelse på dansegulvet, så vil du nå høyere opp. Forbinder deg og ditt crew med mange kjappe bevegelser, som crewet ditt er flinke på å fullføre pga. erfaring, men de tenker kanskje ikke på at du ikke har like lang erfaring. Hvis du forteller dem at du må øve mer på å ha harde, fullførte bevegelser gjennom hele dansen, så vil de vinne mye på det. Om dere må sette ned farten for å få det til, så kommer de til å vinne mere på det også. Eks. på 1:00 og 1:45 i denne videoen: http://sophieelise.blogg.no/1423327989_sophie_elise_x_unique.html. Hvis du ser på crewet ditt, så er de mer harde, og brå + fullfører hver eneste bevegelse. Det er bedre å sette ned farten enn å “svelge” alle bevegelsene i èn. Det blir litt håppende søtt, men ikke tøft og fullført. Dette er bare for å hjelpe deg til å nå lenger, vil ha deg til finalen, og ønsker virkelig å se deg danse med fullførte bevegelser, da blir det woooow! 🙂

    26. Husk sophie å le høyt av alle negative kommentarer!;) hvorfor sier folk at det er kun småjenter som ser på dansecrew, leser bloggen din og stemmer på deg? Jeg er i tredveårene og leser bloggen din, stemmer på deg og ser på dancecrew. Jeg leser fortballsfruens blogg , men jeg stemte ikke på henne i skal vi danse..fordi hun var ikke favoritten min. Stå på sophie! Det handler om helheten, og du er virkelig flink og engasjert! Heier på deg og unique!:)

    27. Selfølgelig får hun stemmer pga. bloggen. Trenger ikke diskutere det en gang. Småjentene som leser bloggen skjønner ikk det.

    28. Om det ikke var for de yngere leserne dine som bruker opp kontantkortene sine for å stemme på deg, så hadde du nok gått ut på fredag. Ikke for at du er dårlig til å danse, men rett og slett for at de andre er bedre enn deg, de som nå er igjenn. Og du sier jo selv, Markus er bedre enn deg og kunne ha vunnet. Hna hadde også gått videre om han hadde en blogg med like mange unge lesere og fans.

    29. Du skrev fra først fredagen, den 16. januar da programet startet ett eget innlegg for å få stemme: her er de!
      Først fredagen -16 januar: “7 TIL 26400!”
      Andre fredagen -23 januar: “VI TRENGER DERES HJELP!”
      tredje fredagen- 30 januar:TEAM SOPHIE ELISE – UNIQUE CREW ” Jeg tror aldri jeg har hatt det så gøy som ikveld!!! MEN nå trenger vi deres stemmer for å komme oss videre til NESTE uke. For å stemme på oss sender dere 7 til 26400, det er også 5 GRATIS stemmer på tv2.no. Tusen takk fra meg, Yasin, Bulle og Jason ♥ Ps : til tross for tilbakemeldingene fra en av dommerne, så koste jeg meg enormt, og er fornøyd! 😀
      og fjerde fredagen som var -6 februar: “JEG TRENGER DERE!”
      Din jævla handikap! hva er det du snakker om her..?? du vil bare få et navn: Ja Sophie elise, vinnneren av vinneren av mitt dansecrew!!! du er talentløse som kim, som du da drømte å bli!!! jeg håper ikke du vinner!!! så stygg, så dum og så syk!

    30. Vi sier ikke at du ikke har utviklet deg, eller at du ikke har fortjent å gå videre frem til fredag, for det synes jeg (og de fleste andre tror jeg?) at du har fortjent. MEN, nå på fredag så ble det vedlig tydelig at stemmene ikke var basert på danseferdigheter, og at det var veldig urettferdig at Markus røk ut. Jeg tror du hadde kommet til å vinne, eller komme på andreplass uavhengig av om du hadde utviklet deg eller ikke for å være ærlig, pga som flere her sier – alle de yngre fansene dine som får se idolet sitt på TV. Jeg hadde håpet det ikke kom til å bli sånn, men det har det og det er skikkelig urettferdig ovenfor de andre crewene.. Folk får jo favoritter og stemmer på dem selvom de har en dårlig dag selvsagt, men jeg vet ikke, føler det er noe som blir litt unfair her.. Jeg hadde håpet at når du kom på skjermen gjorde du en så god jobb, var sjarmerende og ville ta seerne med storm, sånn at du ville få fans som ikke kjente til deg fra før men som var “rettferdig” fortjent, men så langt har ikke prestasjonene dine vært sterke nok til å bygge fans basert på akkurat det – prestasjonene dine, til å slå ut Markus på fredag. Da ble det litt obvious.

    31. Hvis markus var bedre enn deg. Hvorfor gikk han ikke da videre ..? Eller bare fordi han ikke har et blogg der han kan masse på etter stemme! Uffa meg. Så flue at du tør skrive dette for å dekke på sannheten. Møøøøø😝

    32. Mitt dansecrew er en konkurransen som faktisk ikke har noe med dans å gjøre, men hvem som kan få flest stemmer. Og der vinner du nok lett med alle yngre leserne dine som forguder deg.

    33. 08.02.2015 kl.14:30
      Du har ikke peiling på hva du snakker om. unique er jævlig flinke dansere, det er grunn til at de har danset rundt i forskjellige land og er ganske kjente blandt dem som danser.
      Og det er unique som får pengene og ikke sophie elise så husk på det også.Sophie elise har blitt kjempe flink så det skal hun ha! Stå på videre og lykke til på neste dans! 🙂

    34. Jævla mobbere. Skam dere! Har dere ikke noe fint å si så trenger dere ikke si noe i det hele tatt.

    35. Åååh Sophie jeg ble så utrolig glad av og se deg på scenen på fredag. Du er helt fantastisk på så mange måter. Du fikk meg til og smile og le så mye. Jeg hadde en veldig dårlig dag på fredag, men dagen ble mye bedre når Mitt dansecrew kom på tven. For noen år siden var jeg ikke din største fan, men etter jeg har sett både Bloggerne og Mitt dansecrew har jeg virkelig endret inntrykket av deg og fått bare positive inntrykk. Du har sagt og gjort så mye bra for andre. Du er helt fantastisk. Du engasjerer deg i så mye.
      Drit i de som kommer med negative kommentarer. Du er så mye bedre og sterkere enn de 🙂

    36. Det er vell mye som ikke er rettferdig i mitt danseshow. Som fingeren og hans erfaring fra før som turner, lise tønne har jo vært kjendis leengeee. Flere kjenner til henne enn sophie. Sandra har også vært i gamet lengre enn sophie. Og det e jo og “urettferdig”at markus er mer showman enn sophie..siden sophie er mer lavmælt. Så blir for dumt når dere snakker om”urettferdighet” .
      Sophie med ditt utgangspunkt gjør du en knallbra jobb! 🙂
      Og husk det er crewet som vinner pengene, og unique crew er verdige vinnere!:)

    37. Kan du lage en egen kategori til Mitt Dansecrew hvor du linker alle innleggene og dansene, slik at det blir lettere å finne fram? 🙂

    38. Fotballfrue har ikke en fjortis gjeng som stemmer 65 ganger på rad, per person da. Hun har litt eldre lesere som skjønner at dansen skal ha noe å si i en dansekonkuranse. Hun gikk ut fordi hun ikke var så flink. Hadde hun hatt en fjortisgjeng like stor som din, så hadde hun også gått videre! 😀
      No hate, just facts.

    39. jeg slutter å lese forbanna bloggen din!!!! det er mitt siste kommentar!jeg bruker ikke tiden min til den forbanna bloggen din og deg!! kun barn fra 8-15 leser og interesserer det du skriver ” menningsfull”. Du er forresten barnehagetante. Lykke til og ha det bra!!

    40. Dessverre så kommer du ikke videre fordi du er flink. Det er bare fordi de som er fans av bloggen din stemmer. Og de som sier du er flink, har ikke peiling på dans. Hvis man ser på kun deg når du danser, og ikke resten av crewet ser man det. Du har ikke kontroll på ansiktet ditt under dansene, og bevegelsene dine er ufullstendige og det ser ikke ut som du har noe kontroll på verken armer eller bein. Dette legger jeg merke til fordi jeg har danset i mange år selv. Så jeg håper ikke du vinner dette showet, det ville vært ufortjent. Men de andre i crewet ditt fortjener det. To be honest.
      Det er jo en grunn til at du må trygle leserne dine for stemmer hver jævla fredag.

    41. Jeg er redd det stemmer at du er nok videre på grunn av de yngre leserne dine. Synd å si det. Jeg så bare de to første programmene og har ikke hatt mulighet til å se de siste gangene. Har bare sett dansene dine når du legger de ut senere. Syns du har forbedret deg og jeg ser du koser deg, men for meg syns jeg det blir det samme hver gang. Jeg er redd jeg ikke hadde stemt på deg hvis jeg hadde sett på programmet og kunne stemme. Du er veldig flink men jeg er litt enig i at du prøver litt for hardt å få stemmer via bloggen før du kommer på scenen.
      Men du er en kjempe jente og jeg har veldig sansen for deg. Bare stå på og så går det som det går. Det viktigste er at du føler deg bedre med deg selv :))

    42. utrolig kjekt å se deg danse, skulle ønsket vi alle fikk opplevd reisen du er på nå! Bak dansetrinnene du fremviser ligger det mye hardt arbeid, noe det er vanskelig å se hjemmenfra med mindre man har danset! ønsker deg masse lykke til, heier på deg <3

    43. Du kan jo forsøke å motbevise dette ved å ikke legge ut “Trenger deres stemmer” innlegg på fredag?:-) dersom du ikke legger det ut for å sanke stemmer som du sier kan du jo heller blogge etter avstemminga er over siden innleggene ikke hadde noe med det å gjøre. Mye koseligere å lese skikkelige innlegg i bloggen din et kun et bilde med instrukser hvordan vi kan stemme:-) Lykke til på fredag!

    44. Hei på du:) Jeg synes virkelig ikke du skal trenge å måtte svare for hvorfor du får stemmer og hvorfor du går videre! Har fulgt deg gjennom hele programmet og må si du har utviklet deg masse på flere måter etter du begynte med dans, det er helt fantastisk å se på! Fortsett som du gjør nå, gjør som du vil og føler for så klarer du dette 😊
      Du er blitt en superflott kvinne Sofie, du er fantastisk 🙂

    45. Julie Angelita: Takk skal du ha for komplimentene 🙂 Men, ville ikke enhver av deltagerne brukt sine sosiale medier, og eventuelt blogg om man hadde, for å minne folk på å stemme? Samtlige legger jo ut på twitter, insagram og face.

    46. Ida: Jeg tror (eller er er sikker på) at dommerne har peiling på dans, og på selve dansingen min får jeg gode tilbakemeldinger. Og, JA om crewet mitt fortjener det, så er jo det SUPERT, og da håper jeg folk stemmer på dem. JEG vinner jo ingenting om de vinner, det er DE som får premien.

    47. Cecilie: Jeg leste jo da kommentarfeltet til fotballfrue når hun var med i skal vi danse, der FLERE skrev akkurat slik “åh du er så flink, jeg har stemt 20 ganger!!<3 <3 " osv.

      Så jeg tror du skal sjekke "faktaen" din 🙂

    48. Anonym: Ja, fingern har vært turner på høyt nivå, lisa tønne har danset, markus hadde danset, sandra har vært på en scene i felre år og gjort koreografier der, og jeg har bloggleserne mine. Vi alle har vel ulike “fordeler”, og som sagt tusen ganger før, så tror jeg det handler mest om hvor mye man utvikler seg. Jeg er ikke best, og kommer heller ikke til å bli det.

      Det er crewet som vinner pengene, så i bunn og grunn er det de jeg tenker på, og de jeg vil vinne for. Jeg “vinner” jo ingenting på det.

    49. Jeg skal ikke si at det at jeg leser bloggen din ikke har hatt noe å si når jeg har stemt på deg, for i en viss grad har det jo. I første programmet så ble jeg utrolig overasket på hvor flink du var og da måtte jeg bare stemme. Og etterhvert som de neste programmene gikk syns jeg at du utviklet deg bra. Men de siste to programmene har jeg egentlig ikke sitt noe forskjell. Jeg føler dere kjører safe fremfor å utfordre deg. Men jeg har stemt på deg videre ikke fordi jeg leser bloggen, men fordi jeg ser hvor mye det betyr for deg og hvor utrolig mye du får igjen for det. Din selvsikkerhet har blitt mye bedre, det vises vertfall i dansen din og du tør virkelig å vise deg frem. Og jeg må bare si at jeg virkelig er stolt over deg og hvor langt du har kommet. Og jeg heier ikke bare på deg, men også på Uniqe for de er seriøst noen fantastiske gutter, spesielt siden de har fått deg til å bli sååååå bra. Uniqe er et crew som er veldig unge, men har oppnådd mye og det beundrer jeg og Uniqe og deg sammen er virkelig noen å se opp til!

    50. E ikke ofte æ kommentere på bloggen din, Sophie, men no bynne det her å bli ekstremt latterlig! Du gir alt og æ ser at du har utvikla dæ nåkka enormt når det kommer til dansing! Æ vet kor hardt man må jobbe og spesielt når man bare såvidt har ei uke på sæ til å lære en ny dans og få den til å sitte perfekt! Folk kan sitte å være så tøff dem bare vil bak tastaturet, og flesteparten e nok folk som kun danse når dem e på en god snurr en lørdagskveld. Stå på, æ syns du e utrulig flink! Drit i ka folk sir om dæ, dem har faen ikke peiling på hverdagen og livet ditt bak bloggen! Æ syns du e ei utrulig sterk og tøff jente og æ like dæ bare mer og mer før kvær fredagskveld som går 🙂

    51. Kunne fingern alle triks fra før av? Vi ser jo at han øver og feiler.. Så det var en dårlig unnskyldning synes jeg..
      Ikke missforstå, jeg heier på deg, men du finner på unnskyldninger for alt nå :-/
      Hvilken sang? 🙂
      Lykke til på fredag

    52. Kjære vene, for alle del ikke ta deg nær av de negative, usaklige kommentarene du får hele tiden! Du gjør ditt beste og er flink til det! Dans også med munnen åpen om du konsentrerer deg bedre da! Koble ut tankene når du går på scenen på fredag å gi alt!:-)

    53. Please dans mer likt (synkront?) på fredag! Det gjør større inntrykk på de hjemme enn bare masse løping rundt, ettersom vi ikke ser alle bevegelsene som dommerne ser.

    54. Markus har vel ikke danset noe mer enn deg? Kun på fest og han er generelt en person med mye rytme i kroppen. Men er veldig sikker på at han ikke har dansey noe særlig organisert:)

    55. Du er så pen! Stemte på dere på fredag. Jeg lurer på en ting angående klær. Siden du kan mye om mote, så lurer jeg på om det er “inn” med jeans med litt hull på kneet osv. (som ser litt slitt ut liksom)? Slik du hadde på deg på den første videon på Mitt dansecrew (når du møtte uniqe for første gang).

    56. Hun Maiken som er med i Robinson ekspedisjonen. Er det en du kjenner? Husker hun fra bloggen din? Tror ihvertfall det er det jeg husker henne fra 🙈

    57. Sophie, Jeg må bare spørre deg hvor de svarte støvlettene du brukte på kveldens episode av bloggerne er fra? De var så fine!❤️

    58. Du er superflink, og det at du har åpen munn og forskjellige ansiktsuttrykk når du danser viser bare at du konsentrerer deg, så dét skal du IKKE bekymre deg over! Følger med hver fredag på MDC og Bloggerne hver torsdag. Ikke dårlig slutt på ukedagene! 🙂 Takk for at du tør å være deg, at du ikke later som du er noe du ikke er og at du er så åpen. Du er awesome!

    59. Herregud. Blir helt sjokkert over hvordan folk oppfører seg. Venninnene mine og jeg (som forsåvidt er en del år eldre enn deg) snakket om hvor tøff vi synes du er som fortsetter med alt du gjør til tross for hvor slemme og usaklige folk er. Stå på videre og prøv å ikke bry deg om de som er usaklige.

    60. reagerte litt på den kommentaren din ang. familie, så du føler deg bedre med å vite at andre ikke har det bra i familiene sine? soler du deg i glansen av det for å føle deg bedre? det er akkurat som å si til et menneske som har slått seg at det kunne vært verre, du kunne hatt kreft. som at du bruker det som en trøst…wow, håper noen lager en quotebok med utsagna dine, det er virkelig ikke mye smart som kommer ut av munnen din..

    61. Jeg synes du er kjempe flink! Sitter med tårer i øynene hver gang du danser,haha!
      Stå på Sophie,heier på deg <3

    62. Hva er det med folk å trykke andre ned? Hvis du ikke har noe positivt å si, så la vær!!!
      Syns du er blitt kjempe flink Sophie Elise! Du stråler når du danser!! 🙂 Lykke til videre!! 🙂

    63. Ålle, alltid skal det være noen mennesker som sklal pirke på det ene eller det andre!!!! Alle som er med i “mitt danscrew” er så å si kjendiser, så alle deltakerne har sine fans.
      Noen er turnere, programledere, værdame, aritister, blogger OSV . Regner med at hvis eks DET VAR sandra lygne hadde vært blogger og var på topp lista på blogg.no Hadde hu også fått akuratt de samme komentarene som sophie for hver gang hu kom videre i konkuransen. Problemet ligger i at folk har vanskeligheter med å akseptere at de har lyst på noe som de ikke harmuligheten til å nå,opp til og finner på alt mulig for å ta den gleden vekk fra menensker som eks sophie i dette tilfellet har klart å åpnå.
      Jeg heier på deg Sophie, og lykke til videre i programmet.! 🙂
      Klem

    64. Helt latterlig at du fremdeles er med i denne konkursen som på går..
      Eneste så kalte “prestasjonen” som du gjør er å hoppe rundt. Hvis oss at du faktisk kan danse ikke bare hoppe rundt!
      Helst skulle vi sett deg ute av konkurransen 🙂

    65. Sophiie Elise. Synes du er kjempeflink jeg… Lita søt dukke er du… Flink å danse, du har blitt så flink på disse ukene. Stå på. Ikke bry deg om alle negative og sure kommentarer. De er bare misunnelig på deg…

    66. Fine bilder! 🙂
      Jeg stemmer på deg for jeg synes du gjør det bra. Selvom du har enda mye lære og teknikken ikke sitter helt på enkelte bevegelser så er du likevel en av de beste danserne i konkurransen. 🙂

    67. Hva er det dere kjaser om? Det kan da like så godt hende at fingern får stemmer fordi det er mange som var fan av han fra før, samme med Sandra som har eget show på tv. Utrolig merkelig at Sophie får pes for å være blogger? Hun er faktisk flink til å danse. Og uniquecrew er veldig flinke. Det er derfor jeg stemmer på dem. Det må dere respektere. Jeg hadde ikke en gang hørt om bloggen hennes før. Men vi er mange som blir sjarmert av hennes utstråling og som synes hun og uniquecrew gjør det bra i konkurransen!!! Om noen andre vil stemme på Sandra får de lov til det uten at jeg får behov for å fortelle henne at det er urettferdig fordi hun er kjent popartist og har eget program på tv?? Hallo? Ganske lavpanna å bruke tid på å skrive slikt Pernille der oppe. Ta heller å bruk tida di på å støtte opp om de du heier på. Det er mye mer konstruktivt. Makan til umoden oppførsel altså.

    68. Linn: Det som er greia med slike program. Og det gjelder ikke bare MDC, det er det samma med Skal vi danse eller Idol feks. Man stemmer på de man liker best, ikke nødvendigvis de som har det beste talentet. Når er jeg kanskje en av de eldre leserne Sophie har, og jeg husker selv hvordan det var når de kjekke guttene fra tidlig i Idolrundene gikk videre. Ikke nødvendigvis for at de var best. Men da må man også skjønne det, for skulle man ha stemt kun ut ifra talent, så hadde Sophie røket ut. Om feks dommerne skulle bestemme hvem av 2 crewene som måtte ut. Ikke noe iveien for at hun får flest stemmer pga bloggen sin. Det er jo hele konseptet. De skal tjene penger på der her. Ellers hadde tv 2 aldri satsa på det. Og de tjener penger på Sophie.

    69. Fingern har turnet. Hva har det med saken å gjøre? Man danser da ikke når man turner. Det er som å si “jeg kan å ta mange bilder av meg selv så derfor har jeg en fordel i en dasekonkurranse”. Han er sterk og smidig, men turn og dans er to heeelt forskjellige ting. Og Markus har vel heller ikke noe danseerfaring i ei gruppe. Danser vel like mye som deg på byen. Så syns ikke de andre har en enorm fordel foran deg.

    70. Du er utrolig flink! Hadde stemt på deg uansett om jeg hadde lest bloggen eller ikke👍 stå på, du klarer dette❤️ Gleder meg til å se deg danse på fredag

    71. blir litt dobbeltmoralsk når du har et arrangement på facebook der folk kan vinne rettetang osv om de stemmer på deg.

    72. Hei Sophie Elise 🙂
      Først vil jeg si at jeg virkelig elsker bloggen din og jeg har lest den i noen år nå. Du er et forbilde for meg og jeg må si at jeg blir jævelig forbanne på alle de respektløse jævlene. De som sier at du er “stygg” på tv tar helt feil! Du er utrolig nydelig både på bloggen og på tv. Det må du vite 🙂 Jeg vedder på at alle de som skriver dritt til deg er jævelig sjalue på deg. På hvor pen du er på utsiden og ikke minst hvor pen du er på innsiden. Du har en helt unik personlighet og så er du vakker i tillegg. Jeg skjønner at folk blir sjalue på deg men jeg skjønner ikke hvordan de kan gjømme seg bak “anonym” og skriver så fæle ting. De skjønner rett og slett ikke hvor jævelig det er å få sånne ting slengt etter seg. Jeg vet selv godt hvordan det er å bli mobbet på nettet og det er forferdelig. Selvførgelig går det inn på en selv når man får sånn dagelig. Men du må huske på en ting og det er at du er utrolig sterk og du er så ufattelig mye bedre enn dem. Det må du aldri glemme 🙂 Jeg må si at jeg heier på deg på “Mitt danse crew” og du fortjener virkelig å vinne 🙂 Jeg sier ikke det bare på grunn av at jeg elsker bloggen din men fordi du er utrolig flink til å danse og du har utviklet deg enorm mye. Skjønner ikke hvordan du får det til, hehe. Stå på, jeg heier på deg:) Mange klemmer fra meg<3

    73. Anette: At utseende spiller en rolle i dagens samfunn vet vi godt og vi blir nok alle litt påvirket enten bevisst eller ubevisst. Når det er sagt så har jo også en av dommerne uttalt at han har crush på Sandra Lyng Haugen. Tror det gikk mer på hennes utseende og vesen enn hennes danseferdigheter. Det er mange faktorer som spiller inn også i dans; utstråling, energi, samspill i gruppa, det dansetekniske osv. Det er en hel pakke. I tillegg vil man nok bli påvirket av hvilket inntrykk man har av kjendisens personlighet. Poenget mitt er at det blir helt feil å angripe Sophie slik som enkelte gjør. Hva godt kommer ut av det? Noen blir mest sjarmert/imponert av fingern andre av sandra og andre igjen av sophie. Jeg synes alle kjendisene har gjort en solid innsats og har et godt inntrykk av dem alle sammen. Men alle må få lov til å ha sine favoritter. Hadde konkurransen gått kun på dansetekniske ferdigheter hadde det vært lite vits i å la publikum stemme i det hele tatt. Jeg ser for øvrig ikke at du har noen gode argumenter for å forsvare den urettmesdige kritikken Sophie blir utsatt for av enkelte.

    74. Lurer på hvordan de som kommenterer negativt egentlig har det med seg selv og om de bare er ute etter oppmerskomhet.

    75. Før du kom i battle var det jo ingen som drev å klaga på at du “ba” om stemmer og at du liksom kommer til å vinne bare fordi det er ungdommer som leser bloggen din og kommer til å stemme på deg. Det er bare domme beskyldninger de kommer med for å skrive noe slemt. Og du er jo ikke den eneste som “ber” om stemmer det er jo flere i konkurransen som gjør det, bare på andre sosiale medier (instagram). Det er jo faktisk ikke bare Sophie Elise som har blogg, har dere fått med dere at Sandra også har, hun har et innlegg der hun gjør akkurat det same som Sophie Elise. Og det med at du liksom gaper for mye er nå bare noe tull, viss det er de som får dei til å konsentrere deg å gjøre det bra da er det bare å fortsette. Det er bare bra at det irriterer alle de haterne ute der, de fortjener ikke å få det som de vil.

    76. Jeg er veldig sikker på at ingen av de som slenger dritt/mobber selv ville taklet å ta imot så mye dritt hver dag som det du gjør gjennom bloggen. Husk på at de som kritiserer stort sett er fjortiser som selv er usikre og trenger noen å trå på, trenger å pirke og finne feil for å føle seg bedre selv. Jeg håper du slutter å jage etter det “perfekte”, det finnes ikke!, og heller fokuserer mer på innsiden og på å være EKTE. Føler du for å forandre mer på deg selv, så begynn på innsiden, bygg deg opp innefra. Etter det du har skrevet tidligere har jeg så lyst til å anbefale deg meditasjon og visualiseringsøvelser. Les litt om det og finn de teknikker som føles riktig for deg, jeg tror du kunne fått så mye ut av det. 🙂
      Hev deg over dritten og husk på at INGEN som har det godt med seg selv får noe ut av å rakke ned på andre. Gjør ditt beste og vær ditt beste, for din egen del og ikke for småtrollene på bloggen din 🙂 Stå på!

    77. Ærlig talt nå får folk ta og skjerpe seg!
      Syntes det er rart at det er så mange perfekte mennesker der ute som ser så fine ut 24 timer i døgnet. Ser du veldig fin ut når du konsentrerer deg? ser du sexy ut når du trener kanskje, ser du fin ut lærer nye ting?.. Dette kan bare fortsette..ser du…
      Tenk om alle kommenterte hva nettopp du gjorde hver eneste dag, når du går til butikken, når du trener osv. Det er menneskelig å feile og det er menneskelig om ikke håret er perfekt hele tida, det er menneskelig at en ikke ligner på en perfekt dukke hele tida. Skjerping!! Ja hun har valgt det selv og bli en offentlig person, men det er ikke hun det er dere som velger de teite stygge kommentarene.
      Jeg syntes du burde være veldig stolt av deg selv. Du hadde lite erfaring med dans når du startet på programmet, men du har hatt en stort utvikling ikke bare med dans, men også som person. Du er den som har utviklet deg mest av alle på begge feltene, du er blitt en del av crewet og du var en av dem nå værende deltakerene med minst erfaring innen dans. Det er en stor seier bare det at du gått ut på den scenen der noe ikke veldig mange hadde tørt!
      Blir for dumt å si at eneste som stemmer på henne er fordi de leser bloggen hennes. Er ikke poenget og få flest stemmer?! uavhenging om du er musiker, komiker, blogger eller entertainer. Det er et TV program og alle som er med er kjente på hvert sitt felt. Det er vell litt av poenget også???
      Syntes det var vell fortjent på lik linje med alle de andre som er med, du fortjener plassen din. Stå på!
      Også vil jeg si at det er ikke mange som jobber like hardt og står på like hardt som du gjør. Enkelte folk burde virkelig se bak fasaden om hva du gjør og lære av deg hva hardt arbeid er og prøve det å tilfredstille så mange mennesker og ikke minst få så mange mennesker glade/fornøyde. Jeg syntes det er beundringsverdig med tanke på all den missunelesen som ligger bak alle disse kommentarene. Ingenting i verden er gratis og alle de som er så missunnelig på deg burde skjønne at for å være der du er så kreves arbeid.
      Du er ei søt jente, men om man ser bak alle de omtalte operasjonene som er så veldig stort for verden der ute så syntes jeg du virkelig har en herlig sjarm og utrolig utstråling.
      Jeg heier på deg hver fredag. Du er kanskje ikke den som er best til danse, men det er ikke alltid at man skal være best til alt. Jeg heier på deg nettopp fordi du utvikler deg i dansen, og utvikler deg som person. Selvom du også nå er en veldig herlig jente med mye godhet.
      Til alle dere som sitter og kommenterer bare dritt, har dere ikke annet og finne på? Ligger dere virkelig sååå langt ned at det eneste som får dere bedre er å sitte bak en skjult kommentar med noe så teite innlegg som ikke eier noen mening. Blir flau på deres vegne både eldre og yngre.. Skaff dere en jobb eller hobby annet enn å tråkke på andre! SKAM!!

    78. Jeg skjønner ikke hvorfor noen klager på at du har munnen åpen når du danser, jeg syne det er kjempesøtt. Det er et tegn på at du er konsentrert og engasjert, synes jeg. Bare morsomt! Enig med de som sier at du har gjort deg fortjent til plasen du har, ingen har noen større fordeler enn noen andre, for dere er alle kjente på et eller annet vis og har deres tilhengere. Silence is better than bullshit og har man ikke noe pent og si burde man holde kjeft. Ja, du stikker hodet frem med bloggen din og ellers, men det vil ikke si at resten av landet har rett til og slenge dritt når de finner det for godt av den grunn.
      At det finnes forskjellige meninger om deg som person og pga alle operasjonene dine, leppeforstørrelse, hår, negler osv er så sin sak og kan vel alltids diskuteres, men å slenge dritt er bare tåpelig og sårende. Jeg synes det er trist at en ung, vakker jente som deg har behov for alle disse justeringene for å føle deg bedre, samt at det virker som at jo mer du forandrer desto mer blir du misfornøyd med. Jeg ønsker for min datter at hun skal få/ha den selvtilliten i seg seg selv, og vite at hun er bra nok som hun er.
      Ønske om og forandre på utseende vil bli stadig større hos yngre jenter. Det er jo en trend som opprettholdes så lenge unge jenter gjør dette. Jeg synes det er en trist trend. Men, derfra til og hetse deg for utseende ditt, synes jeg er slemt. Rent personlig synes jeg du er fin som du er, både før silikon og neseoperasjon. Stå på og lykke til videre i dansekonkurransen, jeg synes du klarer deg aldeles strålende, du er både søt, sjarmerende og flink!

    79. Syns det er trist at majoriteten av de som kommenterer på bloggen din er så ufattelig stygge med deg, folk er syke i hodene sine.. Du er tøff og flott, en nydelig jente og du gjør det veldig bra på mitt dansecrew 🙂

    80. Hei Sophie 🙂
      Når jeg leser bloggen din så blir jeg bekymret. Jeg blir bekymret hver gang jeg ser at du blir påvirket av de negative kommentarene. Ikke at det er noe galt med deg- det er det så absolutt ikke, men de 40 år gamle damene som sitter og slenger stygge kommentarer til deg pga. misnøye med sin egen tilværelse. Jeg ser i flere innlegg at du blir påvirket av de kommentarene, og av en eller annen grunn så skjærer det i hjerterota. Jeg blir så innmari trist hver gang du føler at du må endre deg selv pga. folks meninger om deg.. Jeg har selv vært en veldig forhatt person blant folk på vgs, og spurte meg selv alltid hva som var galt med meg. Jeg presterte utrolig bra på skolen, og folks reaksjon var at jeg ikke hadde noe annet liv enn skole. Jeg var (er fortsatt) i et langvarig forhold med en jeg elsker, og folk spekulerte rundt forholdet vårt. Maaaange ting.. Poenget mitt er at, når du gjør det bra, så ligger det i menneskets natur å bli sjalu. Folk som ikke er fornøyde med seg selv, vil ikke tåle å se andre lykkelige. Det er faktisk slik enkelte mennesker er… Så det at du som en offentlig person må sitte og ta “ansvaret” for andres tilværelse det er så ekstremt urettferdig og galt. Og når du blir påvirket av det.. Jeg er redd at den byrden blir for stor. Fordi vet du hva, du er bra nok som du er. Du er så utrolig jordnær, og jeg har et så fantastisk inntrykk av deg etter bloggerne.. Jeg blir glad av å se hvor ekte og ærlig du er. Og så prøver samfunnet å rive ned sånne mennesker… Jeg vil ikke rakke ned på Voe, men jeg vet at alle jeg kjenner fikk et “falskt” inntrykk av henne på bloggerne. Hun prøvde veldig hardt å vise en bra side av seg, og det er jo veldig bra at hun gjør, men det bare funket ikke. Hun var ikke seg selv, og av en eller annen grunn så overlever sånne mennesker som utgir seg selv for å være noe annet enn de er (Veldig veldig veldig viktig for meg å presisere at jeg ikke rakker ned på Voe i det hele tatt, hvordan hun representerte seg i serien er bare et illustrerende eksempel. Det er ikke nødvendigvis noe feil med henne)..
      Og kritikk om at munnen din er åpen, at du tar kritikk dårlig etc., altså hallo? HVEM tar ikke kritikk til seg når den er konstruktiv? Du blir ikke superglad når folk sier du ikke har danset bra nok- og jeg synes det er helt lov å reagere med å være trist. Det er jo helt legitimt!! Og hvem er det som ikke åpner munnen når de konsentrerer seg med motorikk? Har du sett alle de sminkeguruene på YouTube når de tar på mascara? Jepp, alle sitter med åpen munn. Det er ingenting galt med det. Folk må forstå det, og du må ikke tro det heller.. Vær så snill og stå opp mot de som ikke vet hva konstruktiv kritikk er, og bare er ute etter å ødelegge deg.. Fortsett å være den du er. Du gjør en fantastisk innsats. Du har mange gode verdier (og fått MANGE fler den siste perioden, en fantastisk utvikling), og det er verdier ingen kan ta fra deg. Fortsett å kjempe hver dag for det du står for, og bare ikke endre deg. Jeg blir så bekymret over hva som skal skje med samfunnet- hvis de få gode personene som er igjen blir tråkket ned på så til de grader…
      Til sist vil jeg bare påpeke at du ER utrolig vakker. Du er et lite sjarmtroll.. Liten og søt, som jeg ville sagt det. Utrolig fit og bra kropp, og i tillegg et utrolig søtt ansikt. Enhver som sier noe annet gjør det av grunner som ikke har noe med deg å gjøre.. Du må ikke glemme at du er bra nok!!! 🙂
      Også det med å sanke inn stemmer via bloggen.. Altså det at folk i det hele tatt påpeker det er teit. Det er jo selvinnlysende at du får en del stemmer VIA bloggen, men ikke nødvendigvis PGA. bloggen. Det er ikke sånn at man alltid stemmer på den som har prestert best i den aktuelle situasjonen, heller den favoritten man har valgt seg.. Slik er det i alle konkurranse-programmer. Ta for deg Idol, du velger deg en favoritt ganske raskt ute i programmet, og holder fast på vedkommende ut showet. Uansett om vedkommende har en dårlig prestasjon så fortsetter du å stemme på han/hun.. Det er slik det fungerer rett og slett, veldig selvinnlysende. Og det er vi “fansene” dine fra bloggen som sitter og stemmer på deg- ikke bare fordi vi er fans fra bloggen, men også fordi du gjør det bra (i veldig stor grad fordi du gjør det bra!). Du har ikke skuffet oss- og vi ønsker at du skal vinne, fordi vi mener du fortjener det. Jeg føler ikke at jeg trenger å forsvare hvorfor jeg stemmer på deg (og får alle rundt meg til å stemme på deg, haha, jeg bokstavelig talt tvinger ALLE til å stemme), men det at folk skal si at det er feil at du får stemmer via bloggen… Dette er ikke feil av deg på noen vis, og det at noen velger å påpeke det åpenbare (med en del misforståelser selvsagt) sier mer om dem enn deg…
      Uansett, dette ble langt. Tilbake til lesing…… Masse lykke til videre 🙂 Jeg heier på deg både på mitt dansecrew og i livet!

    81. Jeg syntes du gjør det helt supert bra! Så bare fortsett slik, så kommer du virkelig veldig langt. Jeg heier på deg, har blitt veldig glad i å lese bloggen din , du har forandret deg litt, men det er bare til den positive siden ! 🙂

    82. Huff, det er noe å ikke skjønne her.. At folk har en sååå stor trang til å tøffe seg, rakke ned på deg, og rett og slett bare være ekkel. De får jo ikke noe godt igjen for det, annet som å få ut et helvetes sinne… Domt at du får så mye ekkelt og stygt retta mot deg sophie, for det er ikke noe galt med deg. Ser mange som kommenterer slike latterlige ting som “kan du lukke munnen din når du danser” osv.. Det høres mer ut som sinne til noen som har.. vel, store problemer. Desverre er det sånn. Det er bare småting de plukker fram der og da virker det som! Noe som de fleste gjør er å danse med munnen åpen, til og med SMINKE seg med munnen åpen 🙂 så jeg skjønner ikke det sinnsyke store problemet, haha… Men sånne kommentarer som “du er stygg” osv, er det bare å gjøre deg blind på 🙂 De er desverre fanget inni denne anonyme-mobbe verden, som er helt grusom. Lillevenn, håper alt går bra med deg! <3 vi er mange som heier på deg, gjennom dans, blogg, etter alt du har fortalt oss! Du er så god og fantastisk! haha, vær deg selv, dans med munnen åpen, gjør det som passer deg best uanz hvordan du vil gjøre det! ikke la andre bestemme over deg! klem 🙂 <3

    83. Huff, alt hva folk klarer å lire ut av seg! Opplever også å bli rakket ned på skolen, og en gjeng stengte meg ute. Jeg har ofte lurt på hva som er feil med meg, men så er det DE som feiler noe! Husk det! Og at den ene har et problem med meg, men bare at hun ikke turte å si det face to face med meg. Hun skrev på Facebook hva som var feil med meg, men når jeg tok det opp med henne, så prøvde hun å ro seg til lands.
      Takket være henne som motstander at jeg har klart meg bra i skoleløpet! Det er god hevn til haterne, og de som ikke har tro på meg 😉
      Altså, budskapet mitt er å gi faen i folk. Alltid vil det være noen som ikke har troen på deg! Det hjelder meg også. Det gjelder andre også. Jeg ble stengt ute på skolen, men jeg ble bare tøffere og tøffere etter det 😉 så fortsett å være knalltøff! Det er jo en grunn til at du har suksess! Fordi du ikke gir opp! Hadde du gitt opp, ville du ikke fått suksess! 🙂 jeg er stolt av deg, og du må bare stå på!
      Jeg har et handikap, men gjør så godt jeg kan ut i fra de forutsetningene jeg har! 🙂
      Klem! Du er en inspirasjon til meg, og det gjør meg kjempeglad at du faktisk sendte en Mail til tv2, om de kan få til tekst. Det viser at du har prøvd. Og at du bryr deg om lesere <3 klem!

    84. Søte. Fikk endelig sett mitt dansecrew i dag, i reprise. Veldig bra skrevet i dette innlegget.
      Du er så flink, du må ta til deg all skyt!! Og det virker som du føler at du må forsvare deg for leserne dine, noe du absolutt ikke behøver. Du er jo tidenes sjarmtroll. Gossh, etter å ha sett deg på tv hver uke så har jeg innsett at du er ikke bare pen, du er vanvittig skjønn! Og du skrev for en stund siden at du ville ikke bare være et sexsymbol som folk skulle se på som dum og deilig. Men som en morsom og søt jente som ler og er seg selv. Guess what, det er akkurat den utviklingen jeg ser. Du er akkurat sånn nå. Du må bare innse det selv. Lykke til videre!!!

    85. Hvorfor følger dere med på bloggen hennes når dere skriver så stygge ting?? Sophie er en herlig blogger! Hun fortjener ikke dette! Sophie lykke til videre!:))

    86. heisan:)jeg er en voksen kvinne og mor til ett barn som er like gammel som deg sophie elise. jeg tenkte jeg skulle lese litt på denne mye omtalte bloggen din, men må si jeg blir lettere sjokkert over negative kommentarer fra enkelte av dine lesere.
      jeg syntes det er flott at du tør å vise deg frem. Alle skal få lov til det. hva andre måtte mene om ting og tang syntes jeg ikke hverken du eller andre unge skal ta hensyn til. Kos dere nå som dere er i en alder hvor dere faktisk kan “sprelle “litt.
      Du er i ferd med å bli en voksen kvinne sophie elise og skulle jeg si noe til deg må det være at du behøver ikke skamme deg over utseende ditt, helt ærlig tror jeg at du hadde vært enda flottere hvis du hadde valgt det naturlige. Bak sminke og “fake” skuler det seg en nydelig jente, men klart-det er ditt valg, du får selv mene og du skal få gå akkurat som du vil;) og- du er så flink så-bare fortsett å kos deg mye. Mvh Anita,)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg