endrer utseendet mitt

Altså.. dere ♥ Jeg lå i flere timer igår og bare oppdaterte kommentarene på siste innlegg, samt leste i mitt eget arkiv og tenkte over reisen vi har hatt sammen. Hvor mye dere har delt, hvor mye jeg har delt, og hvor mye deres tilbakemeldinger har formet meg på godt og vondt. Aller mest på det gode, og jeg er sikker på at jeg har blitt det mennesket jeg er idag, mye takket være dere. Dere gir meg så mye. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gi tilbake, men jeg lover å fortsette med å gi av meg selv. Jeg setter så stor pris på alle kommentarene fra igår, og vil gjerne nevne dra fram to av dem. En av dem var, at jeg bør prøve å fokusere på det positive iløpet av en dag. Istenfor å tenke på alt jeg ikke fikk gjort bør jeg tenke at jeg koste meg med pizza og en serie og at jeg faktisk fortjener det, ikke at jeg sluntrer unna. Veldig sant! Den andre var om meg og Robin, “two wrongs make a right” og det havner høyt opp på lista over favorittsitater akkurat nå. Også veldig sant! Dere inspirerer meg masse, vit det. Med tanke på at jeg var og rotet rundt i bloggarkivet mitt ant jeg også fram et bilde av meg for 3 år siden. Det var et par på instagram som mente jeg ikke har forandret meg noe som helst bortsett fra hårfrage, så jeg bestemte meg for å ta et speilbilde i tilnærmet lik positur og sammenligne (det vil si, litt duckface, hodet ned, “søtt” blikk, haha). Så, hva synes dere? Har jeg faktisk ikke endret meg noe som helst? 3 år siden, 15 minutter siden. Personlig ble jeg nesten litt sjokkert, jeg synes forandringene er store!


Ellers da. Jeg har hatt en OK treningsdag, og nå skal jeg plukke opp kjæresten på jobb før vi drar ut og spiser på hanami. Det blir nok en veldig koselig kveld! i morgen skal jeg ikke trene før 5, så da har jeg lagt et par hyggelige planer før trening også 🙂 Gledes! Nå håper jeg bare været kan bli litt bedre, og helst litt fort..

162 kommentarer
    1. Du har forandret deg, men om det er snakk om 2012 eller 2015, så er du helt sinnsykt pen. Jeg misunner deg så mye for utseende ditt, og jeg skulle gjort mye for å sett ut som deg, da mener jeg både fjes & kropp. Du burde være så fornøyd med deg selv og livet ditt, fordi det virker utrolig herlig. Du har en fantastisk kjæreste som er der for deg, du har en bra jobb (bloggen), du får lov å være med på noe av det kuleste (tvinnspilling). Du er utrolig heldig. <3

    2. du har forandret deg til det positive, å du er uansett kjempe pen! Liker at man fortsatt kan se mange likheter, men som sagt synes jeg du har forandret deg til det positive! Super, super pen! Sykt babe😍

    3. Du har forandret deg litt ja, men ikke suuuper masse! haha, men du er like søt uansett! Syns du er like pen, hver eneste dag! Misunner deg litt der… Men ihvertfall fast leser av bloggen, og setter veldig pris på alt du deler, og kjenner meg igjen i mye, og det du da skriver hjelper sykt! <3 Xx

    4. Nasen og Restylane gjør det jo selfølgelig annerledes men jeg syntes faktisk du såg bedre og naturligere ut for 3 år siden jeg.. Men nydelig er du på begge bildene ha en super dag videre Sophie! 🙂

    5. du er nydelig=) har gått fra å være en søt jente, til en vakker og reflektert ung kvinne. du har allerede oppnådd mer enn de fleste på 20 år, syntes du ikke bør ha noe dårlig samvittighet for noe. bare bortkastet tid. veldig glad i bloggen din, er innom her hver dag. =)

    6. Ser jo du er veldig 14tis på venstre bildet, rundere i kinna. Men hvem gjorde ikke det liksom :p Nå ser du mer voksen ut. Eneste er, jeg synes personlig nesa di var finere på “för” bildet.. Men men, det er smakssak 😉

    7. Du har jo forandret deg veldig mye ja! Med tanke på sminke og øyenbryn så ser du mye mer voksen ut:)
      Men du hadde jo ett så pent ansikt før operasjonen også, faktisk ganske vondt å se en så pen og vakker jente som deg hadde så dårlig selvtillit at hun måtte operere seg:/

    8. Du var og er pen Sophie 🙂 Og du er jo åpen om alle tingene du har endret på så det er klart du ser veldig annerledes ut. Men har du tatt restylane igjen? Jeg syntes du er såå vakker når leppene er litt fyldige men ikke slik som de er nå. Men det er jo ditt utseende og ditt valg, jeg får litt dårlig samvittighet av å kommentere det i det hele tatt.

    9. Du ser mer voksen ut! Finere øyenbryn, nesa, sminken, og jeg elsker hårfargen din! Så du ser jo mye vakrere ut nå. Hehe 🙂

    10. du er nydelig ! Men jeg har alltid elsket bloggen for Teksten og ikke bildene ( er fine de og) men ikke grunnen til at jeg digger deg🙈❤️

    11. Ehh.. Så klart du har forandret deg, du har jo operert nesen, tatt restylane i leppene og kinnene, botox i panna og tatovert øyenbryna. Er det i det hele tatt noe å være sjokkert over?

    12. Nesen din har blitt så mye finere etter du opererte den!! Synes ikke det var noe feil med den før da, men ser forskjellen og den er positiv 🙂 du er også blitt mye eldre i utseende og blitt mye pener <3

    13. Hei Sophie. En ting jeg har lurt på lenge er: Hvorfor blir aldri håret ditt lengre (ditt ekte hår, altså)? Hvorfor lar du det ikke bare gro, så du får langt hår og ikke “trenger” extensions? Har aldri skjønt det.

    14. Du har blitt flinkere til å sminke deg, så følger jo selvfølgelig forandringene du selv har påført deg:) Men du er virkelig nydelig uanett!

    15. Jeg synes du ikke har forandret deg så mye. Det er rart at du ser så mye “eldre” ut på bildet til høyre men på tv ser du nesten prikk lik ut som til venstre 😛 Leppene ser jo større ut forsåvidt

    16. men nesen din synes jeg faktisk så finere ut før ;( Men det viktigste er vell at du selv er fornøyd så kan vi rakke og klage som dumme lesere.. hehe

    17. Altså, så og si alle forandrer seg på 3 år da :p du var og er kjempe fin! Men man ser syk forskjell på nesen og munnen. Min mening er at nesen din så bedre ut før, men munnen din er døds sexy nå 😀 men som sagt MIN mening, og du er ei flott jente både på innsiden og utsiden;)

    18. Personen på venstre bilde er ganske lik deg på tv: http://www.tv2.no/underholdning/mitt-dansecrew
      Personen på høyre er.. vetikke 😛 du ser annerledes ut og hadde jeg møtt deg på gata hadde jeg trodd du så slik ut men det gjør du altså ikke 😛 Litt dårlig eksempel av bilde… Ta heller screenshot av et danseklipp eller når du snakker med dommerene?

    19. Du ser mye lykkeligere ut på det nyeste, Sophie! Du er fantastisk nydelig, keep up the good work!❤️

    20. På det nyeste bildet ser du mye mer naturlig ut, mer voksen og mer glad. Du er så utrolig nydelig, herregud, misunner deg!!

    21. Større lepper, smalere nese og finere bryn 🙂 Men helt klart mer søt og uskyldig på det første bildet 😉

    22. du er faktisk utrolig pen❤️ uansett hvor teite folk er, hvor teite kommentarer osv skal du bare være deg!! Ingen er som du! Alle er forskjellige på utseende, klær osv! Du er er helt perfekt på din måte, det er alle! Og det er ikke alltid utseende har noe å si.. Personligheten!!! Du virker som en suuper snill jente som gjerne hele Norge skulle kjent❤️ ingen kan dømme det for den du er, når de ikke kjenner deg✌️ uansett om du har tatt botox osv så er det jo mange andre som har gjort akkurat det samme og faktisk værre!👌 vi alle setter så stor pris på at du er du!❤️ stor fan☺️

    23. Alltid fokuser på det positive selvom det er mørkt, det er alltid noe positivt i en dag. Stå på Sophie Elise! Vi heier på deg!

    24. Jeg har hørt mange sier at du “dum å blond ” – men en mer reflektert å oppegående blogger skal man lete lenger etter. Du har lange, dype interessante innlegg å masse kloke ord. Jeg er 26, å sitter å er helt fasinert av måten du ordlegger deg på som jeg selv ikke klarer. Jeg syns det er ganske teit, men jeg ser virkelig opp deg til. For alt du står for å kjempe for, for at du er ekte å ærlig om følelser å tanker du har. Dine foreldre har mange MANGE grunner til å være stolt av deg, og det tror jeg du vet. Det glimtet du har i øyet både på bloggen, bloggerne å mitt dansecrew viser at du har det bra å du stråler. Fortsett å være den ærlige å ekte personen du er. Jeg heier på deg! Sorry, handlet ikke litt om innlegget ditt, ville bare lufte mine tanker for deg. Strål deg videre til toppen. Alle de topper du vil nå.

    25. Du ser jo så klart mye mer voksen ut, den dag i dag. Men slik som jeg ser det så er mye av forandringene dine pga operasjoner, restylane og botox. Ikke misforstå meg! Jeg har ingenting imot folk som gjør det, rettere sagt så er jeg for folk som ikke er fornøyd og vil ha noe å rette på, for det er du selv om må kunne føle deg fornøyd. Har ikke noe hva andre sier om hvor pen en er, visst man ikke føler det selv.
      Men ja, mye av forandringene kommer av grunnet dette, men jeg synes det er en bra forandring med tanke på hvor ulykkelig du var det og hvor lykkelig du er nå! Og pen, det er du uansett!

    26. Jeg syns nå – og har alltid syntes at du var pen, helt siden jeg begynte å lese bloggen din. En ting jeg ikke skjønner er hvorfor du ville operere nesa større? De fleste ønsker jo en liten nese, mens du ville ha den større? Du er fortsatt fin men jeg syntes personlig at den forige nesa di var penere. Tror du du kunne ha skrevet et innlegg om hvorfor du ville ha di forskjellige inngrepene?
      ❤️

    27. Så hyggelig at du bemerket deg kommentaren min! Det ser virkelig ut som Robin er bra for deg, du ser ut til å ha det bedre med deg selv for tiden!
      og, hallo, du har absolutt forandret deg! Fra en liten jente med søte små valpekinn (tro meg jeg hadde de selv), til en ung flott dame! .. man har lett for å tro at folk ikke har forandret seg noe særlig hvis man daglig ser bilder og videoer av de (da blir intrykket så gradvis), men når man ser det sånn her, side ved side, da ser man det godt!

    28. Hei sophieelise jeg er suuuperstor fan dette er min første kommentar til deg. Du er ett så stoooort forbilde for meg.😊 du er fantastisk jeg er fast leser, å jeg mener at du har forandret deg mye på utsiden å på innsiden😊❤️ Hver gang jeg er opprørt leser jeg bloggen din å vips så er jeg glad❤️😊👍🌸 å jeg er elleve år jeg tror ikke du har så unge lesere.❤️😊👍🌸 å jeg bare elsker bloggerne❤️😊👍🌸 Mvh: din STØRSTE fan Kajsa❤️ Viss du følger meg på instagram blir jeg overlykkelig kajsa_fashion ❤️😊👍🌸

    29. Du er så utrolig vakker, både på innsiden og utsiden! 🙂 Kan du ikke lage et innlegg om dyrevært igjen snart 🙂 <3 har så lyst til å lære mere, kansje med noen linker til forskjellige nettsider som er verdt og lese 🙂 skjønner det er annet å tenke på nå med alt du har å drive med om dagen, men til senere 🙂
      Lykke til videre søte du <3

    30. Synes du har forandret deg jeg, på en voksen og positiv måte! Du er kjempe pen, og kan ikke forstå at noen kan si noe annet. Hvor er forresten den toppen/kjolen din fra, fra det nyeste bildet? Kunne du lagt ut et tydeligere bilde? Den ser kjempe fin ut! Ha en super dag videre, og masse lykke til med dansecrewet – stå på – du er kjempe flink! 🙂

    31. Må bare si at jeg drømte om deg i natt! Veldig moro, fikk låne silikonen din, det var sykt digg med større og finere pupper! Hehee 🙂

    32. Jeg trodde ikke du hadde operert deg SÅ mye! Men nå ser jeg jo at du er helt anderleds enn før. Velykket.

    33. Som alt annet har du modnet til å bli enda vakrere, gleder meg til å fortsette og følge forandringene dine!

    34. Du har blitt voksen, Sophie! 🙂 det er den forskjellen jeg ser. Utrolig gøy at den forskjellen jeg så var at du har blitt voksen! Du har blitt en vakker dame :-))

    35. Jeg synes du er veldig fin uansett, men jeg synes du kler å være mørk brunette såå. Og å være brun i huden 🙂
      Men du er fortsatt like nydelig, selvom jeg aldri i livet vil skjønne hvorfor du har valgt å betale for å endre den nesen du hadde før, den var jo faktisk finere før..
      Nå er det jo ikke min mening som har noe å si, jeg håper bare du tenker ordentlig godt igjennom før du tar et så drastisk valg og velger å endre på en kroppsdel som har så mye å si for utseendet ditt..

    36. Hei! Vet du om det er noen aldersgrense på postoppkrav? Og trenger man å ha med seg legitimasjon på postkontoret når man skal hente pakken med postoppkrav? Ville satt stor pris på svar! Er født i 2000 forresten 🙂

    37. Synes du har forandret deg veldig mye! Du var utrolig vakker før også, men synes absolutt du er enda penere nå. Du har blitt så voksen!
      Også må jeg si at det er SÅ gøy å se deg danse på TV. Blir så glad av å se på deg, du sprer så mye glede!Synes bare du er helt herlig, både utseende og personlighet♥

    38. Du har forandret deg, men bare på gode måter! Foresten et lite tips fra meg på makeupskolen! Om du skal konturere nasen smalere må du også bruke mørk farge på sidene av nasen, ikke bare “streken”, forstår du? Da får du automatisk et mye bedre resultat da konturen skjuler!! Lykketil 🙂 loveyou!!

    39. 02.02.2015 kl.19:56
      Idiotisk at du må redigere bildene dine så sykt mye, når alle veit hvordan du ser ut på TV.
      – word

    40. Har du Photoshopa nesa di på bilde fra 2015?? Siden det ser sånn ut jævlig også!! Egentlig hele bilde! Nesa de er MYE finere på bilde fra 2012 siden da så den vanlig ut og fin og nå er det bare et bein som stikker ut!!!

    41. Hei Sophie Elise!
      Jeg har lest bloggen din i alle år, men dette er første gang jeg legger igjen en kommentar. Jeg ville bare si at du virker som en utrolig herlig jente! Jeg har så mye respekt for deg, som tørr å fremme dine meninger og synspunkter!
      Stå på vidre

    42. Hei 🙂
      Du har forandra dæ ganske mye på di åran, d vises godt på bildan. MEN æ trur at d e dein indre forandringa som e størst, d inntrøkke som du har gitt e mye bedre no enn førr nån år sia å d virke som du e tryggare på dæ sjøl no å d e så flott å se 🙂

    43. Hei Sophie Elise!
      Jeg vil bare fortelle hvor godt inntrykk jeg etterhvert har fått av deg. Skal innrømme at før jeg kjente noe særlig til deg himlet jeg med øynene og tenkte “enda en dum, selvopptatt blogger”. Men så begynte jeg å lese bloggen din mer og mer, og så deg på bloggerne; og vet du hva, du imponerer meg stadig. Du virker som et reflektert og godt menneske som har mye bra å komme med. Stå på og fortsett med det du gjør 🙂

    44. Hei:-) liker deg veldig godt,du er annerledes og har sterke meninger,noe jeg liker veldig godt! Men jeg synes dette innlegget blir feil, tenk hvor mange jenter som ser dette her – unge usikre jenter. Det kan bringe frem et feil budskap! Vi må fronte at naturlig også er bra, og det gjør meg personlig ingenting at du har fikset på utseende men det er kanskje ikke noe å dra opp konkret i et innlegg? Har også er spørsmål, hva er meningen/budskapet for innlegget?:) hva er det du vil nå ut med? Vil understreke at dette er konstruktiv kritikk. Hilsen naturlig jente 19 som er fornøyd med meg selv (de fleste dager) sånn som jeg er.

    45. Kan du lage en video på youtube at du har mackeup challage eller noe sånt jeg vet ikke hvordan det skrives men samma det kan du lage en video. Det hadde vært kult💞

    46. Du er en søt jente, men ikke gjør mer med utseendet ditt. Begynner å bli katteaktig slik som Jan thomas. Og tennene dine er søte, la de være sånn:)

    47. Vi har sett åssen du ser ut i virkeligheten nå. Og forskjellen er at nå er du FAKE! JÆVLIG FAKE Operasjonsbimbo

    48. Har sett på bilder av deg nå og før, og du skal ha det at de bildene du har posta hvor du enten ikke har sminke eller bruker betydelig mindre sminke gjør det rett. Du er en utrolig pen og nydelig jente. Må le av av alle de som kaller det for duckface og andre nedlatende ting. Dette er folk som er misunnelig. Stort sett!

    49. Ser nesten ut som du har blitt tre år eldre på det siste bildet. Men Donaldnebbet er det samme. (Hvorfor i alle verden gjør jenter sånn?!)

    50. En nosejob og et kamera med bedre linse og man kan ikke tro forandringen? Er dette “gjør verden litt dummere” dagen?

    51. Du har vokst! Du ser så mye mer voksen ut. Personlig syns jeg du så litt rar ut med ducklips, kanskje fordi du ikke kler det nå i 2015? Du har vokst så mye både mentalt og utseendemessig. Du sa jo selv at du hadde byttet headeren fordi du hadde blitt mer voksen. Fra den dagen gikk det vare mot det bedre! Ikke tenkt på stygge kommentarer og hat, for su er så mye mer enn det! På innsiden er du fantastisk! Utseende ditt har ingenting å si!! Du er nydelig både på innsiden og utsiden! Elsker deg! Klem ❤️

    52. Du ser mye mer naturlig ut nå, og ikke minst mye mer voksen. Du har forandret deg på en bra måte hvertfall! <3 lykke til videre, heier på deg på mitt dansecrew!

    53. “igår”. Nei, det heter “i går”. Det er ikke ett ord og det er ikke lov å trekke sammen.
      “vil gjerne nevne dra fram to av dem”. Er du høy?
      “En av dem var, at jeg bør”. Hvorfor komma? Er du helt idiot?
      “iløpet”. Hva er det med deg og å trekke sammen ord som ikke er lov å trekkes sammen?
      “Istenfor å tenke”. Høy igjen?
      “mitt ant jeg”. Nå er du bare lat.
      “instagram”. Skrives med stor forbokstav. Veldig respektløst. Ville du likt det om folk konsekvent skrev “sofie” med liten s?
      “hårfrage”. Leser du overhodet hva du skriver?
      “hanami”. Igjen, respektløs med forbokstav. Hva er galt med deg?
      “kveld! i morgen”. Stor i. Bruk shift-knappen, din late …
      “og helst litt fort..”. Enten avslutter du setningen med ett enkelt punktum eller med tre. Ikke to.
      Du skriver som om du er på barneskolen, er lat på rettskrivningen og direkte respektløs med navn.
      Du kunne tatt bryet med å lese igjennom hva du skriver før du poster det og ta en korrektur-sjekk.
      Du er lat og antagelig den verste bloggeren på rettskriving, du ligger på nivået til en 10-åring.

    54. Herlighet så nydelig du er! Personlig synest jeg du har forandret deg veldig mye, og du ser mer <> ut nå.
      Og til den anonyme tosken som pirker på alle små skrivefeil… Ignore it, and it will go away. Ha en fin dag 🙂

    55. Var en del forskjell på bildene ja! Men syntes du i virkeligheten (tv) ligner mer på 2012 bildet igjen. Er vel sånn det blir med vinkler og lys osv. Må bare påpeke at du var kjempe fin på det “før” bildet, veldig søt!

    56. Hei, jeg kommenterer ikke så ofte her på bloggen din:-( men jeg følte jeg skulle gjøre det nå av en eller en annen merkelig grunn. Jeg syntes personlig du har fått ett mer voksent utsende, mesteparten av unge jenter hadde en fjortis periode. Jeg føler liksom ikke at du var deg selv i 2012. 🙂 stå på videre og så utrolig gøy at du er med i “mitt dansecrew” ! Stemmer på deg!’

    57. Du har forandra dæ ganske mye, men æ synes at du e like nydelig uansett!
      Og hahaha, du som rette på skrivefeilan hennes må jo ha fælt lite å gjør!! Gi mæ styrke.

    58. Victoria, enkelte av oss er drittlei av at Sophie ødelegger for hvordan folk ser på bloggere.
      Hun er en skam for bloggere. Hun er lat og respektløs. Det er fullt mulig å ta 5 minutter og se over hva man har skrevet før man legger ut dritt som dette.
      Men du skriver som en 10-åring selv, så det er vel litt vanskelig for deg å få inn i skallen.

    59. Du er, og vil alltid være en fantastisk pen jente Sophie. Med eller uten plastiske operasjoner, nemlig fordi du er så utrolig fin på innsiden. Stå på!

    60. Hvordan er Sophie en skap for bloggere? Hvordan er hun lat når hun trener opptil flere timer hver eneste dag? Hvordan er hun respektløs? Hvordan er det Sophie har skrevet, dritt? Hun viser jo bare hvor takknemlig hun er for støtten hun får fra de gode leserne hennes. Jeg vil heller si at det DU kommer med, er dritt.
      Hvordan folk ser på bloggere, er jo ikke Sophie`s feil. Hun er jo bare seg selv og skriver om livet sitt, og hvis det er noe dere synes er ødeleggende så bare ikke les det. Selvfølgelig kan Sophie gjøre slik at man får et negativt syn på bloggere, men for å være helt ærlig synes jeg hun bare er et godt menneske som jobber hardt for seg 🙂 Viktig å ikke sette alle under en kam. Det finnes unntak her i verden.

    61. Iqra Mahboob, er visstnok litt lat og ikke alt for smart selv du.
      Siden du ikke gidder å lese tidligere kommentarer, her er all idiotien til Sofie summèrt opp, igjen :
      “igår”. Nei, det heter “i går”. Det er ikke ett ord og det er ikke lov å trekke sammen.
      “vil gjerne nevne dra fram to av dem”. Er du høy?
      “En av dem var, at jeg bør”. Hvorfor komma? Er du helt idiot?
      “iløpet”. Hva er det med deg og å trekke sammen ord som ikke er lov å trekkes sammen?
      “Istenfor å tenke”. Høy igjen?
      “mitt ant jeg”. Nå er du bare lat.
      “instagram”. Skrives med stor forbokstav. Veldig respektløst. Ville du likt det om folk konsekvent skrev “sofie” med liten s?
      “hårfrage”. Leser du overhodet hva du skriver?
      “hanami”. Igjen, respektløs med forbokstav. Hva er galt med deg?
      “kveld! i morgen”. Stor i. Bruk shift-knappen, din late …
      “og helst litt fort..”. Enten avslutter du setningen med ett enkelt punktum eller med tre. Ikke to.
      Du skriver som om du er på barneskolen, er lat på rettskrivningen og direkte respektløs med navn.
      Du kunne tatt bryet med å lese igjennom hva du skriver før du poster det og ta en korrektur-sjekk.
      Du er lat og antagelig den verste bloggeren på rettskriving, du ligger på nivået til en 10-åring. Ha litt respekt for leserene og navn på steder og ting du nevner.

    62. Helt utrolig at du selv sier du er “sjokkert” over forandringene. Du har operert nesa og puppene, lært deg noen harry “sminketriks” og pumpet lepper og kinnben fulle av restylane. Omg…. av og til fremstår du dummere enn jeg tror du faktisk er.

    63. Til anonym som retter på alle skrivefeil: Det er respektløst å skrive Instagram med liten i, men det er okei å kalle folk for idioter, dumme og “en skam”? At du i det hele tatt gidder – det er trist.

    64. Til dere som er irritert over at hun ikke kan skrive, så har vi en artig nyhet : vi driver og lager en blogg hvor vi gjør narr av alle feilene Sophie gjør og alle løgnene hun har kommet med i løpet av årene.
      Frontenden skal bare pusses litt på og fikse på et par artikler (spesielt en svært lang en om hvordan hun støtter pels-industrien og har løyet om dette flere ganger) så vi har noe å starte opp med.
      Så følg med!

    65. “ENDRER UTSEENDET MITT”
      jaggu rart at utseendet ditt har endret seg når du har stappa kroppen full av kunstige greier. flott forbilde du er. og dater rasshøl partysvensker og. jaja, dere passer vel sammen

    66. Haha, jeg svarte mest til kommentaren til Victoria. Jeg vet og ser at Sophie har sine skrivefeil, men jeg er ikke som mange av dere som bare ser på det negative. Jeg har faktisk lest noen av de stygge kommentarene deres, og selvfølgelig gidder jeg ikke å lese mye av det når det er negativt. Jeg svarer ikke i hytt og pine.
      Jeg synes bare det er unødvendig å peke på andres feil når man selv har sine feil og mangler også. 🙂 Idiot kan man være selv.

    67. Du har forandret deg en hel del, men helt klart til det positivet! 🙂 Elsker virkelig den nye hårfargen din, du kler helt klart det litt mer mørke 🙂 Ha en super duper tisdag videre fine du! 😀

    68. Er det RART det er KRIG i verden sier nå jeg…
      MOBBING er DETTE!!
      Dere over her driter dere selv ut som er så nedlatende bare fordi dere ikke liker Sophie.
      At mobbing er greit er vel et tydelig budskap fra dere for ungdom…
      La nå jenta være i fred. Greit å ha meninger, men mobbing er FAEN IKKE GREIT!!!
      Stå på Sophie Elise, vakre, reflekterte, nydelige jente!!!
      Klem fra kjerring 31

    69. Du har endret deg på den måten at du har blitt eldre 🙂 Det er jo de åpenbare endringene som leppene og nesen, men ellers syntes jeg det bare er finere øyebryn og mindre sminke 🙂 Alltid like flott <3

    70. 2012 bildet er mere ekte, er det ikke? 🙂 Man er penest uten å ha endret på seg, du må lære deg å elske deg selv for den du er skapt, og ikke for den du vil være.. Min mening 🙂

    71. blondie, det er ikke mobbing å påpeke åpenbare feil som lett kan rettes på. Hun er lat og tar ikke leserene og bloggen seriøst nok til å se over hva hun poster.

    72. Silikon silikon ,og stokk teit sier bare jeg. Jeg så såvidt på et program med deg og en venninne fra Syden.. Ble rett og slett drit flau på deres vegne.. Er det mulig og være så utrolig blond og lite sjarmerende??

    73. finere før! mye finere naturlig. Det ser ikke helt naturlig ut lengre på deg 🙁 men du er no så søt da <3 du er blitt utrolig flink på senen det e helt sykt! Stemmer masse på deg <3

    74. Noen av kommentarene her er rett og slett ren mobbing. Trodde folk flest hade lært seg at mobbing ikke er ok??
      Synes hårfargen du har nå er fantastisk fin! Og det er klart du har forandret deg på tre år, selvom noe av det skyldes kosmetiske inngrep.

    75. synes alltid at du har vert fin jeg, lest bloggen din helt fra starten 🙂 å btw du ser ikke stygg ut på tv, synes du ser kjempe søt ut og du stråler vikrelig 🙂

    76. OM så du var det siste dyret på jorden! så ville jeg faktisk ikke tatt ideg! Tenkte når jeg så deg danse! hva i helvete er det gud har skapt? eller vent.. Hva faen er det pengene har skapt. Du ødelegger deg selv! Du og hun pilotfruen bør sette seg ned. Tenke. Snakke sammen! Så finner dere ut ilag om hva planen deres er i livet! blogg meg her. og blogg meg der! Du har hele livet foran deg! Mange flere år enn folk flest. Du skjønner. Plastikk tar lang tid før det går i oppløsning! Og det må jo være positivt! Vh. Ben Dover!

    77. Dette er den første kommentaren jeg har skrevet på bloggen din, noensinne – selv om jeg har lest bloggen din hver dag siden du startet den opp. Dette er en kommentar til forrige innlegg, og dette:
      Jeg synes du har forandret deg mye, men du er fortsatt like vakker som du var for 3 år siden. Du ser mer voksen ut nå, og det kler deg veldig godt. Men det som slår meg mest er måten du har vokst innvendig. Jeg synes du har blitt en utrolig reflektert jente, som jeg kan kjenne meg igjen i på utrolig mange måter. Jeg synes det er tøft av deg å ta opp det faktum at du ser annerledes ut på TV enn du gjør på bilder – men hvem gjør vell ikke det? Hver eneste person jeg ser ett bilde av på facebook eller andre sosiale medier ser annerledes ut i virkeligheten, enn de gjør på bildet. Faktumet er at vi viser jo selvfølgelig vår beste side på bilder, sånn er det jo bare, det er menneskelig. Jeg synes dessuten du er minst liker vakker på TV, som på bildene, og jeg synes det er positivt for alle unge jenter som føler bloggen din at de ser at alt er ikke like “polert og perfekt” som det ser ut til.. Det er jo ikke alle disse bloggerne og instagrammerne vi får se i virkeligheten, og mange tror jo dem ser ut som de gjør på bildene også i virkeligheten, men det er jo ikke sannheten. Og jeg synes det var stort at du tok opp nettopp det.
      Jeg vil foressten si at jeg aldri ser på TV generelt.. Men mitt dansecrew må jeg bare følge med på – jeg blir så stolt av å se deg på skjermen, og ser hvor langt du har kommet. Stå på Sophie, og vit at du er ett forbilde for mange, og for meg.

    78. Jeg ser en vakker, men oversminket jente, og en vakker, men oversminket og unødvendig operert ung kvinne. Props til deg for alt du er og alt du gjør tross av stadig motgang, men jeg håper du en dag på ordentlig kan innse at du er bra nok som du er. Lett å skrive, ikke så lett å faktisk mene. Og jeg tror ikke på deg.

    79. håret ditt var finere i 2012! Liker ikke så godt “luggen” som vises godt på 2015 bilde.. Men det er bare min mening da 🙂

    80. hvordan fansen dåner i begeistring over hvor vakker bloggeren er. Se på tvopptakene, ikke på de overredigerte bildene, og tenk samtidig på at her er det meste fikset på, enten operert, besprøytet eller oversminket FØR de er redigerte.
      Naive nek.

    81. Du har nok ikke forandret deg så mye utseendemessig, men vil tro at du føler deg mer voksen innvendig nå enn for 2-3 år siden, og da føler man seg selvfølgelig mer voksen på utsiden også, som gjør at man føler man ser anderledes ut. 🙂

    82. Oj ser du forandringer hos deg selv? Kanskje ikke så rart det, når du fyller ut trynet ditt og brystene dine med plast og piss, falske negler og løshår. Hvor tjukk i huet går det ann å bli?
      Du er kanskje den styggeste barbiedukken jeg har sett i hele mitt liv, til å begynne med syntes jeg du var søt, men nå ser du ut som et misslykket Hollywood- prosjekt. Hvor kult er det å være i 19-20 årene, og de eneste som syntes du er “fin” eller i det hele tatt ser opp til deg, er jenter i begynnelsen av tenårene fra disktriktet? Er så lei av å se det patetiske trynet ditt overalt på skjermen og i nettaviser, du er ingens kjendis du er et c-moment!

    83. Det bildet fra 2015 er det absolutt mest latterlige jeg har sett på laaaang tid. Du ser jo ikke menneskelig ut, kunstig og UTOLIG stygt. Hva er det du har i leppene, baderinger? Forferdelig stygt med så mye sprøytemidler i trynet, kommer aldri til å ta i en dame som ser slik ut. Jeg ler og ler og ler. Håper du for din egen del ser tilbake på disse bildene om 10-15 år, og sier til deg selv… -Hva fean var det jeg tenkte på, jeg ser jo ut som en tulling!?!

    84. Tror kanskje noen av de seksuelle kommentarene her inne kan være straffbare, og om at de ikke er det så synes jeg de skulle ha vært det.
      Jeg leser ikke bloggen din, jeg kjenner deg heller ikke men jeg tror ikke de som mobber her gjør det heller. Synes det er utrolig tøft gjort å holde ut med denne bloggingen, tror svært få som er mentalt sterke nok til å gå i dine sko!
      Du var pen på begge bildene, det er heller ingenting galt med utseendet ditt. Stå på!

    85. Jeg synes du har forandret deg veldig mye! Og selvfølgelig ser du mye mer voksen ut på det siste bildet. Jeg synes du har utviklet deg til å bli en flott jente med et stort hjerte! Stå på og ikkje bry deg om det negative. Digger deg!

    86. eneste forskjellen jeg ser at nesten din var søtere før og liten , nå er den lang og spiss :S nasty + større lepper men det ble ikke verre

    87. Det er jo store forskjeller! De som sier noe annet har enkelt og greit ikke fulgt deg lenge nok for jeg startet å følge deg når du så ut som på bilde til venstre. Du var fin da og du er fin nå, du har blomstret så mye i årene som har gått og du blir bare bedre, bedre. ♥

    88. middels pen, litt overvektig. ekstremt overfladisk og altfor oppmerksomhetssyk. du kommer aldri til å bli lykkelig med en ordentlig mann med din personlighet… sykt at du har så mange følgere…

    89. De samme gamle Leiv Vidar leppene i 2012 og 2015. Og den stygge skarpe 2015- nesa di må du snarest operere bort.

    90. Du ser jo helt lik ut egentlig. Det er bare litt større lepper og at du har blitt bedre til å ta bilder.

    91. Du har blitt veldig flink til å ta bilder og til å sminke deg. Når vi ser deg på tv ser du akkurat ut som før, bortsett fra overdosene med restylane.

    92. Jeg synes du har forandret deg på en måte <3 Du har innsett masse ting som er positivt. Kanskje ikke forandret så SYKT mye utseende messig men du har forandret deg sånn "personlig" 🙂 Jeg kan være ærlig å si at jeg likte ikke deg så utrolig godt for 3 år siden men nå liker jeg deg utrolig godt. Vanskelig å forklare hva jeg mener men det er ment POSITIVT. Du har på en måte vokst mere eller ja vanskelig å sette ord på det 😀

    93. Jeg syns du har forandret deg mye! I 2012 var du søt mens nå ser du mer voksen ut, du ser rett og slett pen ut,så det er jo posetivt. Syns også du har forandret deg mye personligmesig men jeg kan ikke si så mye på dette siden jeg ikke kjenner deg i virkeligheten. Kan jo være vi bare har fått sett andre sider av deg siden du kom så mye på tv’en 😀 Men jeg heier på deg sophie håpper virkelg du fortsetter med blogging lenge og at vi får se mer av deg på tv, og du er virkelig ikke stygg på tv som så mange sier, det må du ikke bry deg noe om! Stå på!!!

    94. Ansiktet ditt har rest og slett vokst, det har åpnet seg slik at du ikke ser så sammenklemt og gnomete ut. Jeg synes at du er riktig så søt med et pikant fint ansikt, var det bare ikke for de forferdelige leppene dine, de er virkelig ikke pene.

    95. Sophie da, offer opprette du nesa di? Den var og er kjempe fin! Du hadde ikke trengt å gjøre noe med den

    96. På dette bildet var ikke nesen din særlig flatterende. Det ser ut som den er limt på ansiktet og ikke hører hjemme der :/ Ser ikke sånn ut på andre bilder du har lagt ut.

    97. Jeg syntes du er nydelig! Du må ikke bry deg om hva de andre sier om at du er stygg osv! Du er perfekt på begge bilder.. Du ser eldre ut på det nr.2 men uansett er du super fin❤️ Vêr glad for at du er den du er!!!👍👍 selv om folk sier du er falsk så er du egenkelig ikke det! Det er mange som fikser på seg. Vær deg selv og ikke bry deg om haterene! (De er misunnelig på deg!) jeg elsker å lese bloggen din og lese kommentarene.. Men hate komentarene liker jeg ikke! For det de skriver er ikke sant! Hold deg med de gode komentarene, det vil få deg til å føle deg glad!😘 håper du fortsetter å blogge lenge og er med på tv! Elsker å se programmet bloggerne! Stå på sophie!!!!!🙏😋😜❤️ Du er perfekt! Ikke for tynn og du er IKKE overvektig! Du er IKKE falsk!! DU ER PERFEKT!

    98. Åhh, du er så nydelig!
      Du er forbilde mitt, drit i alle som skriver dritt til deg! Det er ikke noe annet en ungdommer som er misfornøyd med sitt eget utsende som rakker ned på deg for å tro at de er bedre. <3
      STAY STRONG! Elsker deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg