en annerledes look

Fredagen er i gang for fullt, vi venter enda på å ha vår første sceneprøve for dagen og sminke og hår er akkurat fikset. Jeg var usikker på hvilken look jeg ville kjøre, vårt tema er Harry Potter og ettersom slipset mitt har lilla detaljer ble det samme farge i skygge, og krøller på toppen som Hermine. Veldg ulikt min styling i hverdagen, men gøy å prøve noe nytt! Spessielt med håret, det likte jeg. Hva synes dere? 

Jeg vet ikke hvorfor men jeg er enda mer nervøs i dag enn tidligere. Ahh. Det kommer nok av at vi satt koreografien så sent, og per nå er faktisk en i crewet på sykehus så vi håper bare han får klarsignal fra legen og kan være med på showet. Der har vi en kriger! Absolutt alle crewene har hatt sine utfordringer denne uken, det gjelder absolutt ikke bare oss, men heldigvis er det bra energinivå her og alle holder seg positive. Vi er det siste crewet ut på dansegulvet slik det ser ut nå, altså nummer SYV, og jeg håper dere vil heie på oss!! 🙂 

52 kommentarer
    1. Sykt fint 🙂 Dette her passet du. Krøllene var utrolige fine. Heier så mye på deg! Lykke til i kveld 😀

    2. Ååå du ser så utrolig nydelig ut Sophie! Du ser så elegant og voksen ut, og du kledde denne looken! Lykke til i kveld! Dette klarer du ♡♡♡♡

    3. Du ser superfin ut med håret sånn, Sophie! Ser veldig voksent ut og det kler deg veldig godt 🙂 Masse lykke til kveld!! Er helt sikker på at dere klarer det utrolig bra og gleder meg til å se på 🙂

    4. Wow dette kledde du du jeg får ikke sett mesteparten i dag men lurer da på når kommer dansecrew på reprise slik at jeg kan se på hele da for det er jo bare helt rått program syns jeg

    5. det er en grunn til at du er på topplista!!!
      Kan du mye om bæsj? Sjekk ut bloggen vår! Nyttig informasjon for alle og enhver! vi syns det er dumt avføring er tabu! hjelp oss i kampen om å dele informasjon

    6. Du kler det meste vil jeg tro 🙂 Bra å være litt nervøs før det braker løs. Da blir du ekstra skjerpet. Ikke glem å kose deg 🙂
      Ønsker deg masse lykke til ikveld og kos deg masse! Dette går så bra og du er kjempeflink 🙂

    7. Det kledde du skikkelig! Virkelig nydelig er du 🙂
      Synd at jeg ikke kan se på i kveld (særlig når det er Harry Potter tema, ææ!), da jeg skal sitte på flyet når sendingen er. Men masse lykke til! Du nailer det i kveld også 🙂 Gleder meg til å se film fra dansen! Stor klem!

    8. Gleder meg til å se deg danse, håper du og dansecrewet ditt ( tror det het unique eller noe sånt, haha) vinner hele greia. Du har vært så sykt flink begge gangene som har vært, og DET FOTARBEIDET i forrige episode!! Du virker som en så fin og hyggelig person og er en sykt flink danser, hvertfall til å aldri ha danset før!
      Ønsker deg masse lykke til i kveld!💗❤️

    9. åå så fin du er, det kledde du! Du kler alt du 🙂 Håper han kommer seg frisk og hel ut av sykehuset idag. Dere er så flinke, heier på dere! Du har ingen grunn til å grue deg, du er jo helt rå!Masse lykke til:)

    10. Hei! Jeg skal ha en skole oppgave om en kjent person og jeg valgte deg. Kunne du lage et innlegg om deg selv når du var liten eller yngre og om hvordan du startet å blogge. Hadde vært så fint om du hadde gjort det. Trenger fakta og sånn.:) <3 elsker bloggen<3

    11. Syntes du gjør det veldig bra med ditt hiphop-crew 🙂 håper å se deg smile mere og se at du koser deg på scenen idag!! Heia!!

    12. Så nydelig du er! Var veldig ulikt din vanlige stil ja, men synest det passet deg 🙂 Håper vi får se alle dere på gulvet i kveld, gleder meg veldig! Elsker at dere har valgt Harry Potter, siden jeg er ganske nerd når det kommer til han… Hihi. Masse lykke til i kveld! Det går nok kjempefint, bare pass på å kose deg på scenen, selv om du er veldig nervøs. Det går nok like bra som daet har gjort de to siste gangene! Du har min stemme 🙂 Kos og klem!

    13. Wow, der så du utrolig elegant og vakker ut! Ser virkelig ut som en ung og moderne dame. Tommel opp for den looken!

    14. Nå så du Fab ut, denne stilen kledde du utrolig godt vakkre <3
      Du får ha Masse Lykke til i Kveld, Dette nailer du!
      Heier på dere, skal stemme til det ikke er mulig å stemme mer, du er virkelig en stor inspirasjon Sophie!
      Break a leg, å vis dem hva du er god for <3<3 :*

    15. Kjempekjempeflott video av deg nå på VG! Din siste kommentar var gull om at du ikke lengere har det kjipt fordi du har blitt tvunget til å prestere, tvunget til å klare dette for deg selv og for Unique Crew, så du har mistet tiden til å synke inn i deg selv å ha det kjipt!
      Godt å se at du har det så fint med deg selv!

    16. lykke til sophie 🙂 kan du blogge mer om vegetarisme? har lyst å bli det selv og vil gjerne ha mer informasjon!!

    17. Du er så utrolig flink og danse! Bruker alle gratis stemmene på tv2 på deg også stemmer jeg litt ekstra på mobilen. Du overrasker veldig på danse fronten, og du passer til å danse hiphop greier! 🙂 Stå på, håper du vinner 😀 Du er også utrolig vakker og en god person sånn som jeg har fått inntrykk av deg. Å du har vokst kjempe masse i det siste. Har fulgt bloggen din i snart 3 år, og du har forandret deg en del å det på den positive måten :))

    18. Hahaha for noen barnslige kommentarer og tilhengerne kan ikke være særlig gamle ! Det sier litt om deg Sophie ……. å var ikke du veganer ??? Spiser pizza, kebab og burger med crewet ? Håll i hodet på denne jenta ? Du er latterlig! Grow up !!!!

    19. Til du over her; hun skrev jo helt klart og tydelig at hun spiste falafel og pomme frites. DU er latterlig.
      Du var NYDELIG på disse bildene, Sophie! Kanskje du burde bytte ut din vanlige look med litt mer elegante og varierte hår- og sminkestiler? Solpudder, tunge vipper og langt hår rett ned er liksom litt paradise hotel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg