spørsmålsrunde!

 Min liggestilling hver gang jeg kommer hjem. Rett ut på gulvet, haha. 

Jeg forstår at dere synes det er litt kjedelig at bloggen får lide nå som jeg holder på med Mitt Dansecrew. Jeg trener jo på dagtid, og når jeg først ikke trener prøver jeg å tilbringe litt tid med mine nære og kjære.. Men dette er jo bare midlertidig, og så snart dette er over går bloggen over til det normale. Jeg har iallfall THE TIME OF MY LIFE!!! På tross av alt slit, så er dette så UTROLIG gøy!

Jeg tenkte vi kunne ha en spørsmålsrunde om nettopp Mitt Dansecrew? Det er jo en svær tvproduksjon, og jeg vet flere av dere har mange spørsmål. Still spørsmål om programmet, deltagerne, danser osv, hva vi gjør i pausene, hvordan man blir publikum, så setter jeg sammen ett innlegg med masse svar senere i kveld!! 🙂 Om dere har noen spørsmål til guttene skal jeg forsøke å få dem med på å svare også. Kjør på! 

 

90 kommentarer
    1. Overdriver Jan Fredrik karlsen eller er det faktisk sånn han er? For på andre steder han er meg så er han ALDRI sånn! Har han fått beskjed om å etterligne Alex rosen lizzm?

    2. Så klart jeg har noen spørsmål
      Jeg håper du vil svare på denne spørsmpålet hva syns du om de kommentarene jeg gir deg. Tar du det inn til hjertet ditt for jeg vil bare din sukses.
      Nå til de andre spm.
      Får du bedre seklvtiliit av å være med på danse crew ?
      Hva verdsetter du i livet ditt ?
      Hva er det som får deg til å blogge ?
      Hva mener du er urettferdighet ?
      Er du mer glad i deg selv nå en du var før ?
      dette var mins spørsmål. Håper du likte dem og vil svare på dem
      Og ikke tenk over at bloggen din er kjedeli. Tenk på danse crewet ditt

    3. jeg vet dette ikke handler om Mitt Dansecrew men hvordan møtte du Robin?
      trener dere på senen?
      er det live hver gang det er på tv? <3

    4. til den anonyme pølsa som skrev kommentaren: “Slutt og BARE blogg om dansinga! Er det mulig”, Er du gal i hode ditt? dette er hennes blogg. Hun kan blogge om hva faen hun vil.

    5. Jeg må det samme som “EMMA” Ja , stemmer det. For jeg synes han begynner å bli litt slitsom å høre på !

    6. når fikk du spørsmålet om du ville være med, og svarte du ja med en gang?
      Er dansepartnerne dine venner du kommer til å holde kontakten med ?
      hvem er den morsomste av alle kjendis danserne som er med?
      hvordan er egentlig Stian Blipp??

    7. Hei Sophie! Jeg har noen spørsmål. 1. kan ikke du lage en salgs-blogg og legge ut ting du har lyst til å selge? 2. er det noen av tatoveringene dine som du angrer? 3. hvilken klinikk opererte du nesen din på å hva kostet det? 4. trives du å bo i oslo? 🙂

    8. Hvem av de andre kjendis-danserne er din favoritt? og hvem kommer du best overens med?? Heier på deg i morra- gleder meg! 🙂

    9. hvem i crewet er det du har et best forhold til?
      Hva spiser du for å få energi… Skjønner ikke at orker p trene hver dag midt i vinteren? Så jeg lurer rett og slett på hvordan du får det til og om du har noen tips til slappe folk haha.
      Hvem av dommerne liker du best?
      Synes du at det er urrettferdig a tdu fikk det yngste crewet i forhold til for eksempel Fingern og at de forskjellige crewene ikke hadde smame nivå…
      Ser dommerne dansene førr det blir sendt live under gjennomgangebe?

    10. Når dere får et tema for hver uke må dere finne på dansen selv for hver uke eller har dere planlagt det på forhånd?

    11. – Kommer du til å fortsette å danse etter MDC, siden du synes det er så gøy? At du starter på QuickStyleStudio eller no?
      – Snakker du noe særlig med dommerene?
      – Hvem av dommerene liker du best? (vet noen allerede har spurt om det)
      – Går det noen gang i reprise? i så fall: -Når og hvor?

    12. Dette har ingenting med mitt dansecrew å gjøre, men kan vi plis være bestevenner? hahah det er seriøst drømmen å bli kjent med deg, du virker så sykt kuul

    13. Hei Sophie!
      Spørsmål:
      Hva synes Robin om at du er med på “mitt dance crew” ?
      Hvor lang tid får dere på å øve på dansen?
      Kan du lage flere videoer med guttene du danser med? [backstage)
      Har du gått med noen kilo? Siden du trener så mye og så hardt
      Bestemmer dere selv hvilken klær dere skal gå med på sendingene ?
      Blir du sminket før sending?
      Vinner du noe? (Hvis du å ditt danse crew vinner)
      Er du nervøs før sending?
      Hva heter de du danser med?
      Hva synes du om Stian Blipp?
      Er det mange som ser på dere “live” på sendingene?
      Du er utrolig fin,å virker som en herlig jente! 🙂

    14. Hvordan finner dere ut hvilken sang/sanger dere skal danse til?:)
      Hva er det morsomste du har gjort til nå?
      Hvor gamle er egentlig guttene?

    15. Til gutta:
      singel eller i forhold? (just because, mange lurer sikkert haha)
      hvor lenge har dere dansa?
      tips til hvordan man kan lære seg koreografi på en lettere måte? har vært med på gratisuke på quickstyle studio, alle var jo så flinke og jeg følte meg som en noob haha.
      Hvordan ble dere et crew?

    16. Pleier du å dra ut å feste når sendingen på fredager er ferdig? Skal du evt ut denne helgen, fredag/lørdag?
      Kommer familien din å ser på den neste sendingen?:)

    17. Jeg syns at man ikke får se eller vite noe særlig mye om dansecrewet.. Syns det burde vært mer fokus på dem, hvem de er, bakhistorien til crewet, hva som er hver enkelt sine styrker og svakheter ift dans, hvilken rolle de har .. Istedenfor at man ser klipp med kjendisen. Kjendisen vet vi allerede hvem er.. Og vi ser hvordan kjendisen danser under showet.
      Så spørsmålet mitt er vel hovedsakelig til Stian Blipp..da det er dansecrewet som kan vinne den store premien, burde de ikke få mer sendetid/intervjuer/historier om dem?
      Og så lurer jeg på hvem som matchet/bestemte hvilken kjendis de ulike crewene fikk?
      Til dine gutter:
      Hvor gammel er dere?
      Er dere singel?
      Hvor lenge har dere danset?
      Kan man lære seg å danse hiphop i 20årene uten å ha et talent for det?

    18. Hva synes Robin om at du er med på Mitt Dansecrew?
      Kjente du guttene du danser med før du ble med på programmet?
      Er det kun guttene som får pengene eller får du noe også? Hva skal du evt. bruke det på?

    19. 1. Hva er det som skjer bak kameraet som vi som seere ikke får se?
      2. Tror du du komme til å vinne fordi du har blogg? Jeg tror nemlig det, du har jo mange tusen seere og om mange av de stemmer på deg så vil du jo vinne automatisk uansett hvor dårlig/god du er…?

    20. Han lengste gutten i ditt Crew ser bestandig så streng/sint ut! Er han det ellers er har han bare litt “streng” ansikt?:)

    21. Filmer du til bloggerne under trening og sending?
      Hva spiser du for å klare deg gjennom de lange dagene?

    22. Hvordan blir man publikum?
      Har du sånn pauser inni mellom sendingen på tv der du kan gå ut å hilse på lesere, eller er i backstage?
      Kommer du til å holde kontakt med guttene etter mdc?
      Har Robin blitt kjent med guttene?
      Blir du påvirket at den “dårlige/ghetto” norsken deres haha? (Ikke ment negativt)

    23. -Kommentarene dere får av dommerne etter dere har danset, er de forberedt eller kommer de på sparket?
      -Hva med dansene dere lager? Har dere fått vite temaet for to uker i forveien (osv) eller har dere bare seks dager på å forberede hele nummeret?
      -Hva skjer med at Jan Fredrik Karlsen prøver å etterligne Alex Rosén?
      -Hvilken kjendis av konkurrentene dine har du kommet best overens med?
      -Hvem av de andre synes du er flinkest?
      -Hvem trur du går ut i morgen, hvis du måtte tippe?
      -Hvordan er Stian Blipp når kameraene er slått av?
      -Har du en fun-fact om en av guttene i crewet ditt?

    24. Får du noe av pengepremien, eller er det bare gutta som får pengene om dere vinner?
      Hvordan har du det?
      “Kjøper” de andre kjendisene stemmer, slik som du gjør? Dette er ikke frekt ment. Tenker på den facebookgreia hvor man kan vinne noe om man deler innlegget og stemmer på deg, og at du skriver veldig ofte i bloggen at vi må stemme på dere:)
      Uansett, det er jo lurt av dere. Større sjans til å vinne.

    25. Og btw, slutt å ha så dårlig samvittighet for at du ikke rekker over alt. Nyt tiden du har nå! Når denne perioden er over kommer du garantert til å savne den – så sett pris på den, mens du kan og bloggingen tar du igjen senere. No worries

    26. Har Fredrik Karlsen en sykdom? Og hvorfor har de han som dommer, han har jo ikke noe peiling om dans.
      Lager dere neste koreografi allerede før dere har danset den første?

    27. Har du blitt i god form nå etter at du ble med? Du trente vel ikke så mye før? mens nå trener du hele tiden:)

    28. -Hvor gammel var du da du da du gjorde din første orgentlige litt større ”endring”(botox, restylane, operasjon, silikon osv) på deg selv?
      -Hva er de største og gøyeste planene du har lagt frem mot sommeren?
      -Kan det ikke virke litt ubehagelig til tider med silikon, feks når du danser og hopper rundt?
      -Har du vært eller planer om å være med på Palmesus? (Strandfestival i krsand)
      -Noen gang vært i krsand eller planer om å dra dit?

    29. Kan ikke du lage en video? Er så gøy å se å høre 😉
      Hvem heier du på utav de andre deltagerne?
      Syntes du det er vanskelig å få dansen til noen ganger?
      Hva er det artigste du har opplevd på trening til nå?:-)
      Er det artig å trene med de 3 gutta? Hva syntes du om de?
      Katti klokken begynner du å trene å katti slutter du? 🙂
      Det var alle 🙂
      Ha en fin kveld å ska heie å se på deg imorra <3 stemmer alle gangene å du er kjempe fliiiiink <3

    30. På hvilken måte har dansegruppen din påvirket deg?
      Tror du at du og gruppen kommer til å ha et slikt vennskap/bånd dere har nå, etter/utenfor TV-skjermen?

    31. Hvorfor må du ta silikon i leppa å flere forskjellige operasjoner når du er mye penere naturlig? Plis begynn å smil normalt å ikke de typisk trutmunn bildene.. Kan du pliz svare på dette splørsmålet? Vet det ikke er så mye å svare men hadde sett stor pris på at du svarte selv om det ikke har noe med mdc å gjøre, plis les opp dette 😄

    32. Vet guttene om hvor mye du har fikset på deg selv? Mener operasjoner og sånn, så mye at du ikke ligner deg selv i det hele tatt.

    33. Hvilke av dommerne er den strengeste?
      Hvordan er det å se seg selv på tv?
      Hvor mye trener dere?
      Kan du pliiiis svare på video? ❤️

    34. Hvem av de andre deltakerne har du fått best kontakt med?
      Tror du at du har en sjangs til å vinne?
      Hva synes du om Stian Blipp?

    35. Hva synes du om at Austin Mahone sa du var hot i et intervju når han var i Norge?(vet det er lenge siden) 🙂
      Hvis du kunne fått et ønske som hadde blitt oppfylt, hva hadde det vært og hvorfor? 🙂

    36. Jeg har prøvd å sende Mail Til mitt dansecrew lenge nå fordi jeg har lyst til å se deg danse live, men jeg får aldri svar tilbake 🙁 hva skal jeg gjøre for å skaffe billetter?

    37. Disse spørsmålene er teite og mungo som vanlig (😂) men jeg kommer til å spørre dem da😊
      -Hvor mange ganger går du på do hver dag mens du er i “studio” og øver?
      -Kan du legge ut treningsantrekk du bruker?
      -Hvilke sko bruker du? Hvilken skostørrelse?
      -Kan du lage en video der alle i crewet sier “Hei Aurora”? (😂)
      Det var spørsmålene😊 Lykke til imorgen!!!!! Gleder meg syyyykt! Selv om du ikke har øvd så mye er du kjempeflink Sophie! Du må bare stå på, og ta med det gode humøret inn på scenen som alltid! Heia Unique + Sophie!!

    38. hei sophie. Jeg lurer på hvor mye Restylane du har i leppene og hvor mye du tar hver gang? Jeg selv har det selv, men føler de aldri blir så fine som dine. Godt å se at du stråler for tiden!

    39. hei! Hvordan er det å danse med silikon? Danser selv fast flere ganger i uka, skal ta silikon selv om noen mnd..ikke mye.. Men ødelegger det for trening og dans?

    40. Hvorfor skriver du ofte “det er kun 5 stemmer man kan få på tv2.no” KUN?? Det er jo ikke sånn at alle sitter og stemmer mer enn 5 stemmer på deg, det koster tross alt penger. Og å gi noen 5 stemmer er ganske mye..
      Når det er sagt så lurer jeg på om gratisstemmene teller like mye som de vanlige?

    41. Hvem ser du på som din største konkurrent av de andre deltakerne?
      Hva syns Robin om musklene du har fått etter du begynte med dansetreningen?
      Hvem har du blitt best kjent med av de andre kjendisene?
      Har noen (både deltakere, crewet ditt osv) sagt at du er hyggeligere/smartere/mindre overfladisk i virkeligheten enn det de trodde på forhånd? (jeg innbiller meg at mange har fordommer mot deg, men at du kjapt klarer å motbevise dem)

    42. hva er de beste sminkeproduktene du vet om? hvorfor?
      har du soundcloud? hvis ikke,last det ned (FANTASTISK)
      bor du på vestkanten eller østkanten i oslo?
      har du fått deg masse venner i Oslo området?
      hva er dine 3 sang favoritter?
      favoritt filmer?
      kan du ha en leilighets “room tour”?
      kjøper du ofte nye ting? (klær, sminke osv)
      bruker vennene dine “sophie elise” eller sier de bare “sophie”?
      kommer du noen gang til BERGEN?? 😀

    43. 1. Misliker du utlendinger?
      2. Kjendiscrush?
      3. Får du stygge blikk når du er ute? Og åssen føler du når du får det?
      4. Vil du ha barn? Eventuelt hvor mange?

    44. Har ikke noe spørsmål, men det bildet var utrolig kult! Måtte stoppe opp og se på det ekstra lenge fordi jeg likte det så utrolig godt! 🙂

    45. Hei håper att du vinner 😘 hva liker du og danse mest av f.eks. Hipp hopp, klassisk osv😘😘😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg