prosjekt babyface

adlinks


Jakke fra notion 1.3 ( på 70% akkurat nå, koster 250 kr) 

Jeg har en mer eller mindre ufrivillig “naturlig” periode nå, haha. Har ikke tid til å fikse vippene, ordne brynene, ha freshe negler og alt som jeg vanligvis pleier! Men det er ganske godt også, å la alt det få hvile for en stund 🙂  Vippene mine trenger å hente seg inn igjen etter å ha båret tunge extensionsvipper i over et år, men utrolig nok har slitasjen på mine egne vært mye mindre enn forventet. Kanskje fordi jeg bruker serum i tillegg? Haha, dette kjeder dere sikkert fryktelig, men er greit å vite for de som tenker på å ta vippeextensions selv. Så absolutt fint og flott, verdt pengene og at det, men det kan slite litt på egne vipper så pauser er greit innimellom. Skal få booket inn en ny tid om litt!  Det er jo også litt ekstra hyggelig å få komplimenter fra dere på utseendet mitt når det er mer.. meg? Haha, det høres så teit ut for litt extensions på vippene er jo uansett ikke all verden, og jeg kommer til å bruke det igjen, men dere skjønner sikkert. Man kan fort glemme litt bort hvordan man egentlig ser ut. 

Og her kommer en liten kollasj av hva jeg har kjøpt på nellt i det siste!  LItt mye basic, og jeg skal ærlig innrømme at jeg ar alt for mange slike nike-sko, hehe. Men, det får bare være, de er jo så kule! Blir nok til å selge en del av dem når jeg skal selge klær i juni 🙂 

1. Clutch fra NEW LOOK /  2. Sko fra NIKE / 3. Sko fra River Island. / 4. Topp fra Noisy May /  5. Topp fra Noisy May. 6. Sminkeveske fra Marc by Marc Jacobs. 6. Topp fra Jeane Blush /7. Topp fra Jeane Blush / 8. Topp fra Jeane Blush /  9. Genser fra Vero Moda


Nå er det work, work, work…  

32 kommentarer
    1. Hei, jeg vurderer vippeextensions. Jeg vet ikke hvordan det funker, hvor lenge varer det før de blir ødelakte å sånt? Jeg pleier bare å kjøpe fake vipper fra cubus og er litt lei av å bruke det å ta av og på hele tiden.
      Plis gi meg svar?^^
      Hilsen Silje.

    2. Mente du at du brukte vippeserum samtidig som du hadde på vippe extensions? 🙂 Gjør ikke det at vippe extensionsene faller av? Siden det liksom nesten såvidt går an å vaske ansiktet osv osv.. Eller går det helt fint? Anbefaler du det? 🙂

    3. Neei, ikke vippeextensions! Det får deg til å se så sliten ut, du blir så tung i blikket… At du ikke ser det selv!!! Du som har vært så fin i det siste..

    4. Heii 🙂
      Er jakken veldig glossy/shiney? vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men håper du kan svare
      Klem Helene

    5. Wow… Dette fikk meg til å tenke, hadde jeg “bare” tatt neseoperasjon og restylane hadde jeg nok vært SÅ pen. Og om jeg hadde hatt vippeexstension, tatoverte bryn, restylane i kinnben osv… Ja, kunne vært modell jeg da

    6. Kunne du laget en sminkevideo og tutorial på hvordan du konturerer og highlighter ansiktet? Og hvilke produkter du bruker? :*

    7. Hei litt annen sak , men leste dette: ” Blogger Sophie Elise Isachsen mener hun ikke påvirker andre unge til å fikse på puppene.” Vil bare si at selfølgelig påvirker du, du har stor påvirkningskraft og definisjonsmakt med din blogg, sammen med andre bloggere definerer dere “ideal jenta” . Hvor mye av den jenta som er utseendepreget, hva som er fint , og hvilke temaer som er på dagsorden er du selfølgelig en stor del av for mange unge jenter! På samme måte som du engasjerer med innleggene dine om dyrevelferd o.l, påvirker du meg og mange andre til å ta en ekstra titt i speilet , og legge merke til ting jeg ikke hadde tenkt på viss jeg ikke hadde lest blogger ! Har aldri tenkt på nesa mi , eller at det var noe spesielt rart med din , men når du skrev kritisk om det , begynnte jeg å se etter , og å legge merke til andre neser, og bedømme de ut i fra det jeg hadde sett og lest. Du sier vi skal være kritiske, og selfølgelig vet man at mange har fiksa på ting, men det blir for feil å si at vi er “dumme ” viss vi blir påvirket– Dere bloggere + andre personer i media osv er med å skape ideal, og sette fokus på ulike tema som nese og silikon, skjønnhet… uansett hva du tror. Jeg , og flere av mine venniner er ikke dumme, men vi er enige om at vi får dårligere “selvbilde” på egen kropp av å lese blogger med mye kroppsfokus. Heldigvis skriver du også om andre spennende og viktige saker som feks dyr , pelsdyrnæring o.l ! Dette påvirker meg også, får meg til å tenke over saken og inspirerer meg! Vil også trekke fram en psykologistudent sin blogg som ikke finnes lenger “pia-hysj” , skrev om slut-shaming osv. Veldig spennende og kritisk blogg ! Liker mange av emnene du skriver om , håper du tar dette som et “innblikk” og ikke kritikk av noe slag ! Selfølgelig skjønner jeg at det å fremstille seg som et objekt , også er en måte å få lesertall opp, og fokus på egen person. Setter derfor pris på at du er ærlig om egne operasjoner ! Slik at jeg kan prøve å si til meg selv “jaja det der er ikke ekte, min kropp er ikke perfekt men i det minste ekte ” i håp om at jeg klarer å holde selvbilde oppe , og å la være å operere meg 🙂 Dette høres jo heilt feil ut.. jeg respekterer selvsagt dine valg. Det er ikke noe galt i operere seg, men jeg håper selvsagt jeg kan klare å være fornøyd med den kroppen jeg har , dersom det kan hjelpe mine framtidige barn til å ha et bedre forhold til sin kropp.. Tenker at dersom mamma hadde vært operert hadde jeg ialle fall følt et press? Det er trist å si det , men jeg hadde et ok /ganske bra forhold til kroppen min før. Vennina mi og jeg har alltid lest bloggen din.. Hun er hakket mer “inni” den en jeg, og leser mye om /kjøper ofte produktene du har osv.. Hun opererte puppene sine. Jeg syntes du hadde så fine pupper før operasjon.. og de var større en mine ! Etter at du opererte deg, tenkte jeg “oi siden hun opererte de fine, med fin strl… hva med mine da? … Uten at dette gjør meg dum, det er rett å slett slik hjernen vår fungerer , vi sammenligner 🙂 Dette ble en lang kommentar, kanksje litt rotete, men håper du skjønnte budskapet sånn nogelunde:) Ha en fin dag !

    8. Hei 🙂
      Jeg har utrolig lyst på hair extensions og leter etter noe bra og helst billig!
      Jeg har hatt clips før fra luxus (som flokte seg) men ellers helt oki, fra rapunzelofsweden og fra salonger..
      Har helst lyst på micro rings.. Men ja hehehe
      Anyways
      Lurte på om du visste om ett bra extensions? 🙂

    9. Nå vet ikke jeg hvilket vippeserum du bruker, men prøv revitalash fra coverbrands. Får spørsmål HVER dag om hvordan falskvipper jeg bruker;)
      Forskjellen på vippeserum og extrnsions er at serumet gjør at blikket blir mer åpent, mens extensions gjør øynene tunge, og vippenne henger over øyene, aå VIKEELIG verdt å sjekke ut😊

    10. jeg liker det naturlige utseende ditt. du kler det veldig bra, og så er det ikke så altfor naturlig heller. en mellomting er veldig fint! da slipper du å stresse så mye med det også, som du helt sikkert gjør når du ikke er så ”deg selv”. <3

    11. “If tomorrow, women woke up and decided they really liked themselves, just think how many industries would go out of business.”
      Be an original, dont die a copy 🙂

    12. Vær så snill, dropp falske vipper enten det er fra h&m eller fra en salong. Du får så tunge øyne, og det er så utrolig synd. De nydelige øynene dine drukner i de store vingene 🙁

    13. Heisann!
      Sjelden ej kommentera – men måtte bare få skyte inn nokke:
      Såg dej på tv – ‘Mitt dansecrew’. Og ej syns d va nokke annleis m dej. Også legge ej merke til d. Vippene dine! Du hadde dine ‘naturlige’ istedet. Og du va så utrulig fin. Har igrunn ingenting ej skulle sagt – men prøv å legge d lille ekstra/’unaturlige’ på hylla ei lita stund, for du e smashing uten d:)

    14. Herregud, sååå fin du var med naturlige vipper! Da jeg så deg på TV på “Mitt dansecrew” tenkte jeg at du aldri har sett bedre ut, og det var bare på grunn av vippene (og litt den nye hårfargen.) Du så smashing ut i hvert fall 🙂

    15. Du var så flink på TV og superblid 😀
      Tror et av mine favorittbilder av deg er det med ditt eget hår som du publiserte for en tid siden…eg vet du vil neppe gå rundt sånn…men du kledde en mer naturlig og voksen stil. Gleder meg til du også ser det om mange år for eg regne med at *merkevaren* Sophie vil neppe bli helt au natural med det aller første 😀
      ha en smashings dag 😀

    16. Hadde vært veldig fint om du ville svare på dette Sophie; Hvor fikser du vippe extensions? Pris cirka første gang? Jeg skal til Oslo i mars og tenker å gjøre det da, men usikker på om det er vits for bare èn gang, da må jeg sikkert tilbake om ikke så lenge? Og så lurer jeg veldig på hvilket vippeserum du bruker? Trenger at vippene mine og ikke minst brynene mine skal vokse ut litt, tips? 🙂

    17. NÅ ER JEG IGJENN (igjenn, Igjenn og igjenn) BLITT FORBANNA PÅ HUN DERRRE STATSMINISTEREN VÅR!!!!c HUN GJØR BARE TULL Å KØDD!!! NÅ ER DET PÅ TIDE AT VI TAR ANSVAR I SAMFUNNET!! BLÅBLÅ REGJERING HAR VEL I HOVEDSAK BARE GJORT DRITT!!! Å SI AT FRP ER FOR FOLK FLEST ER SOM Å SI AT USA ER FOR “terroristene” I AFGHANISTAN OG AT ISRAEL IKKE BEDRIVER KRIGSFORBRYTELSER!!! JEG SKJEMMES!!! DE BOMPENGENE DE SKULLE KUTTE, HVORFOR BETALE JEG HVER DAG 200 NORGE KRONER I BOMMER???? JEG PERSONLIG SYNES BOMMER ER GREIT, MEN Å SKRIVE/SI AT DU SKAL KUTTE DET UT FOR Å FÅ STEMMERE FOR SÅ Å DRITE LANGT OPPI HVA DU HAR SAGT ETTERPÅ ER HEEEEEELT UAKSEPTABELT!!!! VI KUNNE IKKE HA FÅTT VÆRRE LEDERE SOM SKAL STTYRE LANDET VÅRT!!!!!!!BTW. HATER HØYRE SENTERPARTIET OG FRP.. ALLE MÅ TA ANSVAR!!!! PÅ TIDE Å SI NOK ER NOK!!!!!!! MVH. EN RØDTSTEMMER SOM ER DRIIIIIT LEI AV LEDERCERAPPET VI HAR HÆR I DET SÅKALDTE DEMOKRATIET!!! (fortsatt bra blogg btw.)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg