puss puss

Noen kyss før etterfesten på fredag! Når Mitt Dansecrew sendingen var over var det masse presse som ville prate og ta litt bilder, og så skulle hele gjengen dra ut for å spise og drikke litt. Det ble ikke en så voldsom fest på meg akkurat, har hatt feber hele uken og tenkte at det jeg bør prioritere nå er trening, ikke fest. Men, for å være helt ærlig – hele denne opplevelsen føles som den beste festen jeg har vært på i mitt liv, og jeg nyter hvert sekund.

God “morgen” til dere forresten! Jeg sov til klokken 12:30 idag haha 🙂 I går var jeg og Robin ute og spiste sammen med faren og lillesøsteren min, de kom helt fra Harstad for å heie på meg. Det var veldig koselig å være sammen med dem igjen, de hadde også med seg en svær pose med julegaver som jeg ikke fikk tatt med meg når etter jul. Etter middagen dro jeg og R hjem hit, diskuterte en del om film og endte opp med først Beck (som var helt ok) og Chronicle etter det. Nå skal jeg spise frokost, dra ned på kontorene til nettavisen for å få unnagjort masse jobb, og så skal jeg trene hele dagen!

24 kommentarer
    1. Herregud blir så glad at nån fra Harstad kommer så langt at dem står på en scene I tv2 live sending! Stå på sophie, du e så flink!!! Heie på dæ heilt ifra spania!😀

    2. Kan ikke du lage en liste om alle filmene i forige kommentarfelt du har sett? Og lage en liste over DINE favoritt filmer 😀

    3. Kan du legge ut et innlegg om hvordan du kan ta sånne bilder fra mitt dansecrew å for eksempel hvor du fikk den puten med bloggerne på å kanskje jeg kan kjøpe den eller en annen hvis du sier hvor man får kjøpt den, har veldig lyst å ha noe av deg på foreksempel bilder deksler å puter å en bok det hadde vært veldig gøy om det hadde vært en bok om deg eller livet ditt, jeg heter pandpando på snapchat å erika_mandal på instagram jeg håper du kan legge ut et blogg i legg om dette love u😍😍😘😘

    4. Hei Sophie! Jeg har et veldig bra filmtips til deg, ville kommentere på det nyeste innlegget ditt siden “filmtipsinnlegget” hadde fått så mange kommentarer. Dette er en film som ikke så mange har hørt om, den har 8.4 stjerner på imdb og er den sterkeste, beste og mest forferdelige filmen jeg har sett på en gang. Den heter Requiem For A Dream og handler om fire menneskers vei til selvødeleggelse. Jared Leto er en av skuespillerne. Jeg kommenterer aldri blogger, men føler du er en av få personer her på lista som er litt mer “alternativ” (på en bra måte), og som kommer til å like denne filmen her. Ikke døm utifra traileren eller de første 20 minuttene, og du kommer til å se en film jeg garanterer du kommer til å huske i lang tid. Se filmen, den er VIRKELIG verdt 1 time og 40 minutter. Dette er en film som gjør at både du og Robin kommer til å sitte sjokkerte og ordløse av etter den siste scenen. Dette er virkelig en bra film, du kommer ikke til å bli skuffet 🙂
      Hilsen Victoria

    5. kan du komme med bilde tips? hvordan får du til at bildene av dere er så klare, samtidig som som bakgrunnen er helt skurrete?

    6. Anonym: Hei! Det har med objektivet jeg bruker å gjøre, pluss innstillingene på kameraet. jo lavere iso og blenderåpning, jo mer blir bildene likt som dette 🙂

    7. Hei!
      Hva syns du om kommentarredigeringen til fotballfrue og måten hun lurer leserne på ved å utgi seg for å være lege, helsesøster osv?

    8. Hva syns du om kommentarene fra fotballfrue? At hun utgir seg for å være lege, PT etc er bare lavmål! Jeg er veldig skuffa. Og selv om jeg ikke leser bloggen hennes (siste gangen var får halvt år siden) så er jeg skuffa. Jeg har inntrykk av at hun er jordnær og søt dame. Men etter noen oppdaga at hun og LKE kommenterte dritt under andres navn i kommentarfeltet, så har jeg mistet respekten for dem. Og helt kvalmende oppførsel!
      Og de skal jo være fine forbilder som IKKE støtter til nettets, men de gjør det likevel! Wtf.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg