kveldens gladeste

Jeg fikk høre at jeg var kveldens gladeste på dansegulvet igår og tja… jeg ser jo ganske glad ut, haha! Det var så SINNSYKT gøy! Det går ikke å beskrive følelsen etterpå. Jeg har vært nervøs for det her i flere uker nå og når vi hadde danset ferdig så slapp den svære angsten i magen min. Som dere kanskje ser, haha 🙂

Takk igjen for all støtten deres og alle stemmene, og takk til pappa, lillesøster, Robin og Jim som var der igår for å heie på meg! Nå lader vi om, og trener beinhardt for neste uke. Vi kan bare bli bedre og bedre!

89 kommentarer
    1. aaaw søte gode sophie <3 Litt merkelig å bli helt rørt over en person man egentlig ikke kjenner og som man aldri har møtt! Godt jobba og supert gjennomført!!

    2. Du var kjempe flink Sophie 😀 synes du er tøff som tør å takke ja til å være med på noe sånt:D

    3. Beundringsverdig! Ikkje bære har du en egen sjarm på dansegulvet, men du e en dyktig danser! Viktig å understreke 🙂

    4. Flink du var!! 🙂 Har bare et lite spørsmål jeg håper du kan besvare. Jeg har en sort freddy bukse i sort og den er jo i bomullstoff, er denim modellene også det? Eller er de ordentlig olastoff? 🙂

    5. Du var så sinsykt søt å sjarmerende på scenen! Satt med et glis
      Og frysninger hele dansen ! <3
      Ståpå videre.

    6. Kan du legge ut mer videoer av dg og dansecrewt? Dere er så søte isammen! Herlige gutter du får danse med;)

    7. Var skikkelig stolt av deg i går søte 🙂 Du bare strålte og gav virkelig uttrykk for at du koste deg veldig 🙂 Gøy å se hvor mye du har vokst og hvor mye tryggere du virker i/på deg selv 🙂

    8. Wow wow wow må jeg bare si du var helt sykt flink i går og dette er ikke noe jeg bare sier men omg du var såååå flink<3 jeg syns du var den beste og jeg stemte på deg:) du så også så urolig søt ut og du så veldig glad ut og i det innlegg du la ut i stad så la du til en video og du aner ikke hvor mange ganger jeg så den videoen om og om igjen<3 du var så flink og jeg måtte bare se den videoen om og om igjen og jeg bare satt og smilte for du var bare helt sykt flink og jeg skjente det at jeg ble sykt innspirert av og se på deg danse siden du var så flink<3 håper du når laaaaaannnnggttt i konkurransen<3 skal stemme på deg hver gang<3

    9. Dere var kjempeflinke igår, du var veldig rytmisk og fulgte musikken, du skrev i et tidligere innlegg at du gjorde noen feil men jeg har sett video flere ganger men ser ikke hvor du kan ha gjort feil! Stemte på dere, og skal stemme igjen neste fredag. Moro å se hvor liten du er også, du var så søt og pen mens du danset, det er ikke alle som får til samtidig som de konsentrerer seg for fullt! Bra jobba Sophie!<3

    10. Herre gud, kunne du vært søtere? Må si det igjen, du gjorde det rå bra i går! Gleder meg til å se på neste uke!

    11. Du var kjempe flink i går :)! Må si jeg var litt nærvøs over om du kom til å drite deg ut, men du var faktisk veldig flink 🙂 og du var så søt når du smilte som en sol der på scenen! ^^. Utrolig søt og flink var du 🙂 stå på videre! Stemmer på deg vi 🙂

    12. du var kjempe flink! 😀 såg det me tre andre, og de var veldig overasket 🙂 positvit! gleder meg til neste gang

    13. Haha you looked so nervous on the dance show, poor baby;) I actally dreamt of you not to long ago, I was on the beach with you instead of your boyfriend, we just sat there lol I found it kinda cute, tho you aren’t really my type hehe : p

    14. Hm, du vil ta flere plastiske operasjoner, men om jeg var deg ville jeg gjort noe med Kanintennene….

    15. Til den personen som kommenterte over meg: Fy så stygg du er.
      Sophie Elise: Du er så sjarmerende! Flink til å danse var du også. Du er et godt forbilde for mange når det kommer til å være deg selv og gjøre det du drømmer om. <3

    16. Til deg som skrev at Sophie Elise burde gjøre noe med tennene sine: Gjør noe med personligheten din, idiot! Jeg har faktisk tenkt flere ganger at hun har et misunnelsesverdig sjarmerende smil nettopp på grunn av de fine tennene.

    17. Ååå du var så flink igår! Jeg satt og hysjet på familen min hele tiden fordi jeg ville bare på med meg ALT og jeg ga deg såklart flere stemmer! Du skal være stolt over deg selv altså, dette var DØDSbra! Hilsen fast bloggleser <3

    18. Haha, du ser jo ut som en unge. Er det barnehageforestilling? Hehe bare tuller jeg, men du er Liten, virkelig 🙂

    19. Jeg er så stolt av deg!! Så ikke klippet før nå, herregud så flink og søt du er 🙂 Blir så glad på dine vegne!

    20. Du er så utrlig skjønn når du toner utseendet ditt litt ned, som som her – ingen kløft, ingen trutmunn – all natural, pure glede! Elsket å se denne siden av deg:) Du var skikkelig flink

    21. Den gladeste var nok Jan Fredrik Karlsen, fyfaaen så mye han roper og smiler!! haha, jeg tvang lillebror på 9 til å se på det (mest pga du er med), og han bare ”herregud man kan jo SE blodårene på halsen hans!!” og når folk var ferdig å danse sa han ”kan vedde 100 kroner på at han kommer til å rope når han skal snakke” :p
      Men du var utrolig flink til å danse, og jeg ble veldig overrasket faktisk! Og du STRÅLER på scena, og noe av det viktigeste er å smile når man danser, og du NAILER det!

    22. så programmet i dag, og WOW så flink du er! det så ut som du har danset i flere år, ble kjempe imponert! 🙂 stå på videre, du kommer til å nå langt! heier på dere:)

    23. Det oser så sykt mye misunnelse blant mange av leserne her. Jeg håper virkelig du ikke tar noen av disse kommentarene inn over deg. For å være helt ærlig, jeg har alltid beundret både personligheten og utseendet ditt. Syntes det er så teit at folk kommenterer høyden din hele tiden, akkurat som de prøver å “treffe” deg med det ellernoe. Jeg er ikke særlig høy selv, og vet hvordan det er å ofte få kommentarer på det…Jeg har ikke noen problemer med å være lav, men har problemer med folks holdninger til høyden min. Du er forresten ikke bare “søt”, du er NYDELIG og attraktiv! Måtte bare få ut dette, for blir så sykt irritert av å lese alle de teite kommentarene.

    24. Kjenner jeg blir provosert når folk sier du burde fikse på tennene dine. DU ER BRA NOK SOM DU ER! Du er en kjempefin jente, vær så snill å ikke la stygge kommentarer gå inn på deg.

    25. Du var så flink på fredag😊 Var kjempegøy og se på deg. Jeg vil bare gi et lite tips. Håret ditt var fantastisk søtt og fint altså. Men det ble litt forstyrrende når du danset. Jeg tror at hvis du setter det opp til fredag blir det enda tøffere og se på:) masse lykke til videre! Heier på deg Sophie!😉

    26. Kjære sophie Elise! Ingenting å være flau, redd for på scenen, du som er med i bloggerne og nå 3 sesong??? Du deler livet ditt offentlig ! Ingenting å være redd for, hadde du dummet deg ut hadde det bare hvert søtt for du er en så skjønn person!!!! Jeg så mange som var dårligere enn deg. Du var kansje ikke verdens beste, men hallo dette er et program der kjendiser som ikke kan sånn type dans skal lære seg det og bli et fullverdig medlem. Syns du klarte deg dritbra og digget konsepte deres, og sykt bra av deg at du tok den soloen

    27. Tragisk liten jente… 🙂 mini barbie på dansegulvet, hoppet å tullet og helt TOTALT ELE DIG, men vi fikk oss en god latter 🙂 🙂 🙂 så artig å se at du har fans her, kan ikke være mye gamle di heller ! Dette er underholdende 🙂

    28. Syns du var veldig flink til tross for at dette er nytt for deg 🙂 Selv om man kunne se usikkerheten litt. But still.. Veldig bra!
      En ting til, på bildene dine ser huden din perfekt ut, men visstes veldig godt på tv skjermen urenhetene i huden din, sier dette fordi jeg tenker du kanskje vil høre sånt å. Du så smashing ut, men vistes utrulig godt 🙂 Noe som kanskje viser alle dine bloggfans at selv om bildene dine er perfekte så er du en normal jente med uren hud i virkeligheten.
      Blir gøy å se fortsettelsen!:)

    29. Så utrolig kjekt å se deg på TV, og enda herligere å se deg gjøre så bra og smile! Du er flink Sophie, stå på <3

    30. elsker at du så ut som EN AV DE, og ikke en kjendis som dansa med et crew 😀 det var så fett å se på <3

    31. Til kine over her: jeg er 23 og jeg ler ikke av henne. De fleste gjør faktisk ikke det. Ta å skjerp deg, da. 🙂

    32. Åhh..blir så irritert og lei meg av anonyme mobbere som bare er ute etter å trykke andre ned. Er nok dritt i fra før som skjer for tiden liksom 🙁
      Ikke gjør noe med tennene, du er supersøt med det lille særtrekket. Også må jeg si at jeg beundrer hvordan du takler frekke lesere.
      Stå på Sophie Elise! heier på deg I Mitt Dansecrew og ellers i livet. Du fortjener alt godt <3

    33. Du var utrolig flink på Mitt Dansecrew! Er så tøft av deg å gjøre noe som er helt utenfor din komforsone! Så ut som du syns det var veldig gøy og da blir det bare enda bedre å se på! Stå på videre! Vær deg selv og vit at du er rå!

    34. litt komisk at du virke ut som løstøs på bloggen og halvnaken på bilder , men med en gang folk ser deg i virkeligheten så synes dem du er så sjenert og dårlig selvtillit
      kanskje du skal posere i undertøy på scenen også , så kanskje den såkalte selvtilliten fra bloggen vises i virkeligheten også til slutt

    35. Du var super flink til å danse, og du va så søt!! Jeg vet ikke om det var annerledes sminke eller mer naturlig, men du va super søt og har eit nydelig ansikt med et veldig vakkert smil 🙂

    36. Utrolig gøy å se deg i en slik setting!
      Jeg har lest bloggen din i mange år, og til tider har jeg hatet deg. Fordi du har spilt en slik barbierolle jeg ikke kan fordra. MEn kudos til deg – du har endret deg noe drastisk! Du viser sider av deg jeg ikke trodde fantes. Du er sårbar og menneskelig og du innrømmer dine feil.
      Nå synes jeg folk skal slutte å se silikonen, men deg for den du er. Stå på – let the haters hate!
      Klem fra Tuva

    37. Du var kjempeflink, Sophie! Ble skikkelig positivt overraska og ser at du har jobbet veldig hardt. Og smilet ditt er jo helt herlig 🙂
      Stå på! Håper du kommer langt i programmet.

    38. Du er så utrolig søt. Det smilet. Den utstrålingen. Du skinte! Stå på videre fineste Sophie <3 Heier på deg 🙂

    39. Du har et så vakkert smil!! Hadde jeg hatt din type “skeive” tenner hadde jeg beholdt det, for det gir bare karakter og sjarm. Mine hadde mellomrom mellom ALLE tennene, så jeg valgte å bruke 30k på regulering. Synes nesten tennene mine ser for perfekte ut nå, nesten falskt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg