MITT DANSECREW LIVE KL 20:00 PÅ TV2!!!!!

NÅ SMELLER DET! Klokken 20.00 er det klart for premieren av Mitt Dansecrew på tv2! AHHH HERREGUD, kryss fingrene nå! Holder på å besvime av nervøsitet her. Vi er 7. crewet ut på dansegulvet (ikke sist ut likevel!) og vi danser til where have you been av Rihanna 🙂
For å stemme på Sophie Elise (meg, hehe) og Unique Crew sender dere SMS med tallet 7 til 26400 eller går inn på tv2.no HER for å stemme gratis – der får man kun fem stemmer per person, så om man ønsker å stemme mer kan det gjøres på sms. Begge deler er så klart også mulig. LINJENE ÅPNER KLOKKEN 20:00. 
Ingen crew går ut ikveld men stemmene regnes sammen og legges til neste fredag. Stemmene deres er altså KJEMPEVIKTIGE ikveld også!!!! Tuuuusen takk fra meg, Yasin, Bulle og Jason <3
186 kommentarer
    1. Kjære Sophie Elise,
      Første gang jeg så deg og bloggen din tenkte jeg falske negler, falskt hår og falske pupper, så førsteintrykket mitt var at du virket som ei som fokuserte på det ytre… Men fy søren så feil jeg tok! Jeg er ikke fast leser, men stopper innom en gang i blant og kjente at det sannelig var på tide å legge igjen en hyggelig kommentar 🙂 Jeg har fått enormt stor respekt for deg og det du står for. Spesielt med tanke på dyrevelferd synes jeg du virkelig gjør en innsats og det å trekke fra seg afrikaturen er spesielt innponerende og viser at du har nok bein i nesa til å være tro mot dine verdier. Når det kommer til ditt ytre, har jeg alltid syntes at du har vært pen og jeg synes du er et kjempegodt forbilde siden du ikke lyver, men sier rett ut at du har tatt silikon og sånn er det. Ønsker deg alt godt, er litt stolt over at førsteplassen på norges toppliste er ei så fornuftig jente med et så godt hjerte som det virker som du har. Stoor klem!

    2. Hei.
      Så sterk som du er, svømmer du?
      Vel 70% av jorden er vann, og masse er ikke utforsket.
      Har ikke råd til apperatdykking? null problem.
      Fridykking krever bare våtdrakt (billigst på europris), maske, snorkel, svømmeføtter og lodd.
      Utforsk plasser hvor få har vært og tren i samme tid 🙂
      Hilsen fridykker jente
      ps: god blogg, men ikke min smak helt. Jeg står for naturlig utsende er finest og ikke en med masse unaturlig ting sprøytet inn i fjes og kropp.

    3. Vil ønske deg/dere masse lykke til i kveld! 💖
      Sitter spent og ser på! 🙂
      I tilleg lurte eg på om ikke du kan godta meg på snapchat?
      Du har sikkert en del du ikke har godtatt, men kunne du gjort det..?
      Har sendt deg en snap og to 🙂

    4. Lykke til sophie! Vil bare informere om at kvinneguiden har funnet flere bevis for at fotballfrue og mannen har skrevet kommentarer på sin egen blogg under nicknavn, kommentarer som kaller lesere “mentalt tilbakestående” og de opptrer som både leger, PTer og helsesøster og svarer stygt og nedlatende til leserene sine. Utrolig pinlig, skammelig og uproft. Håper media tar tak i dette! hun sletter også alle kommentarer om dette på instagram etter noen minutter og blokkerer lesere.

    5. Mitt dansecrew var kjempegøy! Orker ikke vente i 40 minutter til du kommer!! Faren min gleder seg også til å se deg haha 🙂 han er helt fan av deg

    6. Det ser ut som at det ikke går ann å stemme på deg på den nettsiden før du har danset. Går ikke til meg iallefall.

    7. Du var helt utrolig flink til å danse ❤️du er så flink i alt du gjør ❤️du er verdens beste forbilde som gir andre inspirasjon 🎉fortsett med det ✨

    8. Herrigud så flink så du var!! Du har utrolig flink håper dere kommer langt i konkurranse:) stå på vidre

    9. DU VAR KJEMPEFLINK!!! ingen grunn til dårlig selvtillitt! Skal ikke se bort ifra at dette kan du vinne 🙂 🙂 🙂

    10. Hei Sophie! Jeg må si at jeg er helt utrolig imponert av det du leverte med crewet på scenen ikveld. Du var helt rå der oppe! Stå på videre! Klem <3

    11. DU VAR SÅ SYKT FLINK!!!
      Unique var også veeldig flinke! Ååh du var så søt og kul på scenen, fortsett sånn!

    12. Dere var kjempe flinke !! Helt rå! Du er virkelig et multitalent! Stemt på dere !!💗 masse lykke til videre !😄

    13. Søren så imponert jeg ble av deg i kveld! Jeg danser selv og vet hvor vanskelig det er å skulle huske alt sammen og holde styr på hvor armer og ben skal gå! Spesielt imponert er jeg av hvor fantastisk bra du greide deg i et dansecrew som har danset så pass mye mer enn deg 🙂 utrolig bra!

    14. Stooor fan av deg og jeg syntes du skal vinne disse greiene for du var superflink med at du danset alene og sammen med de❤️❤️❤️❤️

    15. Dere var kjempe flinke!!!! har stemt på meg og du var OVERASKENDE BRA!! vær stolt over deg selv å det du har har klart p og med dansen!! 🙂 <333

    16. Heia Sophie❤️ Ville bare si lykke te og æ håpe du går videre! Æ har stemt fem ganga på ditt crew på TV2.no sine hjemmeside,og 7 ganga på sms. E stooor fan og bor i Harstad sjøl👍 Stoor hilsen ei som heie på dæ.

    17. Herregud så flink du var i dag, kjære Sophie. Jeg ble så stolt av deg at jeg fikk tårer i øynene. Stemmer på deg alt jeg orker!

    18. Fytti, så flink du er! 😀 Bruke alle mine 5 stemmer på tv2.no på deg, og stemte også 2 ganger via melding. Syns det var utrolig kult å se deg danse (er jo tross alt en hel annen setting en hva vi er vandt med!). Syns du taklet det veldig bra, og jeg så ikke noe til sceneskrekken du pratet om, følte du bare eide den scenen. Jeg synes du var superflink og jeg håper du går videre (neste gang vel og merke) og at du holder deg i konkurransen, for det er en stor glede å se på deg danse, og det er utrolig kult! 😀 Keep it strong, girl! Loveyou. <3

    19. Å herlighet sååååååååååå jævlig søt du var!!! <3 Du var så flink! Lykke til videre <3 😀

    20. Du var jo så flink, Sophie!! 😀 Ta til deg alt av kommentarer fra dommerne, jobb med det som må jobbes med, og overbevis alle om at du er så flink som alle vi leserne vet at du er! Gleder meg allerede til neste fredag!

    21. Du er forbanna rå, Sophie! Eide scenen gjorde du idag 😀 Så sinnsykt bra! Jeg syns du strålte selvtillit, og er helt enig med Karlsen 😀 Gleder meg til neste fredag!!

    22. Du var kjempeflink! Jeg er veldig stolt av deg Sophie, du overgikk alle mine forventinger og så ikke nervøs ut i det hele tatt, hurra!

    23. Å fyfaen SOPHIE ELISE ISACHSEN! Du var jo helt MAGISK! OMG!!! Herrlighet, jeg har ikke ord! Du smilte og danset som om du hadde gjort dette siden fødselen liksom.. Du virket som verdens lykkeligste person, og (jeg tror) du var i ditt virkelige ess idag!!! Lykke til videre i konkurransen. Fu kommer til å VINNE!!!! Har stemt både på nett og mobil. Åååååå jeg gleder meg sånn til neste fredag!! Dette gjør fredager ENDA bedre!!
      -Aurora

    24. Fy søøøøren så bra det var, var nervøs på dine vegne!
      Så glad for at det gikk bra og gleder meg virkelig til å se deg videre, stå på Sophie 😀 !!

    25. Du var kjempe flink! Heier på deg!! du kan knuse alle de andre! vis hva vi tenåringsjenter er gode for! stol på deg selv! Du har attituden, du har hurtigheten og du har ett fantastisk crew! Ikke noen grunn til å være nervøs! drit i alle de “voksne” som tror de vet alt, og som bare tenker at du er en “blogger” du er så mye mer enn det! Alle leserne dine står bak deg, og vi stemmer på deg! Lykke til videre, og kos deg masse! 😀

    26. Du var veldig flink!!! Jobb med å ikke se så mye ned, og kanskje sett håret opp i hestehale neste gang? Det var litt i veien, man så deg nesten ikke, det ble så rotete. Men veldig bra ellers!

    27. Jeg ble stolt av deg – oppriktig stolt! Jo mindre du fokuserer på utseende jo vakrere blir du. Som du selv har oppdaget – skjønnhet ligger i ekte smil og selvtillit.

    28. Jeg er kjempe imponert av deg og crewet ditt! Man kunne se da dere danset på scenen at dere har øvd masse og er blitt allerede veldig knyttet til hverandre!
      Har bare noen få tips:
      1. Se mer opp å frem når du danser
      2. Du så veldig anstrengt ut i ansiktet. Prøv å smil og vis hvor artig det er i steden
      Jeg heier på deg og det fantastiske crewet ditt!

    29. Syndes du var veldig flink jeg 🙂 og er på bloggerne vær ang det går syndes du er rå stå på så vinner du detta klem fra en som digger deg

    30. Stemte på deg 10 ganger og jeg håpte virkelig at du kom til å være den med flest stemmer, men fingeren var god han også! Haha jeg stemte fra alle mobilene i huset! Du fikk sikkert andreplassen! Gleder meg til å se deg mere på TV, jeg kommer til å følge med vær eneste gang, å stemme så mye som lar seg gjøre! Du var utrolig flink, og du trenger ikke bekymre deg for neste gang du er utrolig flink og jeg ble ordentlig imponert! Bare et lite spørsmål helt til slutt: Kommer det til å være den samme stemmemåten igjennom hele programmet? Kan man liksom alltid stemme fra tv2.no?❤️

    31. Du var helt fantastisk flink! Dere var helt fantastisk flinke! Stemte masse på deg! Håper dere vinner hele shiten. Er veldig positivt imponert over innsatsen din 🙂 lykke til videre!

    32. Hei!
      Har lest bloggen din i mange år og har aldri skrevet noe til deg, så nå er det jammen på tide!
      I dag ga du meg frysninger og jeg synes du bør være utrolig stolt av deg selv. Du har utviklet deg enormt mye den siste tiden og det synes virkelig godt.
      Du har INGEN grunn til å være usikker, nervøs eller miste troen på deg selv. Du er helt nydelig. Og det er så utrolig deilig å se deg smile og le!
      Jeg har som sagt fulgt deg en stund, og jeg har aldri sett deg stråle så mye gjennom bloggen som du gjør nå for tiden.
      Heier virkelig på deg!
      Og det synes godt at du ønsker å fokusere mer på å være et vakrere menneske på innsiden og ikke bare på utsiden. Du er 100 ganger finere nå som vi får se deg mer ekte.
      Vakker er du!

    33. Utrolig bra jobbet! Digger deg!
      Et lite tips – Opp med blikket, ikke bare mens du danser, men når du snakker med Stian også! Dessuten kunne koreografien inneholdt noe kule triks som saltoer og sånt. Sier ikke dette for å være frekk, sier det fordi jeg håper og vil at du skal vinne!
      Krysser fingrene for deg, stå på!

    34. Du var UTROLIG flink, Sophie!
      Skulle akkurat til å stemme så var det
      Noen sekunder igjen, jeg rakk ikke.
      Håper jeg kan gjøre det neste gang!
      Kjempe bra gjennomført

    35. Du bruker for mye energi på å tenke på utseende, til og med når du danser ser man det så godt! Jeg er helt lik, og hvertfall når jeg er nervøs. Fikser på håret, og alt annet og brått mister jeg fokusen på det jeg egentlig skal.
      DU TRÆNG IKKE BRUK SÅ MYE ENERGI PÅ Å PRØV Å SE BRA UT, DU E LIKE FIN UANSETT KA DU GJØR SOPHIE ELISE 🙂 Du er bare enda søtere når du ikke tenker over utseende ditt og prøver å fikse på alt hele tiden. Det trengs ikke kjære vakre deg 💗
      Du var kjempe flink idag forresten. Men neste gang; full fokus og selvtilliten på topp, du e råflink. 🙂

    36. Shit du var sinnsykt flink, er veldig imponert. Bare et lite tips jeg følte håret ditt tok litt for mye oppmersomhet, og du bør sette der opp. Det kan ver det bare er jeg som la merke til det altså, jeg vet ikke. Lykke til videre 🙂

    37. Du burde sette opp håret neste gang, det er så stort og langt, og når du danser er det i veien! Ellers vil jeg bare si at jeg syntes du var KJEMPEflink. Stemte på deg!

    38. Hei! Håper du leser dette kjære Sophie! Jeg må være ærlig og si at FØR var jeg ikke så fan av deg, det er mye av det du gjør jeg ikke er enig i osv. Men med tid så har jeg begynt å digge deg! De som slenger dritt er bare misunnelige pga berømmelsen du har oppnåd og utstrålingen du har! Jeg får vondt inni meg når du skriver at du er redd for at du føler folk dømmer deg bare du går inn i et rom. De kjenner deg ikke, så de har faktisk ingen rett til å dømme deg! Drit i de som drar deg ned! De er ikke verdt det! Jeg ønsker faktisk jeg kjente deg, for du virker som en kjempe herlig jente! Jeg hadde lyst til å gråte når jeg så deg på tv idag (mitt dansecrew), jeg var så spent på dine vegne og gledet meg til å se om du klarte utfordringen! Du var kjempeflink! Sceneskrekk?! Nå får du tulle, jeg har troa på at du kan vinne hele dritten! Jeg følte meg faktisk stolt over å være en fast bloggleser av deg.. Du er en herlig jente Sophie, ikke la andre hatere dra deg ned! Hadde vært hyggelig om du gir et tegn på at du leser dette, håper det får deg til å smile og tenke deg godt om på hva som er viktig her i livet! @rikkejuliane på instagram

    39. Dere var kjempeflinke! Jeg sier bare at dette dere alle sammen er med nå ser vanskelig ut. Det er akkurat som når de som er med på “Skal vi danse” skal lære seg å danse, og alle sammen av dem har jo ingen danseerfaring. Jeg tar av meg hatten for den jobben dere har gjort til nå, og gleder meg til å følge med videre på dere 🙂

    40. Du danset utrolig bra, virket løs og ledig (noe som er viktig under hiphop), du strålte energi og selvtillit, bare hev selvtilliten ett hakk til og fullfør alle bevegelser. Ikke tenk på hvordan du ser ut og bare kos deg, for når alle trinnene sitter så bra som de gjorde så ser du amazing ut uansett!! Du fortjener virkelig å gå videre, for du har et naturtalent når det kommer til dans:)

    41. Årrrrh du var så utrolig bra til å danse! var seriøst nervøs på dine vegner rett før dere skulle begynne. Men det der var absolutt ingenting å vær nervøs for, det gikk jo så utrolig bra! Satt og smilte gjennom hele opptreden din.

    42. For en rytme du har! Såå flink! Du stråler for tiden, det gjorde du også på scenen. Du koste deg så det ut som!

    43. æærrh du STÅRLER.. aldri kommentert på bloggen din før, men etter så mange år uten å ha lagt igjen en beskjed synes jeg det er på tide. du har et så vakkert smil og, ja, du stråler sophie, virkelig.

    44. FANTASTISK innsats!! Jeg satt å gliste fra en ende til en annen når dere opptredde! Dere er en soleklar favoritt og selvom jeg ikke kjenner deg – så er jeg utrolig stolt av deg! All creds to you :O)

    45. Du var så flink!!! Smilte hele tiden mens du danset, herregud så bra 😀 men enig med flere her oppe, ha håret i hestehale neste gang 🙂

    46. Jeg er vanligvis en som ikke kommenterer blogger i det hele tatt, men ville bare si dette. Energien du utga på scenen i dag var så glad! Du spredte glede til meg bare av å se på. I tilleg å se deg smile naturlig av glede var kjempe kjekt!! 🙂 stå på!

    47. Hei, jeg vil bare gi deg konstruktiv kritikk siden jeg syns du fortjener det for å kunne videre utvikle deg i mitt dansecrew. Jeg syns du var litt for stiv i kroppen og anspent, prøv å slapp litt mer av og vær litt nærmere gulvet men beinan slik at du ikke virker så rett i kroppen når du danser. Håper du ikke tar dette negativt, men heller positivt.

    48. Kan du prøve å få til en gratismåned med sumo igjen for enten bloggerne sesong 3 eller mitt dansecrew? Hadde vært artig å få fulgt skikkelig med, men er så opptatt hele tiden. Og jeg tror ikke jeg er den eneste! 🙂 Du var forresten utrolig flink!!

    49. Har fulgt bloggen din en stund. Har aldri egentlig orket å kommentere noe, men ikveld må jeg trø til.
      Slutt å føle deg uglesett, Du stråler og er råflink. Løft opp hodet og selvtilitten for den har du fra mange mennesker her ute, og ikke alle av de er under 15.. Jeg beundrer den utviklingen du har hatt og mest av alt liker jeg deg for at du står mye på for dyr og reklamerer for det.
      Du er flink og du står på. Jeg har selv hatt seneskrekk i hundre år og vet at uansett hvor mye man øver og prøver, er det vanskelig. Men du har INGEN grunn til å se ned eller føle deg dårligere enn noen andre. Ikke gi opp, det er rått å følge deg i danseveien.

    50. Sophie jeg er såå IMPONERT! Ble så glad av å se deg danse, satt å smilte for meg selv når jeg så deg, du strålte! RESPEKT til deg, stå på videre:-)

    51. Du var SUPERFLINK Sophie! Veldig imponerende, og aller mest imponerende var det at du så ut som du kosa deg, slappet av, og hadde det supergøy, kjempebra!

    52. Du var kjempe flink i kveld! 😀
      og SÅ mye penere med mindre øyesminke/falske øyevipper 🙂 Naturlig pen!

    53. Du var kjempe flink! heier på deg 😀 visste du ikke ble blant de verste ihvertfall;) Gleder meg til å se deg framover!!! 😀

    54. Utrolig flink du var! seriøst, ble virkelig imponert! Så ut som du viste akkurat hva dette dreide seg om 😀 og må si man fikk et litt annet inntrykk av deg her en på bloggerne, siden du virket mye mer glad og livlig hvis du skjønner? men er vel fordi det er dansing og du har en så fin gjeng å være med! bare et tips, ikke se ned.. bare sånn til hjelp 🙂 uansett, lykke til videre! Heier på dere!!

    55. Du var HELT sinnsyk! Du har ingen grunn til å ha sceneskrekk, du hadde så innlevelse og utstråling. Flinka!!

    56. Så morsomt å se deg i dag! Vil ikke at du skal ta dette negativt, men; det hadde vært fint å se at du løftet blikket mer, slik som noen andre også har kommentert. Ikke bare under dansen, men også at du ser rett inn i kamera eller på den du prater med 🙂 Ellers så syns jeg du var kjempeflink! Tommel opp 😀

    57. Deg å ditt crew er råe!!! skryt må dere få!!! tøff som gjør det live. må du sove med god samvittighet 😉

    58. Du var heelt fantastisk i dag. Herregud altså du overgikk alle forventninger. DU ER SÅ RÅ SOPHIE! <3

    59. SÅ god du var kjære, herlige deg! Bra jobba til deg og crewet ditt! Lykke til den kommende uken 🙂 Stor klem

    60. Har stemt masse 🙂 Herregud du imponerte skikkelig, ble veldig positivt overassket. Vel gjennomført, masse lykke til neste uke!!!! <3

    61. Hei! eg håper virkelig at du leser dette! Eg har veldig stor respekt for deg og du er mitt store forbilde! Du har kommt deg igjennom så mykje dritt og når eg såg deg ikveld på tv, fikk eg frysninger over heile kroppen.Du var heilt fantastisk! Eg vart så glad og eg følte nesten at eg kjente deg. Eg brukte alle mine 5 stemmer på nettet på deg! Håper du vinner heile greia! du var kjempe flink! stå på vidre Sophie Elise! <3 klemklem <3

    62. Bare ropte “kom igjen Sophie, no gir du alt!” Va så arti å se deg! Fortsett sånn og få ordentlig attitude! Da blir det råtøft!

    63. Jeg har aldri kommentert bloggen din før, men nå må jeg bare! Fantastisk innsats, ble veldig glad av å se på deg! Smilte gjennom hele opptreden. BRA JOBBA!

    64. Enig med en annen her; du bør samle håret. Da blir det mer av DEG, hals og hode er viktig i dans. Du er så liten, og med alt det håret blir det bare klær og hår.

    65. Du må samle håret neste gang, du forsvinner jo helt i det! Og se på Stian når han snakker til deg. 🙂 Men du var veldig flink!

    66. Synes du va helt super ikveld Sophie! Å det at du har sceneskrekk klare æ virkelig ikke å skjønn.. Du stråla som den fantastiske jenta du e, og det må du fortsett med! Om folk kjem med negative kommentar; hev dæ over dem å tenk på alle som virkelig støtte dæ!
      Stå på!

    67. Fikk nesten hjertet i halsen før du skulle opptre, med ingen god grunn. Du var SYK på dansegulvet, ble så innmari stolt av deg:) Heier og stemmer på deg!!

    68. Filleeeern!!!! Jeg gikk glipp av det :(((
      Visste ikke tidspunktet når det begynte 🙁
      Ååhh! Men for se reprisen når den kommer da, og se de live neste gang!

    69. Eg sa til tenåringssønnen min at du er så søt at du er til å spise opp!! ( noe han latet som han ik hørte haha ) Kjempeflink var du, eg også fikk tårer i øynene..:)

    70. Fy søren Sophie, jeg er så utrolig overrasket over opptrednen din! Har alltid forestilt meg at du kan danse, men sammenlignet med diverse andre deltakere i konkurransen er teknikken og attituden din veldig mye bedre! Første gang jeg danset på en scene var jeg 9, så det er kanskje å ta i betraktning, men kan love deg at jeg ikke var så flink første gangen (hehe). Du har utrolig mye potensiale, og jeg tror at om du hadde begynt med dans tidlig i livet og fortsatt med det, hadde du vært en rå hiphop-danser. Det nivået du danset på idag er samme nivå jeg danser på danseskolen min, og der har jeg gått i 6 år. Dersom jeg bare hadde danset hiphop i de 6 årene hadde nivået mitt vært noe høyere, men jeg går altså på en skole hvor det er “everything included” – det vil si at kun 1/3 av dansetrenigen jeg gjør er hiphop, og resten er forskjellige typer jazz og moderne. Likevel, 6 år og samme nivå! I tillegg er jeg ekstremt stor fan av Unique, og heiet på dem i norske talenter når alle vennene mine heiet på Juice. Favorittene mine er dere, Sandra og Lise, men det blir dere de fleste stemmene mine kommer til å gå til. Heier på dere! Et siste lille tips til neste fredag: hev blikket noen hakk der det ikke er meningen å se ned. Det skaper bedre kontakt med publikum og bedre utstråling, og jeg vet selv hvor mye man har lyst til å se ned når trinnene er vanskelige. Det var en liten filleting bare, kun fordi jeg ville gi deg noe å gjøre enda bedre. Gleder meg til fredag allerede!

    71. For dere som ikke fikk sett Sophie danse i dag og kun vil se hennes del:
      https://www.youtube.com/watch?v=AuC3v8Mnxlc
      her er det en jente som har filmet Sophie sin del og lagt ut 🙂 !
      Kjempe koselig å se deg danse, du er flink. Du er nydelig med den nye hårfagen din btw haha, veldig random, men måtte bare si det!

    72. Så fantastisk flink du var Sophie 🙂 Du overrasket meg virkelig, og jeg synes dere hadde et utrolig bra show! Det er ikke lett med sceneskrekk, men jeg vil bare si at du har ingen grunn til å ha det for du strålte 🙂

    73. Du er faktisk sykt pen! Håper virkelig ikke du gjør noe mer med kroppen/utseende ditt nå! Du er perfekt akkurat som du, er å har en HÆRLIG personlighet!! Stå på sophie elise! U rock✌️

    74. Klapp klapp 🙂
      Men veldig lurt å ha håret bakover når man danser, Sandra så rå kul ut med sine fletter. Da ser man ut som en ordentlig hiphop chick 🙂

    75. Du burde sette opp håret, da kommer dansen mer frem mtp hode og hals. Sitter og ser på nå 😀 du er så flink!

    76. Enig med Marlene T! Du burde sette opp håret eller droppe extensions, for jeg så nesten ikke kroppen din og bevegelsene fordi håret dingla i veien, hahah 🙂

    77. Mitt dansecrew var så bra! Fikk lyst til å danse sånn selv. Ble veldig inspirert for det var så jævla kult!
      Trodde ikke det skulle være SÅ høyt nivå på dansene, men alle var jo skikkelig bra gjennomført. Moro å se at du tørr å gjøre noe som dette, det synes jeg er veldig tøft.
      Keep up the good work, dette var skikkelig bra!

    78. Kjempe bra innsats! DU var utrolig flink 🙂 Så på Mitt dansecrew sammen med min datter på 9 år. Hun lurte på hvem du var, og sa hun syns du var utrolig pen. Hun heier på deg, og det gjør jeg også! Stå på søta!

    79. Kjempeflink 👏 men om du løfter blikket ditt litt mer blir det enda morsommere å se på 😊😎 jeg er kjempeimponert !

    80. Hei.
      Ville bare si at jeg synes du var utrolig fin med brunt hår i den fargen d er nå! 🙂 Håpe du ser d selv også slik at du kanskjer har det slik en stund.

    81. Er så glad for at jeg har sumo!!! Har sett dansen deres 4 ganger allerede, dere så ut som små søte barn! 😀

    82. Søte lille Sophie Elise, du imponerte med dansen din. Du ser litt barnslig usikker ut, men du kan stå med hevet hode for dette klarte du kjempefint. Det var godt å se deg uten de aller største (og rare) øyenvippene, men bort med håret så blir det enda bedre, Lykke til videre!

    83. Du er ei kjempetøff jente. Trosser sceneskrekken din på den måten. All ære til deg. Og som dommerne sa, det kan du bare legge bort. Du var rå! Syns du var skikkelig flink. Gleder meg til å se videre hva du kan 🙂 Håper du bygger opp selvtilliten din enda mer og viser at du eier scenen! For det har du all grunn til 🙂
      Mvh C. Marie 21.

    84. Du var helt rå, Sophie! Personlig har jeg danset i 11 år og har 2 tips til deg: 1- ikke mim sangen med munnen og 2: prøv å gjøre bevegelsene ENDA litt tydeligere.
      Gjør dette er det ingen tvil om at du vinner!

    85. hahah, du har så stygg nese at du blir nekta ny operasjon, skjønner de godt! norge vil ikke ha noe ny Frankenstein heller.

    86. Du er så pen foran kameraet! Kjempe bra jobbet :O :O Hvorfor har du så perfekt fjes? I want it 😛 Haha stå på

    87. Du var veldig flink!
      Her er en side som har samlet alle bildebevisene på at Fotballfrue og mannen hetser og trakasserer, gir seg ut for å være leger og jurister og skriver støttekommentarer til seg selv under falske navn i eget kommentarfelt;
      https://mobile.twitter.com/noranordbo
      Skjønner de ikke at det er folk som kan mer om data enn dem som ville oppdage dette? Flaut!

    88. Dere var RÅ Sophie! Digga opptreden deres! Fikk ikke sett live i går, så fikk ikke stemt heller. Neste gang får du 6-7 stemmer fra meg også! Og du dansa med stil! UTROLIG BRA!! <3

    89. så sinnsykt flink du var Sophie! Ikke bare gjorde du det bra her, måten du åpnet bloggerne på var også dritbra! er så stolt av deg:))

    90. Så flink dokker va! Du e jo tidenes søteste og d va kjempeartig å endelig se dæ på scena! Lykke til videre 🙂

    91. Jeg måtte bare legge igjen en kommentar etter jeg så deg danse i går.. du var aå søt når du danset! Du så ut som en liten dukke! Nydelig rett og slett! Jeg har fulgt bloggen din i flere år, og kjente jeg fikk en tåre og to i øyekroken.. ble rett og slett litt rørt over hvor langt du har kommet 🙂

    92. Du var fantastisk! Fikk faktisk klump i halsen av å se deg, for jeg har skjønt hvor mye dette betyr for deg og hvor mye du har gruet deg, også bare naila du det! Lykke til videre, heier (!!) på deg 🙂

    93. Lillebror her mente du var best! Er enig da. Syns bare det var litt morsomt når han sa det. Mitt tips til deg neste gang er litt mindre armer. Det var litt mye ukontrollerte armer, men du hadde et UTROLIG bra forarbeid!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg