nyttårsløfter og litt tårer

 

Hei dere! Håper dere hatt et fantastisk fint nyttår? Mitt ble det beste på lenge, skulle kanskje ikke så mye til ettersom de to siste årene var helt grusomme på denne dagen. Det er som regel slik med fester man har så høye forventninger til.. Men, jeg hadde det fint uansett, drakk alkohol for første gang på lenge og nå er det lenge til neste gang igjen – med GOD grunn! Jeg blogget ikke igår av den enkle grunnen at jeg ikke fikk tid, det var en stressende dag og til slutt var kvelden der. Dårlig samvittighet har jeg riktignok, men jeg setter stor pris på forståelsen fra dere. Har dere noen nyttårsløfter, da? Mine er å jobbe hardt, være et godt menneske og gjøre mitt beste for at de rundt meg skal ha det bra. Være ærlig, ikke utsette ting, stå opp tidlig, få med meg dagene, sette pris på øyeblikk og være stolt over meg selv. Det klarer jeg! 

 Nå er jeg uansett sjekket inn på hotellet the thief for to netter, klarte å glemme nøkkelen til leiligheten min på fjellhamar utenfor oslo igår så da hadde jeg egentlig ikke noe annet valg, haha. Men det er koselig uansett med en god og svær frokost, og nå ligger vi i senga og ser på the notebook.. ♥ En så utrolig fin film! Nå skal jeg prøve å få tak i en lader til iphonen min slik at jeg kan godkjenne flere av dere på snapchat, per nå har jeg faktisk 5000 venner der, og utrolig mange som venter på godkjennelse, så det tar sin tid.. Men jeg lover å fikse det! 

Nå skal jeg tørke et par tårer, filmen ble akkurat ferdig. . stor klem! 

46 kommentarer
    1. Kan du pliss godkjenne meg på snapchat jeg la deg til i går nesten med engang du posta innlegget, jeg heter freestyledisco på snapchat btw.. <3 Du er så nydelig og pen you go girl <3

    2. Så dumt at du glemte nøklene dine, hvordan får du dem tilbake?
      Fine nyttårsløfter Sophie, jeg vet du klarer det 🙂 ha en fin dag videre 🙂

    3. Etter det du la ut på julaften ble jeg virkelig motivert og klar for å bli vegetarianer! Så nyttårsforsettet mitt er å være vegetarianer, gjøre mere yoga og få bestått to eksamner nå til våren! Godt Nyttår! :).

    4. Mitt nyttårsforsett er å begynne å trene, slik at jeg klarer kravene som trengs for å komme meg inn i Forsvaret💪💪💪
      Ønsker deg et godt nyttår her fra Harstad! Måtte det nye året binge deg mye godt!💕

    5. Håper du vil legge meg til: christinehin, eller christinehindenes, Hehe husker ikke helt! Har lagt deg til :))

    6. Viss du går på instillinga å trøkke på “Hvem kan se storyene mine” og så velge du “Alle” istedet for “Mine venner”, så slepp du å godkjenne alle for da kan man se storyan uten å være din venn 🙂 Elske at du har ordna deg snapchat for oss lesera, nu håpe æ bare at du blir like flittig der som Anette Marie 😀 SÅ artig å følge med!
      Må også ønske deg et riktig godt nytt år! Håpe det nye året blir knall, glede meg til å følge med. Mitt nyttårsforsett e forresten å bli flinkere å kommentere 😉

    7. du trenger ikke å godkjenne alle, om du går inn på innstillinger -> hvem kan se storyene mine (eller noe i den dur) -> alle. 🙂
      hva betyr forresten joker-tatoveringen til robin? vet justin Bieber også har den 🙂

    8. Mine nyttårsforsett er å kutte ut godteri, og bare ha det til en helgeting. Trene fast hver uke, holde sammen med kjæresten min, gjøre det bra på eksamene mine disse to semesterene i 2015 og ikke minst vere god mot de rundt meg, være mer glad og spre glede!

    9. Godt nyttår!
      Har egentlig ikke noen konkrete nyttårsløfter selv i år. Har bare et lite ønske om at 2015 skal bli et bedre år enn 2014, men det tror jeg skal gå bra.

    10. Det er fint at du fikk en bra nyttårsfeiring i år hvis ikke er andre var så koselige. Det fortjener du absolutt! Bra løfter du har til deg selv forresten.
      Min nyttårsfeiring ble utrolig trist. Har alltid kost meg på nyttårsaften, men ikke i år. Ble så emosjonell før jeg skulle dra bort og klarte ikke slutte å gråte. Sminken ble helt ødelagt. Jeg fikk heldigvis dratt likevel. Men gikk rundt å var skikkelig trist og ensom inni meg. Godt nyttår! Håper året ditt blir supert!

    11. Jeg la deg til igår formiddag, men smører meg med tålmodighet 🙂 håper du får et fantastisk år, og jeg vet du klarer nyttårsløftene dine! Ha et godt nytt år fine du! <3

    12. jeg ser på bloggerne nå og legger merke til at du alltid går rundt på tå når du ikke har sko på? haha akkurat som barbie sine tær er uten sko

    13. Gi enda mer faen i hva andre mener, sove mer, røyke mer, være lykkeligere enn i fjor, og komme meg vekk fra det hølet av en by jeg er stucked i :))))

    14. Målene for det nye året må nok være å trene mer (den har vi aldri hørt før), gripe sjangser til konserter og slikt jeg alltid går glipp av, og å bli bedre kjent med svigerfamilien

    15. Mine nyttårsforsett er å trene, gjøre alt jeg kan for å kunne leve med angsten min og dempe den. Lese bøker, dra ut med venninner mer. Dra mere ut i skogen og legge merke til naturen. Lage flere minner enn de som ble laget i år.

    16. Hei og godt nytt år Sophie!
      Jeg har for tiden begynt å bli veldig kvalm av å spise kjøtt og har lyst til å gå i en mer vegetarisk retning, men syns dette er vanskelig. Du har nok litt mer peiling på dette enn meg. Hadde du hatt muligheten til å lage et innlegg om vegetarisk kost og retter?

    17. Ikke for å være frekk eller noe, men du sier du bryr deg om dyr så mye og spiser ikke kjøtt, men kjøper luis vuitton bag til kjæresten din OG bruker michael kors lommebok av skinn? Det er litt dobbeltmoralsk Sophie…

    18. mener det samme som celine, men jeg hååper du kjøper det brukt slik at du ikke er den som gir penger til oppdretterne? skinn er ikke like ille som pels da mye av skinn kommer fra ku som blir drept først og fremst for kjøttet, men det finnes skinn oppdrettere også, og der er blant annet LV skyldig.. :/

    19. Hehe, her ser jeg jo at du skriver at du sliter med å legge til alle på snapchat. Så da kan du glemme forrige kommentar på det andre innlegget 🙂 Da blir jeg vel godkjent snart 🙂

    20. Har du alltid bodd på fjellhamar eller nylig flyttet dit? Alltid tenkt at du bodde i Oslo sentrum 🙂

    21. Det hadde vært gøyere om du brukte snapstoryen din til å fortelle/vise hva du driver med nå, hvor du er, hva du har gjort i dag osv osv, istedenfor bare sånne meningsløse snutter der Robin filmer at du tar deg i håret og sier “spise” med barnestemme..

    22. Jeg var på farten hele dagen, så da jeg endelig skulle ut klarte jeg å sovne klokka 23 og ble ikke vekka før vi skulle hjem. Kjempevellykka nyttårsfeiring

    23. jeg syns at du er et fantastisk menneske! du må ikke la noen slå deg ned, fordi du er en bra person!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg