its all about the ass

 

sponset bukse

For et par dager siden fikk jeg endelig en ny pakke fra weightles hjem til meg, jeg bruker kun buksene fra den nettsiden om dagen og trenger derfor litt variasjon. Men helt seriøst, etter at jeg begynte med disse, klarer jeg ikke å bruke vanlige jeans. Jeg synes vanlige jeans er ubahgelig og gjør at jeg får en skikkelig flat rumpe i forhold, haha! Det er også deilig at buksene blir pakket slik at de får plass rett i postkassen, det sparer meg en tur til postkontoret!

Min nyeste i samlingen er WR.UP DENIM SKINNY  ♥

Jeg eeeelsker den! Jeg har størrelse XS og i modellen petite. Riktignok synes jeg alle buksene blir finere når man har brukt dem en stund, med en gang de kommer ut fra pakken er de jo også fine (dette er første gang jeg prøver den på), men den tilpasser seg kroppen bedre etterhvert. En jentekveld for litt siden var vi tre forskjellige jenter som prøvde en weigthlessbukse som var min, og vi alle var helt forskjellige størrelser. Men, alle fikk den på seg, så da ble vi “sisterhood of the travelling pants”, om dere har sett den, haha.

Som sagt er dette en denim-modell, som ser mer ut som vanlige jeans. Toppen jeg har på meg er en BEVERLY L, og er også fra weightless. De har masse fint treningstøy, og dette er vel også egentlig en treningstopp, men jeg synes den passet fint til hverdags også. Veldig god å ha på seg, er den! 


Noen av mine andre favoritter:

Her har dere noen av mine andre favorittbukser fra weightless! Hvilken er deres favoritt? Hele utvalget finner dere her – jeg lover, slike bukser er så verdt en innvestering om man har lyst på litt bedre selvtilitt angående bakdelen sin. Jeg føler meg iallfall veldig fin med den på! 

Denne liker jeg riktignok aller, aller best! Nå er det snart et år siden jeg fikk den, og det går aldri mer enn et par dager før jeg setter den på meg igjen. Et par av mine lesere har klaget på at weigthlessbuksene fort får hull i skrittet, men det har personlig ikke skjedd med meg, så da har man vel kanskje hatt uflaks. . ? Jeg synes uansett de er verdt enhver krone!

Nå er jeg veldig fornøyd iallfall, og skal strutte litt rundt her hjemme! 


 

Har forresten bestemt meg for å bytte ut headerbildet mitt til noe som er litt mindre. . vulgært. Tror det kan være passende akkurat nå, og ikke minst bedre for min profil, jeg vil jo ikke at “drøy” er det første noen skal tenke når de kommer inn på bloggen min. Så, om du er flink til å lage headere, og kan lage noe ut av bildene fra DETTE innlegget, er det bare å sende meg en mail når det er gjort. Den jeg velger får så klart link til sin eventuelle blogg 🙂 

59 kommentarer
    1. Du kler de buksene veldig bra 🙂
      Nytt header kan jeg nok ikke hjelpe deg med, men hadde vært koselig med en litt mer høstete header. Tror jeg lagde et nytt ord nettopp, høstete 🙂

    2. kunne heller vært som vanlige bukser , er så stygge streker rundt rumpe området på buksene
      men håper jo kje at mannfolka blir skuffa når du / andre jenter tar av buksa og ser at rumpa ikke er så formfull likevel

    3. Har så lyst på sånn bukse! Men tenkte jeg skulle gå ned de siste kg’ene jeg jobber med før jeg gjør det. Det er så utrolig kjedelig å kjøpe en bukse som er for stor en mnd senere. Synes liksom absolutt alle ser smashing ut i de buksene der 🙂
      Btw: Jeg liker headeren din jeg 🙂 Synes verken den er vulgær eller “too much”, men så liker jeg kropp og nakenhet da, det skal sies 🙂

    4. eneste av dei buksene du har vist bilde av med dei buksene ,er den lyse blå som du vise her , resten ser bare teite ut og like ikke hvordan strekene går rundt . rumpa , da ser man det enda bedre at det er push up bukse , vil heller ha det litt mindre tydelig

    5. Forguder buksene!! Kjipeste e at de e så dyre 🙁 og når de bruker så billigt stoff for å lage dem.
      Men virkelig en bukse å anbefale!

    6. hvorfor vil du nå plutselig at folk ikke skal tenke “drøy” når de kommer inn på bloggen din? Du ville jo det før

    7. Jeg har 7 ulike fra weightless, og kun en har fått hull i skrittet… Riktignok min egen feil, drog litt hardt i den en dag og wiiips, så skjedde det 😛

    8. skjønner ikke at folk vil gå med de buksene der! Lommene er jo så merkelige. Bukser med klassiske lommer får da rumpa til å se bra ut de og…
      Men hver sin smak, selvfølgelig! 🙂

    9. Tenk så skuffa kjæresten din blir når du tar av buksa og rumpa di er flat som et knekkebrød. og altfor tydelig at buksene er push up med strekene rundt rumpa. kunne ha skjult det litt bedre

    10. De streke rundt rompa ser litt rart ut, kunne ha skjult det bedre
      Forresten, de header bildene dine ser egentlig ikke bra ut. Ser litt groteske ut, og på det ene bilde ser det litt ut som du har bart eller noe fordi det er skygge på overleppen din. Du burde ta noen nye header bilder…

    11. jeg hadde aldri kunne gått i en slik bukse, har alt for stor ræv fra før av.. vil jo se ut som et fjell med en slik bukse..haha.. vet det er på mote med stor rumpe for tiden, men. jeg har alltid hatt sprettrumpe, og hater den. får den ikke bort x)

    12. Kjøpte den grå med glitter i. Den er “løs” nederst i beina så det ser helt grusomt ut… må brette den opp.

    13. Kan universet ha kommet til eksistens fra intet?
      Det første alternativet «Universet kom til eksistens fra intet» kan ikke være korrekt fordi historien har aldri vist at noe kommer fra intet. Vi har aldri opplevd at noe kan komme til eksistens fra absolutt ingenting, fordi ut av ingenting, kommer ingenting. Dette er et unektelig filosofisk prinsipp, som P. J. Zwart i sin publikasjon About Time forklarer: «Hvis det er noe vi finner utenkelig er det at noe kan oppstå fra ingenting.»1 Om noen sa til deg at en elefant oppstod fra intet rett utenfor huset ditt ville du ikke trodd på vedkommende. Om personen fortsatt insisterte ville du trodd vedkommende var gal. Om du så gikk ut døren for å sjekke om det var en elefant der, og du til og med så en elefant foran dine egne øyne, ville du aldri akseptert påstanden om at den oppstod fra intet. Du ville prøvd å rasjonalisere situasjonen og kanskje tenke at det var et sirkus i nærheten hvor den kunne ha rømmet fra. Du ville aldri akseptert påstanden om at den kom til eksistens fra intet fordi vår erfaring og historie forteller oss at dette ikke er mulig. Dersom du hadde funnet en sofistikert gjenstand du aldri har sett før eller vet hvor kommer fra, ville du rasjonelt sett ha antatt at den var laget av noen og ikke at den var et produkt av intet. Selv om du ikke visste hvem som produserte denne gjenstanden, ville gjenstandens eksistens, for deg være et bevis på eksistensen av gjenstandens skaper.
      Noen kan hevde at i kvantevakuum kan noe oppstå fra det som noen fysikere betegner som «intet». Det er viktig å nevne at den virkelige forståelsen «intet» ikke bør blandes med det «intet» som noen fysikere snakker om relatert til kvantefysikken. Å blande disse er misvisende fordi kvante er «noe». I kvanteteorien er vakuum et felt av energi som gjennomstrømmer hele universet. John Polkinghorne, en filosof av vitenskap, forklarer at kvantevakuumet «… er ikke ?ingenting?, det er en strukturert og svært aktiv enhet.»2 Så noe kan ikke oppstå fra absolutt intet. Om du trenger en mer omfattende forklaring på dette med kvantevakuum, les «Motbeviser spontane hendelser i kvantevakuum Guds eksistens?»
      Kan universet ha skapt seg selv?
      Det andre alternativet som sier at «Universet skapte seg selv» kan ikke være korrekt fordi det å skape seg selv vil innebære å være i eksistens og ikke-eksistens samtidig. Det er en selvmotsigelse og en umulighet å både eksistere og ikke eksitere samtidig. For å gjøre det enkelt kan det sammenlignes med å føde seg selv. Enhver person som bruker en viss grad av fornuft vil være enig i at et menneske som ikke eksister hverken kan føde seg selv eller noen andre. Ideen om å føde seg selv er bare en ide som ikke har rot i virkeligheten. På samme måte er ideen om at universet skapte seg selv, kun ord som ikke har rot i virkeligheten.
      Noe eller noen forårsaket universets eksistens
      Det tredje alternativet som sier at «Noe eller noen forårsaket universets eksistens» kan ikke motbevises. Kun det faktum at det ikke kan motbevises er nok for den fornuftige person til å konkludere at ut i fra den informasjonen vi i dag har tilgjengelig, må dette være riktig eller i det minste mest sannsynligvis riktig, fordi vi vet at universet eksisterer og at det en gang kom til eksistens. Som nevnt tidligere, når vi kun har tre alternative svar og to av dem er bevist feil, og det tredje fortsatt står som et reelt alternativ, må det tredje være korrekt fordi det er det eneste alternativet igjen som forklarer universets opphav.

    14. Woho! Elsker bildene av deg i det innlegget du linket til :D:D
      du ser rålekker og skikkelig classy ut på de bildene, så de passer absolutt som headerbilder.
      fine bukser!

    15. yaaass, jeg elsker de bildene du vil ha i den nye headeren din såå mye! Du var så nydelig (det er du alltid), gosh.

    16. Kan du snakke med weightles om leserene dine kan få rabatt på buksene? De ser så fine ut, men har kke akkurat så mye penger akkurat nå! Hadde satt stor pris på om buksene kunne blitt litt billigere 🙂

    17. Har foreløbig bare en.. Men jeg elsker den!!! Den sitter som støpt på, men likevel ikke stram og ubehagelig. jeg syns også prisen er litt stiv da… men man betaler for det man får!!! Love it!

    18. Angående det med hull mellom beina, så kan det ofte skje om man har lår som gnisser inntil hverandre mens man går. Da slites det jo akkurat her. Har en venn som har hull mellom beina i mange av buksene sine, så det gjelder nok ikke bare weightless bukser. Kanskje det bare går fortere hull fordi stoffet i disse buksene er mykere og skjørere enn f.eks olabukser 🙂
      Du er forresten et stort forbilde for meg, Sophie! Du inspirerer meg masse

    19. Synes disse buksene er så sykt kule, og rumpa blir jo jævlig bra!! Men jeg er redd for at med en gang jeg tar av meg selvtillits-buksene vil jeg bli skuffet etter på.

    20. Hærlig at du vil bytte header. Synes den du har nå er så.. Tacky..:/ men det siste bildet på innlegget du linket til er nydelig! Samme med det du smiler med tennene! Håper noen lager en fin header med det siste bildet:))
      Hadde tenkt å spørre om buksene bli fort slitt, men så at du skrev om det. Takk!:) har ikke giddet å kjøpe de buksene siden alle har klagd så på at dem ble fort ødelagt. Kanskje dem bare har kjøpt litt for små bukser da..:)

    21. Jeg har absolutt ikke skrevet kommentaren over her, jeg kan jo ikke engang bruke buksene, fordi jeg reagerer på stoffet i dem, noe som er synd, for ja, buksene er faktisk veldig fine, men det er altså ikke jeg som har skrevet kommentaren over, heldigvis er det en fin kommentar, ettersom at hele navnet mitt er brukt, noe så merkelig, jeg er jo den eneste i Norge med det navnet, så jeg fikk meg et realt sjokk når jeg så det. Nesten litt skummelt, jeg vet jo ikke hva mer denne personen har kommentert til deg, men håper det er fine og gode ting, ha en god helg videre og en fin reise til Marokko <3

    22. Blir helt sjokkert når jeg leser alle kommentarene om at folk synes buksene er stygge! Det er de beste buksene jeg noen gang har prøvd og kommer aldri til å bytte tilbake til vanlige bukser! De er så stilfulle og behagelige, er det en ting jeg ville forandret på så er det at jeg skulle ønske de var pittelitt høyere i livet. Men de er i alle fall verdt pengene uansett. Heldig du som får de sponset! 😀

    23. Du burde heller kjøpe buksene fra dr. denim! “Solitaire”-buksene spesielt er så sykt fine, de er høye i livet, og man får såå bra rumpe i de. Pluss at de er svarte og kan brukses til alt, og tror de fleste synes at weightless buksene er ganske harry. Også er det så åpentlyst at man kjøper de for å få bedre rumpe liksom, og ikke pga selve buksa er fin. Men iallefall, bare et tips. De buksene er utrolig gode, og får sykt bra kropp i de:-) Pass på størrelsene bare, ta gjerne 1 eller 2 str mindre enn vanlig

    24. har hørt at gutter er veldig positiv til dem , så da burde jenter ta dem , men dritt at prisen er så høy , men få mannfolk til å kjøpe dem for dere :))))

    25. jeg har mindre rumpe enn deg , så du burde bare holde kjeft om hvordan det er å ha flat/liten rumpe
      du har aldri vært flat , så du vet ikke hvordan det er

    26. Synes det er urettferdig at jenter får kritikk for å være sexy (slik som i headeren din), men ikke gutter… Om en hot fyr hadde hatt header med bilder av seg selv i bar overkropp og sexy posering, hadde han ALDRI blitt kalt vulgær, hore, billig, osv… Du gjør selvfølgelig akkurat som du vil med headeren, men bare vær sikker på at du gjør det fordi du har lyst, og ikke fordi andre klager ♥

    27. hvis du skal reklamere for at du får så “stor” rumpe i dem kan du vel stå normalt? er samme som å si at du er dritfornøyd med neseoperasjon, men sminker den likevel. liksom hallo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg