HUSK SENKVELD

Bikini fra swimwear.


I dag kommer altså sekvensen hvor jeg var lenket til Thomas Numme i et døgn til å rulle over norske tvskjermer. Herregud, det blir så spennende! Programmet starter som vanlig 22:15 på tv2, men selve delen med meg og Thomas kommer nok ikke før litt ut i programmet. Det kan uansett lønne seg å følge med! Gleder meg til å høre deres tilbakemeldinger :)

Jeg og min kjære er på vei til halloweenfest, selv om formen min er dårlig (har havnet på enda en bølge av influensa, føles det som). Vi skal se sendingen sammen med noen venner før vi eventuelt drar videre ut, vi gleder oss. Jeg rakk ikke liveshow idag, men har booket det inn i bloggplanen til mandag, hehe.

Klem!

59 kommentarer
    1. Kroppen din ser så retusjert ut på disse bildende, og for å være ærlig ser du ut som en “stor” person som har blitt retusjert slank.. Veldig synd mtp at du er så slank og har en pen kropp fra før av :/
      Haha, men blikket til Thomas – en god blanding skepsis og ønske om å være alle andre steder enn der (en gift familemann på 40+ hører ikke helt hjemme der..) 😛

    2. Gleder meg masse til å se på senkveld. Selv om jeg ligger rett ut i sofaen og ikke er så veldig bra, så er jeg bare nødt til å holde meg våken for å se deg på tv!
      Du ser fantastisk ut 🙂

    3. God bedring! Håper dere koser dere masse og får en fin Halloween! Gleder meg til senkveld! Digger bloggen din! Stå på!

    4. wow, jeg kunne også tenkt meg å kunne spise hva jeg vil å se sånn ut… jeg er 1.77 høy og har problemer med å gå ned i vekt, ikke at jeg er overvektig, men kunne tenke meg å gå ned litt. men alt jeg har prøvd virker ikke.. spise sunnere, prøver å spise mindre, trene.. men ingenting som hjelper, blir gal. tips anyone? kanskje det er den dumme sjokoladebiten iblandt som ødelegger.

    5. du ser så perfekt ut! Btw folk som sei ho ser feit ut.. Tusen takk dåkke har nettop kalt fleire 1000 jenter smelltjukke 🙂 tenk på det før dere føler på å hakke noen fordi de er en offentlig person og du “kan” de er ikke bare henne du tråkker på. Håper jeg får sett noe av det… Skal jobbe til 22:15 å jeg har ikke tv kanaler 😅 er det mulig å finne på Internett ? 🙈 hilsen håpefull hybelboer uten tv2 🙊💕

    6. Trodde du nevnte at du nesten aldri var syk lengre med alle vitaminene du spiser, mulig jeg tar feil! Men uansett kan det tyde på at du mangler noe, om du stadig vekk har influensa som du sier 🙂 Vegeterianere (eller hva enn du kategoriserer deg som) skal jo regelmessig innom legen for å sjekke verdier osv 😀

    7. Virket utrolig stilig. Dumt jeg ikke fikk sett det.
      Passer kanskje dårlig her, men husker du nevnte i et innlegg at du ikke ville ha slike ting på Mail lenger. Derfor skriver jeg her i stede.
      Skal på julebord i fremmtiden. Som jeg aldri har vert på med alkohol. I den anledningen tenkte jeg og investere i ny kjole. Drømmen er en maxi kjole, men jeg har samme probleme som deg at jeg bare er 1.54.
      Jeg vet du går i en del “lange” klær og det ser utrolig bra ut. Så dette har jeg fått i trykk i at du har peiling på. Kunne du eventuelt komt med noen tips ? Som eventulelt ikke er å få tak i dyreste lage. Hadde vert knall
      -Helen

    8. Så mange sjalu jenta inn her da?Ikke vær så misunnelig på de med fin kropp.Det dokk derimot bør vær misunnelig på er selvtilliten til denne jenta.Som tør å være seg selv,tross alle “sjalu-kommentarer” her og andre steder.Dere eier ikke det.Så istedetfor å være sjalu og slenge med leppene for at andre har den kroppen dere ønsker dere,så jobb heller med å finne styrken i dere selv til å være fornøyde med den DERE er.Slik som Sofie.

    9. At du er virker som en så herlig person, blid og imøtekommende selv om du blir leker fast til en i neste 24 timer. Det er utrolig godt jobbet👏
      Du har ett utrolig vakkert smil og bare fortsett med å smile, det e ett godt ordtak son sier “a Smile is the prettiest makeup a girl can wear” <3

    10. Ser gravid ut? Da e da dommaste eg har hørt!
      Hu ser så absolutt ikkje gravid ut, hu har en slank å fin mage!
      Snakk om å ver sjalu då!

    11. hæ-rregud det var hysterisk artig på Senkveld! Så morsomt at Thomas Numme ble med på bikini shooten til og med, nei.. det var gøy^^

    12. Hahahaha! Jeg lo så høyt at jeg tror jeg vekket naboene. Det var genialt! Skikkelig tøft gjort av dere begge, egentlig!
      Så morsomt 😀
      Og du ser utrolig bra ut, Sophie!

    13. Hadde vært kjempe artig om du kunne hatt ett innlegg feks på slutten av hver uke, at du dro frem de fineste, beste eller mest imponerende kommentarene du får.

    14. Hei! Jeg hadde ikke mulighet til å se på senkveld, men er det et annet sted hvor programmet blir lagt ut? eller går det eventuelt noe reprise av både episoden hvor du var med, og fra igår? har veldig lyst til å se!! 🙂

    15. Vel, jeg har vært gravid – og SE ser IKKE gravid ut. Frekke folk som ikke har lært folkeskikk av mor og far!
      Du ser nydelig ut, de kan gå og ta seg en realitetssjekk de som er frekke. Du var sprudlende på senkveld igår 🙂

    16. Sophie Elise du ser flott ut! Herregud, de som skriver noe annet er bare misunnelig, så la de heller bare komme med de tåpelige kommentarene!

    17. hei Sophie! lurte på om det er mulig å se intervjuet du hadde på senkveld noe sted? Fikk vite at du var med etter det hadde snurret på skjermen… Uansett, sykt moro å se deg lenket til Thomas😂 Ha ein fin helg videre, snupp!

    18. tok dere av håndjernet på shooten? så jo bilder der hendene dine var frie. (har ikke sett programmet enda da)

    19. Var borte i går å fikk ikke sett det, vet du hvor/når jeg kan se det i reprise? Har gledet meg til det såååå lenge

    20. Hvorfor sier du at du ikke sliter med kviser lenger og ser perfekt ut på bloggen når man tydelog ser på videoer at huden din ikke er så bra som du skal ha det til?

    21. Elsker deg og alt du gjør! Du er en fantastisk blogger/person og jeg kjenner meg igjen i så mye du skriver:) Jeg skal følge med på senkveld i kveld😉 klem❤️

    22. Jeg blir kvalm.
      Berme og pakk må jeg si at alle mine landsmenn er, virker det som.
      Dere later som at dere har raue saue auer, og sitter og koper og ser
      på og gjør ingen ting, på deres patetiske og kvalmende vis.
      Erik Ribsskog

    23. Jeg lo! Jeg LO så jeg omtrent grein av Senkveld i går. Det var så utrolig vittig. Tøft av deg å gå med på det!
      Ps. Alle bildene fra den shooten ser veldig bra ut:)

    24. Heeey sexy lady!
      “du ser nesten gravid ut” PFF. Ä e gravid atm, ho ser fan mä ikke gravid ut. 😀

    25. Tror du burde sjekke deg opp på hva influensa er vennen. Det er ikke noe man får i hytt og pine, og hvertfall går man ikke ut av døra eller orker å ha sex om man har det. Influensa verker hele kroppen og du kan ligge utstarkt som ett slakt i senga opp til 10 dager. Er bare mange som liker å si influensa for at folk skal tro de har det værre enn bare en vanlig forkjølelse.
      Takk for meg.

    26. hei du som utgir deg for å være en mdesinstudent. Hvem sier at hun ikke ligger utstrakt som et slakt i sengen? Det er individuelt hvor lang tid det tar. Er ikke sånn at alle har det slik i 10 dager 😉

    27. “Jeg og min kjære”, hahaha. “Min ektemann og jeg skal på hyttetur med våre to barn på 2 og 4, etter at vi har plukket opp den nye volvoen vår”

    28. Du er flott! Jeg så på senkveld, du er grei som ser på alle kommentarene, kjempe bra! Du får alle leserene dine til å føle seg mer værdt!
      Du er et godt forbilde for alle som leser denne bloggen.
      Du er en søt og grei jente og det tror jeg nesten alle der ute syntes også.
      Selv om det kan være mange slemme mennesker der ute, er det mange som støtter deg! Inkludert meg! Du er best❤️

    29. Du har en fin kropp sophie og jeg trur at han Thomas ikke var så glad på fotoshooten og dokker klarte det bra å være lenket i et døgn

    30. Hei, jeg rakk ikke å se på Senkveld da du var lenket sammen med Thomas😔 så kan du legge ut videoen på bloggen? 🙏 da blir jeg så glad siden alle rundt meg snakker om det💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg