hvor jeg gjemmer meg


(annonselenker ) Topp oh my love / jeans only / sko NLY shoes 


God formiddag fra lørenskog! For ja, akkurat nå befinner jeg meg hjemme hos Anette-Marie, min ekstra storesøster / mamma / støttekontakt / fotograf i alle mulige situasjoner. Jeg skulle egentlig ha vært i Stavanger nå, og rett før jeg dro ut døren igår skrøyt jeg av å “aldri ha mistet et fly”, men så sto jeg der på gardermoen med en full koffert, reiseveske, extensions alle veier og klødde meg i hodet. For noen flytur rakk jeg altså ikke, og må derfor finne meg i å være hjemme denne helgen. Det er litt kjipt, jeg hadde gledet meg til å se stavanger, har ikke besøkt den byen siden jeg var 8 år! Og om jeg ikke tar helt feil, er det en hel flokk av fine jenter og gutter i den byen. . De jeg kjenner fra stavanger er iallfall herlige mennesker! :) Kanskje jeg har noen lesere fra Stavanger? Hadde vært gøy å møtes! 

Jeg skal være her i Lørenskog et par timer, og så blir det mest sannsynlig en bursdag ikveld. Ikke glem spørsmålsrunden, så spiller jeg inn svarene i løpet av dagen ♥ Gleder meg! 

137 kommentarer

Siste innlegg