vinn biletter til USHER

Den 20. februar spiller USHER i oslo spektrum, og jeg har fått mulighet til å dele ut fire biletter på bloggen – altså to vinnere med to biletter hver! Jeg personlig skal iallfall prøve å komme meg på konserten, det må jo nesten bare bli en eneste stor fest. Usher er en artist som i flere år har produsert hits, jeg husker enda å ha danset til “yeah” på barneskolen, haha. Flere av dere kjenner han kanskje også som mentoren til Justin Bieber, han er jo featured på “somebody to love”, mye mulig han drar fram noen Bieber-hits på konserten også!

Noen favoritter fra Usher. .

 

 

 

Alt du må gjøre for å kunne vinne er å like fanpagen min på facebook HER, og så kommentere dette innlegget med emailadressen din ♥ Om du er interessert i å dra på konserten og vil kjøpe bilett, kan du gjøre det her. 


Jeg elsker at jeg ofte får mulighet til å dele ut konsertbiletter til dere her på bloggen, tusen takk til Live Nation som alltid stiller opp for konkurranser 🙂 Om dere lurer på hvordan trekking av vinneren skjer, så er det helt tilfeldig. Om du så er kommentar nummer 1, nummer 99 eller 3004, så har du like stor mulighet, men om du skriver flere kommentarer øker altså sjangsen. Jeg trekker vinneren på mandag, så sjekk mailene deres da!

 

1601 kommentarer

Siste innlegg