hemmelige minner

Jeg starter denne uken med å vise dere en liten smakebit av polaroidsamlingen min, den begynner å bli ganske stor etterhvert. Det er perfekt å ha med seg det lille kameraet når det er spesielle anledninger, disse bildene virker av en eller annen grunn så mye mer personlig. Jeg møtte en jente på Hove som hadde et, og etter det var jeg betatt og bare måtte ha et eget. Nå er hele kjøleskapet mitt fullt av små bilder, det begynner også å bli en del på soverommet. Masse fine bilder fra reiser, kjærestekvelder, fester og fjellturer for å nevne noe. Et lite tips om du kjøper polaroid – bildene blir definitivt best innendørs med kunstig belysning, sollys kan fort ødelegge litt. Mitt polaroid er kjøpt her. 

Fine bloggjentene fra høstlanseringen til tv2 – Suzanne, Eirin, Marna og meg. 


Jeg sitter som vanlig på kontorene til nettavisen, jeg kom faktisk hit nettopp ettersom jeg ikke kom meg i seng før 03 inatt, plutselig hadde jeg snakket i telefonen nøyaktig tre timer for lenge og så slet jeg i tillegg ganske kraftig med å sove etterpå. Hater å sove alene, så ser fram til å få en slutt på det ikveld. Det var forresten utrolig hyggelig å lese igjennom kommentarene dere på innlegget mitt igår, angående hvor lenge dere har fulgt meg og bloggen min. Jeg ser så absolutt på dere som venninner, som har kommet med råd igjennom alt mulig. Når jeg gjorde det dårlig på skolen og nesten strøk i matte hjalp dere meg med studieteknikker, når jeg har hatt kjærlighetssorg har dere trøstet meg og gitt meg mot, når jeg har vært deprimert har dere løftet meg opp. Det er nesten helt sinnsykt at jeg kan ha et så nært bånd med flere tusen jenter jeg ikke har møtt før, men dere må bare vite at det så absolutt er gjensidig. Jeg leser alt, blir inspirert og tar det til meg. Jeg følger kommentarfeltet både her og på andre blogger, selv om jeg får mye kritikk føler jeg meg absolutt som en av de heldige – for dere gir så mye av dere selv til meg, jeg føler jeg har en tillit som man overhode ikke skal ta for gitt. Jeg setter uendelig stor pris på hver og en kommentar, jeg håper virkelig jeg klarer å gi nok tilbake. . ♥ Det er lett for meg å være åpen og ærlig her, fordi jeg vet hvor mye jeg får igjen for det.

Jeg skal komme meg igjennom mailboksen min her, imorgen reiser jeg til Harstad og blir der over et par dager så da er det greit å føle at jeg kan ta litt fri på det planet. Gleder meg til å se mamma, pappa, gamle venninner og ikke minst kattene mine og hunden! 

24 kommentarer
    1. Ser på dæ som ei venninna også <3 E så kosli når du sir at du ser på oss blogglesera som venninne, for det e gjensidig, værtfall fra mæ. Så klart støtte vi dæ i vanskelige perioda, i oppover og nedoverbakka. Husk på detta sophie; Det e i nedoverbakke det går oppover. For når det først går ned, så må det jo snu en gang 🙂 Merke at no i det siste gir du værtfall utrykk på bloggen for at du har det bra, du stråle <3
      Hilsen fast leser!

    2. Sophie jeg bare elsker deg! Takk for at du blogger så personelig og ærlig. Kjenner meg igjen mye av det du skriver!

    3. Du er så fantastisk, med alt som du har gått gjennom står du fortsatt der og det er til stor hjelp for alle oss som har det litt vanskelig!
      Du gjør hverdagen min bedre!

    4. Såg nettopp på en videoblogg av deg der du svarte på en spørsmålsrunde. Der var det noen som spørte “liker du dyr?” også svarer du “nei, overhode ikke”.
      Så utrolig inspirerende å se hvor langt du har komt siden den gang! stå på Sophie!

    5. Hei! Jeg synes du ser helt nydelig ut nå😍 Jeg lurer bare på hvordan inngrep du har tatt? Du ser så fantastisk ut, så jeg vil gjerne ta de samme inngrepene som du har tatt (med mindre det er noe du ikke anbefaler å gjøre). PS: Bloggen din er helt super, elsker den!!😚 Håper på svar!
      Klem en fast leser❤️

    6. Ååå så koselig å lese<3 ikke alle som setter pris på leserene sine..håper du får en fin kveld. I dag har jeg bestått oppkjøring så her er det værtfall en happy dag:-D

    7. Må du ikkje bytte noe utenom baterier i kameraet, film elle ark elle noe?? Hvor ofte? Hvor mye koster det??? Pliiiiiiiiiiz svar i neste innlegg….

    8. Hei! Elsker bloggen din, er helt avhengie. Jeg skjekker bloggen din ganske for å se om det har kommet et nytt innlegg♥ Begynte å lese bloggen din når lionherart komm ut på spotify♥ Først leste jeg ett innlegg i ny å ne, men nå leser jeg alt du skriver, er helt besatt. Du er et av mine forbilder og det du skriver på bloggen gjør meg glad å lykkelig hver dag♥
      KLEM

    9. æ lurte på om du kunne blogge om kordan forhold du har til lillesøstra di? å kordan ho e personlig og i forhold til deg? 😀 det hadde vært artig å lese
      også lurte æ på om du ikke glede deg til å se søstra di siden du ikke nevnte ho eller om ho kanskje ikke e hjemme?

    10. heia! katti tar du flyet ditt imorra? eller katti lande dt på evenes? skal på flyplassen imorra æ å åsså hadde dt vært utrulig gøy om æ fikk møtt dæ! 🙂

    11. Elsker deg Sophie ❤️ Føler jeg har et nært forhold til deg selv om vi ikke har møtt hverandre, men håper på å møte deg en gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg