i morgen smeller det

Hallo fra en veldig grå hovedstad!

I dag startet jeg dagen med å nesten svømme i sminke! Jeg var nemlig på et møte hos coverbrands for å planlegge samarbeidet fram i tid, de er nå min hovedsponsor av sminke og jeg gleder meg masse til å sette igang. Det var rene jentedrømmen å gå rundt i lokalene å velge ut hva jeg måtte ønske, så nå har jeg fått med meg masse fint hjem av både gamle favoritter, og forhåpentligvis noen nye også. Vi diskuterte også litt fram og tilbake hva dere lesere kan være interesserte i å høre om, jeg vil gjerne dele mine tips og triks. . for eksempel, visste dere at man kan bruke en massasjeolje for at brynene skal vokse raskere, eller at jeg sminker øynene større kun ved hjelp av solpudder og øyenbrynsblyant? Noe som det kunne ha vært gøy å ha i innlegg, så det har vi satt opp en plan for 🙂 

Etter møtet var avsluttet var det klart for en bytur. . Når jeg skal få venner til å fotografere meg, må jeg alltid teste innstillingene på kamerat først ved å fotografere dem. Et liiite minus med å ta bilder nært oslo sentrum. . Det kommer alltid noen som skal være med på bildet. Vet ikke helt hva de håper på, men her er bildet av Marte og en tilfeldig mann.

(annonselenke) Jakke fra Ralph Lauren / Støvler fra HUNTER.

Her har dere mitt antrekk for dagen, vinterjakken har kommet frem! Dem var riktignok alt for varm for dagens vær, men den kommer nok godt med i vinter. Er så fornøyd! I skrivende øyeblikk sitter jeg alene hjemme, Robin dro på hotell istedenfor så da får jeg og Anne-Sofie leiligheten i helgen. Det synes jeg er best, slitsomt å pakke kofferten å dra helt ned på hotellet (haha, luksusproblemer).

Anne-Sofie kommer om noen timer og da blir det mest sannsynlig rett i seng, for iimorgen skal jeg endelig delta på en debatt på tv2 nyhetskanalen om rosabloggere og vår rolle som forbilder. Jeg er så spent, og gleder meg masse til å få snakket for meg, for nå er jeg så lei av den kritikken. Jeg har ikke planlagt hva jeg skal si, men jeg er sikker på at jeg kommer til å kick some ass. Haha, bare vent! Så, sett på alarmene deres til klokken 09:00 om dere vil se meg krangle litt på direktesendt tv! Jeg fant forresten linken til Tørnquis-show som jeg var med på her om dagen, det kan dere sjekke ut HER. 

Håper alle kryser fingrene for at jeg som er stemplet som blond og dum klarer å imponere imorgen og ikke fryser helt sammen! Kom gjerne med en peptalk, det trengs ♥ Klem! 

81 kommentarer
    1. LOL!!
      You Only Cute ONCE!!
      Plastic is NOT fantastic. En dafg så forfaller du og.
      Du kommer til å prøve at finne deg en miljonær og bli den golddiggern som du prøver å være kun bra til en ting.
      Kjæring!!!

    2. Hei, ville bare komme med ett lite tips, hvis du klipper løsvippene så de passer til øyen strl din så ser det mere ekte ut. Og hvis vippene er lengre på tuppen av øyet enn inn mot midten så må du klippe ytterst og IKKE innerst pga da ser det unaturlig ut igjen <3 bare ett lite tips, ikke noe frekt ment:) tenkte bare som en venninne til en annen, hilsen en fast leser 🙂

    3. Var det vanskelig å bli intervjuet av han ? så ikke ut som han klarte å se deg i øynene særlig mye, må ha vært sykt irriterende? haha! du så veldig bra ut foresten:)

    4. Du bruker ikke pels og spiser ikke kjøtt, men du bruker sminke og produkter testet på dyr – det er jo minst like ille! Om du ikke ønsker at dyr skal lide er vell det første du burde å slutte å støtte merker som tester på dyr…

    5. Så det er greit å bruke skinn og dun siden man ikke ser at det likner på noe som stammer fra dyr? Men ikke pels? Dun er jo for faen minst like ille som pels. Du er ingenting annet enn en stor hykler. Synd at holdningene dine har endret seg sånn (eller at de alltid har vært sånn, men du først nå vil innrømme det). Var godt å vite at minst én på topplista brydde seg om dyrevern. Dyreverner meg i ræva.

    6. Gleder meg til å se! Kick some ass! Har satt på opptak så jeg er sikker på at jeg får sett det 😀

    7. Jeg er helt sikker på at du kommer til å få sette alle som noen gang har kommet med kritikk til deg på dette her helt på plass! Du kommer til å klare deg kjempe bra og jeg skal prøve å komme meg opp i tide. Men om jeg ikke klarer det så vit at jeg sender all mulig støtte fra den gode varme sengen min <3 Lykke til!

    8. Prøv å ikke si de samme tingene og legge frem de samme argumentene som du har nevnt 1000 ganger før, som forresten bare er allmenn kunnskap.Kanskje hente fram noen sterke fakta eller saker som er aktuelle 🙂

    9. Synes du er en tøff jente som har mye guts. Stå på videre og ikke bry deg om alle som skulle ønske de var i ditt sted;)

    10. Hei! Hvilken type Hunter støvler har du? jeg er veldig tynn rundt leggen så skulle hatt noen som ikke er så store rundt leggen..

    11. Lykke til imorra! Skulle ønske jeg fikk sett det, men skal tidlig opp for å dra til Oslo! Hvis det kommer en gal fan bort til deg med blått hår så er det mest sannsynlig meg, haha xD

    12. Er sikker på at du klarer å svare bra for deg imorgen, du er en jente med bein i nesa og du kommer ofte med mye fornuftig å si 🙂 Masse lykke til! <3

    13. Tror nok ikke du endrer synet på deg for de som er smarte nok til å se hva du egentlig driver med. De som ikke liker deg fra før, blir nok ikke å like deg etterpå heller. Du har en dårlig holdning til ting, og du lyver ekstremt mye. Og nå er du blitt helt motsatt når det kommer til dyr. Jeg likte deg når du var ekstrem. Du påvirket andre til å slutte og kjøpe saker og ting som støttet slike bransjer, men når det er penger inne i bildet driter du i alt av dine “verdier”..
      Nå påvirker du andre til å støtte skinn/pels bransjen og testing av sminke og produkter man putter/sprøyter i kroppen. Husk at du påvirker ekstremt mange småjenter her.
      Jeg vet hvertfall at min mening om deg aldri blir å endre seg. Og hvis du “ikke bryr deg om det”.. Hvorfor skal du krangle på tv da?

    14. Okei, daså, jeg bare trodde du var imot slikt. Jeg bruker ikke dundyne hjemme, eller puter, eller noe som har dun i seg. Men noen må vel støtte den industrien også. Synes bare det er så kjipt at vi må utnytte dyrene slikt, får så vondt i meg. Og selv om du synes det med veska di var greit, så hadde aldri jeg som vegetarianer (ja, jeg er det) gått rundt med veska, og med så mange lesere som deg, reklamert for den.

    15. Kom på markeringen for dyrepoliti i morgen! Foran Stortinget klokken 16:00. Nå er det på tide å vise regjeringen at vi må ta dyr på alvor. NOAH står bak arrangementet. Omtrent 7000 kommer til å møte opp, gjør det til 7001!

    16. Åh, du er så deilig Sophie!!
      Jeg synes du er så vakker, dedikert i det du gjør, flink til å vise at du er ett MENNESKE på svakheter og styrker,mest styrke.
      Vet du at når du viser alt dette, så får du andre til å identifisere seg med deg, samtidig som man ser opp til deg? Jeg føler det så sterkt at du lærer oss å kunne se fremover å tenke som så;
      “I dag kan jeg være den beste utgaven av meg selv”
      Jeg føler at du ikke er uoppnåelig samtidig som du faktisk ER det. Du er ikke uoppnåelig fordi du er som oss alle andre, samtidig er du uoppnåelig fordi du TØR viiirkelig å være helt og holdent 100% deg selv!!
      Du kan drite deg ut, jajja pytt pytt …
      Du kan være en leder og bare vise deg fra din beste side så selv den mest perfekte kjenner på misunnelsen.
      Stor respekt til deg for det du gjør og står for, og for at du takler motgangen som du gjør.
      Visse andre bloggere klikker tilbake når leserne kritiserer. Du er jo ydmyk og ser at du gjør jo også feil. Som sakt, du viser at du er ett menneske.
      TAKK FOR AT DU INSPIRERER OG MOTIVERER MEG I MIN LILLE HVERDAG 😉
      Hilsen en mamma på 22år

    17. Kjære Sophie Elise
      Du er helt fantastisk!! Ett så bra menneske. Ser virkelig opp til deg å leser bloggen din hver eneste dag. Skulle ønske jeg fikk treffe deg, føler jeg kjenner deg allerede siden jeg har lest bloggen din i 3-4 år nå. Støtter deg virkelig å ønsker deg alt godt i livet! Masse lykke til i morgen. Å ikke bry deg om haterne som kommenterer her, vi vet alle at de bare er sjalu for de er noen Losere selv å ikke har noe annet å bedrive dagene sine med. Du er så mye bedre enn det de er!! Digger deg virkelig å håper du fortsetter å blogga i evigheten.
      Xoxo T

    18. Ikke mye imponerende der,totalt intetsigende, Du både ser dum ut og virker veldig dum. Ekstremt kleint.

    19. Smalt ikke mye der nei, Du prater jo bare svada, burde si nei til sånne intervjuer sånn som alle de andre som er blitt spurt om å delta har gjort. Er bare flaut å se hvor dum du virker.

    20. Personlig er jeg null interessert i det du skriver om, men nydelig er du. Skulle ønske nettrollene bare kunne la deg være i fred. Kan jo trøste deg med at du blir sterk av det.

    21. Å, Sophie Elise! Du er et forbilde for mange, nå tenker jeg ikke på at du er et forbilde at vi vil operere oss – men du er så utrolig herlig. Du virker så godhjertet, og du er utrolig smart! Du er kjapp i replikken, og har mange gode argumenter mot alt. Når jeg ser intervjuer av deg, foreksempel det i dag tidlig eller det med Robin. Jeg pleier ikke å skrive kommentarer, jeg har heller bare lest bloggen fin. Av og til slenger jeg inn en kommentar. Men du deler så mye spennende, og du har alltid noe bra å skrive om! Du holder bloggen jevnlig og bra oppdatert. Jeg håper en dag jeg får møte deg og ta et bilde med deg! Det hadde betydd mer enn du tror. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er veldig glad i deg! Selv når jeg bare har lest bloggen din. Stå på, du er herlig! Alt på deg er fint. Du har en så søt latter, hver gang jeg ser du ler så smiler jeg og ler med deg! Du lo idag på direktesendingen, du var såå søt! Det er herlig å se på! Ditt smil gjør andre glad 🙂 Og jeg elsker stilen din. Du er en bra inspirasjon for mange <3

    22. Du er veldig søt, men argumentene dine holdt som vanlig ikke mål. Du fremstår bare fryktelig overfladisk og ung

    23. Jeg må bare fortelle deg hvor søt og flink du er! Jeg leser bloggen din flere ganger daglig og du er soleklart min favorittblogger 😉 Jeg kan godt forstå hvodan du fremstiller deg selv, og synes personlig at det er spennende å lese om diverse operasjoner, sminke og utseende, og det gjør ikke at jeg vurderer neseoperasjon av den grunn. Man må kunne ta egne valg. Som sagt, man må ta en spade for en spade!
      Stå på videre! Gleder meg til “bloggerne” begynner igjen. Stor klem<3

    24. hVA FAEN!!! hvorfor bruker du jakke med ekte pels og dun?? trodde du var i mot dyremisshanling og pelsindustrien!! stå for det du sier eller ikke si det i det hele tatt din jævla dyremisshandler

    25. Heii <3 Elsker alltid å lese igjennom bloggen din, du har så mye interessant å si og vise 🙂 Må si at jeg var litt skeptisk da du skulle tatovere øyenbrynene, men det ble jo kjempefint! Har jo sett de katastrofetilfellene, men dine ble helt sykt fine! 😀

    26. Digger deg sophie, så dette er ikke ment slemt i det hele tatt….
      Men hver gang jeg har sett deg på tv, så er øyenvippene dine så forskjellig fra hva de er her på bloggen! tror kanskje du hadde vært enda penere uten masse falske vipper, for de ser alltid klistra sammen ut på midten av øyet….. Og det ser litt rotete ut……Jaja, ellers er du veldig fin!

    27. Jeg så akkurat på innslaget, og jeg syntes du var kjempeflink! De prøvde så klart å dreie det inn på de negative tingene, men du reddet deg virkelig flott ut av det. Du forsvarte deg selv og dine idealer så godt at selv Faremo måtte innrømme at du er et godt forbilde. Du er så flink, stå på og fortsett å vær deg selv! Det er motiverende med ærligheten din.
      Og når det gjelder dette presset med ryddig hjem, fine bilder osv så må du bare tenke at alle pynter på sannheten. Som du sa, så må man bruke seg selv og sine bilder som utgangspunkt, for da ser man hvor mye som endres for å bli “instavennlig” <3

    28. Gleder meg til og lese om den nye sminken, og så er jeg sykt spent på hvordan man kan sminke øynene større!
      Men når du skal vere en så god dyrevenn, synes jeg det blir litt for domt at du kjøper en jakke med dun. Dunindustrien er jo en av verstingene innen dyrevelferd, så blir litt dombbeltmoralsk, spør du meg..

    29. Skjønner ikke at folk synes du argumenterte dårlig for deg på nyhetskanalen, syns det du rakk å komme med var bra jeg! Sendingen var jo altfor kort til å få i gang en ordentlig diskusjon eller virkelig gi et dypere inntrykk av meningene dine (eller Faremos), men det er jo ikke deres feil.

    30. Så deg på Tørnquist show og måtte rett og slett oppsøke bloggen din pga dine uhyre dumme svar. Der ser jeg at du fornøyd og intetanende har lagt ut en lenke til programmet. Måtte le. Hvor blåst er du egentlig? Skjønner du ikke at han gjør narr av deg? Du fremstår som en idiot. Spmål: Bør romanforfattere skrive mer om kropp? Svar : Det kommer jo an på hvordan man ser ut… Haha. Men helt alvorlig – dere er dårlige forbilder. Sponsa herfra til månen og lever et liv lite forenlig med det publikumet dere har. Kroppspress og kjøpepress. Godt at, som du sier, de unge er lett påvirkelige. Plastic Fantastic!!

    31. Lykke til med planene framover håper det blir som dere har planlagt. Håper dere koser dere og at du får en fin helg. Du er et stort forbilde for meg og til stor inspirasjon for meg. Stå på jente og ikke ta deg nær av de som ikke seter pris på den du er 🙂

    32. Helt enig med kommentaren om øyevippene dine! Er ikke meningen å være stygg, for da hadde vi jo ikke sagt ifra 🙂 De ser så ulike ut på hvert øye, på det ene ser det ut som du bare har 4 tykke vipper som går til alle kanter, og på det andre ser det ut som du har fyldige vipper men som stikker rett frem istedenfor bøyd oppover. Tror du ser hva vi mener om du ser klippet fra god kveld norge eller nyhetskanalen. Du burde kanskje droppe slike vipper siden det ikke kler deg så godt, og heller investere i en sykt god mascara og vippeserum? Husk, jeg mener dette godt! <3

    33. Syns du argumenterte godt for deg på nyhetene. Problemet blir bare at i dagen internettverden så kan man ikke kalle en spade for en spade.
      Jeg er lærer på 7. trinn. Og for meg så virker det ikke heeelt som du forstår innvirkningen DU har på barn. Ta deg en tur til en barne-ungdomsskole og snakk med de eldste barna. Kanskje da får du høre hvor barn i dag sliter med selvbildet sitt pga at de er så lett påvirkelige. Det er ikke sånn at man kan si at 14 åring som er påvirkelig er for ung til å være på nettet. For akkurat DETTE er virkeligheten. Da syns jeg heller du (og mange flere bloggere) må tenke over innvirkningen dere har på unge mennesker og ikke fraskrive dere ansvaret med å si at de er for unge til å være på nettet, for det er ikke realiteten.
      -Anette

    34. Som bloggeren sier selv, det er innhold om sminke, klær og utseende som gir penger i kassa. Og det må til, med forkjærlighet for louis vuitton, plastiske operasjoner og hotellopphold i sin egen by. Leserne er 14-åringer, de skjønner ikke hvor villt dette er. De skjønner ikke dobbeltmoralen og tror dette er normalen. Som igjen er “flaks” for bloggeren, og slik går hjulet rundt.

    35. Fikk ikkje sett, går det i reprise, eller kan du legge det ut???!!!!
      Kan du ordne slik at når du trykker på ein link, så opner den seg i ei ny fane??? Gjør det på andre blogger…

    36. Dere tar jo helt av her dere som liksom skal være dyrets beste venn. Ro dere ned og ta ei bolle !! Noe så hysterisk har jeg aldri lest før som på denne bloggen.

    37. Synst du gjerne kunne blogga mer om sminketips og hårtips, gjerne andre skjønnhetstips og! Elsker å lese om det 🙂 vil gjerne lese om tips med massasjeolje og bryn og hvordan du sminker øynene dine større:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg