slankepakke?

i samarbeid med PF 

I kveld tok jeg turen til et event før jeg inviterte Marte med hjem på overnatting, pannekaker, bær og nutella ♥ Jeg følger utrolig mange inspirasjonaccounter på instagram, og hver eneste dag ser jeg fristende bilder av tykke pannekaker med noe godt til, men det å faktisk stelle istand noe slikt hjemme har det vært verre med. Men, her om dagen fikk jeg en ganske svær pakke fra proteinfabrikken som blandt annet inneholdt nettopp pannekaker, så da var det bare å stelle istand noe! Jeg har sagt det før, men jeg sier det gjerne igjen – disse pannekakene er de beste! 

Det jeg fikk fra proteinfabrikken denne gangen var en komplett slankepakke – ikke at jeg skal slanke meg, men jeg hadde så lyst på proteinbarene (som også smaker himmelsk), pannekakene og e-burn pillene som gir masse energi. Ellers i pakken kommer en shaker, et måleband, kosttilskudd og diettproteinpulver. Pakken lover å skulle kunne ta bort rundt 6 kg veske og fett fra kroppen innen 12 dager, så for de som skulle være interesserte høres jo ikke det så alt for ille ut heller! Stort pluss for at det smaker godt. Et lite tips fra meg er å legge sjokoladebarene i ovnen en liiiten stund, da smaker det helt SINNSYKT!

Pakken jeg har er nå på 53% avslag, og kan kjøpes HER.  Noen som har prøvd en slik pakke før, og funket det? Eventuelt andre produkter fra proteinfabrikken? Tror flere setter pris på å høre forskjelige meninger i kommentarfeltet, meg selv innkludert. 


Nå blir det film med bestie før vi legger oss!

54 kommentarer
    1. De proteinpannekakene er ikke bra for folk som vil slanke seg da det også inneholder mye karbohydrater og fett. Men folk blir lurt av at det heter proteinpannekaker(ja, det er ok med proteiner i det, men da kan man heller ta seg en shake..). MEN fett er også noe man trenger, så lenge det er Sunt fett!
      Men synes det er rart at du reklamerer for slikt, når du ikke har noen interesse for dette.. Det viser jo bare at du kun gjør det for pengene sin del..:/

    2. Så hyggelig med venninnekos 🙂 Jeg har aldri prøvd pakken, men det virket jo lovende og de pannekaker så farlig gode ut. Håper dere får en deilig kveld!

    3. Å gå ned 6 kg på 12 dager hørtes flott ut!! Da har jeg bare 10 kg igjen før jeg når målet mitt liksom!!😃

    4. Slike produkter skal man vere forsiktig med! Går superraskt og enkelt ned, men så snart man slutter med produktene fyker man opp i vekt igjen, om ikke man blir større… :/ mitt aller beste tips er å holde seg til sunn og ikke minst GOD mat! Man skal spise seg mett på variert og næringsrik mat, og bevege kroppen uten å overdrive!
      Fine Sophie <3

    5. Dani: Mener du virkelig at vegetarianere ikke kan ta Omega 3? Hvor har du det fra? VEGANERE derimot, skal vel heller passe seg for alt av kjøtt og produkter som er laget av ku, svin, kylling, fisk…. you name it.

    6. Reklameinnlegg av verste sort. Villedende markedsføring. 6 kg vektap på 12 dager er helsefarlig og ikke noe du bør lure dine 12 år gamle lesere til å prøve.

    7. Jeg skjønner at du også må tjene penge, og jeg liker bloggen din. Men det kan være lett å glemme (ISÆR for dine veldig unge lesere) at pakker som dette, er laget for folk som trener seriøst. Utover det, er det ikke bra for NOEN å gå ned 6 kilo på 12 dager. Ved denne type dietter hvor du går ekstremt mye ned på kort tid, vil du gå opp igjen så snart du slutter. Du som er så slank og fin, burde ikke reklamere for denne type yoyo slanking, men hellere oppfordre til et fornuftig kosthold, og et aktivt liv

    8. NEI, vegetarianere tar IKKE omega3-tilskudd i form av FISKEOLJE.. Spiser du fisk er du pescetarianer, IKKE vegetarianer. Når jeg sier jeg er vegetarianer får jeg det dumme spørsmålet “spiser du fisk?” EH, nei.. Jeg er vegetarianer.. Jeez.
      Pescetarianer: Spiser ikke kjøtt men fisk, meieriprodukter, egg.
      Lakto-ovo vegetarianer: spiser ikke kjøtt eller fisk men meieriprodukter og egg.
      Ovo-vegetarianer: Spiser kun egg av animalske produkter.
      Lakto-vegetarianer: Spiser kun meieriprodukter av animalske produkter.
      Veganere – Spiser ikke noe av animalsk opprinnelse.
      Lær dere fakta før dere begynner å bable da i allefall.
      Hilsen lakto-ovo vegetarianer…

    9. Synes du kunne spart å reklame for slankeprodukter. Flertallet av leserene dine er unge jenter, husk dette!

    10. har lyst å prøve så mye, men det meste av fitness-produkter passer ikke for nøtteallergikere.. det er endten mandelmel, pianøttsmør, kokos eller noe annet skummelt i dem. Jeg vurderte faktisk å bli vegetarianer en gang, etter å ha lest et innlegg du skrev om det -men så kom jeg på at jeg faktisk må ringe 113 hvis jeg spiser et plantebasertert protein.. og da ville jeg jo dødd uansett av mangelsykdommer om jeg lot vær å spise dem, haha. kjipt.
      Men herregud, jeg ler litt her.. å bli angrepet fordi man tar omega-3, har jeg hittil ikke opplevd. uansett, stå på!

    11. Nammm! Men husk at om man ikke trener før eller etter man får i seg proteiner, så blir det tatt opp som fett i kroppen og ikke som muskler:)

    12. Ikke ofte jeg er innom og sjekker kommentarfelt, jeg vet ikke om jeg vil kalle det flaut eller morsomt.. Men jeg velger å trekke litt på smilebåndet ^^ Stå på!

    13. jeg er vegetarianer, soon to be veganer, så etter en god til slik frister det ikke å begynne å hive i seg slike kunstige stoffer som er i alt det du viste..
      er mer på den naturlige siden jeg, og vil ha det jeg putter i meg naturlig fremstilt, og ikke som disse, uansett hva som blir “lovet” på pakken, så vet jeg det skrives mye bull bare for salg.. 🙂 om man skal slanke seg, spise sunt, og tren 😉

    14. JOHANNE: Ja! Jeg hadde det for ikke så alt for lenge siden så kan fort få det til igjen satser jeg på 🙂 Si ifra om det er noen spessielle ønsker til hvordan konk. skal gå for seg, hva premien skal være osv!

    15. Åh, wow, supert!! Jeg tror slankepakken hadde vært i interesse for mange, men det er jo bare jeg som tror det da, sikkert mye annet folk og kunne tenke seg derfra! Jeg synes alltid konkurransene dine funker fint jeg, sånn i forhold til at det er enkle steg for å melde seg på og sånn! 🙂

    16. Jeg fikk hjertekramper av CLA etter å ha brukt dem i 3 uker, så hvis det skjer deg også, så anbefaler jeg å stoppe med det 🙂

    17. Syntes det er dumt du skriver om sånne ting når du har så mange unge lesere. Det er sant at man går ned mange kilo på kort tid, men man går opp igjen like fort om man ikke forsetter på det eller endrer kostholdet radikalt. Det er så mange ungdommer som vil bli tynnere, men å gå på diverse slankekurer er ikke måten. Da ender man opp med yoyo-slanking, noe som kan føre til at man bare går opp i vekt.

    18. Heii, jeg er en av dine fans<3 og jeg bor i harstad da. Jeg har møtt deg en gang, vell jeg så ikke så fin ut da, men jeg er litt fin. Og du er nydelig, og jeg digger når du skriver om meningene dine og måten du lever på(stilen din) og veldig bra at du trives i Oslo! Klem fra meg <3

    19. Du skrev i forrige innlegg om at du lurer på hva leserne mener med at du har “forandret” deg – og at vi savner den gamle sophie. Vel, dette er nok et eksempel. Reklamere for slankekurer/piller osv? virkelig? Hva slags press legger det ut til alle unge som leser bloggen din? Er ikke alle som har vett i huet til å forstå at dette bare er dritt i lengden, og at det ender med farlig fokus. Du er øverst på topplisten – jeg vet du vil ha penger for å skrive om det og ikke minst at du får utrolig mye for å skrive om det, men tenk deg litt om.

    20. Proteinfabrikken er ikke så bra etter min mening. For mye protein er heller ikke bra for kroppen, les The China Study eller bare google det vist du ikke vil lese en bok. Du trenger heller ikke ta fiskeolje for å få i deg omega3, chiafrø og hempfrø f.eks er gode vegetabilske kilder. Sjekk ut lonijane, essenaoneill, freeleethebananagirl, jiliciousjourney, timothyshieff, naturallystefanie, the300poundvegan og fullyrawmichelle på instagram + mange flere for insiprasjon til en sunn livsstil 🙂 <3

    21. Heia 😀 jeg lurt på hvordan du trener, for å holde den fine kroppen som du har 😀 kan du ikke lage en trenings vidoe? <3

    22. Hei: Hei, og tusen takk for komplimentet! Jeg trener desverre absolutt ingenting, skulle gjerne ha gitt tips men jeg er selv helt blank på det feltet 🙁 Jeg tar alltid trappene istedenfor heis, om det er noe! Og så pleier jeg å gå av buss/trikk et stopp før jeg skal 🙂

    23. Oh lord, nå må folk holde snavla når det kommer til denne anti-slanke-greia. Ja, Sophie har yngre lesere, men er de i stand til å LESE er de sannsynligvis også i stand til å TENKE.
      Det er ikke slik at alle norges skolebarn kommer til å hive seg på slankekur bare fordi de har sett slankeprodukter i Sophies blogg. De få som faktisk kommer til å slanke seg har antagelig slitt med dårlig selvtillit grunnet overvekt o.l. i lengre tid og bevisst vært på jakt etter måter å gå ned i vekt på.
      Det er heller ingenting galt i å gå ned 6 kg på 12 dager så lenge man gjør det på en ordentlig måte og ikke sulter / dehydrerer / trener seg ihjel.

    24. Dere som kommenterer om at hun ikke skal skrive om slanking osv har kanskje ikke hørt om ytringsfrihet, om dere er feite og ikke klarer å gå ned i vekt fordi dere ikke klarer å holde en diett kan bare holde den jævla kjeften igjen, hun blogger faen om hva hun vil og disse tingene trenger man ikke bruke til slanking man kan ta noe om man er søtsugen i ukedagene for å slippe å spise crap hele tiden, jævla idioter
      stå på sophie, digger tattoveringen foresten

    25. Hei,
      Jeg tenkte å kjøpe denne pakken, men ser at den plutselig er gått opp i pris.. Er det noen mulighet å få samme pris som det var for et par dager siden? Den posen med pannekaker, hvor lenge varer den?
      Håper på svar:-) Og stå på videre Sophie! 🙂

    26. Når det står “salmon oil” e det jo ikke vegetarisk.. det e jo laga av lakseolja.. Æ bruka vegetarisk omega 3 laga av planteolje og anbefale det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg