opp ned bak frem

Om dere lurer på hvordan min kveld endte opp. . .

Jo, jeg og Marte viste hverandre triks og turnet rundt i stua. Hun kan mye sykt altså, jeg er ikke såååå god på å strekke kroppen rundt enda.  Men jeg har veldig god kroppskontrolll og kan både twerke som Miley og lage alle slags mulige tegn med fingrene, så det fikk bli mitt partytriks for kvelden. Vi dro altså  hjem til meg etter en utrolig hyggelig middag hvor jeg drakk litt for god vin, og ble med andre ord litt for brisen. . For fjerde kvelden på rad. Nå skal det bli en rolig uke, for imorgen skal jeg jo faktisk på jobb! 

 Så imorges våknet vi opp og gikk til butkken, jeg føler selv jeg ser ut som en alien med de brillene men jeg elsker dem uansett. Jeg kan ikke ha med meg de brillene når jeg er sosial, for alle skal absolutt bytte på å låne dem, haha. En eller annen dag kommer de vel til å være forsvunnet, det er et under at jeg enda har dem . .Uansett! Nå skal vi spise potetlomper med nutella, har dere smakt det? Så SYKT godt! Jeg hater potetlomper, men holy macarony det smaker himmelsk. Jeg kødder ikke når jeg sier at jeg kan spise 15 på rad, og enda ha lyst på mer.  

Men før jeg kommer meg så langt, vil jeg vise dere mine siste innkjøp! Det er lenge siden jeg har lagt ut noe sånt på bloggen, og så har jeg glemt å vise dere når jeg har fått pakkene i posten også. Men nå bir det andre sjokoladeboller!

 

(annonselenker) 1. jumpsuit oness 299 kr / 2. Nattkjole hunkemöller 289 kr / 3. Undertøyssett Calvin Klein 299 kr / 4. Kjole club l 199 kr 

Denne kjolen var min absolutte favoritt av det jeg kjøpte inn, den var faktisk på 25% også. Har ønsket meg en slik kjole lenge, den er kort uten å være slutty. Den er fra zack og koster 299 kr. 


Takk for fine kommentarer i går på innlegget om antrekket for kvelden. Kritikk om hvordan jeg sminker meg tar jeg egentlig ikke til meg, jeg er jo godt klar over hvordan jeg ser ut? Haha, det er jo jeg selv som sminker meg og alt jeg gjør, gjør jeg med vilje. Om jeg vil ha solpudder helt ned til munnen så har jeg det, og trives fint med det. Kan ikke alle bare være venner? 

Puss! 

42 kommentarer
    1. Fine deg!
      Hvor har du kjøpt/bestilt skoene fra Nike? Har vært på leting etter slike i hele London, Brighton og Stavanger! Finnes mange sider på nett som selger dem, men jeg er redd de er fake!
      Håper virkelig på svar, hehe!

    2. Kjempefin den siste kjolen der! Og elsker vesken din, har så lyst på Celine veske jeg og, og jeg hadde vell egentlig hatt råd til det om jeg ikke hadde satt av pengene til Thailand tur i desember. Har lovet meg selv å bruke penger på opplevelser fremfor ting, så 3 uker på en paradisøy over en Celine veske it is… 🙂

    3. Ser du ikke selv at formen på solbrillene dine blir fucka npr du redigerer nesen mindre? Har du virkelg så dårlig selvtillitt at du ikke engang kan vise din opererte nese uten å redigere den?! Er jo helt vilt hvordan verden er blitt.. Jeg er helt rystet.. Håper du får den støtten og hjelpa du trenger av folk rundt deg..

    4. Lol srsly…folk er baaare sjalu, du så jo helt stunning ut! Trodde nesten ikke det var deg haha!

    5. haha d vises kjempegodt at du driver å redigerer nesa di! ta en ny opersjon da hvis du er så jævelig ufornøyd!

    6. Kjære Sophie Elise. Jeg er så utrolig glad i bloggen din og håper virkelig du kan ha en konkurranse der en leser kan vinne en dag med deg!

    7. Husk at du spurte hva vi synes i forrige innlegg. Da må du tåle kommentarer som synes du sminker deg stygt, siden det er det noen synes.

    8. Haha, da burde du lese dine kommentarer på ny. 90% av den handlet om hvor fælt du hadde redigert deg selg, 5% om sminken, og resten om hvor fin kjole du hadde på deg.. :p Men jeg forstår det er pinlig å ta opp det alle EGENTLIG kommenterte om, da måtte du jo ha inrømmet retusjeringen 😉

    9. By the way, høyre øye på solbrillene er ikke rund lenger pga du har dratt inn nesa di på photoshop! Hahaha

    10. Liker bloggen din, men dette er drøyt. Folk er ikke sjalu når man kommenterer hverken sminke eller retusjering. Alle kan se at nesen din er redigert kraftig her. Altså folk ser deg på gata i Oslo, vet åssen du ser ut..og du er ikke lik deg selv!
      For gudsskyld, fortsett med det du gjør, men det blir jo bare flaut når folk vet hvordan du ser ut til vanlig. Du som er fornøyd etter alle operasjoner, vis det og slutt med redigeringen!

    11. Du som var så pen fra før, hvorfor ødelegger du bildene med den redigeringen.. du er nydelig fra før av! Har fulgt med på bloggen din i omtrent 2 år, og ja du ble penere etter restylane og nosejob men nå begynner det å ta av her.

    12. Hei😄😍😄
      Digger brillene dine, de er veldig unike, kos deg videre, ønsker deg lykke til på jobben😄😍😄

    13. Er helt drøyt hvor forferdelig grusom folk kan vær. 90% av de negative kommentarene er skrevet KUN for å hetse eller mobbe. Er ganske sikker på de som skriver kommentarene ALDRI hadde turt å sakt det “face to face”,eller sakt det på en så kvass måte om det gjaldt sine egne venner. De som kommenterer for å hetse/mobbe kan umulig ha det bra med seg selv.. er også helt patetisk at de som kommenterer ikke tørr å kommentere med virkelig navn, og stå for det de sier.
      Utrolig vesent, har ikke dere noe saklig å kommentere kan dere bare la være.

    14. litt ironisk at du sier at du gir faen i det folk sier , tanken på at du har sagt at du har operert deg pga det folk har sagt på bloggen din

    15. Det var da ikke sminken folk reagerte mest på men redigeringa av bildene dine. Du trenger ikke å redigere deg så utrolig mye, så du ser ut som micheal jakcson! Fordi du er pen som du er i virkeligheten:)

    16. hei, den kjolen fra club L er sykt elsk, har den selv, men når du bruker den må du nesten ha et tynt plain svart skjørt under. når man går i den ser man trusa foran, den er DRIT kort. men man får that ass i den, jeg gikk i den å endte opp med å gå å holde kjolen nede, litt kjipt. så anbefaller deg å ha skjørt under<3

    17. Du har blitt så utrolig annerledes du har blitt så utrolig selvgod, æsj . Før var du mye mer naturlig, sjarmerende og morsom. Nå virker det som du tror du er en å kjendis osv… Savner den gammle deg

    18. Hei 🙂
      Lag en video med dine partytriks da 🙂 fingertriks og twerke som Miley… Hvis oss hva du kan 🙂
      Espen

    19. Haken din, den ser bare så feil ut i forhold til de opp pumpa svære leppene dine. Den ser bare flat og bred ut. Ser nesten ut som du ikke har noe hake. Gjelder ikke bare her, men ellers også. Siden du allerede er godt i gang kan du vel bare legge inn noe i haken også.

    20. Vet dere hva jeg syntes er rart? Nei, det skal jeg fortelle dere. Jeg la faktisk ikke en gang merke til at nesen har blitt redigert så solbrillene så litt rare ut. Ingen gjør det om man ikke ni stirrer på ett bilde for å finne feil på andre som man kan påpeke. Jeg blir rett og slett kvalm av at enkelte lever av å finne feil på andre. Get a life og tenk på dere selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg