hva med en ekte sky på rommet?

Hei dere ♥ Nå er jeg back on track med å svare i  kommentarfeltet igjen. Selv om jeg har lest alt har det vært godt og nødvendig med en liten pause, men det skal bli gøy å snakke mer direkte med dere igjen. Uansett, jeg har sovet av og på / vært sjåfør for venner og familie idag, jeg hadde nemlig glemt hva som skjer om man har det litt for gøy når man drar ut . . en hangover av dimensjoner hersker over meg akkurat nå, for meg blir det alltid slik og jeg glemmer det alltid. Nå har jeg det nedskrevet, så note to self – fylla er ikke verdt det, ever. Bortsett fra igår. Det var verdt det. Jeg kjører uansett sminkefri dag, og prøver å pleie meg selv litt :D  


Resten av kvelden kommer jeg nok til å være fast i senga, da blir det også en del tid på internett. . og jeg finner alltid mye jeg vil dele vivdere med dere. Først og fremst, denne lampa som jeg bare må ha! Den er laget av Richard Clarkson, og den både blinker og lager lyd (om man ønsker det). Man kan til og med kontrollere lampa med å bruke stemmen sin, og den har utrolig mange forskjellige moduser. 

interactive-storm-cloud-lamp-speaker-richard-clarkson-1

interactive-storm-cloud-lamp-speaker-richard-clarkson-4

Dette fikk meg videre til kunstneren Berndaut Smilde som har laget innendørs skyer! Han lager skyene ved å bruke en fuktmaskin, og skyen har ikke akkurat lang holdbarhetstid, men jeg skulle gjerne hatt en slik likevel. Disse skyene blir vist på kunstgallerier, og varer i kun få sekunder før de er borte igjen.

Så, slik har altså mennesker blitt. . Drar på utstillinger, for å se skyer. Inne. Og jeg ønsker meg dette. . Haha. Så, kunne dere ha tenkt dere å ha en sky inne på rommet? Tenk så gøy, snart har vi vel små fjell og plener innendørs! Juletre er vel bare en liten forsmak (juletre er jævlig sært om man tenker på det).


 

 

51 kommentarer
    1. elsker at du deler ting som det! det er spesielt, og det er ikke mange bloggere som blogger om sånt. du er spesiell sophie<3 digger deg!!

    2. Synes det er dritkult med slike ting jeg! 🙂 Har forresten lenge hatt lyst til å kjøpe en sånn stjernemaskin. Vet ikke helt hva de heter, men det er en slik lyskaster-lignende sak med forskjellige innstillinger som gjør at man kan se plantene eller stjernehimmelen på veggen. Utrolig kult konsept 😀

    3. haha. slik skal jaffal jeg skaffe meg ! utrolig kult, men jeg kunne fint hatt hele regnskogen inne på romme mitt ^^

    4. Dette har ikke akkurat så mye med dette innlegget å gjøre da, men jeg må bare si de til deg… Idag så jeg Earthlings – etter å ha hørt om den fra deg… Den var så utrolig, at det er mulig :O Det hele endte med at jeg ikke spitse kjøtt til middag, og kjøtt frister virkelig ikke nå – de bildene sitter på netthinnen min….. Fra før har jeg droppet all sminke som er testet på dyr, går ikke SeaWOrld eller sirkus (noe hele familien ikke gjør) og bruker ikke pels.. Nå er neste steg å kutte kjøtt. Og Sophie skal jeg si deg en ting? Det er DIN skyld! Jeg kan ikke si annet enn TAKK! Jeg digger deg – virkelig <3

    5. Hei😄😍😄
      Den skyen er utrolig kul, skulle gjerne skaffet meg enn sånn en på rommet mitt.
      Håper du koser deg videre i dag, det blir vel noen episoder med Frustrerte Fruer i dag mens du koser deg i senga😊😊😊
      Kos deg videre, og vi hører nok til mer om deg i dag eller i morra😄😄😄

    6. Åå, fantastisk fin lampe! Da jeg var liten drømte jeg alltid om å gå på skyene etter en episode jeg så av Mummitrollet hvor de flyr på skyer! Hadde vært fantastisk med en skylampe på rommet 😀

    7. Hei! På ask.fm er det en falsk bruker av deg, den heter sophieelise94er. Har rapportert den, men kansje du skulle bare skrive nederst på et innleg om at den er fake? Ville bare si i fra<3 elsker deg og bloggen din!

    8. Hei du, jeg lurte på om asken din er ekte? Har du ask i det hele, og hva er brukernavnet ditt om du har?
      Klem <3

    9. Helt enig med delora! Du skriver om så mye forskjellig! Det er ikke bare sminke og utseende:) det er masse annet 🙂

    10. Prøv å ta en zyrtec (allergimedisin) før du drikker alkhol! Har begynt med det, har ikke vært fyllesyk de siste gangene jeg har drukket! 🙂

    11. Å så utrolig awsome sky hahah! Ville
      Bare slenge igjen en litt mer koslig kommentar <3 O g si at jeg elsker bloggen din Sophie og syns det er så kult at du tørr å prate med oss om sånne ting som er litt mer alvorlig enn ting man leser på andre rosablogger som ikke tørr å være seg selv, eller skrive om SEG SELV 100 prosent. Sier ikke at de tingene alle rosabloggere skriver om er teite men noen har litt vel uinteressante ting å skrive om etter min smak. Derfor er vel din blogg en jeg ordetlig liker å lese, leser den ikke bare fordi du er Sophie Elise Isachsen, rosabloggeren med silikon og hele pakka fra Harstad, men fordi du er ekte, du blogger selvfølgelig ikke om sånne altfor personlige ting, men om sånt som folk kanskje trenger å lese for å skjønne eller forstå at ingen er perfekte på den måten, det er ikke mulig at noen har perfekt kropp, perfekt hår, perfekte klær, utseende osv for det er jo ikke mulig! Ja greit, mange er pene osv og kan godt si at " oj hun der er faen meg perfekt!" Sånn sier jo nesten alle, og ja jeg selv kan si det også. Men du viser DEG og ikke hun derre perfekte søte jenta fra Harstad som bor i hovedstaden Oslo, men DEG, Sophie Elise Isachsen, den utrolig vakre, smarte, kule men også følsomme jenta som faktisk ikke som mange andre fortjener å få 100kg med dritt slengt i trynet hver dag, som har dårlige dager, ikke alltid er perfekt, kan bli syk, gjøre dumme ting og føle anger. Disse tingene er positive ting selvom det ikke alltid føles sånn ut, du er bare et menneske, et menneske i det passe store landet Norge, du er bare et menneske, jeg er bare et menneske og alle de andre 5.0000 menneskene i Norge m/f, kan ikke være perfekte på alle måter, ingen kan forvente at vi er perfekte, og det burde de ikke heller, men utifra hva jeg kan se så virker du som en jævla herlig og perfekt person, perfekt på de fleste måter, pen, smart, teit, rar, morsom og alle de andre perfekte menneskelige tingene vi mennesker kan være! Så syntes egentlig du bare burde fokusere litt mer på dette enn all den dritten i kommentarfeltet... Vi er bare mennesker, vi har bare ett liv, vi skal faktisk dø alle sammen, vi må bare leve det livet vi har, leve livet som vi vil (etter loven selvfølgelig), som de perfekte menneskene vi er, jeg er stolt av å tørre å kalle meg selv LIMITED EDITION, for det er jo det jeg er? Jeg er bare én person, jeg kan bare gjøre det jeg kan, jeg kan bare gjøre det beste ut av ting og håpe, jeg tar dårlige valg akkurat som alle andre, er kanskje helt normal for noen og spesiell for andre, er kanskje en rar person, men jeg er meg, jeg er ett menneske, jeg er meg og syns jeg er bra som jeg er, kan ikke bli så mye mer perfekt, jeg vil alltid si at ja jeg er perfekt, jeg er menneske, jeg er meg og jeg er på de fleste måter perfekt fordi jeg er et menneske! Mennesker er perfekte skapninger, først når alle kan innse det, da tror jeg alt skal bli bra, de trenger bare litt hjelp<3 Ikke ta denne teksten vondt imot eller som en støtende tekst på noen måte, jeg mener at den beste måten å føle seg bedre på er når man hører sannheten, og jeg syntes denne sannheten er ganske så perfekt <3 Hilsen en som forstår deg, syntes du er perfekt og bare helt utrolig, elsker bloggen din og den betyr veldig mye for meg, så tenk på det, hvor mye en blogg, ett innlegg eller en tekst kan bety for én person, som jeg håper denne teksten gjør for deg eller noen andre som leser den! Hilsen en liten stor bloggleser, som alltid er her 🙂 PS: sorry for lengden på teksten 😛 Og denne er ment som et komliment!<3 Srry for skrivefeil viss det er det! Er ikke så gammel eller såå flink med orda viss du tar noe opp litt feil, men alt er ment på en hyggelig måte og ikke noe i denne teksten skal støte deg! Bare en liten tekst som forhåpentligvis letter humøret og pressfølet litt! Viss denne kommentaren/ teksten føles støtende så bare slett den, men mener alt bra!<3:)
      -SAE

    12. hahahha, så stilig!
      Ta gjerne en tur innom bloggen min! Kommer et spennende innlegg i morgen! 🙂

    13. Jeg har aldri kommentert bloggen din før (selv om jeg har lest den i snart 2 år nå, haha) men i tilfelle du leser kommentarene så vil jeg bare si at du er en fantastisk person. Jeg digger hvordan du er så åpen, omsorgsfull og virker som du bryr deg om alle.
      At du hadde det vanskelig på vgs, få venner og det der. Det er så gøy å se at nå stråler du! Du har inspirert meg.
      Bare ved å være DEG, så kommer du deg videre i livet.
      Bare tenk på alt du har klart å oppnådd! Gullruten, egen singel, Bloggerne… Selv har jeg droppet ut av vgs fordi, ja jeg ble rett og slett mobbet ut av klassen fordi jeg var “hun dumme blonde” Etter det ble jeg diagnosert med kronisk depresjon og hadde det egentlig helt grusomt… Nå skal jeg prøve igjen, for min egen del og ikke tenke på hva andre synes. Det har du inspirert meg til. <3

    14. Hej!
      Jättefin och bra blogg, superintressanta inlägg! Värda att läsa!
      Jag har precis startat en blogg och tänkte ifall du hade lust att gå in och kolla på den?
      Bloggen drivs av mig, en ung tjej på 16 år, med stora intressen för träning, tennis, mode och skönhet!
      Har många drömmar i livet som jag skulle göra vad som helst för att uppnå. Bloggen startades för ungefär drygt en vecka sedan, och är redan fullsmockad av intressanta och läsvärda inlägg!
      Du kan bland annat läsa om nya produkter som testats och recenserats. Samt hur jag lever mitt liv i vardagen utöver bloggandet!
      Vore kul om du fick intresse att fortsätta läsa min blogg!
      Jag lovar att du inte kommer ångra dig!
      Kram

    15. Hei:) Jeg vurderer å kjøpe flere plagg fra sheinside.com, men vet at siden har ganske mye dårlig omtale… Folk skriver at det er dårlig sydd, at klærne er veldig små, at klærne har sett helt annerledes ut enn på bildet osv… Vet at du har kjøpt en del klær derfra, så lurte på om du har noen dårlige erfaringer med siden? Takk for svar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg