en middelvei

Jeg er for øyeblikket inne i en periode hvor jeg har en sinnsyk skrivesperre. Kanskje litt fordi jeg har tenkt mer og mer over hvem det er som leser bloggen min, at det kan være hvem som helst, og jeg er usikker på hvilken “rolle” jeg egentlig vil ha. Det morsomste er jo å skrive masse innlegg uten filter, hvor jeg ikke redigerer meg selv og det jeg tenker, kommer ut. Men dette er også alltid hva som får mest konsekvenser for meg i ettertid, for jeg endrer meg jo konstant, og ting jeg skrev for en måned siden mener jeg kanskje ikke lengre nå – men andre glemmer jo ikke. . Vel, jeg får prøve å finne en fin middelvei som passer for meg. Rart jeg enda ikke har klart det etter tre år som blogger nå, haha.

Uansett, jeg har fikset meg klar for festen ved råhusplassen ikveld! Ifølge litt rykter her og der kommer dette til å bli årets fest – da kan jeg jo ikke annet enn å glede meg! Bjørn-Erik, eller Benny som han blir kalt, er min +1 en for kvelden og kjenner jeg han rett vil han prøve sitt aller beste med å tvinge i meg alkohol, så vi får se hvordan denne kvelden ender. Planen er per nå at jeg skal holde meg edru iallfall, så får vi se etterhvert!

Kameraet er med i vesken, så får dere litt bilder fra backstageområdet i morgen. Snakkes da  Ellers kan dere gjerne se meg live på VGTV , fra litt etter klokken 19! 

32 kommentarer
    1. Åh så kjipt at folk henger seg opp i ting du har sagt for lenge siden og sånn, men håper du finner din stil da <3 kos deg på festen !
      (På klessalget ga jeg deg min instagram: leeasle, vet ikke om du husker det men du sa at du skulle følge meg 🙂 )

    2. Fin fredagskveld til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      I tillegg ønsker jeg å tipse deg om mitt siste innlegg, der den som svarer rett i kommentarfeltet vinner en anmeldelse av bloggen dems i et eget innlegg. Altså, hvis du svarer rett anbefaler jeg bloggen din, og skriver hva jeg synes er bra med dem i et eget innlegg. Jeg har i snitt 500-600 unike lesere hver dag, så her kan du få mange leser dersom du vinner 🙂
      (ps: siden dy er favorittbloggeren min ønsker jeg å hjelpe deg litt på veien. Svaret på spørsmålet har noe med bildene i innlegget å gjøre)
      Ellers ønsker jeg deg en god helg videre!

    3. Håper du får det kjekt i kveld og at du koser deg masse på vg lista!
      Forresten hvordan går det med tatoveringen din, den inni leppen, er den fortsatt like fin eller?
      Elsker bloggen din!

    4. Bare lurte på om du kunne ha skrevet et innlegg om sjalusi i et forhold (eller svart meg her..) For jeg har verdens beste kjæreste, men blir så fort sjalu! og det er ikke noe gøy, for vet jo at han aldri ville ha funnet på noe tull, men klarer ikke kontrollere det på en måte.. Viser det jo ikke til ham, sjelden isåfall, holder det for meg selv, men hvordan skal jeg “takle” det? hater å føle meg sjalu når jeg vet det er unødvendig..

    5. austin mahone reiste til london rett etter opptredenen han hadde så du får ikke truffet han på festen 🙁 ellers håper jeg du koser deg masse med bjørn-erik og har en kjempefin kveld! btw, så var det bildet av deg i gul kjole helt fantastisk fint, du strålte virkelig ❤

    6. Nå ble jeg litt skuffa, Sophie 🙁 En av tingene jeg liker så godt med deg, er at du er så åpen og ekte om det du skriver, og at bildene er det samme. I dette innlegget følte jeg et snev av fotballfrue.. Med bildene og alt, og det at du vil redigere det du egentlig vil skrive. Fotballfrue sin blogg er jo gørr kjedelig nettopp pga at den er så “perfekt” at man får jo ingenting ut av å lese den. Din blogg, derimot, er helt annerledes! <3

    7. Hei! Jeg må bare få sagt at du virker som er skikkelig reflektert og smart jente, og håper du får en fantastisk kveld 🙂 Kan du ikke skrive litt mer om Mathias? Har han fått seg en god jobb, og hva gjør han når du er ute å reiser? 🙂 Det virker som dere har det skikkelig bra sammen!

    8. Er ikke sånn superfan av”rosablogg”. Men synds bloggen din er fin. Jeg synds du skal skrive akkurat det du vil. Ikke ta hensyn til andre. Det er din blogg og dine meninger. Har leserne noe problemet med det så bør de finne noe annet å lese på! Trangsynte mennesker er det mange av…. Stå på og ha en flott sommer Sophie!:-)

    9. Guro: Hei! Akkurat det å være på topplisten tjener man ikke så mye på, man må finne andre måter å tjene penger på om man vil leve av det. Men er man på førsteplass får man 12 000 per mnd, 2-3. plass får 10 000 osv. Det regnes ut i gjennomsnitt hvilken plass man er på.

    10. Anonym: Ja, noen ganger blir det vel litt sånn, om man er sliten og slikt. Men slapp av, jeg er enda meg og det kommer jeg jo til å fortsette med 🙂

    11. Det virker som du og mathias har det så bra sammen! 🙂 Unner dere det.
      Jeg er redd for tiden og merker mer og mer at jeg ikke savner kjæretsen min, jeg vet ikke om jeg elsker ham lenger en gang. Vi har vært sammen i 4 år men bodd på forskjellige plasser det siste året. Han sier aldri noe fint om meg lenger, han ringer meg aldri, han vil alltid krangle. Nå har jeg dilemma om jeg skal søke jobb hjemme i Norge (hvor JEG vil bo), eller søke her i England (hvor han bor, men jeg vil ikke være her for alltid). Jeg er så redd for å “ofre” flere år ved å bo her med stygge hus og lav lønn og så komme til et punkt hvor jeg vil flytte hjem men han nekter, så blir det slutt. Jeg husker du skrev en tekst rundt dette før og det traff. Jeg har vært så redd få å slutte å føle noe når jeg kysser ham, og forrige gang jeg dro hjem etter å ha besøkt var første gang jeg ikke gråt når vi sa hadet. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. 4 år er lenge 🙁

    12. Trine: Fire år er veldig lenge av livet sitt, og selv om det gjør vondt, tror jeg du innerst inne vet selv hva som er rett å gjøre. Det er trist å miste følelsene sine for noen, for man vil jo ikke såre den personen overhode. . Så, jeg råder deg IKKE til å ta det opp med kjæresten din, for det gjør egentlig bare vondt verre, men det som funker best for meg i forhold er å gjøre ting for min egen del. Om du vil søke jobb i Norge så gjør du det, og om dere enda vil være sammen får dere det til å funke. Trust me!

    13. Takk Sophie, 🙂 gode ord å høre og veldig godt å få en annens synspunkt, vil absolutt prøve å få dette til å fungere uten at jeg er den eneste som ofrer alt. Vil jo heller ikke såre ham. Du har rett, viktig å tenke på hva man selv vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg