vinn biletter til Katy Perry!

Den 20. mars spiller selveste Katy Perry på telenor arena, og så klart kan man vinne biletter på bloggen min! Tusen takk til Live Nation som alltid ordner så fine konkurranser for leserne mine, vet jeg har gledet mange med disse. Det finnes vel ikke mange jenter i norge som ikke kan minst EN sang av Katy? Listen er jo lang av hits, men for å nevne noe – i kissed a girl, roar, firework, the one that got away, california girls. . Så, det blir nok god stemning og synging av full hals når det endelig braker løs, iallfall for min del! Tenker jeg kommer til å dra med et par gode venninner, og ha en skikkelig jentekveld 🙂

Du trenger bare å like fanpagen min på facebook HER, så er du med i trekkningen om biletter til deg og en venninne. Jeg kårer vinneren om en uke fra nå, vinneren vil bli kontaktet på mail så husk å skriv mailadressene deres! Good luck! (Biletter kan dere kjøpe HER

1204 kommentarer

Siste innlegg