avhengighet

Det var noen lesere som lurte på om de kunne få se en screenshot av telefonen min – så here it goes! Over kan dere se bilde av telefonen min, og alle appene jeg har. Ikke så alt for mange med andre ord, jeg er jo helt avhengig av sims :) Jeg prøver ofte å laste ned alle de spillene som liksom skal være så “kule”, for eksempel candy crush, farmville osv, men jeg klarer ikke å bli så interessert i det. Jeg har vært “fast” på den sims-bølgen siden jeg var 11, og holder for øyeblikket på å laste ned noen utvidelsespakker til pcen. . Men jeg trenger tips fra dere! Hvilke apper er dere avhengige av? Hva anbefales? Jeg kan godt like alt, men er veldig lei av ting som candy crush, tetris og slike type spill. Jeg vil gjerne ha ett “oppdrag” i spillet, hehe. 

Kjole fra carpediiem.no 

Nå sitter vi å ser på dyrebeskyttelsen sine hjemmesider, mulig vi skal adoptere en liten pusikatt etter vi har vært i Tunisia! Det hadde vært så koselig. 

91 kommentarer
    1. Dette har ikke noe med dette å gjøre, men skulle bare fortelle deg at nå er sirkus Arnardo fullt i gang på Tøyen igjen, har revet ned flere plakater! Har du sett noen?

    2. Fine fine sophie 🙂 moro å se Mathias på bloggen! Kjente broren hans for 10år siden og da var jo Mathias bare lille “shitungen”.. god påske! 🐣🐣

    3. Av mine spill er det clumsy ninja jeg spiller mest, men jeg spiller igrunn sjeldent på mobilen. Spillet er egentlig utrolig teit, men det er det jeg liker best av de jeg har!

    4. Geometri dash lite anbefaler jeg!! Den koster kun 13-15,- på android og app store! 🙂 det finnes en som er gratis, men er ikke akkuratt det samme 😉 men det er best å laste den som er gratis først..om du blir påvirket laster du bare den som koster money 😀 håper du vil like det

    5. Jeg er TOTALT avhenging av gårdsspillet Hay Day 🙂 verdt å prøve det ut hvert fall!
      Så koselig at dere vil adopetere en pusekatt 😀 loveyouu

    6. Enig med Jessica over her, Bakery og Restaurant Story er kjempegøye, og det er også en som heter Fashion Story som kanskje er mer for deg hehe 🙂

    7. Pet Rescue kunne vært noe for deg! Jeg er avhengig haha 🙂 det er skikkelig bra, du burde prøve det!

    8. Haha, du er ikke alene om å være avhengig av Sims! Har utvidelsespakken som heter “Øyparadis” eller noe sånt, jeg liker den veldig godt!
      Ha en fin dag Sophie 🙂

    9. Det høres kanskje helt teit ut – men det finnes et online hestespill som heter Star Stable som er gratis å laste ned (jeg vet, teit sant?) Har aldri likt hester noe særlig, men jeg elsker sims og har spilt det i 10 år, så sånne simulator spill er kjempe gøy + med oppdrag. På star stable får du ri rundt og du får masse oppdrag og må snakke med mange forskjellige mennesker. Er faktisk utrolig gøy om du gir det en sjanse, haha – du finner det på starstable.no 🙂

    10. Minion rush!!!!!! Har du sett filmen “grusome meg” så er spillet basert på filmen! Du har mange oppdrag, mange ulike og morsomme “power ups” og ulike “verdner”.. D kalles vell egentli ikke verden menmne.. DRIT KULT spill 🙂

    11. Lenge siden jeg har lest bloggen din, måtte bare ta en titt innom. Først-jeg liker ikke det litt “falske” dukkeansiktet ditt eller kroppen din. Alt er så fixet på, men det er ditt valg så du får bare styre på. Syns ikke du ser noe pen ut, men det går jo ikke ut over meg. Ellers syns jeg du virker litt bimbo/fjortis, men det kunne vert verre. Noe jeg respekterer deg for er at du er glad i dyr, imot dyremishandling og at du hjelper folk som trenger det. ! Thats it!

    12. Hay Day, Jelly Splash, IAssociate 2, Lep’s World 2 og Robbery Bob (elsker det, man skal snike seg rundt i et hus som en raner på oppdrag og stjele diverse ting uten å bli oppdaget!)
      Anbefaler ALLE spillene som er nevnt over!

    13. Etter at jeg startet å bruke Nike run appen løper jeg nesten en tur daglig! Utrolig motiverende når man kan ha så god oversikt over fremgangen sin:D

    14. Adopterte en hankatt fra dyrebeskyttelsen i Trondheim i februar, og jeg er kjempe fornøyd! Tok litt tid før han følte seg helt trygg, for man vet jo ikke hva de har vært igjennom, men nå vil han være med oss hele tiden! Du kommer ikke til å angre 🙂

    15. Dead Trigger 2
      Dead Trigger 2
      Dead Trigger 2
      Dead Trigger 2
      Dead Trigger 2
      Dead Trigger 2
      Dead Trigger 2

    16. Du burde tenke nøye gjennom om du vil ha en voksen katt eller en kattunge. Jeg har jo to kattunger som snart er voksne, jeg ville egentlig skaffe meg en voksen katt fra dyrebeskyttelsen, men da kjæresten min sin katt fikk kattunger ble det som det ble 🙂
      For kattungeperioden er den værste, de er skikkelig rampete og kan til tider være uutholdelige, mens en voksen katt er mer rolig.

    17. Prøv Wonder Zoo, det går ut på at du har en dyrepark hvor du henter inn dyr som trenger hjelp for å komme seg for så å slippe dem ut i det fri igjen. Og her har du altså noen “oppdrag” som skal gjøres.

    18. 1.hay day
      2.geometry dash lite
      3. Jelly splash
      Det var mine spill som jeg har blitt avhengig av 😀 hehe

    19. Er det lov å ha dyr hos dere? Syns du sa det ikke var lov og at det var derfor du ikke tok med deg Rigmor? Men men, mulig jeg husker feil 😉

    20. Har fått dilla på pearl’s peril 😀 skjønnte det ikkje med ein gang men no spelar eg når eg kan. 🙂

    21. Du kan også laste ned et spill som heter Smash hit som også ble skrevet over! Ganske påvirkede og ganske utfordrende 🙂 good luck 😀

    22. What? Du kan jo ikke fappe til et bilde på nett når du er sammen med hun! Og hvordan i alle dager kan du si at du vil ha fler nakenebilder når du ligger med hun? Btw; vi vet at du er en TEIT anonym og at du ikke er virkelige Mathias 😉

    23. The Simpsons tapped out…… Hvor mange timer (og penger) jeg og kjæresten har brukt på spillet der, tør jeg ikket tenke på engang, Nesten ondskapsfullt av meg å anbefale det videre

    24. Family Guy er super gøy! der er det oppgaver du må løse osv. Du skal bygge byen, hjelpe folk osv. Nesten det samme som The Simpsons tapped put, bare en bedre versjon vil jeg påstå!

    25. Kor skal katta være når dokker e ute å reise? Og skal det bare være en innekatt? Stakkars. Har sjøl både katt og hund, og syns det e forferdelig med folk som har innekatte. E akkurat som å ha en fugl i bur, nokka du burde skjønne ikke e så veldig dyrevennlig.

    26. Hahah er akkurat som deg! Har spilt sims siden jeg gikk i 3.klasse og nå er jeg 15.. Har hatt alle ekstrapakkene ca, men jeg kan ikke noe for det fordi det er så gøy!!

    27. Natalie Pettersen
      19.04.2014 kl.02:06
      Kor skal katta være når dokker e ute å reise? Og skal det bare være en innekatt? Stakkars. Har sjøl både katt og hund, og syns det e forferdelig med folk som har innekatte. E akkurat som å ha en fugl i bur, nokka du burde skjønne ikke e så veldig dyrevennlig.
      Visst hun får en kattunge eller en katt som har vært innekatt fra før av er det jo ikke noe pes. Katten har ikke ondt av å være inne om de ikke har vært vandt til annet.. Må bare være flink til å aktivisere h’n slik den ikkje får klikkebyer inne og går alt og alle på nervene 😉

    28. Spillet 2048 er veldig gøy! Utrolig vanedannende, men er lett å legge det fra seg. Perfekt med andre ord 🙂

    29. Du burde prøve episode ! Det er som en serie men du bestemmer som om du får sånn synes du jeg burde slå opp med henne eller ikke? Så velger du … And then it goes on.. Håper du prøver verdt et forsøk❤️

    30. du burde prøve ut spillet STARDOM, ser ikke spennende ut på begynnelsen men det er veldig enkelt å bli avhengig:) hahaha

    31. LAST NED HAPPY STREET! Så mange søte karakterer haha. Det er veldig gøy, men utrolig avhengighetsskapende!

    32. Hei noen av de beste appene synes jeg er foreksempel er: Geometry dash det er to versoner en for penger og en free verson, Jeg begynner ærligtalt og bli lei av hay day men det er ganske bra å leter du etter oppdrag kan det være spillet for deg ,men du vet sikkert hva det er så lep`s World er spllet det er på en måte mario bare lit bedre på en måte jeg sune Leps`World 1 er best det er både 1,2 og 3 men ja. Robery Bob er og veldig bra men tar tid å forstå. Ja lykke til med å finne gode spill her er mine forslag:) hade.

    33. Vis du liker oppgaver i spillene burde du laste ned pearl’s peril! Det handler om å finne ting for å komme seg videre til diverse øyer!

    34. Elsker bloggen din! Jeg er blitt veldig avhengig av et spill som heter “Stardom: Hollywood”. Dette er et spill hvor du får nye oppdrag nesten hele tiden, digger det!

    35. Clash of clans! Skam gly å arti. Iallefall når man komme litt uti, Inthistogether er min klan 😉 en av de mest populere spillene hehe

    36. Jeg og samboeren min fikk oss to kattunger i fjor sommer og ELSER DEM, men husk at en katt kan leve i 14 år og at det ikke bare er å kvitte seg med den når du går lei. Huge commitment! Spesielt om dere er to om det. Begge kommer til å bli ufattelig glad i den og hva skjer dersom dere skiller lag. Worst case, selvfølgelig!

    37. Samme som deg at jeg må ha oppdrag i spillet og nå så er jeg avhengig av sims føler at vi er bestevenner hahah, men btw så har du møtt en venn av meg

    38. Syyyykt liker sims selv og. Du bør søke på youtube å finne sims4 saiko kult!!! Gleder meg så siiiinsykt til det kommer ut, men virker som det tar sin tid fordi det har blitt utsatt :/

    39. Du er så snill og god! Esker at du vil adoptere hvis du først skal ha dyr, gjør en deppa jente glad 🙂 De kattene som har vært gjennom mye vondt er noe diamanter av noen sjeler <3

    40. Vet ikke om du noen gang har sett på The Simpsons? Vel de har laget et spill som heter Tapped Out, som går ut på at du skal gjenoppbygge Springfield med kjente bygninger fra serien og selvfølgelig at du får alle karakterene også 😉 Det er ganske bra, i tillegg til at de alltid oppdaterer spillet! F.eks. nå som det har vært påske har de masse påskegreier på spillet, til julen er det masse jule-pynt etc. Verdt å prøve! Du får jo oppdrag hele tiden med at du skal bygge noe, eller få en karakter til å gjøre noe osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg