siste dag i Portugal – bilder og film

Haha, her får dere en ørliten video fra denne dagens surfeleksjon! Dårlig med bølger, men da vet dere ca hvordan det fungerer. Man padler ut til instruktøren, som forteller deg når du skal begynne å padle, og så dytter han deg litt fram og roper “stand up, look to the beach, turn around” osv. Når man har fått det til et par ganger, padler man inn i bølgene selv! Men som sagt var de ganske svake i dag, og man må få litt hjelp. Vi er på nivå 1, er man på nivå 2 får man gå lengre ut og surfer inne i bølgene, mens nå er vi lengre inn mot land. Kanskje det ser litt fristende ut? 

 

I dag var den aller siste dagen med surfing i Portugal, og i morgen formiddag sitter hele bloggjengen på flyet hjem – det er gøy å være mange her som driver med det samme, men samtidig er jeg jo litt stressa i tilfelle man ender opp med å blogge om det samme hele tiden. Men ja, hehe – nok om bloggere! 

Jeg har blitt helt besatt av svære rumper etter at jeg begynte å se keeping up with the kardashians for en liten stund siden, haha. Takk gud for at jeg begynte å se på den serien flere år etter alle andre, om ikke hadde jeg sikkert tatt silikon i rumpa også. Eller, det vil jeg jo enda, kommer an på om hun venninnen min vinner Brun og blid sin konkurranse for da får jeg det i gave hos henne, haha. . Det er jo så dyrt! Og store rumper er dødsfine, synd jeg ikke klarer å trene meg opp til det. De fleste av fitspobilder er jo silikon, visste dere det? Eller rumpeløft. 

Skoene jeg har på meg er fra notion 1.3 hos nelly, men de er utsolgte. . De har likevel sinnsykt mine fint i den kolleksjonen, så er verdt å sjekke ut! Cardigan er fra sheinside og kjolen er fra romwe.com

Dette har vært en ekstremt lang dag, det føles som om vi surfet i overigår liksom. . Alle har vært så tappet for energi at jeg og Charlotte brukte rundt en time på å reise oss opp fra senga bare for å kle på oss. Man stirrer i taket, har hundre ting å gjøre, men ender opp med å ligge å tenke på alt man skal gjøre og får derfor ikke gjort noen ting. Tenk hvor fantastisk livet hadde vært om man bare hadde gjort alt man skulle gjøre med en gang? Ah, I wish. Det skal jeg skrive opp på kjøleskapet eller noe når jeg kommer hjem, “gjør det NÅ”. Uansett! Hele campen har vært i sløvemodus, og jeg finner halvdøde mennesker i hvert eneste hjørne. Vi prøvde å få de andre med på volleyball men uten hell, så vi ga opp og har heller kost oss med litt godteri, pommes frites og annet de har å tilby på campen. 

Stine var heldig med sveisen kan man si! 

Nå mot kvelden ble jeg og jentene helt besatte på tanken av potetgull og sjokolade, så da tok vi oss en liten kjøretur opp mot matbutikken – vi tok også en omvei slik at vi kunne se det lille ekstra av området rundt her, og det er virkelig utrolig fint! Og jeg er jo såååå nerd, de andre snakket om gutter og jeg bare “de er sinnsykt flinke på fornybar energi her, bare se vindmøllene da!!!”. Haha, jeg fikk ikke så fryktelig mye respons kan man si, bortsett fra et lite nikk her og der. Jeg søker en nerdevenn.Noen som melder seg? Må være interesserte i å snakke om natur, miljø, ting man har lest i illustrert vitenskap og plastisk kirurgi. Heldigvis har jeg Mathias da, men har er litt FOR nerd. Her snakker vi alvorlige faktasettninger om alt fra duftelys til tannbleking. 


I morgen er jeg som sagt i norge igjen, jeg og Charlotte skal bo på hotell noen dager før jeg drar hjem til leiligheten og Mathias på tirsdag. Det var faktisk noen av dere som spurte om jeg og Mathias deler rom i leiligheten, og ja det gjør vi såklart, haha. Vi deler soverom, klesskap, seng, kjøkken, bad og alt mulig – så vi er samboere på “ekte”, kan man jo si. Ser fram til å få startet ordentlig på livet med han etterhvert, og vi har faktisk bestilt en ferie til Tunisia i mai, haha. Så vi blir ikke så alt for lenge hjemme. . Gleder meg! 

Takk for denne gang, Lapoint ♥ (Deler av min reise var sponset, men alt er ærlige meninger – jeg fikk surfeleksjonene gratis)

49 kommentarer
    1. Haha, kjenner meg så vanvittig godt igjen i det å utsette ting. Eksamenstid er aller verst, for da bør man jo hele tiden lese mer, og det ender med at man bare har helt elendig samvittighet. Jeg kan forøvrig være din nerdevenn, men er nok mer nerd på juss enn plastisk kirurgi kan man nok si 😛

    2. Du har jo søt liten sprettrompe! Noe som er bedre enn en svær slaskete en. Den rompa di er jo perfekt! Mye finere!! Passer dessuten også til kroppen din 🙂 Ikke ta til deg drittkommentarer som sier den ikke er fin, er bare misunnelige drittunger som kommenterer stygt. De har vell ikke noe rompe selv..Fikk så vondt inni meg da du sa det at du ikke hadde opperert nesa hadde det ikke vært for alle kommentarene du fikk for den.Seriøst, det knuste hjertet mitt. Hvis du tar silikon i rompa håper jeg for all del at det ikke er pågrunn av kommentarer du har fått på bloggen, for det er jo kjerringer som sitter der med 0 rompe selv som kommenterer sånnt…
      Det må du vite !! 🙂

    3. Angående rumpe.. De fleste fitspo bilder er ikke silikon, rumpa er den største muskelen på kroppen og den “letteste” å forme. Ikke si at du ikke klarer det, det klarer du! Ta en titt på suzanne svanevik, silje mariela, @k0rneliussen på instagram for eksempel, og jeg selv og flere venner har fått fine rumper gjennom trening. Du trenger ikke være fitness-stjerne for å trene en stor, fin rumpe, bare litt mer dedikert enn 2 ganger i måneden. Det spørs jo om man ser på “fitspo-bilder” med nicki minaj-rumper da, som er tydelig fake men også mye mindre fine!

    4. Nei sophie, de fleste fitspo bilder er resultater av trening som nesten bare er fokusert i forhold til rumpe.. feks; squats. Det er mulig, men det skal mye rumpetrening til 🙂
      Du har forresten verdens søteste sprettrumpe! Fin er du 🙂

    5. Hahah feel you på de nedre kommentaren! Er nesten sånn at jeg blir dum fordi jeg vet så mye Hahah !men er faktisk ganske mye som er spennende og vil
      Ikke si det er dumt å ha litt fakta i bakhodet! Får bare tåle de dumme blikka

    6. Forstår godt hva du mener med at de fleste rumper på insta feks er bare fake, silikon og sprøytet fett!!! Er s så synd at folk tror det er ekte.. Jada, man kan uten tvil få en fin rumpe om man trener lenge nok, men IKKE slik som maaaange av bildene på insta der man filler alle disse fitspo bildene.. Men er det så dyrt da?? Etter hva jeg har forstått koster det rundt 20k?? Silikonen var jo dyrere liksom :p Har så lyst til å fikse rumpa selv!!! Men få klinikker som gjør det egt :s
      Kardashian sprøyter fett btw 🙂

    7. Seriøst, den rumpa di er så spretten fra før at det er ikke mye bulgarske utfall, hip trist og markløft som skal til fo å få den fast. Du må ikke finne på å putte implanater i den. Rumpa er den største musklene vi har, den er lett å trene opp og implanater i rumpa vil “forfalle” fortere enn implanater i puppene. Tenk deg om:)

    8. Har lest mye om at rumpeimplantat er veldig risky ettersom man skal jo sitte på de. tenk om du skulle sitte på puppene dine hele tiden, det er ikke bra for silikonet så vær forsiktig med hva du ønsker deg!

    9. Hvordan kan du si at du ikke klarer å trene deg opp til stor rumpe når du ikke trener? Det tar LANG tid å trene seg opp en flott rumpe, så jeg må ærlig si at jeg ikke tror du har prøvd hardt nok. Som du selv sa en gang, du tok silikon fordi man kan ikke trene seg til større pupper. Rumpe kan man derimot trene seg til, helt latterlig å ta silikon når det ikke er nødvendig. Og er det så fint med en utrent svær rumpe? Nej.. 🙂

    10. Kroppen til Kim Kardashian er kåret til en av verdens diggeste av en grunn ja… Men nytter ikke bare å ha rumpa, du må ha puppene og de andre formene også. Ser så morsomt ut når tynne små jenter enten har kun store pupper eller kun stor rumpe og helt flatt ellers.. Ser så feil ut i proporsjoner hvis du fatter.. Jeg hadde søren meg også tatt silikon i rumpa hadde jeg hatt økonomien til det!

    11. Hvorfor er du så overbevist om at fine, store rumper er falske eller opererte? Hvilke kilder har du?:) Man kan faktisk trene opp en flott rumpe, det har jeg selv gjort. Fått en bra stor og fast rumpe, noe jeg ikke hadde før. Ikke alt vakkert og sexy er falsk forstår du:)

    12. Jeg ville veldig gjerne vert vennine med deg, vi er utrolig like på mange områder 🙂 elsker plastisk kirurgi jeg også og dyrevern selvom jeg ikke er like flink som deg da 🙂 Synes du har råsexy rumpe fra før av jeg men skjønner godt at du har lyst på litt mer bubbly rumpe det er jo dritsexy og det ville du helt klart kledd!!! Tusen takk for surfevideoen, you make my day so much more amazing! 😀 hadde vert rågøy å prøvd det en gang i livet! 🙂 Nyt siste dagen i Portugal og god reise hjem imorgen ♥ Synes du har vert helt fantastisk flink å blogge selvom du er på ferie BeautyQueen! ♥

    13. haha, jeg ligger her med nyoperert nese å leser illustrert vitenskap, så kjenner meg igjen i det å være en nerd som også elsker sminke og plastiske operasjoner!

    14. hvilke fitspobilder er det du ser på?:P
      Uansett, nei, du vil nok ikke klare å få en fin rumpe bare ved å ta squats mens du pusser tenner. Du må nok dra på med litt vekter!
      Bulgarske utfall, knebøy, frontbøy, utfall bak fra kasse, step ups, markløft! 🙂

    15. Begynn og tren. Det er virkelig noe du trenger(for helsemessige grunner) så blir du også å se resultater på rumpa. Hvis du trener rett, selvfølgelig. Så slipper du å få blodpropp og slag som 25-åring også, siden du holder deg aktiv:) rumpeimplantat er ikke noe som hadde passet til din kroppsfasong – som nevt over her. Kroppen din er alt for tynn til det. Du burde heller tenke på hvor bra du ser ut, istedenfor å se på de “negative” tingene med deg. Hadde vært lekkert med ripplinger, kapsel(som du har ekstremt stor sjans for å få igjen, siden du allerede har hatt det en gang) og implantat som snur seg rundt:)
      Og du kommer aldri til å få en Kim kardashian kropp med mindre du blir feit, suger fett fra magen og lårene dine og legger det i puppene, rumpa og hoftene. Og Man får ikke lavere fettprosent av å flytte flesket fra en plass på kroppen til en annen. Fortsatt like tykk fordeom:)
      Personen over nevner mange bra øvelser, og da må jeg bare hive på hip thrusts og glute bridges også.
      Stå på, og begynn å se på deg selv annerledes enn du gjør:) du er finere enn du tror.

    16. Åå det blir morsomt å følge med vidre når du skal til Tunisia!! Er ikke det i Afrika? Dere trivdes der forstår jeg 😉

    17. Du vet vel at Kim bruker pels? Å at du ser på det gir flere penger til henne og søstrene, som kanskje hun velger på å kjøpe mer pels! Ikke så forsiktig, nei..

    18. Ikke operer rompa di 😮 du har jo den sprettrumpa da 🙂 tro meg! Sku sett min du, hadde rompe jeg og, men etter to barn så ble den like flat som en pannekake :p operere rompa etter evnt barn. Jeg prøver trene den opp igjen men må nok jobbe lenge med det da ass. Målet mitt er rompa di! De som skriver du har flat rompe er f meg blinde!

    19. Appropo miljø osv; jeg har lenge lurt på en ting når det kommer til deg. Vil først bare si at jeg har stor respekt for deg, og synes du virker som en fantastisk refletktert, tøff og smart jente:) og dette ikke er ment som et frekt spørsmål; men tenker du noe på miljøet når det kommer til klær? Er kun av nysgjerrighet at jeg spør. Men synes at tankene dine om miljø kanskje ikke alltid vises helt gjennom klesforbruket ditt(mtp så mye som du nettshopper fra billignutikker osv.)

    20. Store rumper er sykt fint! ..Dersom de er naturlige riktignok. Og du har helt rett i at store deler av (neida ikke alle – som påpekt over her) av fitspo-bilder både er opererte og redigerte, så det er ikke så rart at det vi sikter etter er nærmest umulig. Og hallo, tren hva du vil, det er jo tross alt bedre med knebøy under tannpussen enn ingenting hvis man ikke har interesse av å trene to timer om dagen (som noen i kommentarfeltet her åpenbart innbiller seg at alle vil gjøre).

    21. Du trener jo ikke, hvordan kan du si det ikke går an da? Silikon i rumpa er patetisk. Pupper kan man ikke trene så det er en god grunn, men rumpa er noe du faktisk kan trene opp og som ser bra ut i motsetning til implantater.

    22. du har stor ræv forhold til meg , så du har klart å trene deg til større ræv da , hvis eg hadde stått atte med deg , så hadde eg sett helt flat ut der bak :S eller jukse du med pushup bukser? det glemte eg ut at du gjøre

    23. du har aldri hatt noe spesielt liten ræv, så kje klag din jævla hore, du vet ikke hvordan det er å ha liten

    24. morsomt at bare fordi du selv ikke kan trene opp til en fin rumpe, så “anklager” du andre som faktisk trener for å ikke å ha trent seg til en fin rompe. Ganske tragisk av det å faktisk prøve å “henge ut” de som trener gang på gang kun fordi du selv ikke beveger på ræva di.

    25. Fikk et sykt bilde i hodet da jeg så det var mange bloggere som reiste sammen: Trykkendring i cabinen og alle puppene eksploderer. Hahahaha …PLOPP-PLOPP-PLOPP-PLOPP-PLOPP

    26. Har du noen gang prøvd å faktisk trent rompa di større? For den kan bli større, du må bare gidde å faktisk løfte ræva di opp av sofaen å gå å ta noen squat, du kan ikke forvente ENORME resultater etter en uke, det tar faktisk mnd å få en rumpe, vil du virkelig bare sveve gjennom live uten å gjøre en dritt?:) Ikke frekt, men du har jo ganske lav fettprosent så du får jo fort resultater om du bare gidder å squatte 3 ganger i uken.
      Du skal såklart få gjøre hva du vil med kroppen din:p Men er farlig mye hvor utseende ditt betyr noe, du er ute etter å bli perfekt, men vil du noen gang blir perfekt nok? Det vil alltid være noe du alltid vil forandre på, du kommer bare til å finne flere å flere “flaws” med deg selv jo flere operasjoner du tar.
      Ellers synes jeg du burde vær fornøgd med rumpa di, den er liten og snerten, sprettrumpe! Du kan jo ikke ha noen anderumpe som Kim Kardashian, for du må jo huske på du er liten og mye smalere hofter enn henne. Syns du burde bare klare å godta deg for hvordan du er født. Livet er mer enn bare utseende;) Matias er ilag med deg pga personligheten, ikke fordi du har falske pupper, botox og restylane:)
      Elles så digger jeg deg! Kos deg videre:)

    27. I det innlegget her skriver du :
      “Jeg har så jævlig lyst på silikon i rumpa, men tørr ikke innrømme det. Men poster et bilde hvor man ser rumpa mi, bare pga jeg vil høre hvor fin rumpe jeg har. Og forresten ikke si at Kim kardashian og de har fin rumpe, de er opererte, her se på meg istedenfor,FAEN , jeg har jo ekte! De er fake altså, visste dere det?!?!?”

    28. du kan jo ikke ta silikon i rompa når resten av kroppen din er så tynn…du kommer aldri til og få en kropp som kim kardashian uansett.resten av kroppen må jo passe t en stor rompe og det gjør ikke din!

    29. Oh really? Kom ikke som noe sjokk at du skulle blogge om rumper igjen og vise deg så mye som mulig. Denne generasjonen er så ufattelig tragisk.. Alt som gjelder er rumpe, rumpe og atter rumpe. Jenter er ikke jenter lenger, bare noen forbanna horefitter som løper rundt og skal ha oppmerksomhet for kroppen sin. Det er så utrolig verdiløst, eier dere ingen selvrespekt lenger? Dere gjør det selvfølgelig fordi dere vet at guttene liker det, og ja- det gjør de. Men det de egentlig tenker lenger inne er “for en hore”, og det er ikke så positivt som man skal ha det til disse dager..
      Er så driiiit lei, og det vet jeg at jeg ikke er alene om. Ta dere sammen, sluts.

    30. litt sent å kommetere nå heh, men i utlandet tror jeg man kan ta silikon og sånn til halv pris. Ikke at du trenger det da, det var ikke sånn ment! klarte bare ikke å la vær å kommentere nå som jeg kom på det. håper du koste deg på surecamp da<3
      Når du nå ser denne kommentaren, får du da opp de andre kommentarene som har kommet fra denne ip-adresse?
      Om det er sånn, så vil jeg bare si at jeg deler pc med søsteren min og vi er jo forskjellige

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg