it’s all about the ass

Jeg har en utrolig fin venninne som heter Klaudia – kanskje dere kjenner henne fra denne månedens forside av FHM? Uansett, så er hun nå en av månedskandidatene for å bli årets Brun og Blid modell. Hun fortjener virkelig dette, fordi jeg vet hvor høyt hun ønsker å være modell, men viktigst av alt var en samtale mellom oss slik nå nettopp (vi snakker på engelsk, hun er norsk/polsk og synes samtalene går best slik)

Klaudia : if I win this, I will take you on a crazy holiday with a lot of shopping!
Meg : if you win that shit you better buy me the butt-implants we talked about
Klaudia : DEAL! 

Så ja – om dere stemmer på Klaudia får dere en god dose underholdning på kjøpet, det kan jeg love dere – fra min side, hehe :) Jeg krysser fingrene (og rumpa). HER kan dere stemme på Klaudia, så blir kanskje dette meg i løpet av året:

Statigram ? Instagram webviewer

Dee | iOfbeholder - We Define Beauty | Page 2

 nicki minaj | via Tumblr

(Dette kalles ikke fitspo og squats men god gammeldags silikon i ræva).

Skriv gjerne en kommentar om dere gjør det også, med instagrammen deres! Så går jeg og følger ett par stk i løpet av kvelden (er jo en del som vil jeg skal følge dem på instagram av en eller annen grunn, så hvorfor ikke  

296 kommentarer

Siste innlegg