ny favorittkjole

reklamelenker

Jeg har nå pakket ned halve rommet mitt. Merkelig følelse . . utrolig mange minner ble gjennopplevd nå ikveld ihvertfall! Uansett så har jeg rukket å handlet litt nye klær nå før flyttingen, kanskje ikke det smarteste – men men! Ble veldig fornøyd med alt, utenom at jeg ikke passer den ene kjolen over puppene . . hehe. Det har jeg nok bedt om selv! 

Denne kjolen ble min soleklare favoritt i klesskapet med en gang jeg tok den på meg. Jeg gleder meg sinnsykt til å bruke den! Vet ikke om jeg skal ta den på en “vanlig” fest eller allerede nå spare den til bursdagen min, ett event eller noe annet spennende. Jeg elsker slike utringninger, og kombinert med peplum fikk jeg virkelig en fasong på kroppen jeg kan bli vandt til. Den fremhever både rumpe og bryst, uten at det blir “horete” etter min mening. HER kan den kjøpes for 499 kr

 

Denne leopardkjolen ble jeg overassket over! Den er sinnsykt fin på, og ikke minst behagelig. Den sitter på plass og former seg veldig fint. HER kan den kjøpes for 299 kr.

Haha liiiiiiitt bustete på håret kanskje . . 

Så var det denne, da. . Fine kjolen som jeg ikke får over puppene. Jeg skal prøve å presse den på meg, eventuelt utvide den litt, men mest sansynlig må den også gå på klessalget om 2 måneder. HER kan dere se den på internett, jeg fikk (naturlig nok ) ikke ett bra bilde – men den ser veldig fin ut på nettet, og på rett person funker den sikkert veldig bra 🙂

Første gang jeg har kjøpt meg en kimono, og vet ikke heeeelt hva jeg synes om denne trenden enda. Jeg liker mønsteret, men jeg er så lav og føler meg ikke helt vel i alt for lange jakker eller klær generelt. Jeg tror det kan bli veldig kult på hovefestivalen med en enkel tskjorte eller singlet, og denimshorts. Vi får se, den skal iallfall pakkes med dit! HER kan den kjøpes

Denne jakken er i syntetisk skinn fra RIVER ISLAND, og jeg ble utrolig positivt overassket! Den ser jo til og med litt feminin ut den også. Den er deilig å ha på seg, og liker hvordan den skiller seg ut fra skinnjakkene jeg har fra før av. HER kan den kjøpes

Sko som disse har jeg observert mye i media den siste tiden, og jeg kunne ikke la være å bestille dem til meg selv. Det er ett hat/elsk forhold til disse, og jeg tror alt handler om hvordan man kombinerer. Jeg tror det kan bli veldig kult om jeg gjør det rett! HER kan de kjøpes.

Nå er jeg i gang med å sortere klesskapet mitt, og finner ut hva jeg skal beholde og hva som etterhvert skal selges. Kanskje litt rart spørsmål, men har dere noen favoritter fra klesskapet mitt dere husker ekstra godt, som dere virkelig vil jeg skal selge? Noe dere har sett her på bloggen, eller kanskje på “bloggerne”?. Det hjelper meg veldig! Jeg vil jo ikke stå der som en idiot med masse stygge klær dere kanskje ikke er interesserte i, så en liten pekepinn på hva dere tenker hadde nok vært bra for alle 🙂

59 kommentarer

Siste innlegg