blått hår og bloggerne

Nå har jeg funnet på noe jeg aldri i mine villeste tanker trodde jeg kom til å gjøre. . Jeg har farget håret blått!! Og ikke bare litt blått, men skikkelig blått – her snakker vi ikke pastell! Og hva er nesten enda sprøere? Jeg er fornøyd! Sånn, 100%. Det finnes ikke ett halvt gen inne i meg som angrer på denne avgjørelsen. Noen som vil ha bilder? 

I tillegg er det enda en episode av BLOGGERNE i kveld! I kveld får man blandt annet være med meg og venninner på tacokveld og kjøretur, så det skal bli spennende (eventuelt pinlig) for meg å se på. Når man er med venninner snakker man jo om alt mulig, og får meg er det ingen hindring om kameraene er der. Jeg ble jo så vandt med dem etterhvert at munnen gikk uansett, haha! Hva liker dere forresten best med bloggerne? Når jeg er med venninner? Kjærlighet? Familie? Følsomme øyeblikk? Hvordan man tar bilder osv? Vil gjerne høre innspill, det blir jo tatt videre til produsentene! Og neste uke kommer neseoperasjonen. . Det blir utrolig merkelig å se på tv, men forhåpentligvis bra for dere å få svar på en del ting dere har lurt på i sammenheng med den.

Her får dere en liten teaser av episoden! Klokken 20:00 på tv2 BLISS er det igang. Om du ikke har bliss ga jeg ut gratis sumo HER, og via sumo kan du se bliss direkte ♥ 

Jeg er som vanlig aktiv både i kommentarfeltet og på twitter (@sophyyelise) under episoden. Gleder meg til å snakke med dere:-)

Haha. Det er så rart å se episodene, fordi jeg ser så annerledes ut nå. Fysj ass. 

 

97 kommentarer
    1. Bilde ja takk ! <3
      og det jeg liker best med bloggerne er når du er sammen med venninnene dine for da får vi virkelig sett hvordan du er! og det er så utrolig kos. Jeg liker også de følsomme øyeblikk for da ser du virkelig at du ikke bare er en jente med et pent ansikt og store pupper. Selv om det ikke er gøy å se deg grine på TV, men likevel så gir det meg et litt mer ekte inntrykk av deg.

    2. BLÅTT HÅR <3 herregud så herlig!
      Du ga meg nettopp inspirasjon til at jeg skal farge det en annerledes farge c:

    3. Jeg liker egentlig det meste sånn som det har blitt vist! Det virker så ekte, og iallefall jeg får følelsen av at jeg får bli kjent med deg, og se hvordan du virkelig er! 🙂 Ikke at du er ANNERLEDES på bloggen, men man får se MER av deg i episodene, det liker jeg godt!
      Ja, legg ut bilder, vil se!!:-D

    4. Hehe, så bildet på instagram! Dette tror jeg du virkelig kler 🙂 Har vurdert i snart 2 år å farge håret mitt i sånn blass blå farge, men mor er fortsatt usikker :/ (Hun er frisør, så får det jo gratis)

    5. Dere kan se håret på instagram. Det er best når du er med venninner eller er ute å gjør vanlige ting, mest interessant!

    6. Tuller du?! Så sykt rått! Du bare måå legge ut bildene! Har lenge hatt lyst til det selv men tror neppe jeg hadde våget det, og tviler på jeg hadde fått lov heller 😛

    7. Det var såååå morsomt sist gang da du snakket om mensen 😛 Haha, da jeg begynnte å lese bloggen din i 2011 fulgte jeg med på deg for å se alle de dumme valgene du gjorde og sånn, men i 2013 og nå har du forandret deg masse og blitt en person man kan se opp til. Etter bloggerne har jeg fått se hvordan du er i ekte person og jeg kan ærlig si at du er forbildet mitt!

    8. Kult at du har farga tuppene blå 😀 minner meg litt om Christina Aguilera, bare hu hadde lilla da 🙂 smart at du ikke tok fargen for langt opp, så du kan klippe det av når du går lei og eventuelt sette på nytt lyst extension igjen 🙂

    9. Åååååå vil se bilder nå! Haha, så utrolig kult 🙂 hadde knall rosa hår selv for noen år siden 😮 gleder meg til kveldens episode!

    10. Jeg liker best å se når du er med venniner, følsomme øyeblikk/operasjoner og når du poserer og tar bilder 🙂 synes også det er søtt å se familien din og mathias da: )

    11. Hmmmm…. Slik jeg ser det er GRATIS SUMO bare lureri. Du er nødt til å betale fornyelsen etter en måned på 129,- kroner før du kan si opp abonnementet. Det vil si at såkalte gratis sumo koster 129,- kroner. Med mindre det er lov til å si opp sumoen før autofornyelsen skjer, slik at man slipper å betale, noe jeg tviler på. Best å skjekke opp ihvertfall, for synes dette var mistenkelig. Svært sjelden noe er gratis når det kommer til stykket. “*Tilgangen autofornyes til ordinær månedpris 129,-, etter første måned. Avtalen er ikke bindende og fornyelsen kan når som helst sies opp på Min Sumo”

    12. Neeei, vist du har farget det fine håret ditt blått så skal jeg personlig komme og farge det tibake altså!! Men du kler jo det meste, selvom jeg inderlig håper dette er en spøk. Det jeg liker best på bloggerne er når du er med venner( Stine-mari er så søt at jeg får ondt i meg!),kjæreste og følsomme øyeblikk .Syntes det fort blir litt kjedelig med hvordan du tar bilder og sånnt. Liker når du liksom er helt naturlig og når man på en måte blir “kjent” med den ekte deg. Blir altid så inspirert av persjonen du er<3

    13. Legg ut bildet! liker godt og se når du er deg selv, spesielt sammen med familie men også sammen med kjæreste og veninder. Gleder meg til episoden i kveld, du er fantastisk Sophie, digger deg!

    14. Skulle ønske jeg var like pen som deg!! Har så lyst å gjør noe med kroppen når jeg ser deg. Har alltid lyst å prøve Restylane eller noe. Hørtes sikkert dumt ut, men har alltid vært misfornøyd med kroppen min, og værtfall nå som jeg har vært gravid… Du er et forbilde! Også får jeg lyst til å blogge mer som deg 😀

    15. Ja legg ut bilder Sophie!<3 men farget du alt håret eller bare tuppene?? Uansett jeg gleder meg til og se hvordan det ser ut! 🙂

    16. Du er helt mongo i starten av bloggerne der og det klippet du har lagt ut. Fy faen det bare viser hvor jævla blåst du er i hodet. Herregud så glad jeg ikke har dine verdier i livet, som består av pupper, trutmunn og hele tiden se bra ut. Have a nice life 😉

    17. Satt å se på forrige episode av bloggerne, og nå ser jeg dagens. du er så fantastisk. godt du ble med på den serien, du er et helt fantastisk menneske. du er en inspirasjon. du er flott <3

    18. Patetisk. Det syns så godt at det er “parykk” fordi du tukler med håret hele tiden (akkurat som Rannveig i Charterfeber). Og hva er det med å flashe pupper og lage trutmunn som en trettenåring? Lykke til med resten av livet!

    19. du MÅ legge ut bilde! så bilde du la ut på insta, og det ble dødsfint! ønske jeg var like tøff som deg<3

    20. Hun du er avbildet med på siste bildet virker som har litt morsfølelse for deg. Ser ut som hun virkelig bryr seg og på en måte “passer” på deg litt. Stemmer det? ^^, <3

    21. Hei å æ har sett dæ på tv.. Æ synes d er artig å se på bloggerne men stefaren min synes dere er teite.

    22. Hvilket kommentarfelt er det du bruker å være aktiv i under episodene? Det er jo ikke her på bloggen:(

    23. Jeg nyyter å se på når du er med venninnene dine åe
      Men dere snakker jo bare om deg hele tiden, men programmet er vel klippet slik? Du snakker jo mest om hva vennene dine gjør for deg, men gjør du mye for vennene dine?? Kanskje dårlig klipping der. Men ja er det jeg liker best:) sykt at programmet varer i TRETTI min, føles ut som fem maks haha.

    24. Er ikke så vanskelig å ta på seg sikkerhetsbelte? Er faktisk ganske uansvarlig og ikke klare å feste et jævla belte i bilen..

    25. Liker godt å se “behind the scenes” når dere tar bilder til bloggen. Man glemmer jo litt at noen andre faktisk må være til stede for å ta dem, hehe. 🙂
      Mye snakk om fremtiden osv i denne episoden, og man ser jo nå du har det bra! Men husk at det er mange som er usikre på valgene sine rett etter vgs, og ikke alle får det til på første forsøk. Så er det viktig å huske at utdanning kan du ta når som helst i livet, og med de fleste utdanninger kan du få masse jobber som ikke er relaterte, så det er ikke slik at du MÅ bli økonom hvis du studerer økonomi for eksempel – uansett hvilket studie du har så får du erfaringer som er verdt noe i alle jobb-sammenhenger.
      Synes du klarer deg bra og du har et bra syn på økonomi, livet og er generelt “våken” – håper du fortsetter å jage drømmene dine og gjør det du er flink til!

    26. YEY! BILDE <3
      Du var jo kjempefin før, og det er du nå også. Du må ikke forandre mer på deg selv, for du er så fin som du er:)

    27. Legg ut bildeeeer!:D utrolig tøft og modig gjort!:) du kler nok det også!:) liker godt når du er med venninner og familie:) og når du forteller om operasjoner og sånt:) man føler at man blir “enda mer kjent” med deg! 🙂 elsker programmet og bloggen din!:) hadde vært moro å se feks en vanlig shopping runde og mer kafé / restaurant besøk og fiksing av negler etc. 🙂 vet at du stortsett bare handler på nett,men uansett:D liker å se at dere er helt vanlige jenter og gjør hverdagslige ting 😀

    28. jeg elsker bloggerne og elsker det mest når du er der. man får jo se osen du egentlig er og du er utrolig pen. jeg er utrolig stor fan! elsker deg bare såå mye!<3

    29. du ser faktisk ikke annerledes ut, enn hvor mye du vi tro det selv, du ser helt lik ut idag som da hehe! man ser det på offentlige bilder som ikke er tatt av deg og retusjert..:)

    30. Det va ikke fint, hadde vært mye finere om blå farga hadde bynt som heelt lyse blå dær med kanten så ble det mørkere å mørkere

    31. Du gir vel ikke ut gratis sumo. Pga. etter du har prøvd en måned blir du bunnet til det så må du betale 129,- i mnd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg