medisin

Det er så utrolig gøy å lese kommentarene deres på sist innlegg, haha! Vi jenter kan virkelig være vanskelig å ha med å gjøre, det kan vel flere skrive under på. Det er så godt å få så mye positive tilbakemeldinger, de negative kommentarene man får skal jo ikke ødelegge for de fantastiske leserne jeg faktisk har. Man skal ikke dømme alle etter et par trangsynte idioter!

I dag har jeg vært en tur i byen, jeg må finne en ny parfyme til meg selv ettersom min snart er tom. Shopping er den beste medisinen om man er i dårlig humør, men jeg fant ingen parfymer jeg falt for. Akkurat nå bruker jeg escada cherry, og har tidligere brukt Britney Spears midnight fantasy og Ralph Lauren. Jeg liker søte parfymer, så kanskje noen av dere har tips? Drar snart til utlandet så da kan jeg kjøpe på taxfree! 

Forsto det slik at dere liker når jeg har sanger innleggene, så da skal jeg slenge inn litt musikk når jeg husker på det 🙂 

Jakke fra nelly HER / skjert fra BIKBOK (reklamelenke nelly) 

Som dere kan se på bildet over har jeg fått på meg sløveklærne for ikveld, så da blir det smoothie og dexter til jeg sovner om. Tøflene har jeg kjøpt i USA, kosedressen er fra juicy cuture og toppen fra madlady.se. Vi snakkes imorgen ♥

248 kommentarer
    1. Jeg personlig er veldig glad i One Direction sin parfyme, our moment one direction og Taylor Swift sin Wonderstruck, den er veldig god. Jeg anbefaler å prøve en av disse!

    2. Herregud så nydlig du var på det bilde!! og du har sminket deg så fint 🙂 hadde vært supert med en sminkevideo, men skjønner om det er litt kleint, haha

    3. Jeg er veldig glad i følgende av søte lukter;
      Chanel Chance
      Escada Absolutely me
      Lady Gaga-parfymen
      Miss Dior Cherie
      Lanvin Marry Me!
      Tror helt sikkert du vil like minst en av dem 😉

    4. Prøv “Flowerbomb” av Victor&Rolf, eller “Viva la juicy” av Juicy Couture! Begge lukter ganske søtt, og ikke minst veldig godt! 🙂

    5. Selena Gomez sin parfyme (fåes kjøpt bla. på Cubus og Vita) lukter sykt godt. Skikkelig søt, akkurat som jeg liker det. I tillegg er flasken utorlig søt ^^
      Ha en fin kveld 🙂

    6. Denne er ikke direkte sånn “kjempesøt” parfyme, men du bør prøve ut Dolce and Gabbana sin LIMPERATRICE. Den lukter døøds herlig og jeg får ofte komplimenter om hvor god parfyme jeg har på meg 🙂 Har min andre flaske med parfymen nå, og jeg blir ikke lei 🙂 den er dødsherlig

    7. Jeg brukte også den escada parfymen men, og brukte laaang tid på å finne meg en ny. Er skikkelig kresen på parfymer, så holder meg ofte til samme over lang tid. Men nå bruker jeg en fra Ralph Lauren, og den er kjempegod! Husker ikke heelt hva den heter, men flasken er rosa med et 2-tall på. Fåes blant annet på Kicks! men de har den vel på taxfree også 🙂

    8. ONE direction DEN HAR SUPER SØT LUKT OG DEN ER UTROLIG DET HAR OGSÅ MED ET SØTT SLØYFE PYNT PÅ HVIS DU KJØPER DEN LILLE. Lille er best

    9. viva la juicy fra juicy couture:) Husker ikke helt hva typen heter, men det er ikke den rosa! er en sløyfe på:) brukt i flere år og FINNER ikke bedre altså, den lukter kanskje litt “sterkt” men er utroolig god og lukter lenge! Helt perfekt, synes både jeg og kjæresten min, hehe:)

    10. Kan anbefale escada – cherry in the air
      Justin bieber – the key
      Justin bieber – someday
      Justin bieber – den andre, kommer ikke på hva den heter i farta
      🙂

    11. flora by gucci er en supergod parfyme!
      Du kunne ikke ha laget en sminkevideo med de nye sminkemetodene du hadde lært deg? Hadde vært supert om du kunne vise hvordan du gjorde det, eller skrive et innlegg hvor du kan forklare :- )

    12. Du må prøve ut Escada parfymene! De lukter himmelsk. Lady Gaga sin parfyme lukter også godt, også er væsken svart, det er dritkult!

    13. Du bare MÅ prøve DKNY Be Delicious med duften av eple! Den lukter så søtt og sommer med duften av frukt! Du får kjøpt den på Taxfree, jeg kjøper den hver gang! Den er bare best 🙂 Eller så er parfymen “Ralph” av Ralph Lauren også kjempegod!

    14. Jeg syns Nicki Minaj sin parfyme; Minajesty lukter veldig godt, og jeg er også fan av søte parfymer! Har også brukt britney spears sine og one direction sin. Ikke det at jeg er så veldig fan av 1D blant annet, men syns faktisk parfymen luktet veldig godt!

    15. Du er SÅ fin på håret nå! Fineste fargen jeg har sett deg med. Vet du har hatt blondt før, men den blondfargen var virkelig fin! Marc Jacobs Daisy parfymen er utrolig god 🙂

    16. prøv hallo kitty parfymen!!! 😀 kjøpte den i sommer på gardemoen og den er å good, passer deg perfekt<3

    17. Giorgio Armani – Si !! Den er sååå god, og lukter søtt! Er akkurat som deg så anbefaler den! (prøv den og vent i noen minutter så blir lukten bedre og bedre!)

    18. jeg liker også best søte parfymer, og juicy couture sin “viva la juicy” er elsk 🙂 håper du finner en du liker søte deg!

    19. Du mååå bare kjøpe nicki minaj parfymene!!
      Den jeg har er den med rosa hode og gull ansikt, men den nyeste med mørkerosa/rødt hode er utrolig god! Lukter søtt og får alltid komplimenter for den 🙂

    20. Hvis du liker søte parfymer så er Moods of Norway sine parfymer perfekt for deg! 🙂 Begge to av dem:)

    21. åå, du er så pen når du smiler! Synes virkelig du burde smile oftere på bildene dine 🙂 du er så nydelig, men bare enda penere når du smiler <3

    22. åååh, for ett nydelig bilde av deg (det første) :oo <3
      Du burde prøve Chloë , den er super deilig! Og guttene sier at jeg lukter så godt hver gang jeg har den på! eller så kan du prøve D&B 3 🙂

    23. Jeg vet jo at du er vegetarianer, og står for dyrenes rettigheter ogsånt, men tenker du over sminken og det du bruker er dyretestet? Jeg vet at f.eks ralph lauren parfymen er dyretestet. Det finnes en App man kan få på telefonen som heter dyretestet der man kan sjekke om sminke produktene ogsånt er dyretestet eller ikke.

    24. Hei! Jeg lurte på om du hadde noen tips til hvor folk med litt større pupper kunne handle badetøy, utenom nelly da:)

    25. Jeg bruker One Direction sin parfyme og den lukter veldig godt! Får veldig ofte komplimenter når jeg bruker den fordi den har en veldig spesiell lukt som er søt og frisk samtidig. Ble helt overasket når jeg luktet at ONE DIRECTION sin parfyme luktet så godt i og med at jeg ikke er så stor fan av de, men jeg må si de traff med valget lukt på parfymen 🙂 Hvis ikke så har jeg tidligere brukt “At night” av Naomi Campbell og jeg har hørt at den lyse runde parfymen til Jimmy Choo skal lukte utrolig godt.

    26. Hei, mener ikke å “ødelegge” for deg, men vet jo at du er opptatt av å ikke bruke dyretestete produkter. Må derfor bare informere om at escada tester på dyr, så den cherry parfymen er dessverre dyretestet😢
      Love your blog❤️

    27. Nicki minaj parfymen er dritsøt å god, den nye til escada (har den på taxfree) , D&G nr 3 eller noe rosa flaske svingod!!

    28. Jeg vet ikke om det er den nye måten du sminker deg på, eller om det er en indre glød ellerno, men du er så utrolig vakker for tiden! Du ser selvfølgelig alltid utrolig bra ut, men den siste tiden har du rett og slett strålt! So jealous…
      Uansett, du er flott Sophie, stå på videre!

    29. Alien (den mørke lilla)
      Georgio Armani – si
      Britney Spears – fantasy
      Britney Spears – curious
      Guerlain Paris – L’instant magic
      Victoria’s secret – dream angels heavenly
      Disse er mine favoritter, får masse komplimenter da jeg bruker de! 🙂 søte lukter <3 alien er vel mer enn høst /vinter parfyme da den kan være litt "tung"
      Når det er sagt så elsker jeg bloggen din! Er innom hver dag,flere ganger bare for å se om du har skrevet flere innlegg<3 stå på Sophie elise! Du er helt fantastisk!

    30. Marc Jacobs – Daisy, både den “originale” og Eau so Fresh.
      Nina Ricci – Nina L’elixir, litt tung til å begynne med, men også veldig søt duft.
      Vera Vang – Princess, har en “hovednote” av vanilje, utrolig god, men også spesiell, så ikke sikkert den kler alle.
      DKNY – Delicious Candy Apples.

    31. Ops! Angel mist, heter den til victoria’s secret 🙂 ikke heavenly. Det stod på flasken det også så jeg, så ble litt forvirret:p

    32. Jeg ville gått for en Clean parfyme om jeg var deg. ELSKER de..
      I tillegg er det lukter som ikke alle andre bruker.
      Jeg kjøpte nettopp White woods, og den er helt fantastisk! ^^,

    33. Haha, jeg har ikke lest innlegget ennå, men jeg måtte bare dele noe med deg;
      Jeg er hos farmoren min akkurat nå, og hun så headeren din og bare
      “wow hun var en virkleig vakker jente” hihi ^_^
      Måtte bare si det 😉 hehe

    34. Liker godt Prada Candy – lukter såååå godt og ikke sånn kvalmende/sterkt! Ellers liker jeg den rosa dior og victor&rolf sin flowerbomb!

    35. Alle Escada parfymene er kjempegode, men føler de ikke sitter så lenge. Justin Bieber sin The Key er også dødsgod!! Men favoritten er Lady Gaga 🙂

    36. Wow. Idag var du helt ekstremt fin. Blir helt satt ut. Du er dødsfin med håret bak så vi kan se anisktet ditt.

    37. Gucci i serien “flora” er fantastiske. Har den med rosa kant rundt esken, og den med gull kant rundt esken.. Favoritten til meg å typen må nok bli den sistnevnte. Søt og frisk jenteparfyme:D

    38. Paris Hilton Can Can parfymen! Lukter søtt, og får mange komplimenter på den! Ha en fin dag, natt, kveld eller hva det må være da du leser denne kommentaren, du er super<3

    39. ååh, vi har brukt mange av de samme parfymene jo! Tror du kommer til å like Daisy av Marc Jacobs og Wonderstruck av Taylor Swift!!

    40. Ååh, du er så fin! <3
      Liker godt one direction sin "our moment" og alle britney spears sine 🙂
      Så er det jo girlfriend av jb og den svarte av lady gaga er bra, men ikke "søt" lukt på en måte 🙂
      Du finner nok noen på taxfreeen 🙂 ha en flott kveld <3

    41. Versace sin Bright Crystal. Abercrombie har også noen utrooolig gode, virkelig noe du burde sjekke ut! Min favoritt er den som heter 8 🙂

    42. Faktisk, så er den parfymen til one direction ganske god, var nok å måtte Låne litt av lille søster her tidligere, hehe. Ellers Ralph Lauren, Jimmy choo, Viktor & Rolf (flowerbomb er for eksempel god), Diesel sin loverdose er både søt og litt sterk på en gang og holder på lukten gjennom hele dagen, noen av Chanel parfymene osv.. 🙂
      Og jo, flyr til Harstad neste onsdag! :O er super excited! ^^

    43. Jeg synes Marc Jacobs Daisy Eau so fresh er veldig god! den lukter også søtt, mer som blomster(flasken er også veldig fin å se på da toppen har masse blomster på seg! 🙂

    44. JAAAA Musikk på innleggene er kjempegøy!!!!
      Someday- justin bieber og MINAJESTY-Nicki Minaj er veldig søte og sykt gode parfymer! 😀

    45. Victoria secret – Noir Tease
      Vera Wang – pink princess eller pink princess dark 🙂 De er også veldig fine, begge hjerter med glitter! Men disse parfymene har de desverre ikke så mange plasser, og du må nok på en ganske stor taxfree for å få tak i dem..

    46. fyfaen du har blitt så utrolig vakker i det siste! har alltid lest bloggen din og er innom flere ganger dagelig. du er best

    47. skrevet det før, men må bare skrive det igjen ! elsker stilen din! den er sånn søt og sexy samtidig

    48. Gøøy at du skriver om parfymer Sophie! 😀 Elsker alle Christina Aguilera parfymene, Dior J’ADORE ( svindyr men elsker den, Paris Hilton Heiress, Tom Ford ( også svindyre men dritgode da ) og ja selvførgelig Lady Million ♥og Juicy Couture ♥ Jeg synes Versace Bright Crystal er den typiske “barbiejenter” parfymen som jeg brukte før og den lukter jo himmelsk og ser himmelsk ut men er blitt veldig lei av den siden jeg brukte den så mye før.

    49. burberry – the beat, yndlingsparfymen min sååå god!
      white musk smoky rose fra the body shop er også utrolig god
      også har jeg en body spray fra victoria’s secret red plumbe eller hva den heter, utrolig søt og god lukt

    50. Du bare MÅ lukte nicky minaj sin parfyme, minajesty! Verdens beste parfyme, den er søt og bare helt fantastisk ! Love it! ❤

    51. Så fine bilder av deg 🙂 digger sangen du la med ! 🙂 er helt enig, shopping hjelper alltid på humøret ! Håper du finner parfymen du leter etter 🙂

    52. Kjøper du produkter som er dyretestet? Escada er jo dyretestet.. Blir litt dobbeltmoralsk.. Men digger deg! :))

    53. Har hatt alle de samme parfymene før, nå bruker jeg wonderstruck av Taylor Swift. Supergod og supersøt, haha. Også har bruno banani en rosa parfyme som lukter bringebærdrops og har vunnet en sånn norwegian perfume ting, haha <3 lykke til da!

    54. Ett tips og ikke vondt ment men når du bruker selvbruning, kjøp deg selvbruningshansker så slipper du å få skjolder på hendene, spesielt mellom fingra 🙂 det er det beste du kan gjøre, så slipper du teite kommentarer om det i fremtiden.

    55. Herreguuud, du MÅ prøve KATY PERRY sin parfyme!! Den som er formet som en diamant! Den lukter dødsgodt, og varer hele dagen 🙂

    56. One in a million – dameparfymen! Helt utrolig god, og den sitter på en evighet! Får alltid skryt av at jeg lukter så godt når jeg bruker den. Lykke til <3

    57. Liker veldig godt musikken du ligger med inleggene dine! Du har vel ikke en spilleliste på spotify som du vil dele med oss? 🙂

    58. Prada Candy lukter helt fantastisk godt! Har brukt den lenge, og den lukter både søtt og litt krydret 🙂 Og det beste av alt er at den ikke er testet på dyr!

    59. Den hårfargen du har nå er bare helt smashing! Du ser så bra ut 🙂 Blond, men ikke helt platina. Nei.. Den er virkelig bare kjempefin til deg 🙂

    60. Playboy- play it lovely !
      Den lukter fantastisk, er søt + at det er en paryme ikke alle har. Syntes selv at alle lukter det samme for tiden, men den parfymen er det bare jeg som har av de jeg kjenner. Den lukter himmelsk og har en søt duft, uten å bli for mye “såpeparfyme”. Andbefales på det sterkeste 🙂

    61. herregud håret ditt var sykt fint på det øverste bildet! du er nydelig med kortere hår også! du er nydeliiii

    62. Juicy Couture ? parfymen er digg og søt! elsker den!
      Og Nicki Minaj parfymen faktisk er veldig søt og god! (Den med rosa hår)

    63. Vet du er sånn som ikke bruker dyretestet sminke, må bare si at Escada sine parfymer TESTER på dyr. Det samme med Naomi Campbell og Christina Aguilera sine som jeg har funnet ut.

    64. Du har alltid vert fin Sophie, men fortiden stråler du, du er så utrolig nydelig! Skjønner det kan være vanskelig og takle negatvie komentarer innimellom, men du må bare være sterk og huske på og ta til deg alt det positive også. Du fortjener virkelig og være lykkelig, noe jeg håper du er! 😀 Pleier egentlig aldri ta meg tid til og legge igjenn komentarer, men tenkte og være litt snill siden du er en så fantastisk jente med en nydelig og sprudlende personlighet, itillegg til at du tar deg så mye tid til blogggen, og gjør alt for og gjøre leserne dine fornøyde. Du er fantastisk, aldri glem det!

    65. Armani sin nye parfyme “Si” er helt ny y y ydelig.. Glamorøs og søt! Fikk den av kjæresten min til jul og den hadde han funnet helt selv, fordi han ønsket seg en søtere parfyme på meg 🙂
      Anbefales på det sterkeste! Mange som har kommentert at den lukter godt på meg når jeg bruker den 🙂

    66. Oi, du liknet ikke på seg selv på det første bildet…Du burde bremse litt ned på countouringen i kinna, du ser nesten litt syk ut synes jeg. Kinna seg liksom veldig innhulte ut, og det er synd ettersom du ellers har et skikkelig pent og søtt ansikt!

    67. Om du liker britney spears sine parfymer så anbefaler jeg Radiance av britney spears! Har den selv, og den lukter så utrolig godt + den vare lenge. Og en annen parfyme som er blant mine favoritter er One million lady! Den er ganske dyr, men verdt pengene. Lukta varer kjempe lenge og lukter himmelsk godt! Får alltid komplimenter om hvor godt jeg lukter hver gang jeg bruker den. 🙂

    68. Må si mæ enig med ei her oppe – Dolce and Gabbana sin L’imperatrice e helt nydelig!! Du bare MÅ prøve å lukte på den!! 😉

    69. mine favoritter er:
      christian dior addict både den lilla og den rosa,anbefales på det sterkeste 🙂

    70. Hvilken størrelse har du på jeansen for et par innlegg siden, den fra nelly? Liten/normal/stor i størrelsen? 🙂

    71. Mine favoritter er Daisy – marc by marc jacobs, our moment – one direction og love kills slowly – ed hardy 😀
      Forresten så vil jeg nevne at jeg og min venninne er med i en konkuranse om å vinne biletter til 1D , å vil ligger dårlig ann men vi gir ikke opp enda, haha ! Vi trenger virkelig alle stemmer vi kan få 😀
      http://eriksendigital.no/soml/bidrag-12/
      (du stemmer ved å trykke på stjernene under videoen)
      Tusen tusen takk til alle som stemmer, dette er virkelig vår største drøm!

    72. fyfaen. Hvordan får du til å være så sinnsykt jaa, hva skal jeg si, jeg synes bare at du har en så utrolig fin personlighet, og du kommer alltid med så fine budskaper, og meningene dine er så gode om jeg skulle si det på den måten, og du har alltid så saklige innlegg, og du virker så utrolig fair! Missuner deg virkelig for alt det, haha!
      Og forresten, kunne du skrevet noen flere innlegg om kjærlighet og slikt? Elsker å lese om det, og hva du mener om det.
      Stå på med bloggingen og alt Sophie, du fortjener virkelig å være på topplisten! Ha en fin kveld <3

    73. Eeeelsker nesten alle Escada parfymene, føler de er søte alle sammen. “Gucci – Envy Me” er en søt parfyme. “Juicy Couture – Viva La Juicy” parfymen er også søt. Jeg liker også helst søte parfymer men begynte nylig å bruke “Burberry – Body” og jeg elsker den! Den er ikke akkurat søt men har en veldig behagelig lukt.

    74. Jeg er typen som liker søte parfymer! Har tidligere brukt Britney blandt annet. Noen jeg kan anbefale er POLO NUMMER 2 og den forrige parfymen til Nicki Minaj 🙂
      Polo nummer 2 er den jeg bruker nå. Rosa flaske, og nydelig duft!
      Du er så flink, Sophie!

    75. Sier det igjen, du har gjort noe med sminkingen veldig riktig, i tillegg håret, for nå ser du virkelig pen ut! Skikkelig pen! Mye mer voksen og “dyrere” 🙂

    76. Jeg har brukt både Escada cherry, og midnight fantasy av Britney Spears. Nå er jeg forelsket i Viva La Juicy Noir (den svarte flasken). Anbefaler på det sterkeste:)

    77. FLOWERBOMB av Victor Rolf er den søteste og deiligste parfymen som finnes. Tror du ville elsket den. Skriv det ned, for du blir ikke skuffet.

    78. ah, har hatt akkurat de samme parfymene selv! tror du kommer til å elske viva la juicy, lukter himmelsk<3

    79. Prøv daisy til marc jacobs!
      Det er en parfyme som blir kjøpt mye av de som liker søte parfymer som britney sine, escada og versace bright crystal!

    80. Slenger meg på dem som sier du har blitt flinkere å sminke deg. Men du får dessverre fortsatt ikke til øyenbryna dine. De ser så totalt forskjellige ut og det ødelegger hele helheten. Veldig synd da de ble nydelige når du nappet dem sist. Du nevnte at du hadde en sykdom som gjorde det vanskelig og holde hånden stø, kanskje derfor du ikke klarer å tegne bryna? Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatovert dem. Mye lettere og veldig fint dersom du ber om naturlig resultat. Bare et tips siden perfekte øyenbryn er noe av det første jeg iallefall merker meg når jeg møter andre:-)

    81. Prøv Si fra Giorgio Armani! Den er helt fantastisk og sitter på hele dagen. Anbefaler den virkelig

    82. Du har så fin og glatt hud på rompa.
      For jeg er 163cm og veier 49kg. Det bare en myte at feite folk får cellulliter. For jeg har det og det ødelegger selvbildet mitt.
      Så jeg bare lurer på hvordan du klarer å unngå å få cellullitter feks.?
      Har du evt. noe råd mot det, noe du gjør som unngår?
      Her er noen eksempler på hva du kan skrive om:
      – Om huden din

    83. Flowerbomb by Viktor & Rolf <3
      Kjøte inn flaske nr 2. en uke etter nr 1. i frykt for å gå tom tidlig!
      Søt og god lukt, har fått mange komplementer! Anbefales!

    84. Hei Sophie Elise 🙂
      jeg må bare få lov til å fortelle deg at jeg har fått et helt annet inntrykk av deg, etter jeg begynte å se på bloggerne.Jeg kjenner meg veldig godt igjen i deg.Og du virker som en fantastisk person, kan ikke se noe vondt i deg.Og nå må jeg innom bloggen din hver dag, minst en gang om dagen.Og ikke bry deg om de som snakker negativt om deg.
      Forresten innlegget stakkars gutter var veldig bra, og kjente meg så igjen i det.( liker forresten litt sånne innlegg )
      stå på videre og gleder meg til å fortsette å følge deg.Ha en fin dag 🙂

    85. Annbefaler Nina Ricci !! Den lukter friskt og akkurat passe søt:) Særegen lukt, og tror den vil passe godt til deg 🙂 Og ikke minst siden du er vegetarianer vil det bli en morsom parfyme siden den er formet som et eple! 🙂 Jeg syns den lyseste av dem er best, den mørke blir litt tyngre 🙂

    86. Du må aldri la deg knekke av usaklige kommentarer!! Det eneste de vil er jo at du skal knekke… Dessverre. Du er en utrolig sterk jente:)) STÅ PÅ! Gleder meg allerede til å følge med på bloggerne på søndag igjen;)

    87. Disel, Loverdose. Den er ikke så søt som Escada sine parfymer, men den er en fin mellomting mellom søt og litt kraftigere om du skjønner? Beste parfymen jeg noen gang har brukt!

    88. Wonderland (?), hvertfall av Taylor Swift. Nicki Minaj sin parfyme er veldig god. Hvis ikke syns jeg Versace, Bright Crystal lukter himmelsk.

    89. Jeg skjønner smaken din i parfymer s en du absolutt måå prøve er en av Hugo boss, den svarte!!! Den er sinnsykt god og er midt i blinken for sin smak! :))

    90. Victorias Secret har flere herlige dufter.
      Disse er ikke testet på dyr i motsetning til meste parten av de som er foreslått i kommentarfeltet.
      Moods of Norway’s parfymer er heller ikke testet på dyr (:

    91. jeg er også veldig glad i de du nevnte, brukte både midnight fantasy og ralph lauren før. men nå er fabvritten min viva la juicy noir, altså den knallrosa! den bør du virkelig prøvee:)

    92. Flower bomb og den fra juicy couture som noen også har skrevet over her 🙂 Har brukt akkurat de samme som deg, så sikker på at du kommer til å like de to!

    93. Miss Dior eau de toilette- elsker denne parfymen! Den er sykt dyr, men helt verdt det! Er faktisk min andre nå, og flasken er jo så søt : )

    94. siden du liker søte parfymer burde du kjøpe viva la juicy! den er perfekt på alle mulige måter, og flasken er til å dø av 🙂

    95. Escada – Absoloutely Me. Den lukter H I M M E L S K ~ Litt sånn.. søtt godteri ^^ Nei.. ikke søtt godteri.. men veldig søtt, og veldig god.. <3 Jeg bruker den ver dag, og får ofte kompliment 😮 Anbefales virkelig av meg ^^ (hvis du ikke går for den, så MÅ du uansett lukte på den..haha<3 elsker den<3)

    96. Så fin du er !! Har du prøvd juicy couture parfymen i rosa? det er den beste!! fikk den tipset av en veninne av meg og anbefaler den på det sterkeste! i tilleg til Selena Gomez sin parfyme, også en av de beste:) digget sangen <3

    97. Anbefaler alt av Marc Jacobs! Særlig ”Honey”, den er skikkelig søt. Elsker parfymer som lukter søtt jeg også, og har ”Honey” selv. Kjempegod, og kan brukes til alle anledninger 😉

    98. Parfymene Viva la Juicy og Noir fra Juicy Couture er er veldig søte og gode. Har selv begge to, og jeg elsker lukten! 🙂

    99. Parfymen til Katy Perry er en utrolig god og søt lukt. Anbefales.
      Har selv brukt flere av Britney Sprears sine parfyme tidligere, Beyoncè sin Heat og someday.

    100. Anbefaler One Direction Our Moment på det sterkeste, den er både søt og god og ikkje for strek men heller ikkje for svak. Er perfekt med 3 spruter og er ganske billig 🙂

    101. Noen av parfymene til Marx Jacobs,de er kjempegode! Det finnes både søte og litt sterkere parfymer.
      Og du MÅ prøve den lette varianten av chance av chanel! Har den selv og besvimer nesten
      den er helt uimotståelig!!! <3<3

    102. MISS DIOR <3 men den er ikke så søt da, den er ganske sterk, men jeg elsker den!
      Liker at du tar bilder av steder/gater som du er på, synes det er veldig gøy å se.

    103. escada cherry, og har tidligere brukt Britney Spears midnight fantasy og Ralph Lauren er nok alle testet på dyr(noe som suger) Angbefaler et merke som heter Pacifica og en parfyme som heter Vanilla island kjempe god! Helt naturlig og ikke testa på dyr!

    104. Hei Sophie!
      Jeg vil bare si at jeg syns du er så utrolig pen, spesielt på biledene over! Elsker håret og hårfargen din, kjempefint!Du er et forbilde for meg, og jeg elsker at du skriver om alle sidene ved å være en blogger, både negative og positive. Du er ikke redd for å vise følelser på bloggen, ig det digger jeg! Tusen takk for at du er deg! <3

    105. Flowerbomb fra Victor&Rolf er fantastisk! Den er kjempe søt og god <3 Jeg er blitt avhenging ettersom jeg er allergisk mot veldig sterke parfymer! Lukten er mild og søt og jeg blir glad hver gang jeg tar den på! Anbefales på det sterkeste! 🙂

    106. på taxfree har de en firepakning med fire små parfymer fra DKNY, jeg har de selv og er veldig fornøyd! det er ikke så mye i hver men da er det jo like greit å variere på det. de er ikke så veldig dyre heller tipper rundt 300-400 kroner for fire parfymer!

    107. Mulig jeg er litt sein med å kommentere angående parfyme, men vil bare tipse om noen supergode! Versace bright crystal (rosa), Guess girl (rosa), Dolce&Gabbana light blue, Marc Jacobs DOT, Honey eller Daisy, Lacoste pour femme. Håpe du finner en du liker 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg