tung last

Hjemme hos oss har vi en kjeller og det er den jævligste plassen jeg vet om. Mørkt, ekkelt, jeg hører rare lyder derfra, lyspæra i taket funker ikke og lyset i fryseren har gått. I tillegg er alle jaktvåpenene til pappa der, og en øks. Ikke særlig koselig plass. Dere vet når man sier at motivasjonen er i kjelleren? Om min motivasjon hadde vært i kjelleren nå, så hadde det vært en oppgradering. Motivasjonen min er i helvette. Det har skjedd så mye vanskelig den siste tiden, blandt annet angående en person som betyr veldig mye for meg. Så alt havnet litt på siden, mest fordi jeg ikke klarer tanken på å prestere. Men jeg prøver så godt jeg kan, og prøver å være positiv når jeg først blogger. Men nå vet dere iallfall litt, hvorfor innleggene ikke kommer så hyppig som de pleier. 

Men vet dere hva? Hver eneste gang dere kommer med forslag til hva jeg kan skrive om på bloggen, så noteres det her på pcen, så sorterer jeg det etter kategorier og hva dere ønsker mest av. Så ingenting blir glemt, tro meg! Akkurat nå ser det ut til at de fleste av dere ønsker enten innlegg med tips mot kjærlighetssorg, sjalusi i forhold, eller å få en oversikt over hva jeg spiser hver dag. At dere kommer med slike forslag er ekstremt nyttig for meg, spesielt på dager som denne hvor jeg kan trenge å distansere meg litt fra den virkelige verden og bare dykke inn i all insprasjon jeg kan komme med. Så imorgen kan jeg forhåpentligvis glede noen av dere med ønskeinnlegg dagen lang, hehe.  Så da, det evige spørsmålet – hva vil dere lese om imorgen, kjærlighet eller mat? Vi høres da, mine fine ♥

 

 

Genser fra madlady.se og shorts fra choies.com – selveste Miguel ga meg masse komplimenter på Hove’13, faktisk! Kult å tenke tilbake på. 


Jeg må jeg bare oppklare noe. Den rosa himmelen jeg la ut bilde av på bloggen igår mente jeg såklart ikke er nordlys. Jeg vet godt hva nordlys er, men jeg dro nordlys inn som ett eksempel på hvor fint vi har det – jeg har da bodd i nord hele livet og kan forskjellen på dag og natt. Det jeg la ut bilde av igår var forresten solnedgang, ikke oppgang. Så, da har vi snakket oss ferdig om været for idag! Norge er uansett fint, omså det er sør, nord, øst eller vest. Det kan ingen nekte på, vi har det helt fantastisk vakkert! 


177 kommentarer
    1. Du er perfekt, ikke la det negative ta over den lille positive delen av deg! Jeg sliter selv når det gjelder mat, har nemlig litt spiseforstyrrelser.. Spiser dritlite.. Veier 48kg, med høyde 168 og vekten går stadig ned- joda, det er målet for jeg føler meg feit.. Mens få bryr seg, eller sist helsesøsteren, uten å veie meg sa “er du ikke ofte svimmel? fryser du ikke mye? spiser du nok?”- helt utav det blå, har aldri sagt noe om slakning etc.. Men jeg må gå ned til 40 kg, ellers føler jeg meg som en hval! Da du skrev om matangsten- kjente meg VIRKELIG igjen, er alltid sånn- når jeg først får en bit sjokolade i meg, ender det opp med vond mage, matangst så syyykt dager etter… Og masse trening rett etter, ikke at jeg har energi til det da, men jeg TVINGER meg å gå ut, og være ute i minst 30min då. Gå. Såå, om du kunne blogget om det, hadde jeg fått noe slags støtte- hadde suttet UTROLIG stor pris på det! ♥♥

    2. tror de fleste vil lese om hva som skjer med deg og mathias. Siden du sa til se og hør at du var singel, men så noen dager etter forteller media at du er i et forhold. så hva skjer?

    3. Jeg er en jente på 17 år som har fulgt bloggen din nesten hele veien. jeg har sett hvor utrolig mye dritt du har fått slengt. du fortjener ikke det i hele tatt, fordi du er en helt fantastisk jente! jeg digger deg utrolig mye, å du er så sinnsykt pen! du er en av mine forbilder. jeg følger med serien du er med i, og jeg tvinger kjæresten hver søndag til å se det sammens med meg, haha! jeg skjønner ikke at noen har samvittighet til å slenge så mye dritt til deg. du er så utrolig vakker og jeg heier på deg. håper alt går bra med deg for tiden <3

    4. Jeg husker du pleide å lage sånne ”Around the world” innlegg. Liksom bilder av forskjellige dyr, fin natur osv. Det hadde vert sååå kjekt om du hadde blogga om det der igjen! Elsker sånne innlegg, og jeg er ikke den eneste, eller?:D

    5. Mat! Er selv vegetarianer, så eg lurer på hva du spiser 🙂
      Du er en utrolig nydelig person bare så du vet det!
      Mvh Kamilla

    6. Jeg vil lese om kjærlighetssorg, da det er noe som preger livet til min beste venninne for tiden, og siden jeg ikke har vært i et forhold noen gang, vet jeg ikke hva jeg skal si for å trøste…
      Jeg har også lyst til å lese om hvordan DU har det! Hva du føler, hva dubtenket på, hva sol er godt, hva som er vondt, hva som er vanskelig, hva som er lett osv..
      Og en siste ting, du virker så god! På mange måter, og jeg håper du tar til deg alle gode kommentarer, for hvertfall jeg mener det virkelig<3

    7. du begynte med skjekk hva jeg vóknet til og viste himmelen, og nó skriver du at det var solnedgang 😀
      jeg elsker deg og er helt avhengi a bloggen din faktisk! Kanskje du kan komme pó besök hit til ungarn?
      kan du lage hór video?

    8. Har du og Mathias slått opp? Du skriver aldri om han på bloggen lenger! Eller vil han bare ikke være med? Håper alt er bra med deg. 🙂

    9. REPRISE PÅ BLOGGERNE GÅR PÅ TV2 BLISS NÅ FREM TIL 22:25 FOLKENS 😉 (for di som ikke har sett det)

    10. Mange av oss vil nok høre om deg og Mathias vil jeg tro! Og hva slags tanker du har om kjærlighet og kjærlighetssorg 🙂

    11. Vegetar mat! Alle i familien min spiser kjøtt, jeg er veggis og det er ALLTD et problem med matbore heime. ka e det vi kan lage som blir godt selv om man ikke har kjøtt i det? Foreldrean mine har egentlig gjett opp, før dæm klare ikke å finne nokka middag som æ spis som det e ikke e kjøtt i.. Hjælp 🙁

    12. Kan du ikke forklare oss hva som skjedde med deg og Mathias rundt juletider, eller hva det var som gjorde deg så trist? Tror mange av leserne dine hadde satt stor pris på at du forklarte det, så slipper vi å lure sånn på det. 🙂

    13. Å, så fine bilder av deg 🙂 Så på Bloggerne og på instagram at du sliter mye med uren hud. Anbefaler å prøve isotretinoin (Accutane på engelsk)! Det er GULL verdt! Jeg trenger ikke bruke sminke mer etter å ha gått på det og har driitfin hud 🙂 Serr, sjekk det ut!

    14. Du er så pen! Forslag:
      – noe me sminke
      – hva du har i vesken
      – 10 ting vi kanskje ikke visste om deg
      – dine farvoritt outfit
      – hva du er redd for

    15. Hva om du skriver et innlegg om ting som gjør deg glad? Ting du i fremtiden gleder deg til? Ting som kan minne deg på gode tider og fine sider ved deg selv. Du burde ikke skrive for oss lesere men for deg selv! Bruk litt tid på å komme ovenpå igjen 🙂

    16. kan du fortelle om hvordan det går med deg og mathias?
      tror de fleste er veldig nyskjerrige på hvordan dere har det og hva som har skjedd..

    17. Kan du skrive et innlegg om dårlig selvtillit? Om hvordan den eventuelt kan bli bedre, jeg sliter veldig med dette for tiden og vet at det sikkert er flere jenter der ute som føler det samme<3

    18. Sophie du har en fantastisk fin blogg. Du virker som en fantastisk flott jente! Digger hvordan du blogger. Du virker så ekte noe som gjør at akkurat du er favoritt bloggerne min. Du skiver ikke bare om sminke , Men også om viktige temaer og mer personlige ting. Stå på jente!

    19. Hei Sophie!
      Jeg vet ikke hva og hvor fan du har det, men jeg vet hvordan det er når man føler at alt rett og slett bare går dritt. Du er min favoritt blant alle bloggerne her i landet, nettopp fordi du er en utstillere fra det normale, du forteller sannheten og holder allikevel mye privat. Jeg håper du får deg en god natts søvn og at morgendagen bringer med seg en oppgradering til kjelleren, mange av dine lessee støtter deg og ønsker deg det beste 🙂
      Jeg ønsker å lese om kjærlighet på godt og vondt, vanskelige valg i livet, skole/utdanning/jobb, abort, dine tanker og meninger + hva du mener om “abortdebatten”, how to do makeup/hair and style, men også hvordan du føler det at mange har flyttet bort og hvordan seter blitt etter “utflyttingen”.
      Sov godt 🙂

    20. Jeg kunne ønsket at du skrev om mat. Jeg er ikke under “sunn vekt” kategorien, så har stor interesse i å lese om hva du spiser. Du er ganske tynn, slik som meg, så hadde vært til stor hjelp om du kunne skrevet om mat for å se om du spiser mer eller mindre enn meg. Jeg trenger virkelig noen å sammenligne meg med…

    21. Kan du fortelle hvordan ting er mellom deg og mathias? Skjønner hvis du ikke vil fortelle om det har skjedd noe med han men tror generelt at de fleste leserne dine lurer og det hadde vært fint og få oppklart på em måte.. Håper ellers du har det bra <3 du er fantastisk flink og virker som ei strålende jente..

    22. Synes du har skrevet veldig mye om kjærelighet i det siste (hvis jeg ikke tar feil…? hvertfall det samme hele tiden) så vil gjerne høre noe om dyr igjen, lenge siden du har snakket noe om det! Og kan du ikke skvise inn en “all around the world”? 🙂 det er kjempe lenge siden du har hatt det, og jeg elsker når du skriver sånne innlegg!! Men så er jeg veldig nyskjerrig på hva som er greia mellom deg og Mathias, og det vet jeg veldig mange er også, men skjønner at du ikke skriver så mye om det! Blogg om det du føler for, bare vi får en god oppdatering så er vi fornøyde! Du er forresten en av de få bloggerene som faktisk skriver en del på et innlegg. Jeg tror at innlegget tar slutt etter et bilde, men så fortsetter det med mye mer og det elsker jeg, fortsett slik! 🙂 🙂

    23. Hvilke planer har du for fremtiden? Vet du har snakket om noe innen media og kommunikasjon. Vet du når du vil begynne å studere igjen? Gode tips til vegetar retter? 🙂

    24. Tungt å høre du har det så vondt, er det kjærlighetssorg du har? Her er tips til hva du kan skrive om: LLegg ut de fineste sangene du liker på youtube (Musikk er STOR terapi og hjelp under vanskelige tider) Skriv liste om det du elsker/hater , Skriv om dine favoritt parfymer og sminke produkter. Skriv om tips til å få bedre selvtillit. Skriv om restylane. Skriv mat oppskrifter du liker godt. Skriv om favorittplaggene dine. Skriv om steder i verden du har lyst å utforske og legg gjerne ut ett drøss med vakre bilder derifra. Skriv om de menneskene du ser opptil og blir inspirert av. Skriv om favoritt filmene dine. Skriv om dine drømmer for fremtiden ( husk dette er hva DU ønsker, ikke hva andre forventer at du skal skrive) Skriv hva du liker best og verst med deg selv.Skriv om de beste opplevelsene i livet. Skriv om trening og hvordan drømmekroppen ser ut for deg. Skriv om alternativt, hva du tror på. Skriv om The secret og hvordan det påvirker livet ditt. Skriv om sitater som betyr mye for deg. Her var noen tips, håper de var litt til hjelp ♥ Det går bra skal du se, du har masse mennesker rundt deg som elsker deg for akurat den du er, de må du aldri glemme! Håper de og drømmer for fremtiden kan veie litt opp for det du går igjennom nå. ♥

    25. får så vond følelse i meg når du skriver det har skjedd mye med en person du er veldig glad i osv.. en ting er om det kanskje er slutt, men jeg blir egentlig mer bekymret for om det er noe i veien med mathias? Han har vell ikke blitt syk igjen? Syns å lese for lenge siden at han hadde hatt kreft, så det var det første som slo meg, om alt er i orden…? Så kan det jo være så som så om dere orker et forhold eller ei. status på det er mindre viktig, om det er sykdom som er i bilde:)

    26. en ting må jeg si du ha du har værtfall en helt særegen klestil, ikke som alle andre har, du har din sophie style:D :D!! følger med på bloggerne å ho der veninna di som e mest med dæ virke jo bare så snill å go- akurat som dæ da seff:D!!!

    27. Kjærlighetssorg.. sliter med det selv. Og har aldri vært sammen med fyren engang! Er så rart, for han er liksom det første jeg tenker på når jeg står opp og det siste jeg tenker på før jeg legger meg. Likevel, virker det som om han ikke bruker et minutt av dagen sin på å tenke på meg.. og om han gjør det, da er det kun negative tanker :/
      Btw, håper du ikke tar dette på feil måte, men du er blitt mye penere i det siste!! Tror det har med reduseringen av restylanen å gjøre. Mer naturlig, og mye mye penere 🙂

    28. Du er flink til å skrive 🙂 Du har inspirert meg til, ikke å bli direkte vegitarianer, men jeg spiser mye mindre kjøtt og tenker mer hvordan dyrene har det.. spiste lite kjøtt fra før, men nå er det enda mindre! Det du gjør nytter 🙂 kanskje jeg ender opp som vegitarianer en dag?
      Hvis du føler for det hadde jeg syns det hadde vært interessant å lese om den gangen du tok abort, hvis du ikke har gjort det allerede!
      Og husk, hva enn du sliter med i dag vil være bedre, om ikke til og med helt borte, om et par mnd <3 ingen smerte varer evig!

    29. kjærlighet! kjenner meg alltid så igjen når du skriver om det, er så herlig å lese at jeg ikke er den eneste som tenker og føler som jeg gjør, haha

    30. Hvis du ser bort ifra spørsmålene om miljø og dyr, og ser på det grunnleggende politiske spørsmålene om skatt og velferdsgoder VS mindre skatt og mer frihet, hva tenker du om det, og hvilket parti ville du ha støttet hvis det kun var det du så på? Jens eller Siv?

    31. Kanskje du skulle finne deg en helt vanlig jobb? Det ville fått deg i aktivitet, til å tenke på noe annet og til å ta fokuset vekk fra eget speilbilde. Etterpå kunne du skrive litt om den virkelige verden.
      Det er litt kvalmt med voksne kvinner som later som om de er fjorten og legger ut liksom-bunnybilder av seg selv.

    32. Plis skriv noe om sjalusi i forhold og kanskje sjalusi generelt. Hadde også vært veldig gøy å se bilder fra “all around the world” som jeg ser flere har nevnt. Et annet tips er å skrive om dine treningsrutiner. Mener du nevnte at du hadde begynt å trene litt igjen i det siste 🙂

    33. Et spørsmål til: siden du nå er vegeterianer, så betyr det kanskje at du må lage maten din, og selv komme opp med ideer til hva du kan spise. Lager du basic og enkle retter som er halvferdige fra butikken (slik som 90%) av Norge gjør, eller finner du frem oppskrifter og lager mat helt fra bunnen av? I såfall, noen oppskrifter? Gode oppskrifter fra bunnen av er jo noe som kunne motivert flere til å spise mindre kjøtt.

    34. Kan du skrive om gjenferd/spøkelser/ rare og merkelige ting som skjer på rommet ditt? Du nevnte noe om en jente? kan du skrive om “henne”?
      Synes sånt er såååå (!!) spennende (men skjønner selvfølgelig at det er skummelt for deg)
      B.T.W, kanskje hun kan hjelpe deg med det som skjer? (ment seriøst 🙂 ) skader jo ikke å “spørre”/sprøve?
      Har gjort slik selv… (høres psyko ut.. ‘) ikke at jeg fikk så mye fysisk hjelp, men en følelse av å ikke være alene/ha noen som “tar bort litt av det vonde/deler det så det ikke blir så tungt og vondt”, vanskelig å forklare, men du vil merke det hvis det skjer 🙂
      Annet som er gøy å lese om er trening, “diet”/mat, oppskrifter, tatoveringer, operasjoner og slikt.

    35. Jessi J – Who you are.
      Hør på denne sangen, vær så snill. Du er en fantastisk jente med ståpå styrke. Jeg kan se du er sterk, men samtidig svak. Mange tror vel at uansett hva som skjer i livet ditt, så må du være lykkelig. For du har vel alt en jente trenger? Sminke, penger og en morsom jobb. Men det er feil, du har rett til å ha det tungt du også. Du er veldig sterk som skriver om dette, for hele Norge kan lese det. Fotballfrue er ett av bloggene jeg leser – men som jeg misliker mest. Hun er overfladisk, livet er bare perfekt og det finnes ingenting galt i livet, det er feil. Når man skal skrive en blogg, så synes jeg man skal blogge på akkurat den måten du gjør. Du er fantastisk, jeg elsker å lese denne bloggen. Du beviser for mange unge jenter der ute, at det finnes mange i samme situasjon som dem. Samtidig meg. Det gjør faktisk ikke godt å vite at du har det kjipt. For du fortjener det ikke. Jeg kjenner deg ikke, men jeg vet det. Jeg håper at i enden av denne tunnelen, så ser alt lyst ut for deg. Jeg håper du klarer å finne tilbake til deg selv igjen. Gode Sophie, stå på. Dette klarer du å komme deg over.

    36. Kult å få komplimenter for noe du ikke er? Ikke ditt hår, ikke dine lepper, ikke dine vipper, ikke din nese …

    37. Mat❤. Hadde vært greit om du kunne hatt ett innlegg om hva du spiser, hvordan du lager vetegar burger, vegetar taco osv :3.
      Du er ei super jente sophie, ikke la deg knekke av stygge kommentarer, vet det ikke er lett. Men du er sterk! Du er nydelig.
      Hakunamatataaaa.blogg.no

    38. Du er den nydeligste personen på jord, sophie! Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri sett en vakrere person i mitt liv! Elsker deg!
      Ps. hva bruker du for å krølle håret ditt for tiden? Er superfint, vil også ha det sånn 🙂

    39. Kan du skrive om kjærlighet? 🙂 for eksempel hvortid det er på tide å gjøre det slutt i et forhold, og hvordan takle det.
      Du er nydelig Sophie! <3

    40. Kjærlighet vil jeg at du skal skrive om 🙂
      Du er utrolig nydelig Sophie og virker som en utrolig herlig jente! Stå på <3

    41. Hvor høy er du? 🙂
      Kan du ikke fortelle litt om familien din eller hunden din eller noe sånt? Søt hund <3

    42. Så bloggerene noe forsinket i går og lurte bare på om det er noen mulighet for at du husker hvor den fine stripete genseren du hadde på var fra? Den med fettflappen som jeg liker å kalle det:)

    43. Er veldig interessert i å lese om mat du spiser ogsånt! Er vegiterianer selv, så vill gjerne ha noen tips om du har det! 🙂 stå på videre! <3

    44. skriv om hva som gjorde deg så trist i jula, du sa jo du skulle skrive om det etterhvert!
      kommer du på konserten til 30 seconds to mars??
      syns du er flink til å blogge jeg, MÅ jo ikke ha mange blogginlegg om dagen. blogg når du føler for det du, ellers blir det bare stress;)

    45. Hei 🙂
      Ikke så lurt å legge ut om hvor diverse våpen befinner seg.. ! : )
      Etter regn, kommer sol. Nedturene er for å lære oss å bli kjent med oss selv og utvikle oss, og det kommer alltid lysere dager.
      Du er “steintøff”, det skal du ha.
      Hilsen halvgammel kjerring 🙂

    46. Kanskje en liste over 50 ting du elsker og som gjør deg glad og 50 ting som du hater? Av de tingene du nevnte vil jeg gjerne lese det med mat <3

    47. Hvordan kan du blande kjærlighet og sjalusi? Det er to ting som ikke har noe med hverandre og gjøre i det hele tatt! Sjalusi er en sinnslidelse mens kjærlighet er livet og stillheten bak alt.

    48. Sophie dette MÅ du se! Hadde vært perfekt for deg! Er et hello kitty hus dom man kan leie:Dhttp://kreativeideer.com/hello-kitty-hus-til-leie/

    49. Kan du ikke skrive noe om at det spøker i huset ditt der du bor? hadde vært veeldig spendene å hørt om d!

    50. hvordan går det ann å bruke så mye penger på utsende, og alikevell vær sååå stygg?? Også sammenligner du deg med verdens fineste..

    51. Å ha kjærlighetssorg er noe vi alle vil kjenne på en gang i livet, og alle vil takle det på forskjellige måter. Noen drukner seg i sorg og smerte mens de lukker seg inne og spiser bøtter med is, andre fester og lever som om det ikke fantes en morgendag. Synes ikke at man kan komme med “tips” akkurat, nettop fordi folk er så forskjellige. I tillegg virker det ikke som at du takler bruddet på den beste måten etter hva man kan lese på bloggen, så blir jo som å spør Paven om sextips om du skjønner.
      Vegetarmat derimot, det kunne jeg tenkt meg 🙂 Er ikke vegetarianer selv, men vil prøvd å ha veggismiddag en gang i uka. Er derimot vanskelig å komme på noe som ikke er salat, grønnsakssuppe/grateng eller vegetarpizza/burger…

    52. at folk er så hjerte løse skjønner jeg meg ikke på. dere har ingen ting fint å si om en så nydelig, sterk og flott person som Sophie kan dere kikke ut av kommentar feltet å være frekk et annet sted. å være innpå en blogg kun for å slenge dritt er meningsløst og sårene for personen som får hate, dere leser sikkert ikke innleggene til Sophie men vi som gjør det vet at Sophie er både smart, morsom, pen og snill mot alle rundt seg. skjerp dere. og Sophie, kan du skrive om mat imorgen trenger inspo til sunn mat<3

    53. Kjærlighet! F.eks hvordan det egentlig er å være i et langvarig forhold, hvordan man takler å ikke være like ny forelsket og kanskje hvordan takle utroskap og krangler?

    54. kom over denne blogge: SophieAlice.blogg.no, syns det så ut som at det var masse kopiering av din blogg. Hva syns du?

    55. Jeg syns du er så flink til å sminke deg, så kanskje du kunne laget et innlegg eller en video om hvordan du sminker deg.
      Ellers er det alltid gøy å lese om livet ditt generelt, så både mat og kjærlighet og alt mulig er bra. Men om du har det veldig tungt, er det veldig forståelig om du fokuserer på andre ting for tiden!
      Håper alt ordner seg for deg, du virker som en fantastisk person, så jeg unner deg alt bra! 🙂

    56. Etter sommerferien 2013 bestemte meg og mamma oss for å bli vegetarianere. Vi er med i Noah, hvor vi er med på møter, fakkeltog osv. Kjempekjekt og lærer masse, føler meg som et mye bedre menneske når jeg kjemper for dyr. Det gjør meg så glad! Kunne tenkt å gjøre noe mer, som å dra til Japan kanskje, selv om jeg bare er en 10.klassing. Moren min og jeg spiser ofte ulike matretter, og en middag er nesten akkurat lik som den var i og før sommerferien. Først tenkte jeg det bare ble salater og pasta, men det ble det ikke. Glad for at soyakjøtt finnes, selv om vi ikke spiser det hver dag. Jeg er også veldig heldig, fordi mine to bestevenninner bestemte seg for å bli vegetarianere fra 2014 av. Håper dette skjer med flere, for jeg merker at det sakte men sikkert stiger på antall vegetarianere. Håper ting blir bedre meg deg, høres ut som leserne dine får deg på bedre tanker og at de(vi) vil hjelpe deg til å ha det bra! Klem og kos fra Sarah!

    57. Hei❤️
      Jeg vil veldig gjerne at du skal skrive om kjærlighetssorg og sånt. Jeg går gjennom en vanskelig periode.
      Du er fantastisk. Du er kjempeflink til å skrive! Du er utrolig smart og dyktig. Du virker som et veldig godt menneske. Du er utrolig sterk, og jeg skulle ønske at jeg var som deg❤️

    58. åå så trist at du har det tungt nå, håper alt snart blir bedre. Så deg på bloggerne på søndag, du er utrolig søt og virket som en ordentlig god persjon. Fikk liksom lyst til å kjenne deg på ekte! ellers sånn å lese om så syntes jeg det meste du skriver om er intressangt, både mat og hva du har gjort om dagen o.s.v..Selv om det jeg liker best er å lese de “dype” innleggene, der du skriver noe persjonelig. Du skriver så bra og føler nesten alltid at jeg kjenner meg igjen i det du skriver. uansett håper alt fikser seg! unner deg ikke noe vondt i hele verden<3

    59. Jeg vil gjerne lese om hvordan der er å være vegitarianer. Hvordan du klarer det liksom. Så fin sminke du har, btw.

    60. Stå på Sophie! Du er så flink til å blogge og er et stort forbilde 🙂 Ikke la noen andre fortelle deg noe annet. Du er min blogger nr. 1!!
      Vil gjerne lese om kjærlighet, det er jo alltid en slager. Tips mot sjalusi hadde også vært greit. Er sikkert flere jenter enn meg som sliter med sånt!! STOR KLEM

    61. du er en av de enste bloggerne som er så ærlig og forteller at du spiser godteri og usunt og legger ikke skjul på at du liker å kose deg med mat! elsker at du lever livet og spiser det du vil, det er forbilde!

    62. Bare lurte på om du har beholdt gamle headere?
      Hadde isåfall vært sykt morsomt om du hadde laget et inlegg hvor du la ut alle du har hatt gjennom tidene, sånn at vi får se forandringen 😀

    63. Haha.. Fikk du virkelig kommentar på at det ikke var nordlys!? Huff.. Folk må da lese hele innlegget før de kommeneterer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg