tv-angst

Jeg har ønsket meg en klokke fra Michael Kors i over ett år nå, og etter knuste håp både på julaften og bursdag, valentines og feiringer hit og dit, tok jeg saken i egne hender. Og før helgen kom den i posten, endelig! Jeg er ikke en person som bruker mye penger på enkelte plagg eller tilbehør, jeg har alltid sett på det som en smule unødvendig så derfor var ikke dette helt hvedagskost for meg, la oss kalle det forsinket bursgagsgave til meg selv. Da var det både materialistsk lykke og hverdagslykke mens jeg forsiktig åpnet pakken og beundret den. Min er fra klokkekongene.no og skal være en god del billigere enn i butikk om jeg ikke tar helt feil. Fin, ikke sant? 

I tillegg var det sol igår, for sikkert 5 dagen på rad. Det er ikke helt vanlig her i nord, så jeg tenkte i det minste tanken om å ta meg en tur ute med hunden – ikke at det skjedde, jeg venter enda til jeg kan gå uten jakke, hehe. 

Som om ikke det var nok, fikk jeg taco til middag! Vegetartaco da, men det trenger jeg vel sikkert ikke å nevne lengre engang. Det skjønner dere sikkert 🙂 Jeg gikk uten sminke nesten hele dagen, spiste masse mat og koste meg. Men den sminkeløse delen varte ikke så fryktelig lenge. . 

. . Jeg ordnet meg nemlig opp som bare det, fordi søndag = tid for å se bloggerne på tv. Når jeg må lide meg igjennom 30 minutter av stygghet på tv fra min egen side kan det hjelpe om man føler seg litt komfortabel i øyeblikket, haha. Men nei, jeg vet jo at det er lenge siden vi spilte det inn og at jeg har endret meg siden da. Men uansett, jeg sminket meg, og slik ble altså resultatet! Toppen jeg har på meg er fra sheinside.com 

Jeg dro til noen venninner for å se episoden igår, det var russefeiringen som sto på planen. Jeg var så flau når episoden var over og tenkte “okei what da fack, hvordan er det jeg ser ut, hva er det jeg sier, hva er det jeg gjør” og reiv meg selv i håret. Var det mange av dere som så på? Fy fader.. Men jeg har jo bedt om det selv, og er jo veldig glad for at jeg er med på programmet. Det er jo bare en positiv opplevelse for all del, nå vet jeg jo hvordan jeg selv ser ut i det minste. 

Vel vel. . Mandag idag og jeg skal gjøre ferdig litt jobb med mailen, dusje og kose meg i eget selskap ikveld. Hadde egentlig oppkjøring imorgen men har gitt opp den lappen helt så og si, synes faktisk det er flaut at jeg har hatt kjøretimer i nesten ett år og enda ikke har tatt den. Jeg var ferdig med alt i september, liksom . . Det som senker meg er at jeg ikke har nok selvtilitt på det, selv om jeg er klar over at det er noe jeg må igjennom. Vel vel, nå blir oppkjøringen en gang før jeg drar bort. Jeg har ikke noe annet valg enn å bare komme meg igjennom det! Men men, for å få tankene bort fra bilkjøring og angst en liten stund, shoppet jeg et par plagg på nelly. Jeg bestilte Ray Bans der for en stund siden men hadde klart å bestille hjem 5 par, istedenfor ett, så den pakken måtte bare returneres. Nå ble det heller litt billigere plagg! 

1. Kjolen koster 299 kr HER, dødsfin! 2. Undertøyssett, passer bra nå som det snart er valentines day – jeg vet ikke med dere, men jeg vil gjerne føle meg litt ekstra fin den kvelden! Underdelen koster 199 kr HER, og BHen koster 229 kr HER / 3. Leppestift HER 

1. Bukse koster 299 kr HER, håper den er like fin i virkeligheten som på nettet. 2. Denne toppen er en av mine favoritter, jeg har den i både svart og hvit. 199 kr koster den, og kan kjøpes HER 

 

84 kommentarer
    1. Hei du. På bildene er du utrolig lik tvillingdøtrene til John Fredriksen! Du kunne med hell prøvd å minimere dette, men heller satset på å kopiere utdanningsvalgene deres,- LSE for eksempel

    2. Bare så du vet det, du har ikke forandret deg en smule fra innstillinga;)
      Og btw sø var du syyyykt søt når du stakk ut tunga sånn der langt bed bår du tok en slurk fra koppen:)<3

    3. ehh, kan ikke si du så så bra ut på de bilene av deg der. De fake-øyenvippene du setter på ser helt forferdelige ut. Det ene øyet ditt krymper på en måte og de sitter helt feil. Du burde lære deg å sette de på eller la være for det ser bare dumt ut.

    4. ELSKET undertøyet og toppen! Alltid hatt lyst til å ha en slik topp, men føler ikke at jeg har nok pupper til det.. Men anyways, du er IKKE stygg uten sminke (selv om du kanskje føler det selv). Du er helt utrolig vakker, og jeg skulle ønske jeg så ut som deg. For å være helt ærlig så er du dritdigg, deilig og sexy. Du har former, noe jeg personlig syntes er finest! Jeg bare digger deg, har ikke ooord, haha. Loveyou giiirl!

    5. Hei, Sophie 🙂 Hvor kjøper du undertøy på nett? Jeg har en ganske stor BH-størrelse (I-cup), så finner lite ettersom alt er så smått. Har ikke funnet noe annet enn små størrelser på Nelly, så har du noen andre tips? Helst litt billigere enn undertøyet på f.eks. Change, det blir så dyrt i lengden! Håper du har det bra, du er helt fantastisk!

    6. Her på østlandet har vi ikke hatt sol på flere uker og det er uten overdrivelse. Fikk se litt blå himmel uten sol på formiddagen i ca. 1 time på lørdag ellerno.. da var vi heldige.

    7. Det er det fineste bildet jeg har sett av deg hvor du sitter ved bordet og spiser taco!! Du må seriøst starte å flette håret sånn, for du kler det skikkelig!

    8. Jeg lurer på om det ene øyet ditt er skeivt eller om du har operert noe? Har lurt litt på det en god stund.

    9. Har omtrent ikke kommentert på bloggen din før, men ville bare si at det første bildet av deg var utrooolig fint!! Du er jo pen på alle bilder da, men tror det der må være det fineste bildet jeg har sett av deg :)!

    10. Sykt gøy episode i går! Får meg til å glede meg veeeeeeldig til russetiden nå.. starter snart! 😮 du er så sykt pen Sophie, det bildet av deg uten sminke var driit fint. søte deg!

    11. God mandagskveld Sophie <3
      Utrolig fine innkjøp - og ELSKET klokken, har så utrolig lyst på Michael Kors klokke selv!! ÅÅH 🙁 <3
      Utrolig fine bilder av deg - du er så fin 🙂
      Syns du var utrolig søt på TV igår jeg - hehe 😀 Liker å se dere ikke helt stivpynta og i normale omstendigheter, er spent på neste episode!! Så du var lei deg og gråt osv på rommet ditt.. Er spent å se ..
      Kos deg masse i kveld skjønne <3 Klem

    12. hvis du er sminkeløs på det bildet hvor du spiser taco, så er du såå mye pener enn med sminke! tro meg

    13. Aner ikke om du kommer til å lese denne kommentaren eller ikke, men jeg så på episoden av Bloggerne fra da du og venninnen din var i Oslo på Bieber-konsert, og jeg lurte på hvor du kjøpte skoene du hadde på deg? Jeg synes de var dødslekre, håper du vet hvilke jeg tenker på!
      Stå på!

    14. Du var sykt fin med sånn flette, skikkelig babe! Veldig fint sminket der også. Synes faktisk du så bedre ut litt rufsete på håret, enn det du gjorde etter du hadde fikset deg sånn. Var fin da også, men øynene dine blir litt skjeve på en måte, når du har på falske øyenvipper. Bare sånn for å si ifra, så kan du velge selv om hva du vil gjøre med det. Du er nydelig uansett 🙂

    15. Haha du hadde jo på deg sminke på det det bildet? Hvorfor er du så sjev i ansiktet? så usymmetrisk liksom?

    16. Fine deg! Vet du hvordan man kan se bloggerne på nett uten å betale for tv2 sumo? 🙂 Gikk desverre glipp av den siste episoden 🙁

    17. Du er definitiv ikke den eneste som holder på å gi opp lappen, er 20 år, ferdig med alt, hatt en oppkjøring og strøyk og tør ikke ta ny for redd for å stryke igjen : P

    18. Det er jo bare en billigklokke til 2000 kroner. Jeg ville aldri gå med en så billig klokke. Du eier ikke smak.

    19. bloggerne er veldig bra og jeg satt igjen med et mer positivt inntrykk av deg i går enn noen gang før – fordi du ikke brydde deg så mye om å se bra ut. kjempebra! Ang. sminken er det veldig bra, men prøv å duse ut øyenskyggen litt mer øverst sånn at det ikke blir så harde kanter 🙂

    20. fysøren som den sminka har forandret deg i fjeset – postivit!! Føler du ser veldig annerledes ut enn du gjorde for 1 uke siden! Kan du ha en sminkevideo eller noe? Det var så sykt fint 😀 haha

    21. Hva er galt med øyet ditt? Lurte på.. Om hunden din absolutt må ut å gjøre fra seg, og du er alene hjemme med den. Lufter du den da? Det er så ufattelig trist at du ikke gidder lufte din egen hund, du som skal være så dyrekjær.

    22. KOR E DEN MILKA SJOKKOLADEN KJØPT HÆN?!?!?!
      KOR E DEN MILKA SJOKKOLADEN KJØPT HÆN?!?!?!
      KOR E DEN MILKA SJOKKOLADEN KJØPT HÆN?!?!?!
      Prøvd å spør på innlegget du la ut bilde av den på, men det va jo ikke mye vits i!!!
      KOR E DEN MILKA SJOKKOLADEN KJØPT HÆN?!?!?!
      KOR E DEN MILKA SJOKKOLADEN KJØPT HÆN?!?!?!

    23. Hei Sophie!
      Jeg ville bare si at jeg har lest bloggen din en god stund og har vel alltid hatt litt sansen for deg. Etter at du ble med på bloggerne, så har jeg fått så mye mer respekt for deg. Tror kanskje å delta på bloggerne er noe av det lureste du kunne ha gjort! Du blir fremstilt på en så utrolig bra måte, og herlighet så søt du er! For en fantastisk personlighet du har.
      Du har virkelig oppnådd mye i livet i en alder av 19 år! Du skal være stolt av deg selv. Stå på videre, du har så mange på din side :- )

    24. Når skal du innse at du ikke kler så voldsomme vipper!? Alle sier det jo hele tiden, det er jo bare for ditt eget beste! Spesielt med falskvippene, men også vippe-exstensionsene. De blir for mye for det lille ansiktet ditt, og framhever skjevheten i øynene dine. Og dus ut øyenskyggen, du lager alltid en kant øverst, skjønner ikke hvorfor.

    25. Ærlig talt så burde hun/han som sprøyter inn guffe i leppene dine nekte å fylle i mer. Det ser bare ikke ut!

    26. hei! kan du lage film om den dansen du danset på bloggerne nå på søndag ? med sangen gentleman?

    27. Skjønner hvorfor du blei flau av å se på deg sjøl! Kjenner til den følelsen. Men prøver bare å tenke at det mest sannsynlig er jeg som blir mer flau enn andre som ser meg. Jeg syns ikke du framstod som hverken teit eller dum i det hele tatt i går, Sophie;)

    28. Silje Yri: Hehe ja, var det venninne mine også sa, at de så ikke noe galt med episoden igår selv om jeg kanskje gjorde det. Huff, man får vel bare bite det i seg regner jeg med!

    29. Elisabeth: Hei! Det er ikke en spessiell dans til gentleman, men noen få dansetrinn på rad etterhverandre som jeg og noen venninner pleier å gjøre ute på fest! 🙂

    30. Synes ikke leppene dine er no fine akkurat nå, men viss du liker dem så…jaja, skal ikke klage-er fast leser av bloggen din så! Ps: det er så teit når folk skriver en stygg kommentar og avslutter med “<3".....

    31. Digger dei! Stå på! Er forresten enig med Linnea om at det er teit og avslutte med “<3" når man har skrevet en stygg kommentar.

    32. Skjønner ikke hvorfor du ikke liker sånn som du så ut når bloggerne ble spilt inn, utseende ditt der er perfekt♥ Skjønnheta♥

    33. NÅR GÅR REPRISE PÅ BLOGGERNE? Og er det ett sted man kan se serien på nett utenom tv2 sumo? Altså gratis

    34. Hvilken størrelse var russebuksa di? Og hvilken størrelse bruker du til vanlig? Vet ikke hvilken størrelse jeg skal ha! Også er jeg bare 155 høy, er redd for at buksa blir alt for lang!

    35. Du er nydelig som alltid Sophie og du kler virkelig å ha håret i flette. Men øyevippene er rett og slett stygge! Du bør ta de av når du er SÅÅÅ vakker uten! <3 (Siden du bare kan ta de av regner jeg med at det er ok å si ifra hehe 😉 )

    36. Bare lurer på hvorfor du tegner på øyenbrynene dine sånn,når du akkurat har fått fiksa de og de ble så fine ? slik du har de nå ( skarpe kanter ) er ikke fint..mye finere uten så mye sminke ..

    37. Fikk faktisk den buksen i posten i dag. Den er veldig fin i virkeligheten og sitter fint på, men utrooolig trang i leggene, men den utvider seg vel litt (håper jeg) 🙂

    38. Herregud så vakker du er på bildet der du spiser taco! Hvis du ikke har på sminke der, så skjønner jeg ikke hvorfor du bruker sminke! Helt ærlig er du MYE penere uten all sminka og løsvipper og alt!! Digger bloggen din! Ser virkelig opp til deg! <3

    39. Hei Sophie!
      Jeg ser du spør Ann over her om det er klokkene som er testet på dyr. Du vet jo, som dyrevernaktivist, at det ikke handler om at akkurat det produktet du eier er testet på dyr, men at man ikke skal handle fra produsenter som støtter opp under dyretesting, pels og lignende. Så lenge du handler varer fra et merke som tester på dyr under produksjon av noe som helst de selger, så støtter du dyretesting. Så enkelt er det faktisk, og det burde du så absolutt vite nå.
      -Fra ei som er vegetarianer på niende året, og faktisk tar avstand fra dyretesting.

    40. Kjøpte den grønne kjolen, i størrelse 40!!!! Ikke plass til en halv pupp engang! Også er jeg 165 cm høy… Kjolen dekker ikke rompa engang! ÅH…

    41. om klokkene er testet på dyr? hahaha nei. men du støtter likevel merket, trodde du ville forstå sånt. Er jo akkuratt det samme som om du kjøper deg en parajumpers sommer jakke, hallo der er jo ikke pels daa!

    42. ♥ Så trist at du virker til å ha så dårlig selvtillit på eget utseende, du var jo kjempeskjønn både da og nå, Sophie:) Virkelig. Og du virker herlig og skjønn:)

    43. Syns du er fin på tv også, liker personligheten din! Jeg har en nøyaktig likens klokke, som jeg var så heldig å få i bursdagsgave 🙂

    44. Jeg syns absolutt du ikke dummer deg ut på tv! Kjempefint at du kan vise den litt mer sårbare siden av deg og vise hvor sterk du er! For det er du virkelig. Du lar deg ikke knekke av noen litt (eller veldig) stygge kommentarer, og du reiser deg alltid opp igjen!
      Du har en selvtillit vi alle beundrer, men det er bare mange som må gjemme seg bak stygge kommentarer for å sjule det faktum at du faktisk er sterkere enn dem. De må trekke andre ned for å få seg selv opp!
      Jeg beundrer måten du takler ting på, du er et forbilde for mange! Du må bare huske på alle de som setter pris på alt du gjør, og prøve å legge mer vekt på det positive i stedet for det negative!
      Takk for at du tok deg tid til å lese dette, håper det hjalp deg litt i hverdagen og at du kommer til å huske alle disse ordene hver gang noe sårer deg eller gjør at du føler deg svak, for jeg er overbevist om at du er en supersterk og følsom jente som fortjener alt positivt i hverdagen!
      -Borghilde

    45. Hei sophieelise. DU er den peneste jenta jeg har sett i mit liv så mange fine bilder <3<3 !!!!!!!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg