ny episode ikveld – russetiden min!

Nå er det ikke lenge igjen til 4. episode av bloggerne, klokken 20:00 på Bliss smeller det! Og jeg sitter som vanlig med puta lett tilgjengelig. Jeg ser tilbake og skjønner ikke hva jeg tenkte med. . I dag, når jeg ikke har stort å gjøre, har jeg pyntet meg med fult sminket ansikt og kjole. Det er virkelig helt sykt, bare de to siste dagene har jeg innsett hvor mye rett sminking kan gjøre for ett ansikt! Nå skal det nevnes at jeg brukte over en time på sminkingen idag, vanligvis tar det 5 minutter.

 

Når TV2 skulle filme meg valgte jeg å nesten ikke bruke sminke, ikke ordne håret, ha på meg sløveklær og så dermed ut som en gammeltante på tur. Det var en dag vi skulle filme og jeg bokstavelig talt rullet ut fra senga og til ett av intervjuene. Ferdig snakka.

Hva slags dyr er dette? Åh nei, det var visst bare meg, det. 

Når det gjelder mest, da tenker man som regel “whatever”. TV2 var her og filmet til siste episode for et par dager siden, og da hadde jeg på meg kosedress! Er det mulig, haha. Jeg har blitt mye flinkere med hår og sminke på bare ett par dager (mye kjedsomhet), og har gitt meg selv ett løfte. Jeg skal være forberedt fra nå av når det filmes. Det er jo også rart, siden jeg har operert nesa siden da og gått ned 4 kg. Men merkelig nok så bryr jeg meg ikke så mye om hvordan jeg ser ut på TV, om det skal være så naturlig som mulig må de jo nesten få fanget de øyeblikkene hvor jeg ikke bryr meg også. 

Bare sjekk sjarmtrollet her da, dere! Sexy 😉 😉 😉 Her er “number one hustler” blikket mitt, i tilfelle dere lurer.  

Denne episoden blir nok veldig bra, jeg har ikke sett selv men da hadde jeg begynt å bli ordentlig komfortabel med kameraet, og man får se litt av russetiden min. For det første var jeg ekstremt full, for det andre var jeg ekstremt dårlig dagen etter, og for det tredje kommer jeg med et par nordnorske gloser som kan være verdt å få med seg – russetiden i en liten by, hvor ikke alt handler om russebuss og å bruke mest mulig penger kan vel også være litt spennende? Som vanlig følger jeg med i kommentarfeltet her i løpet av kvelden og svarer dere! Har vært mest aktiv på twitter de siste episodene, men nå skal jeg multi-taske og svare dere litt over alt 🙂 

 

KLOKKEN 20:00 PÅ BLISS ♥

102 kommentarer
    1. sykt pen! 😀
      bruker selv løsvipper.. hvor kjøpte du disse? De var veldig fine!
      Elsker bloggen din!

    2. Hva er poenget med å “røyke” når du ikke inhalerer røyken en gang? Du slipper ut røyken i det du tar et drag. Morsomt!

    3. Jeg bruker XS i buksene på bik bok, vil XS i jentesnekker passe meg da, eller er de små i størrelsen? Hvilken størrelse brukte du? Buksa di var kjempefin 🙂

    4. hahaha ! jeg har også perioder hvor jeg gir totalt faan , og så kan jeg ende opp med å sminke meg og ordne meg en dag jeg ikke skal noe annet en å være hjemme – kun fordi jeg kanskje savner å se litt fresh ut ! men jeg syntes du alltid ser bra ut da 😀 men ennå bedre nå en under filmingen av bloggerne 🙂

    5. hadde ikke du vært å fikset brynene dine?? de er jo helt lik som før.. et lite tips er å duse de ut het inne slik at det ikke blir så hard kant

    6. Heia!
      Hadde du giddet å lage en sminke-tutorial en dag?bSpesielt øyene er veldig fine idag! Evtl. Hvilke tutorial bruker du? Flott om du kunne linke litt 😉

    7. Jeg har begynt å fått problemer med å komme inn på bloggen din. Bare halvparten av siden vises og bildene er borte. Det rosa er hvitt og det ligner ikke på bloggen din i det hele tatt. Noen andre som har det slikt? Ide til hva jeg kan gjøre?

    8. Likte denne episoden veldig!
      Liker deg og personligheten din, og du er sååå søt da ^^

    9. Ikke har du lov til å drikke sprit, og du fake-røyker. Hva er vitsen med å bidra til å ødelegge ozonlaget med røyk, når du ikke trekker inn engang? Har aldri forstått vitsen med å tullerøyke.

    10. Hei 🙂 jeg har et spørsmål. Hvorfor viser dem mest klipp av deg i serien? Ikke vondt men altså 😀 jeg syns det er artig. Men blir ikke de andre bloggerne sure? 😀

    11. Haloo♥
      Kan du ikke ha spørsmålsrunde snart???
      På denne episoden ser man deg danse og alt det, (utrolig bra episode) også ser man deg røyke når dere sitter på den trapa. Røyker du fast eller er det bare av og til?

    12. Sophie Elise, du virker som en så hyggelig person. Det jeg liker best med deg er at du ikke bryr deg om hva andre mener om deg og du bare lever livet helt ut. Jeg syns du takler de stygge kommentarene veldig bra og du virker som en sterk person. PS: Elsker bloggen din! 🙂

    13. Syns bare du blir råere og råere for hver gang jeg ser på Bloggerne og leser bloggen din (daglig, er sikkert innom bloggen din 10 ganger pr. dag, haha – staaalker.) men uansett, jeg digger deg, og jeg elsker at du har den holdninga du har i serien, og glad for at du ikke skjuler drikking osv for at noen unger på 10-14 år leser bloggen din. Elsker også utseende ditt, med og uten sminke, med stelt hår og ustelt hår. Loveyou, go girl! <3

    14. Haha, fette bra, digga at du va så avlsappa på kamera. Men comeon, røyke du? Hah, jaja, respektere dine valg, snuppa! LoveYou bby ;*

    15. Digger kveldens episode! Du er bare så vakker og karismatisk. Se på alt du har oppnådd: Du er Norges vakreste, ALLE leser bloggen, ALLE digger deg, ALLE ser på TV programmet ditt, ALLE vet hvem du er, ALLE jentene kopierer stilen din, du har verdens fineste lepper, du virker kul og livelig, du er en super stjerne i Norge, du har den fineste kroppen ever, alltid sexy French Tips og du har en lang karriere forran deg. STÅ PÅ.
      Du er bare helt konge!

    16. Du er helt klart favoritten min av dere fire som er med i serien. Du er så ekte, smart og ja.. Digger deg!

    17. Fysøren for en bra episode 😀 wiii, nå gleder jeg meg til jeg skal være russ i år 😀
      Og kan du ikke være så snill å legge ut en video av den dansen du danser.. Sinnssykt morsomt 😀

    18. Wth “haha”?? Skjønna at du sitt bak pcskjermen din i din størrelse XL onepiece å har det vondt med dæ sjøl og har verdens dårligste selvtillitt, men come on.. Den “pr- kåte” venninna hennes e nydelig! Så, shut the fuck up! 🙂

    19. Kjempe bra episode i dag, man ser at du har blitt mer komfortabel foran kameraene!! 🙂
      Digger hvordan du reagerte når han fyren sa at eksen hans ikke likte deg. Kunne ønske jeg var like sterk og gitt like mye blaffen om hva folk synes om meg. Tydelig at bloggen har gjort deg til en ekstremt sterk person!
      Du er best! 🙂

    20. Hei! Hva heter sangen i introen til “Bloggerne”?
      Har lest bloggen din kjempelenge, omtrent siden begynnelsen vil jeg tro. Jeg synes du er utrolig flink! Du får frem mange synspunkter og meninger, og jeg beundrer ditt pågangsmot når det kommer til dyrevern og at du står for det du sier!

    21. ELSKER bloggerne! Det er liksom nesten eneste grunnen til å stå opp på søndager, men det er en ting jeg lurer på, hvilken farge (nyanse) har du på håret under introen til bloggerne? Syns det er så vanvittig fint!

    22. Herregud ! Jeg skjønner egentlig ikke at folk slenger dritt til deg. Du er virkelig helt fantastisk, jeg elsker deg virkelig. Og du er et stort forbilde for meg. Jeg leser bloggen din hver dag, og jeg liker deg bare mer og mer for hver dag. Så elsker jeg hvertfall at du liker hello kitty, for da er vi 2.
      Klem amalie <3

    23. Kunne du ha lagt ut en video, eller noe sånt, av de treningsrutinene du bruker å gjøre? Hadde satt veldig stor oris på det:)
      Har forresten lest bloggen din fast i noen år nå, og jeg må bare si at jeg elsker deg og den! Jeg liker at du står for det du sier og mener, at du er ærlig, og ikke tar deg nær av det folk sier om deg. Håper virkelig du kommer til å blogge lengere frem i tid!

    24. ÅÅ du ble helt sykt fin – utrolig flink du er til å sminke deg!! Fyttigrisen <3 Hehe..
      Har enda ikke sett episoden - kom hjem nå.. Men skal se den straks på Sumo 😉 GLEDER MEG 😀
      Er ganske spent 😀 Spesielt siden du sier den er så bra!
      LOVEYOU

    25. Til deg som lurte på om de andre bloggerne ble sure fordi det blir vist mer av sophie … Når man klipper sammen tv-opptak velger man de scenene man regner med vil få mest oppmerksomhet. Da tar man det som provoserer mest, er dummest eller som rett og slett viser mest hud. Alt for å sikre seg seere og reklamepenger. Det hele er ganske kynisk. Og tro nå ikke at jeg sier dette fordi jeg er “sjalu”, “misunnelig” eller noe annet teit. Det er bare bransjen som er slik og de lever fett av naive jenter som lar seg lure til å tro at det å bli “kjendis” er noe stort. PFT! Så er bølgen over og de sitter igjen med ingenting eller tilbud om å vise rumpa i et manneblad.

    26. Hei Sophie Elise!
      Jeg vil gjerne takke deg for all informasjonen og innleggene du har delt ang. det å være vegeterianer. Det er beundringsverdig at du står så hardt på for dyrene. Jeg har i veldig lang tid tatt mye avstand til kjøtt da jeg først og fremst får dårlig samvittighet av det. Ser jeg en pølse, ett kyllinglår eller en biff ser jeg for meg det stakkars dyret som måtte lide for den “middagen”. Jeg er en stor motstander av pels, og syntes heller ikke det var noe kult å da være kjøttspiser. Jeg har hatt “vegetarianer-perioder” som har vart i uker/måneder uten at jeg egentlig har behøvd å tenke noe særlig over det, fordi kjøtt rett og slett ikke er noe som faller meg inn å kjøpe, da jeg synes det er . . vel, som å godta mord. Så selv om jeg i store deler av det siste året har vært minimalt kjøttspisende, bestemte jeg meg i går for å gjøre det på ordentlig fra nå av. Ikke mer kjøtt. Aldri. Og jeg vil gjerne takke deg for den inspirasjonen du har kommet med, det siste innlegget du skreiv om dette gjorde virkelig mye for meg. Tusen tusen takk.

    27. Jeg er glad du er med på bloggerne. Føler jeg kjenner deg bedre som person nå etter jeg begynte å se på det programmet. Du er kjempemorsom. Jeg ble lei meg når du gråt i episode 3. Og jeg lo når du sang om Justin Bieber. Skjønner godt at du blir irritert av at folk bare glor når de ser deg, hadde vert bedre om de heller hadde kommet bort og snakket med deg og spurt om å få ta bilde istedenfor å ta bilde i skjul. Synes så synd på deg da du gråt. Du er pen, du har en pen personlighet, og du ser fin ut. Ikke endre deg for noen andre enn deg selv. Hvis du gjør endringer på utseendet, gjør det for din egen del fordi du har lyst. Ikke gjør det for noen andre eller hva andre synes. Drit i hva andre synes. Jeg har ingen tatoveringer, men jeg liker alle dine tattoveringer 🙂 De er fine, og har ditt personlige preg over seg. Gleder meg til å se mer av deg i bloggerne. <3 😀

    28. Oi! Her var du annerledes! Vet nå ikke om du har sminket deg “feil” før, men noe har du gjort perfekt for ansiktet ditt her! Ser mye mer… Tilpasset ut! Og etter å ha sett på bloggerene syntes jeg at du var søt før, absolutt, men nå er du utrolig misunnelsesverdig! Ikke mer i leppene nå, men syntes ikke du skal fjerne alt heller. Du ser VELDIG bra ut nå Sophie 🙂

    29. Ser at det alltid må være noen som MÅ kommentere noe stykt om deg.
      Håper du ikke tar det innpå deg, for du e mye bedre enn dei fleste som skriver her.
      Du e pen, virker snill og sikkert en helt herlig jente 🙂 😉 stå på.

    30. HAAAAA-HA!!! Skratter av den såkalte røykinga di. Du fyrer jays også, kanskje?
      ”Smoke like marley, look like barbie”, 420 på russekort.. Darlin baby, du burde vel ha lært ”inhale, exhale” også?
      Flaut.

    31. Du, Ms. Plastic, hvis du først skal være ”avhengig” av plastisk kirurgi fordi ”haterne” i kommentarfeltet hakker på noe ved deg som du får komplekser for; ta så fjern dobbelthaka i samme slengen. Den e der, alle ser den og du er flink til å skjule den.

    32. Suger så sykt å ikke få sett deg, når jeg har lest bloggen din såå lenge. Har så lyst til å se deg, og hvordan du er i virkeligheten! Menmen, aner ikke hva som skjedde med sumobrukeren, den klikket helt. Vet heller ingen andre måte å få sett…Uansett, så er du et fantastisk menneske, du er en av de få jeg faktisk synes er en utrolig bra person! Elsker at du er deg selv. Skjønner virkelig ikke at du får hate, men når man er såpass kjent, så blir det vel slik. Stå på!

    33. Du ser veldig pen ut på TV. Du har liksom en glød over deg, og en herlig utstråling som ikke fanges opp på bilder i den grad som på TV. Det har ingenting å si hvor mye sminke du har på eller om du nettop har stått opp. Denne gløden og utstrålingen har du uansett. Just saying. Klem

    34. du ser så sinnsykt usikker ut. øya flyr overalt..
      spørsmål: hva sitter du igjen med når bloggen tar slutt og du ister seere? bare ett stygt fjes som er herpa og fiksa på etter alle kommentarene? du tenker ikke særlig langt, gjør du?

    35. Kjempefin blogg, men du må fjerne det du har i leppene. Ser ikke ut i dagslys. Det minner om et andenebb. Jeg fikk latterkrampe når jeg så det på tv i går. Håper du ser det selv.

    36. Hei! Ville bare si at det er utrolig kjedelig at du blogger så lite. Når jeg ser på blogger som fotballfrue, styleconnection, mammatilmichelle osv så blogger de hvertfall 2-3 innlegg om dagen, og det er faktisk jobben deres. Dere får betalt og da forventer ihvertfall jeg flere innlegg. Du sover jo sikkert til klokken 14 så du orker vel ikke å skrive, jeg derimot er oppe hver dag fra alt mellom 6-9 om morgenen og går på min jobb som jeg må jobbe hvertfall 7,5 time daglig i tillegg til en helg i måneden og jeg tjener sikkert mindre enn deg selvom. Dette er riktignok noe jeg har valgt selv, men det er så utrolig umotiverende at du ofte bare skriver 1 innlegg daglig, da mener jeg at du like godt kan slutte å blogge. Hilsen en en oppgitt bloggleser.

    37. Hei, Sophie!
      Jeg skjønner at du helt sikkert har altfor mye å gjøre, og at du blir sliten av alle som spør om du kan lese bloggene deres..
      Men det har seg slik at jeg er ute etter nettopp det. Jeg har blitt lagt inn på psykiatrisk avdeling, og prøver å blogge om det uten at det blir negativt og kjedelig.
      Du er mitt største norske forbilde, så jeg hadde blitt utrolig glad om du kunne ta en titt og skrive en kommentar, evt en mail om hva du synes og hva som bør endres?
      Stå på, frøken. Du er super!

    38. Hahahah, dumme mennesker. Klage på at Sophie ikke inhalerer røyken, faktisk. Dere som kommenterer det er vel fjortiser som akkurat har begynt å røyke, og som syntes det er kjempekult. Seriøst, bare la være å plukke ut ”feil” med Sophie, uansett hva det måtte være.

    39. Skulle se episoden men trodde den startet klokka
      9😢! Begynte nesten å gråte da jeg fant det ut haha!

    40. Jeg liker både deg og bloggen din veldig godt. Men helt ærlig, du burde fikset leppenne dine. Du ser virkelig ut som ei and hele tiden på tven og bilder..

    41. Jeg har fått et helt annet syn på deg etter jeg har sett deg på TV! Først virket det som du kunne være veldig overlegen osv, men du virker som ei super søt jente og du er utrolig pen med den nye hårfargen din! 🙂

    42. Du er så utrolig pen Sophie og du kommer så utrolig godt frem på en veldig positiv måte i denne tv-serien! Håper og tror at veldig mange endrer sitt syn på deg når de ser på programmet. 😀 Jeg har for min del ikke endret min mening så mye, digget deg fra starten av og gjør det enda! 😀

    43. Hei 🙂 Du er tøff som står fram for den du er. Men du forklarer deg hele tiden at du ikke bryr deg. men allikevel. er du redd for at ting skal vises og at du ikke vil vise håret pga bad hair day. da mot sier du deg selv gjør du ikke? mitt tips: ikke nevn at du ikke bryr deg. ikke skriv noe av. vi forstår selv at du ikke bryr deg ved å bare vise bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg