ny tatovering

Jeg er gal. I dag tok jeg en tatovering på innsiden av leppen, en hello kitty med “X” istedenfor øyne. Altså, ikke en edru hello kitty med andre ord. Hva synes dere? Og nei, det var ikke vondt. Det er den minst vonde jeg har tatt. Vet noen vil komme med “åh den blir kul når du er 50” men hvem bryr seg? Den er inne i leppa og vises ikke med mindre jeg ønsker det. 

I tillegg til dette tok jeg inn restylane i overleppa igjen, svært lite riktignok, og ikke engang mamma la merke til det. Jeg er fornøyd! Det blir nesten litt komisk om jeg nå plutselig er en dårlig person, eller dårlig forbilde grunnet litt mer volum i overleppa. Jeg fikk så mye “respekt” fra uventet hold da jeg fjernet restylanen, men hva skal det egentlig bety? Hvorfor har den lille detaljen noe som helst virkning på meg som person? Gjett hva, den har ikke det. 

Nå blir det et par episoder av Suits før jeg legger meg. I morgen skal jeg opp tidlig å ta vaksine! Tusen takk for alle tips angående afrika forresten, er spent på hva de sier imorgen på vaksinekontoret. Flere av dere påpekte at jeg kan miste håret av malariapillene, hjelp. .?  

Har faktisk hatt på meg en kjole idag, men helfigur får dere se ved en senere anledning. Den er uansett fra madlady.se

235 kommentarer
    1. Kul tatovering! Men ja, restylanen har en virkning på deg som person fordi du kaster bort livet ditt på å sitte og studere deg selv til du blir gal. Finn deg en hobby, jobb eller begynn å studér, skaff deg et liv, så får du noe annet å tenke på, og noe annet å blogge om. Du blogger bare om at du blir kritisert i det siste – kjedelig.

    2. tattoveringen var sykt fin, hvor mye kosten den?restylanen var også fin 🙂 hvis det får deg til og føle deg fin så burde egentlig ingen bry seg <3

    3. Drit kult:)
      Men synes ikke du trenger restylane, de er jo perfekte som de er, akkurat som deg selv:) Digger bloggen din:)
      Kan du ta en titt innom min, og kanskje legge igjen en kommentar, plis? <3

    4. Den var drit kul! har kjempe lyst inni leppen selv, men har noen andre jeg skal ta først! Digger at du sier alt rett ut!

    5. God onsdagskveld Sophie <3
      Haha du er så søt - tenker det samme.. Er jo en tattovering du kun ser med mindre du har lyst selv 😀 Så hvorfor ikke, blodfan av Hello Kitty, haha herlig 😀 <3
      Håper du har hatt en fin dag i dag, og at det går bra med vaksiner osv i morgen 🙂 Blir nok en heeelt fantastisk tur du skal være med på!! Ååh..
      God natt og kos deg med Suits - veldig bra serie det der altså 🙂
      Glad i deg <3 Love og klem!

    6. knall tøff tatovering. 😉
      og til deg oven for her, hvorfor kaste bort livet på og ikke være fornøyd med seg selv? om det er restylanen som får henne til og være fornøyd med utsende sitt, la ho gjøre det, det går verken utover deg eller noen andre! og sel vom man ikke jobber eller studerer så betyr det virkelig ikke at man ikke har et liv, fins ganske mye annet man kan benytte tiden sin på.
      digger bloggen din stå på du er rå!

    7. Hei! Det kommer jo veldig mye spytt på tatoveringen osv, går den da noen gang bort? Eller blir den mer usynlig?

    8. Hei.
      Angående disse malariatablettene.
      Jeg var i Afrika i fjord sommer, og måtte ta disse. Det eneste jeg la merke til med disse er at jeg drømte noen helt sinnsyke drømmer, de var helt bak mål. Tror ikke du mister hår av å gå på disse pillene den uken du er der, tror nok dette bare er tilfelle hos de som er der i flere måneder eventuelt!
      Du burde iallfall glede deg! Det er veldig mange inntrykk, og noen av de er veldig triste! Du får virkelig et annet perspektiv på livet!

    9. Ikke bekymre deg, du har ikke tattoveringen når du er 50 år uansett! Slike tattoveringer forsvinner etter et par år som regel 🙂 Utrolig søt tattoo da, passet deg jo perfekt du som er så glad i hello kitty!!
      Men, hvorfor tok du ut restylanet om du bare fortsetter å sprøyte inn igjen? Leppene dine er jo fine som de er, har aldri sett bedre ut den siste tiden etter at de ble litt mindre!

    10. Det finnes flere typer malaria tabeletter, du vil nok få høre om alt dette der du skal ta vaksine. Jeg har ikke mistet noe hår da jeg har vært i Afrika to ganger. 1 gang for 2 uker og en gang for 2 mnd. Det går nok helt fint 🙂

    11. hahaa, loooveit!! Og selv om jeg og sikkert mange andre liker deg best uten restylane, så er det hva DU synes som teller, du er vakker uansett hva! Bare ikke gå i den fella at du blir blind igjen, fordi da er det ikke fint lengre… Lykke til i morgen, you go girl <3

    12. Jeg har selv vært i Afrika for en måned siden, og gikk da på Malariapiller i ca. 10 dager! Jeg merket ingen ting til det å miste noe spesielt mye hår, og jeg merket heller ingen andre bivirkninger:-) Tror nok det vil være helt trygt for deg å gå på det! Har heller aldri hørt om noen andre som har fått særlige bivirkninger av det:)

    13. Er nok ikke noe problem når du blir gammel, fordi tatoveringer på innsiden av munnen går bort etterhvert.

    14. Leppa di så veldig fin ut både oppe og nede, helt eni i dt du sir om at folk e fette “teit” med å skal “bestemme hva du gjør eller ikke gjør!”! Hallo? Folkens Sofie Elise er faktisk myndig å at viss ho ikke var kjent ville ingen komme med de stygge kommentarene…Æ digge nu valgene dine å syns du har heilt rætt med at folk ska slutte med ” kritikk” uten å kjenne dæ engang LOL! Har folk ingen ting å gjøre eller?!! Æ begynne å bli redd førr andres vegne! KUL TATTOVERING!

    15. Tattoveringer inni leppa går vekk etter hvert også, etter som at det hele tiden er spytt og bevegelse på tattoveringen. MEN den var utrolig stilig! Du går virkelig all in med denne Hello Kitty greia di, utrolig kult!
      For å kommentere det med Malariatabletter. Jeg har gått på det i 12 dager, uten å merke noe forskjell på håret. Så det tror jeg bare er tull/i ekstreme tilfeller!

    16. Tatoveringer i leppa(der du har den) går vekk innen to år så ingen kan komme med kommentaren du ser teit ut når du er 50 haha 😉

    17. Seriøst! Haha du er tøff altså 🙂 personlig hater jeg sånne tattoveringer, men helle russen så kul den var på deg! 🙂 du stopper aldri å sjokkere 🙂 men uansett hva du gjør så er du fortsatt den herlige deg 🙂 stå på!

    18. Tips angående malariatabletter: ikke bruk NOE annet enn Malarone!! Det finnes billigutgaver men disse får du syke tanker og mareritt av. Har selv jobbet frivillig i malariaområder og gikk helt fint å bruke Malarone, merket ingen bivirkninger, mens noen av de jeg reiste med måtte slutte med tablettene fordi de hadde billigmerket (husker ikke hva det heter men så legge du bruker Malarone går alt bra).
      Håper du får reise, å dra til u-land er virkelig en opplevelse du vil bringe med deg videre, du er ikke den samme når du kommer hjem. God tur hvis du får dra! 🙂

    19. Jo mer du tar restylan, jo mer avhengig blir du. Så kommer du til å få feitere og feitere lepper! Du vil ikke se det selv, men andre vil.

    20. Kanskje det har noe med at du er tidenes største hykler mtp at restylane er dyretestet? Neineinei, det har mye med hvordan du er som person om du propper full kroppen av dyretestet-materialle så er du liksom veggis, pelsmotstander og bruker økologisk sminke? Kanskje derfor du fikk respekt når du fjerna det? HEEEEHHHHHH

    21. Jeg mistet ikke håret av malariapillene. Eneste bivirkningene jeg fikk var feber og oppkast (kan også ha vært av noe mat selvfølgelig). Håper virkelig du får reist på den turen, en slik opplevelse er noe alle burde hatt sjansen til! Selv har jeg jobbet som frivillig i ett land i Afrika, og jeg vokste mer som person på de to månedene er jeg har gjort på lang tid!

    22. Ahaha, smart sted å ta tatovering da! Har tenkt selv på en liten tatovering på fingeren eller lignende.
      Men ikke sikkert om du har den hello kitty’n til du blir 50, har hært at de “vaskes” bort og at man må tegne på jevnlig . 🙂

    23. Kult! uansett, siden den er på innsiden av leppen blir den slitt litt etter litt, så jeg regner med at den er helt borte når du er 50 (iallefall nesten 🙂

    24. Herregud hva er det du tenker på du er ikke riktig god i hodet ditt som tar en hallo litt tatoo inni leppa du sa jo selv at ingen kom til og se den hva faen er vitsen da?
      Herregud voks opp!

    25. Jeg var i Afrika for 1 år siden, i Gambia faktisk, og da gikk jeg på malariatabeletter i 3 uker, og merket ingen verdens ting. Vi var 40 stykker som reiste sammen, og ikke en eneste av oss hadde noen som helst bivirkninger. Jeg vet at noen får vanvittige drømmer, men det er ikke så mange som de skal ha det til. Ellers får du ha en flott tur til Gambia, det er et fantastisk land med helt utrolige mennesker. Du kommer ikke til å ville dra tilbake til Norge igjen hvis du virkelig får sett landet, dyrene og menneskene på sitt beste.

    26. Du gjør som du vil, noe som er helt fantastisk med deg! Misunner måten du takler press på også! Hadde det vært meg som fikk all drittslenging hadde jeg mest sansynlig gitt opp bloggingen.. Men når jeg tenker over det, har du jo fortsatt i hvertfall halvparten av dem som støtter deg og aksepterer deg for den du er! Som det med at du mister håret av den medisinen er nok for å skremme deg sophie, for vi alle vet hvor glad du er i å ta vare på ditt utseende! Når du føler deg trist og sint av drittslengingen håper jeg at vi som støtter deg iværtfall hjelper deg litt å ta vare på innsiden din 🙂 du er ei god jente med søt sjarm! Btw, elsker tattoveringen! Den var rååå! 😀 klem!

    27. Vet ikke hvilke malaria tabletter du skal ta, men det er vertfall en del bivirkninger på Malarone. Men alternativet er jo verre. Du har sikkert fått vite det fra før, men husk å bruk myggspray siden de ikke beskytter 100%. Og at du må ta de en stund før du reiser og etter du kommer hjem(bare noen dager tror jeg) Alt dette får du jo vite uansett 🙂
      Tattoveringen var kjempekul! Er ikke akkurat verste plassen å tattovering med tanke på synlighet:)

    28. Hei! Da jeg var i arika gikk jeg på malarone! Dette er den dyre tabletten. Man drømmer veldig syke drømmer og prater og er aktiv i søvne (den spiller altså inn på tankene dine), i tillegg har jeg mystet mye hår i perioden etter afrikaturen, men om det var på grunn av tablettene vet jeg ikke.. Men det du uansett ikke må gjøre er å bruke tablettene som heter Laria!! Disse kan gi dei illusjoner og spiller veldig inn på psyken og mentaliteten, man blir altså litt gal mens man går på de.. Illusjonene kan sammenlignes med bruk av dop som LSD, bare i en mildere versjon 🙂

    29. Vet du ikke skal leve etter hva andre mener.. Men du var så fin og naturlig med mindre lepper:) vær orginal, ikke kopier andre. Du får jo kritikk uansett hva du gjør med utseende, så hvorfor ikke bare vær deg selv? 🙂 vet du er enda ung, og etterpåklokhet kommer senere.. Men ta igjen etterpåklokheten.

    30. Tattoeringne i leppa går uansett bort etter 1-3 år, har tattoering selv i leppa og fikk beskjed om den forsvant av seg selv og andre har opplevd lingnende. så du har den ikke livet ut 🙂

    31. Det med malaria pillene er bare tull. Det eneste er om du kjøper de billigste pillene, noe jeg ikke tror du kommer til å gjøre, kan du får vondt i magen osv. DU MÅ huske og ikke skippe noen dager med pillene, da har du malaria på EN TO TRE. Det er såååå mye verre enn du tror.

    32. Har vært i Afrika 4 ganger,gjennom frivillig arbeid med Røde Kors. Har gått på 2 typer malariapiller,og 2 av gangene mistet jeg nesten alt håret. De to andre gangene mistet jeg ikke SÅ mye,men jeg mistet endel. Faktisk nok til at jeg valgte å skinne hodet den siste gangen. Så bare dumt ut med masse bare flekker på hodet. MEN,det er bedre å være uten hår enn å få malaria. Skal til Afrika igjen i April,og denne gangen velger jeg å skinne meg FØR jeg reiser. 😊 God tur! 🙂

    33. Utrolig stilig tattovering! Jeg har selv hatt lyst på en tattoveringen inne i leppa. Da har jeg lyst på en skikkelig random og crazy en, siden det ikke viser uten at jeg selv vil det. Kult. Helly Kitty passet jo også bra til deg! 😀 Lykke til med vaksinene i morgen 🙂 Går sikkert fint

    34. Bare tull! Gikk på malariapiller i 1 mnd i strekk, og jeg mistet ikke et hår på hodet av de :p Det går nok bra for deg og 🙂

    35. jeg har gått på malariapillene, blant en gruppe på 20 stk med andre mennesker som gjorde det. INGEN mistet håret, og du kommer nok ikke til å gjøre det. kun folk som er ute etter å skremme deg 🙂 så bare å ta de!

    36. Heisann.
      Du leser sikkert ikke dette men jeg bare lurer på: hovner du ikke opp når du tar restylane.? For når jeg tar det ser jeg ut som jeg har blitt overkjørt i 3-4 dager før jeg ser normal ut igjen
      Mvh 😊

    37. Man dømmer som regel etter førsteinntrykket. Det vil si hvordan man ser ut. Ser man ut som ei billig hore eller bortskjemt jentunge, dømmer man deretter. ;));))

    38. Har hørt at leppe tattoveringer forsvinner over noen få år :S Aner ikke om det er sant, men tror det var sånn før etter bilder opplegg! Yeye

    39. Kul tattovering! 🙂 det er ikke det at folk mister respekt for deg fordi du tar Restylane, det er fordi du endrer på utseende ditt pga hva folk sier. I alle år har folk sakt du har små lepper og nå viser du at de frekke kommentarene vinner, du gjør som de vil. Du sa i serien at hvis ingen hadde kommentert noe om nesa de så hadde du aldri operert deg. Jeg kommer alltid til å ha respekt for deg, du er forbilde mitt! Men du bryr deg for mye om hva andre mener :c

    40. Jeg mista håret da jeg gikk på malariapiller 🙁 Men jeg kledde det, så det var ikke noe stress 😀

    41. åå den tatoveringen var sykt kul, hallo det er jo den typen man ikke angrer på når man er 50, da er det jo sikkert bare gøy å se tilbake, for det er jo ingen som ser den om du ikke vil som du sa

    42. Drit fet tattovering!
      Og når jeg først faktisk kommenterer, må jeg også få komme med at du er en veldig skjønn jente. Jeg forstår meg virkelig ikke på de som sier noe annet. Synes du virker som en sprudlende og glad jente med masse latter og liv. Hadde du vært i min vennegjeng hadde nok du vært en favoritt 🙂
      Synes dessuten at det er viktig at du endrer på ting du ikke er fornøyd med. Hvorfor ha mindre selvbilde pga lepper og nese når man kan gjøre noe med det?
      ALLE vil forandre på noe med seg selv, men de hakker ned på det du forandrer på, fordi de selv ikke har penger, eller baller nok til å gjøre det. Stå på, sophie! Du er vakker uansett.

    43. Haha, så jævelig kult da!! morrsomt å ha en sånn tattovering når den ikke vises. Håper du får er fin reise foressten! Jeg må bare si at du har bare de peneste beina på jord*missunnelig*<3

    44. Ååh! Tatoveringa var dritkul!!
      Er stor fan av deg! Drit i hva andre sier om deg, du er perfekt uansett hva!! Jeg har venninner som har snakket dritt om at du tar restylane og at du har silikon.. Men jeg driter i hva de har sagt for du vil alltid være et forbilde og være like vakker uansett hva du gjør med deg selv! Ser virkelig opp til deg!! Stå på, digger deg! <3

    45. Altså jeg har vært i Afrika fire ganger og tatt malariapiller hver gang, og ikke mistet noe som helst hår.
      Haha jeg digger tattoeringen SE, du er så kul. Selvom du er en ganske anderledes person en jeg er digger jeg deg. Verden trenger en person som deg som farger den
      Love <3

    46. Hei. Jeg personlig har ingenting imot restylane, tattoveringer eller noe av det du driver med, så lenge man står for det, som du jo gjør, til en viss grad.
      En ting jeg reagerer på er at du virker så negativ til leserene dine i det siste. Ofte i innleggene er det kommentarer om hvor lite du bryr deg om hva andre mener og lignende.. Hadde vært helt OK det, hadde det ikke vært for at du faktisk bryr deg. Nettopp var det oppslag i media om at du opererte nesen på grunn av kommentarer. Nettopp var det en episode av Bloggerne der du brast sammen i gråt. Mener på ingen måte å være slem, men let’s face it; du bryr deg. Det ville et hvert sunt menneske gjort.
      Synes det står enormt stor respekt av å tørre å skille seg ut for så å tørre å stå for det i ettertid.
      Stå på Sophie, jeg har troen på deg, men det må du ha selv også.

    47. Dere som kommenterer dette med Restylane har åpenbart aldri vært borti dette selv. Restylane er hyularonsyre, noe som er et naturlig stoff som finnes i kroppen fra før. Restylane er altså “ikke animalsk”. Hyularonsyre finnes blant annet i en rekke ansiktskremer for å fremme spenst og fylde i huden. ( med andre ord Anti-age produkter). Jeg har selv tatt Restylane 4 ganger, så ikke kommenter at jeg ikke vet noe.
      Sophie Elise har vel dessuten aldri sagt at hun har fjernet all Restylane, men noe av det. Folk med god kjennskap til Restylane vil klare å se at hun fremdeles har noe igjen. Men noe av “kanten” på leppene kan skyldes arrvev, som man får etter stikkene.
      Jeg synes du er helt fantastisk flott, Sophie Elise! Du er en smart og vakker person! Stå på 🙂

    48. Digger tattoveringen din 🙂 Søskenbarnet mitt tok en slik for 4 år siden med “XxX” på innerleppa for vegan, ikke alkohol/rusmidler/ o.s.v.
      Men jeg lurte på en ganske viktig ting, innimellom legger du ut at vi lesere kan stemme i mot testing på dyr/hjelp å redde neshorn o.s.v. Lurte på om du kunne skrive nettadressen til de sidene, for jeg er veldig interressert i å skrive under på at jeg er i mot diverse ting som gjelder dyr 🙂 Har sett at det er samme siden du har linket til et par ganger, så håper du kan gi svar til en felles dyre-elsker 🙂
      Stå på videre med bloggingen 🙂
      [email protected]

    49. Haha, du kommer absolutt ikke til å miste håret av malariapillene. I norge har vi nå to typer, der den sterkeste har svært mange bivirkninger men skal bare brukes når du skal oppholde deg lenge i afrika. Den vanligste og mildeste typen kan man få dårlig søvn av, kløe/utslett, og vondt i magen. Men det er ikke noe værre enn det 🙂

    50. Gikk på malaria medisin i over tre uker, man mister ikke hår.. haha idioter.
      eneste at man kan bli litt dårlig i magen :))

    51. Kjempe kul tatovering! Angående malaria, så ikke ta den billigste typen. Jeg gikk på den og fikk mareritt og hallusinasjoner som overhodet ikke var morsomme. Ellers enn det fikk jeg også feber og ble sengeliggende, så oppholdet i Afrika ble ikke like bra som det kunne ha värt om jeg bare hadde brukt litt mer penger på den ordentlige typen malariapiller. Lykke til! 🙂

    52. Jeg fikk leddgikt da jeg var 5 år gammel (er snart 19 nå), og ble satt på malariatabletter fordi det skulle ha god effekt på sykdommen. Gikk på disse tablettene i 4-5 år tror jeg. Naturlig nok mistet jeg hår (les: bare litt, ikke mye), og hadde litt tynt hår i noen år.
      Så at du skal miste hår av å ta tablettene i en uke tror jeg ikke 🙂 Tror det skal noen år/måneder til for at det skal skje. God tur!

    53. stilig tattovering! broren min tok også en på innsiden av leppa, og den forsvinner av seg selv etter noen år 🙂

    54. Restylane er tester på dyr, og jeg synes det gjør det veldig dobbelmoralsk. Du kan ikke være imot dyretesting, og støtte Restylane slik det passer deg. Mistet respekten for deg..

    55. Litt morsomt at du hele tiden sier at du ikke bryr deg om hva andre mener om deg, men allikevel må du ta opp det med at folk kommenterer at du er dårlig forbilde, blir lite respektert osv.
      Det virker ikke som om du bryr deg så veldig mye om “fansen” din, for du stadig vekk kommer med masse dritt om Justin uten å ta hensyn til at mange av leserene dine er beliebers.

    56. Folk reagerer fordi du flere ganger har sagt at du tydeligvis “gir faen” i hva andre mennesker sier om deg og ditt utseende, men når du har brukt over 100.000kr på å fikse deg her og der, og i tillegg går ut i media å sier at det er pga. kommentarene at du har operert deg. Du trenger ikke framstille deg som en murvegg på bloggen. ALLE vet at det SÅRER å få høre stygge ting om seg selv selvom man er blogger eller ei.
      Jeg tror faktisk du burde oppsøke hjelp. Kan umulig være sunt å gå rundt å ha det sånn som deg. Jeg sier ikke dette for å være frekk, men prøver å bare å dytte realitet inn i hodet ditt 🙂

    57. Kjære Sophie Elise!
      Jeg har egentlig aldri fått takket deg nok! Jeg leste for første gang bloggen din i april 2011, og etter det har jeg vært innom omtrent hver eneste dag de siste årene, kun med få unntakk da jeg ikke har hatt tilgang på internett eller lignende, men da har jeg alltid lest meg tilbake på de forrige innleggene. Med andre ord, jeg har lest hvert eneste innlegg du har postet siden i april 2011.
      Jeg husker første gang jeg var innom bloggen din, jeg kom over adressa di da jeg bladde litt rundt på blogg.no og letet etter interresante blogger. Du var langt i fra toppen den gang, men likevel ble jeg frelst med en gang. Jeg husker jeg ble så misunnelig på utseende ditt, jeg bladde meg bakover i arkivet ditt, og bare beundret utseende ditt! Du er virkelig NYDELIG, og aldri la noen fortelle deg noe annet!
      Førsteinntrykket mitt av deg var at du var ei jente med et fantastisk utseende, men ingen hjerne. Hehe, beklager å si det, men grunnen er rett og slett fordi jeg er blitt overveldet over hvor smart og reflektert du egentlig er. Jeg beundrer alle dine meninger, og valgene dine med tanke på dyrevern, vegetarianer, nå når du skal til Afrika -vil si at jeg støtter deg fullt og helt ut, og det er gøy å se noen faktisk bruke bloggen til noe nyttig på denne måten. Jeg elsker at du informerer om forskjellige typer dyremisshandling (slik at vi andre får øynene opp for hvor forferdelig verden egentlig er på enkelte ting) i stedenfor å informere om den nyeste foundationen eller lipglossen. TAKK FOR AT DU ER DU -OG FOR AT DU STARTET Å BLOGGE!
      Forresten, jeg er ikke noe fan av tattoveringer selv, men jeg DIGGER dine! Eller ihvertfall denne, og den du har på siden av magen, “a smooth sea never made a skilled sailer” <3

    58. Den tatoveringen forsvinner nok innen noen år uansett. Inni leppa forsvinner det relativt fort, erfart det selv. Men du har helt rett, om du tar restylane eller ei, forandrer deg jo ikke som person. Jeg skjønner ikke hvorfor folk griner så fælt over at noen velger å justere litt på utseendet.

    59. har ikke hørt noe om å miste hår med malaria piller, men er en av dem som er så sterke at du kam få endel mareritt som er ganske syke. Så er malerone elns du burde gå på, de er mildere 🙂

    60. Ta heller malariasprøyte, ikke piller. Jeg tok malariasprøyte når jeg skulle til Brasil, fikk ingen bivirkning, bare hater sprøyter generelt. Tattoveringa var drit kul! Hahha kanskje du ikke leser dette men jeg skulle ta hello kitty tattovering i nakken i Spania når jeg kun var 14 år… var der med en som engang var bestevennina mi og vi skulle ta den sammen. Hun var først ut, og når jeg så hvor stygg den var så backa jeg ut, jeg nekta og ta den. Den dag idag går hun rundt med denne tattoveringen i nakken, og min er clean, haha! Din ble mye finere, bare tenkte på det og lo!
      Det med restylan er noe du må styre selv, men som noen sa over at det er ikke bra om du liksom pirker for mye på deg selv og kanskje ikke blir fornøyd. Du er en vakker og pen jente, og jeg selv har sotti i speilet og pelt, klemt og skrapt helt til jeg har blødd fordi jeg ikke følte meg perfekt. Min personlige mening om dine lepper er at du kanskje burde hatt bare oppe, og litt nede? På meg er overleppa liten så kunne tenkt meg bare å fylle på der liksom. Men det er min mening, pen er du uansett og ikke la noen andre si noe annet. Elsker deg som blond forresten, du er en stor inspirasjon <3 Ha en kjempe fin dag og lykketil med vaksinering 🙂

    61. Har så lyst til å tatovere innsiden av leppa, men er så redd for at det skal gjøre så jævla vondt. haha! hilsen pysa med 7 tatoveringer fra før!

    62. Rå tattovering! Sku ønske i va tøff nok te å ta slik sjøl! Men den går vekk etterkvart da.. Samme som tattoveringa under foten eller inni hånda, på fingran osv? Et område som hæle tia bli brukt, så den vil bli mær slitt, og inni munnen e d fuktig så går vekk etter ei stund 🙂 Væt ikje ætte kor lenge da!

    63. Hvorfor bruker du restylane, når du er imot dyremishandling? Du er jo vegetarianer (eller pesceterianer, siden du spiser fisk), og holder deg unna dyretestet sminke, mens restylane, som er dyretestet, bruker du?
      “Although the British Home Office stopped giving licences to test finished cosmetic products in 1998, compounds that have both cosmetic and medical uses, such as those in the “anti-wrinkle” preparations Zyderm, Restylane and Botox, are still bound by the regulations requiring animal testing.”
      http://en.wikipedia.org/wiki/Testing_cosmetics_on_animals

    64. Når du skal til Gambia må du ta ulike vaksiner og malariatabletter. I Norge har vi to forskjellige typer – Malarone og Lariam. Malarone er ganske dyr, men man får heller ingen bivirkninger av den (sannsynligvis). Lariam er billigere, men kan ha en del bivirkninger (syke drømmer, depreson, selvmordstanker osv.). Disse bivirkningene har lettere for å oppstå dersom man har/har hatt probemer med psyken på et punkt i livet. Ettersom jeg leste at du hadde et angsanfall for bare noen dager siden vil jeg absolutt anbefale Malarone. Siden du skal være der i så kort tid vil det ikke bli så dyrt uansett. Og jeg vil si at det ikke er verdt risken på Lariam ettersom hele turen kan bli ødelagt av bivirkningene. Nei, gå for Malarone, du 🙂
      Lykke til med forberedelsene og GOD TUR når den tid kommer!

    65. PS: Jeg vet om veldig mange som har gått på malariatabletter, både Malarone og Lariam, men jeg har ALDRI hørt om noen som har mista håret 😉

    66. awesome:D du vil ikke ha den når du er 50 for etterhvert blir den slitt vekk:)
      Bror min hadde/har ein tattoo inni munnen ( på leppa som du) og den er nesten ikke til og se lenger.
      Ca 6 år så er den borte.
      <3

    67. HAHA, utrolig tøft! 😀
      ang. malariapillene så vil jeg ikke anbefale deg å ta dem med mindre du er heelt nødt! Les om bivirkningene og lignende så skjønner du hva jeg mener ;o jeg var i Thailand i 4 uker og skulle helt sikkert ha tatt de tablettene, men jeg turte rett og slett ikke.. haha

    68. Du kommer ikke til å ha tatoveringen der når du er 50 uansett, kommer til å gå vekk etter et par uker siden det er i munnen

    69. Hallo ?
      Falske øyevipper ( extensions)
      Falsk nese ( operasjon)
      Falske pupper ( silikon)
      Falske negler
      Falsk hud (solarium)
      Falske lepper ( restylane)
      DU ER SYK !!!!! Oppsøk psykolog vær så snill! Trenger jobbe med selvtilliten din og selvbilde..

    70. Å fy faen så stygt!!!!!!!!!!!!!! Du kaller deg voksen, men tatoverer hello kitty i munnen? Jah, virkelig voksent…

    71. Jeg har gått på malariatabletter mange ganger, og aldri mistet håret! Eneste bivirkning var syyyke drømmer! 🙂

    72. Hei sophie!:)
      Lurte på om du kanskje kunne laget en ny og oppdatert “every-day-makeup” rutine:) ?
      Hvordan du sminker deg til vanlig og evt vise produktene du bruker:)

    73. Jeg synest det er tøft av deg å gjøre akkurat som du vil! Og det skal du fortsette med:)) Det er som du sier, Hva søren har det å si om du har litt større lepper? Stå på!

    74. senest i går skrev du hvor vanskelig det var å skrive om hverdagslige ting , etter du nå har fått tilbud om å jobbe med barn som ikke har en krone til overs. Men alikavel går du dagen etter å svir av tusenvis av kroner på restylane og tattovering? Ingen ting i mott restylane, har det faktisk selv og elsker det, tattoveringen var også orginal og kul. Men hvordan greier du å være så dobbeltmoralsk? Hvorfor later du som at du liksom blir så påvirket av andre mennesker, når du timer senere bare forsetter med ditt samme overfladiske liv?
      Mener ikke noe vondt med denne kommentaren. Syntes bare det er latterlig at du kan komme med sånne uttaleser når du svir av så sinnsykt mye penger på undøvendige ting (flere tusen for litt større lepper og en tattis ingen kommer til å se) Du kan bruke pengene dine på akkurat det du ønsker, men slutt å lat som du er så sinnsykt omtenksom når du på ingen måte er det. Jada du bruker sikkert masse penger på veldedighet også, men det gjør de aller fleste som har mulighet og tjener mye mindre enn deg.

    75. mente absolutt ingen ting stygt med det jeg skrev, selvom det kanskje ble litt drøyt. mente bare det er unødvendig å late som noe istedenfor å bare stå for den du er!

    76. Grunnen til det kjære deg er at du hadde alt for mye. Og du innrømmet selv hvis ikke jeg husker voldsomt feil, at du ikke hadde sans for hva som var normalt lenger. At du var blitt litt blind på restylanen. Og fordi folk faktisk synes at det såg veldig pent ut uten. Og fordi du gjorde det av egen vilje (?). Derfor fikk du så god respons på at du fjernet det. Men kjør på for min del. Jeg skal ikke stoppe deg. Gjør som du vil 🙂 Nå foreløbig ser det pent ut. Ser ikke ut som om du har hatt for mye i. Jeg synes også du hadde fine lepper når du hadde tatt det ut, og før du tok i noe som helst. Så du er fin uansett 🙂 Bare ikke bli restylane blind igjen.. <3

    77. Det burde vært forbudt å drive den bloggen du driver, spesielt med dette innholdet. Og er det én jente der ute som er litt usikker på seg selv og dum nok til påvirkes av bloggen din (Og det er sannsynligvis mange flere enn bare én) og til å fylle leppene sine med noe restylane, tatovere seg, forstørre pupper, ha i falskt hår og ta på falske vipper, så er det alvorlig, mener jeg… Jeg er klar over at ingen blir tvunger til det, men du aner ikke hvor mye makt store blogger har, og du bør virkelig tenke over når du legger ut sånt. Heldigvis finnes det smarte og ordentlige jenter der ute som ikke blir berørt av dette, men ikke alle er 100% sikre på hvem de er på denne alderen.

    78. ”senest i går skrev du hvor vanskelig det var å skrive om hverdagslige ting , etter du nå har fått tilbud om å jobbe med barn som ikke har en krone til overs. Men alikavel går du dagen etter å svir av tusenvis av kroner på restylane og tattovering? Ingen ting i mott restylane, har det faktisk selv og elsker det, tattoveringen var også orginal og kul. Men hvordan greier du å være så dobbeltmoralsk? Hvorfor later du som at du liksom blir så påvirket av andre mennesker, når du timer senere bare forsetter med ditt samme overfladiske liv?
      Mener ikke noe vondt med denne kommentaren. Syntes bare det er latterlig at du kan komme med sånne uttaleser når du svir av så sinnsykt mye penger på undøvendige ting (flere tusen for litt større lepper og en tattis ingen kommer til å se) Du kan bruke pengene dine på akkurat det du ønsker, men slutt å lat som du er så sinnsykt omtenksom når du på ingen måte er det. Jada du bruker sikkert masse penger på veldedighet også, men det gjør de aller fleste som har mulighet og tjener mye mindre enn deg.”
      Såå enig i denne kommentaren litt over her. Du er så dobbeltmoralsk at det minner om en personlighetsforstyrrelse. Bestem deg for hvem du skal være eller oppsøk hjelp!

    79. Ville nok ikke hatt den selv, siden jeg ikke er fan av hello kitty. Men passet deg, digger at du er så spontan!

    80. Oppsøk psykolog, du er ikke helt bra i hodet ditt for tiden. Seriøst, er det ingen i familien din som kan veilede deg eller kanskje de har gitt opp….

    81. Jeg liker bloggen til Sofie elise.. Det er lov å ha mer enn en interesse. Som at både interessere seg for å hjelpe andre, samtidig som å like skjønnhet og mote..
      Om folk er så lett påvirkelig så anbefaler jeg at dere låser dere inne, trekker gardiner for, skruer av tv’et og sitter der resten av livet.. “ååhh herregud neida dere kan bli påvirket”..
      Dere er bare så sjalu!! Dere kan jo starte med å slutte og sitte på pcen på en arbeids dag.. Kanskje dere selv tjener litt mer penge, og da kan dere bruke de på AKKURAT det dere vil. Og evt slutte og plage sophie elise.
      Tadaaaaa..

    82. Kul tatovering, men synd de forsvinner så fort! To venner av meg tok tatovering på innsiden av leppa, for den ene forsvant den etter tre dager liksom, mens den andre holdt i to uker 🙁 Skulle gjerne hatt en selv hvis den hadde holdt lenger, er ikke så mye vits å kaste bort 1000 kroner på en tatovering ingen ser som er der så kort!

    83. Veldig søt tatovering, altså 🙂
      Men for noe tull om de malariatablettene. Miste håret…nei det er det liten sjanse for. Jeg var i India for et par år siden, og det eneste jeg ikke likte med malariatablettene var smaken. Skal nok gå fint.

    84. Hehe passer ikke helt inn, men hva syns du Sophie og dere lesere om naturlig, medfødt, rødt hår? Jeg har langt, rødt, naturlig hår og lurer bare på hva dere syns… :p fint, stygt, ok….

    85. du som er såå i mot dyretesting, at dyr skal ha det bra osv, hvorfor tar du restylane som er testet på dyr???
      Latterlig spør du meg

    86. Du er pen, men hva kan jeg si? Veel, jeg har ikke sett den naturlige deg tror jeg? Skal man ikke være seg egentlig? Gud skapte deg som den du er, ditt utseendet og alt! Man skal ikke endre på noe Gud har gitt deg. Men, ja ditt valg. Og tattoen var kul 🙂

    87. Oi , når jeg så bena dine ble jeg helt .. Du er så sinnsykt mager ,å og være tynn er ikke det fineste i verden ikke at det er styggt å være det Assa ! Var ikke sånn ment !;)

    88. Tatoveringa var gørrsøt!
      Men du motsier deg selv så mye, du er nesten som en sånn hormonfylt fjortiss som har et humør som går som en berg og dalbane. Den ene dagen kan du si at du blir kjempelei deg over kommentarene du får og påstå at du vil endre seg selv hele tiden pga det ved å ta silikon, neseoperasjon osv. Neste dag kan du derimot si at du gir faen og ikke bryr deg om hva folk sier. Seriøst? Det tankekjøret burde du vokst opp fra for lengst. Alle vet jo at du bryr deg SYKT mye om hva folk sier om deg, for hvem gjør vel ikke det innerst inne? Nytter ikke å leke at du har “I don’t give a fuck-attitude” når du så åpenlyst viser at du ikke har det. Jeg har utrolig lite imot deg sånn sett, men det blir bare for dumt når du kontant prøver å leke så utrolig “tøff”. Du er tross alt 19, på tide å innse at du fint kan innrømme at det er greit å bli såra av kritikk i stedet for å oppføre deg som en 14 år gammel jentunge.

    89. har sinnsykt lyst å ta tattovering der selv, men er under 18 og har tenkt å ta uten att foreldrene mine vet det. spørsmålet er om leppa hovner mye opp, slik att di vil se det? PLIS PLIS svar

    90. Haha du er ikke helt rett i hodet, digger deg! Men rart at du ikke har sjekket det opp at faktisk flere tusen av dyr dør hvert år for de tester restylan på de? Du som er imot dyretesting til å med sprøyter de tinga inn i leppa. Å begynner å bli lei av at du endrer mening hele tiden. Som at en dag så er du lei av håret, puppene er ikke stor nok osv, for det første så har du silikon og HVORFOR skal du ha større? Jo for å få oppmerksomhet for det. Du hadde ikke lagt ut slike bilder uten grunn. Å en annen dag så er du sånn i give a fuck, jeg er en sterk person og blir aldri såret attitude. Du trenger ikke å late at du er noe du ikke er. Du sier du ikke tar deg nær, men på en måte gjør du det for nevner kritikk fra leserne i hvert innlegg siste tiden. Begynn å vær ærlig med deg selv, kansje derfor det gikk dårlig med deg og mathias.

    91. Jeg ville ikke tatt en slik tatovering selv men jeg digger at du gjør det som er best for deg, det som gjør hverdagen DIN lysere, til tross hva alle andre sier og mener. Synes det var skikkelig Sophie Elise stil 😀 den passet akurat deg og du elsker jo Hello Kitty så og stedet du gjorde det var noe nytt og litt crazy 😀 også vil jeg bare si at jeg ELSKER klesinlegget ditt, du har så råååbra stil som jeg blir veldig inspirert av, alle stiltypene du velger kler du jo! Håper du vil lage ett “Dagens outfut” innlegg igjen som du gjorde før, du kjøper jo så utrolig mye lekkert og sexy! Og jeg kunne ikke gi mer f igrunn hva du gjør med leppene dine, det er DINE lepper ingen andres, du er BOSS og bestemmer vell søern hvordan du vil se ut selc! Men jeg vil du skal vite at fra dag 1 jeg leste denne bloggen har jeg sett på deg som en vakker jente 🙂 Du er vakker både med og uten restylane! De som sier noe annet er KUN misunelige! De er misunelige fordi du har klart å gjøre mange av drømmene dine til virkelighet, du har klart det, er det ikke fantastisk å tenke på og føler du deg ikke litt stolt av deg selv? Det har du all grunn til!

    92. Åh nice!! Kan du skrive et innlegg om tatoveringene dine og hva de kostet og hvor du har tatt de?
      Og til “Siri” lenger opp her; Hun skrev at det ble vanskelig å skrive om hverdagslige ting i samme innlegg etter at hun hadde skrevet om den eventuelle turen til Afrika.
      Stå på Sophie Elise, vær deg selv og gi en god faen i hva folk mener. Folk kommer til å ha en mening uansett hva du gjør, så prøv å “luke ut” de useriøse negative kommentarene og fokuser på de positive. Konstruktiv kritikk er greit, men synes du må tåle så utrolig mye drittslenging.

    93. Ehh…. Restylan er testet på dyr, og at du halveis reklamerer for det på bloggen gjør deg en smule hyklersk med tanke på hvor mye pepper du gir til de som bruker pels( det er bra du gjør det! Men det er om mulig verre å sprøyte dyretestet restylan inn i leppa for så å skrive at “det er helt greit” med en blogg på rundt 30 000 lesere)

    94. Åh…Så kult! Men går ikke de i underleppa bort etter 4 år da? Og jeg syns at man bestemmer selv hvordan man ser ut! så you gogo girl.

    95. Grunnen til at det provoserer meg er fordi det er testet på dyr. Ingen grunn til å ikke smake kjøtt da. 🙂

    96. Søt tatovering!
      Syns det er trist at du føler du må ha restylane, for jeg syns du er veldig pen naturlig. Om du velger å ta det må jo alle bare respektere det, men jeg syns det er viktig at du vet at du er helt nydelig uten også! 🙂

    97. Har bodd i afrika før og senere vært på ferie der, og nei du mister ikke håret av medisinen! det du derimot bør bekymre deg over er magen, man får diare av medisinen som kan være veldig ubehagelig hvis det er drålige toaletter (noe det er ! noen steder er det bare hull i bakken!) pass på å gå på do før du drar hjemmefra

    98. Forstår dere ikke at SE gir blanke i dyr sålenge det gjelder hennes eget ve og vel? Hennes utseende har alltid kommet og vil alltid komme foran alt. Er hyklerisk å høre henne snakke om dyrenes ve og vel. Ikke kommenterer hun det engang. Og høre en som har fikset omtrent alt med seg selv og som har innrømmet at hun operer seg fordi hun ikke tåler negative kommentarer sier jo sitt. SE er hverken tøff eller modig. Hvorfor beundre en som liksom har en “gi faen holdning” som flere kommenterer her? Hva er “gi faen” med å operere seg etter et ideal? Er ikke det den store klissjeen da? store pupper, falskt hår etc? Er dette virkelig å skille seg ut når dere ser i tabloidene?Jeg beundrer dem som har en gi faen holdning og som er stolte av hvordan de er og ser ut. og IKKE lar seg påvirke av presset. De har gi faen holdning de!! Stå på alle dere tenåringer som klarer stå ut presset og tørr å være dere selv 110%! For ungdomslivet er bare en liten del av livet- alt blir bedre med tida, hold ut:-)

    99. Hei Sophie!
      Jeg er ei jente på 18 år som lurer på hvor mange merker man kan gå med samtidig? Jeg har MK veske, Daniel W klokke og mange Gant skjorter. Kan jeg ha på alt samtidig eller blir det litt mye?
      Lag gjerne et eget innlegg om dette, du som har så mye dyre merkeklær 🙂

    100. Hei! Jeg tror ingen er større Kitty-fan enn meg, har 12 forskjellige pysjer, masse sokker, truser og t-skjorter og ALT av hårpynt, plaster, såper, skrivesaker, glass, kopper, lommebøker, sengesett, tannbørste, sofa-puter, bamser, lamper, wallstickers, møbler, knagger, speil, sandaler, paraply og kjøkkenting! osv…
      Da jeg var 19-21ca, ville jeg ha Kitty-tatovering, men jeg klarte aldri å bestemme meg for motiv eller hvor jeg ville ha den, så det ble bortglemt. Nå er jeg 24, og jeg er SÅ glad for det, tror jeg hadde angra sykt mye hadde jeg gjort det. Og når man er 21 er man jo ganske gammel, poenget er at man vokser hele tiden, og blir mer voksen for hver dag som går, og for hver erfaring man får.
      Men nå som jeg ser din, så angrer jeg på at jeg ikke gjorde det! Tror jeg er for gammel til sånt nå, men jeg ville hatt mye større, på et lite synlig sted, men som lett syntes hvis jeg ville.
      DU ER RÅ!! Men slapp av litt. Veit at det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på at man ikke gjorde det.
      STÅ PÅ! Digger deg.

    101. Ser mange her stiller de samme spørsmålene jeg lurer på, så gidder ikke repetere.
      Men skulle ikke du liksom bli så flink til å svare på kommentarene, få kontakt med leserne dine og sånn? For i det siste har du gjort en skikkelig shitty jobb på det punktet, og i stedet bare ramblet med hvor jævlig lite du bryr deg….
      Var vel bare tomme ord, sånn som resten av innleggene og løftene til leserne dine.

    102. wow, så mye oppstyr.
      det er en tatovering som går bort etterhvert, og det er dumt om du tar restylane om det faktisk er testet på dyr, men det bestemmer hun jo helt selv. og ALLE er dobbeltmoralske, til og med jeg er det. get over it folkens
      husk å bry deg om de positive kommentarene:)

    103. Du driver å spyr ut av deg dobbeltmoralisme så det holder. Det ene innleget hvor du nesten hakker ned på oss som spiser kjøtt, og framstår som den dyrevennen som du sikkert prøver å være, men før du peker pila i noen andres rettning så pass på så det ikke er mye shit under ditt eget teppe først.
      Du prøver å vil framstå som en med så sterk personlighet, fylt med egne meninger og ei “jeg gir faen” holdning. Så tar det 2 uker så snur det igjen.
      Du skreiv tidligere om de peneste jentene i verden som har opperert hver inste mm av kroppen sin. Hvorfor ikke legge ut bilder av de naturlige jentene som ikke har operert seg. Som ser 10 ganger bedre ut en plastikk fantastisk jentene. Ingenting galt med restylan, men før du skriker høyt ut til oss som spiser kjøtt og du kunne ikke tenke deg hvordan folk kan spise kjøtt når de vet hvordan de blir behandlet. Vell…. dobbeltmoralen lenge leve. Jeg spiser heller et dødt dyr enn å være prøvekanin på produkter som er testet på levende dyr.

    104. Jeg har egentlig bare en ting å si: JEG DIGGER DEG. Du er helt utrolig tøff som tørr å stå i mot alt det hatet du får, både for ting som restylane, eller den Hello Kitty tatoveringa. Hallo, den var driitkul 🙂 og du er like vakker med eller uten restylane, fordi personligheten din (hvert fall det jeg får med meg her på bloggen de siste årene og på bloggerne) gjør deg helt utrolig pen! Jeg misunner deg guuuud så mye.
      Bare gjør som du vil, og stå på!! Loveyouu 🙂

    105. Dere kommentere for lite, dere er slemme når dere kommentere. Jeg bryr meg ikke, jeg operer meg pga av blogg kommentarer. Pels og dyretestede produkter er fy fy, men jeg bruker restylane som er pålagt å teste på dyr. Du er så selvmotsigende at det er morsomt. Og du er så sint på leserne dine for tiden, virker som de virkelig har klart å fornærme deg. Du har lagt opp til det selv jeg er singel, eller er jeg det? Jeg reiser til Vegas, eller nei jeg fikk et anfall. Nå skal jeg til Afrika, kanskje. Og jeg gidder i alle fall ikke bruke tid på å svare på det leserne faktisk lurer på. Hva med å ha en spm runde der du faktisk svarer på: 1 er du sammen med han der whats hes name? 2 Hvorfor lyver du for leserne dine? Og 3 Hvordan rettferdiggjør du restylane med ditt syn på dyretesting?

    106. Jeg var i Sør-Afrika for 3 år siden, og fikk beskjed om at det var lurt å ta Malariatabletter, men så forhørte vi oss med en venninne av mamma som bor der nede og sa at det var så mye drit med de tablettene, mye depresjon, syke drømmer osv.. jeg reiste ned i 3 uker og ble ikke syk.. Men siden du skal til Gambia er det kanskje lurt.. men fikk iallefall en resept, men brukte den aldri 😉

    107. Kom hjem fra Gambia på nyttårsaften, og ikke hatt noe problemer med malariatablettene. Jeg hadde ikke noe problemer med magen når jeg tok tablettene, og jeg går vanligvis medisinert pga mye trøbbel med magen, så om noen skulle blitt dårlig av de ville det vært meg. Tror kanskje mange av de som blir dårlige av “tablettene”, ikke blir dårlig pga det men pga det er annerledes mat, annerledes klima, man er kanskje småstressa osv. Dumt å ikke ta de, for om du blir syk, så blir du SYK. Hadde ikke noe problemer med mat eller noe selv, men moren min ble matforgifta av en kylling hun spiste på Paradise Beach (ble kjørt dit for lunsj etter vi hadde vært og besøkt familier og fiskemarkedene osv). Men er utrolig fint der, fint klima og menneskene er helt utrolig hyggelige! God tur 🙂

    108. Det finnes to ulike malariatabletter. Den billigste gir mest bivirkninger som blant annet hårtap og flere har opplevd en del psykiske bivirkninger. Jeg brukte selv den dyreste (husker ikke navnet)da jeg var i afrika i 8 uker og hadde ingen bivirkninger til forskjell fra de andre i reisefølge som tok de billige. Bare et lite tips der altså :))

    109. Altså av alle dumme ting jeg har hørt. Du mister ikke håret av malaria tabletter. Jeg har spist mange på mine mange reiser i land som krever malariatabletter og jeg har ikke mistet et hårstrå.

    110. Tattoveringer på kvinner er direkte turn off. Dere aner ikke hva dere skal finne på for å få oppmerksomhet. Kan kvinner noe annet enn å pynte seg, sladre, bruke penger, shoppe?

    111. Ææ, digger den!!! Og ingen grunn til å være redd for å angre når du blir 50, for den forsvinner innen noen år! :):):) Det er pga huden der er så tynn og skiftes ut ofte!

    112. Det er flott at du gjør hva du vil og står for egne valg og alt sånt, men i bunn og grunn forandrer du jo på deg selv for at andre skal synes du ser bra ut. Du skrev jo selv at du opererte nesen for at du hadde fått en kommentar om at den var for stor. Hvorfor lar du slike kommentarer gå så mye innpå deg at du faktisk operer deg?! Det virker for meg som om du er et offer for perfeksjonisme og kroppspress, et resultat av kritiske kommentarer, som baner vei for andre som også er usikre på seg selv. Greit nok at du er besatt av eget utseende, men det må være veldig slitsomt å hele tiden fikse på og lete etter feil ved seg selv.
      Bortsett fra det synes jeg tatoveringen passer deg perfekt! Synes den var dritkul 🙂 Har nesten litt lyst til å ta en tatovering på innsiden av leppa selv, men føler meg skikkelig badgirl hvis jeg gjør det – noe jeg ikke kler så godt.

    113. Det minsteparten her inne vet er at tattoveringer på innsiden av leppa blir borte etter en drøy måned. Det samme gjelder under foten og inni hånden. Dette er på grunn av huden der skiftes ut på en helt annen måte enn huden på resten av kroppen. Virker som Sophie utelater å fortelle om dette når hun garantert vet dette selv 🙂 Så folkens, det er bare et PR-triks!

    114. Syns det eeeer så morsomt med disse hjernedøde apekattene som strør rundt seg med “DOBBELTMORAAAL”-kommentarer. Det er tydelig at ingen av dem kan hverken bruker Google fornuftig, eller lese generelt. Men det er vel egentlig hele poenget med dem. 🙂
      Jeg har selv tatovering på innsiden av leppa. Det er 5 år siden jeg tok den, og den er like tydelig den dag idag. At Hello Kitty’en til SE varer til hun er 50 er dog noe mer usannsynlig, men den ser ut til å ha vært gått over med mer blekk flere ganger, og vil derav kanskje vare lengre. Hvem vet?
      Jeg har gått på Doxylin (doxycycline), Lariam og Malarone – bivirkninger er nokså vanskelig å spå for én spesifikk person, men mine erfaringer er helt ufarlige. Kan bli litt gåen i magen (ta dem med mat), og de bør ALLTID taes med rikelig med drikke. Dette fordi det er ugunstig at tabletten “setter seg fast” i spiserøret. Ellers er alle tre helt brukbare, og det er en grunn til at man får preventiv medisin mot malaria – det å få malaria er sikkert 1000x verre enn eventuelle bivirkninger. Merket lite til hårtap 😉 Sykt virkelige drømmer er det nok derimot stor sannsynlighet for. Samtlige jeg kjenner som har tatt noen form for malariatabletter har fått det, at noe skyldes ryktebørsens placebo-effekt er nok kanskje trolig…
      Så, restylane. Hahaha. Ja, det ble nok testet på dyr helt i begynnelsen av utarbeidelsesfasen. Dette gjøres med ALLE “medisiner”. (Restylane er en såkalt medisinsk behandling..) Derfor bør alle dere forståsegpåere gå inn i dere selv og tenke dere om før dere i det hele tatt pakker en C-vitamin i kjeften – det er alt testet på dyr. At det testes på dyr ENDA, er derimot helt feil. Det finnes knapt en ting som mennesket pakker i seg av “medisiner” som ikke har blitt testet på dyr på ett eller annet tidspunkt.
      (At SE derimot bruker ting som er “unødvendig”, men som en eller annen gang for mange år siden har blitt testet på dyr…. Kjør debatt.)
      Når det er sagt… Kjære Sophie Elise 🙂 Du er råtøff, og jeg digger deg. Håper du kommer deg til Gambia, og husk nå på at det er lov å ta seg en off-dag eller en off-uke. Det er tungt å være på display hele tiden. <3

    115. Du er en flott jente 🙂 Mange unge jenter som skriver kommentarer på bloggen din lider av en alvorlig grad av misunnelse! Du er flott og smart 🙂 Likte deg mye bedre når jeg så deg på TV2. Men det er ikke på min plass å dømme hvem du er, og ingen av de andre som kommenterer usakelige ting har heller ingen rett til å dømme deg. Husk det!

    116. Den tatoveringen kommer jo til å forsvinne litt og litt etterhvert, så det er ikke noe problem med tanke på at folk sier “hva om 40 år”. Den kommer ikke til å vare i nærheten av 40 år uansett :b

    117. “Den blir kul når du er 50!” – altså, personlig kan jeg nesten ikke tenke meg noe kulere enn om jeg hadde en oldemor som vrengte leppa og hadde en sånn tatovering som 90-åring.

    118. Haha det første eg tenkte på når eg såg det var korleis du så ut når ho/han tegna den og korleis du såg ut når du hadde den plastikktingen på!!😂😂😂haha that face😂men va jævla kul ass!!

    119. Hvis du først måtte ha den tatoveringen, var det ganske lurt å ha den bak leppa. For som du sier -ingen ser den hvis du ikke vil det(selv om alle vet det/kan lett finne det ut).

    120. Hei! den tattoeringen der var driit kul! gjorde det vondt?
      jeg lurte på om du kunne besøke bloggen til meg og kjæresten min ( wearetheemogirls.blogg.no )
      digger deg! <3
      hilsen Elise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg