provoserende rolle

Nå er jeg hjemme i harstad etter fire veldig spennende dager i oslo! Førpremieren så ut til å være en suksess, og jeg ble fornøyd med første episode som både var morsom og faktisk lit trist. Jeg tror personlig episodene blir bedre for hver uke som går, vi ble jo tross alt mer og mer komfortabel forann kameraet. Jeg gleder meg til dere får sett den på søndag! Jeg har lest igjennom alle kommentarene deres, og setter pris på dere som kommer med støtte til meg. Men jeg er sååå lei av at dere sammenligner meg og Emilie (voe) hele tiden. Jeg liker henne veldig godt, men vi er jo veldig ulike så det blir helt feil å sammenligne. Det er veldig viktig å huske på, alle kan velge å framstille seg selv som man vil og vi har valgt litt forskjellig. Jeg er jo klar over at jeg har en provoserende rolle, og har aldri gått inn for å være godt forbilde og “goodgirl”. Hvor kjedelig hadde det ikke vært om alle var like? Det er også derfor bloggerne blir så bra, vi er 4 helt ulike jenter som alle har historier å komme med.

Ellers, her kommer et lite bildedryss fra førpremieren!

Først gjorde vi jentene masse intervjuer, jeg har ikke telling på hvor mange jeg gjorde engang. Det skal sies at dette var etter et par glass champagne, haha. Når skal jeg lære? 

Det var gratis drikke for oss, noe som er farlig når det smaker så godt! 

Haha, hulken! 

Meg, Helene, Stine (som faktisk er kusinen min! bloggen hennes finner dere HER), og Ingrid! 

Lotte, Benny og meg. Benny la ut et kyssebilde av meg og han på instagram, så da begynte alle å tro at vi er kjærester, haha. Vi er nok desverre ikke det, selv om han er en herlig gutt så er det ikke noe følelser oss imellom. Vi er gode venner og har syk kjemi på den fronten iallfall, men ikke noe romantisk! Om jeg enda ikke er gift når jeg er 40 kan jeg gjerne gifte meg med Benny da, skal høre med han om kanskje kan ha en deal på det. Han er også med i et par episoder av bloggerne som kommer etterhvert, det bør dere se fram til! Han er så morsom og god. 

Haha, litt kleine når vi ser første episode (og litt brisen). 

Bloggerne med produsent Vegard Nordmann. Han har produsert serier som Linni, tigerstaden, petter elsker mari, tone +++, og er en fantastisk dyktig mann som også har blitt en god venn for meg.  Han er også fra Harstad, som faktisk er grunnen til at jeg takket ja når han spurte om å være med i serien – vi har gått på samme videregående og han har en generelt god forståelse av hvordan det er å vokse opp i en liten by å stikke seg litt ut. Jeg stoler på at han får framstilt meg, og ikke minst harstad, på en ærlig måte. Det ser det ut til at han har klart. Vegard, du er best!

Tusen takk for den fantastiske muligheten du har gitt meg, for at du ser meg for den jeg er og for at du er så SNILL! Herregud er så glad for alle menneskene jeg får møte takket være bloggen ♥ 

Tidlig på morgenen dagen ETTER en stor fest, var det altså bare å møte opp på God morgen Norge. Det var litt rart men gøy å bli intervjuet av mennesker man har sett på tv i alle de år, og herregud så varmt det er i studio der! Jeg holdte på å svette ihjel, de lampene føltes ut som en ferietur til Thailand midt under høysesong. 

Haha, Susanne svarte på spørsmål om hvordan inntrykk hun hadde av meg, jeg må bare få lovt til å sitere så godt jeg husker. “Først tenkte jeg, åh nei skal jeg liksom være med i en serie sammen med hun blonde bimboen med de svære puppene, men så ble vi kjent og hun er jo egentlig bare en apatisk nordlenning. Det digger jeg”. Haha, det var noe sånt hun sa, og jeg ble SÅ glad! Apatisk betyr jo å være ganske likegyldig og ikke føle så mye, og jeg er jo langt ifra det, men om jeg framstiller slik så blir jeg glad. . av en eller annen grunn. Cold bitch oh yeah. 

Husk premieren på tv2 BLISS, søndag 20:00!

81 kommentarer
    1. Åå det så utrolig gøy ut på premierefesten!! Kjekt å høre at du har kost deg og er fornøyd med alt du har sett så langt! 😀 Viktigviktig. Gøyale bilder også 😀
      Så når dere var på God morgen Norge og syns det var veldig bra – men jeg skjønner heller ikke hvorfor du og Voe blir sammenlignet så mye.. Dere er jo faktisk totalt forskjellige som du selv sier! Gode bloggere på hver sin måte 🙂
      Gleder meg MASSSEE til premieren på søndag, åå 😀
      Kos deg videre i dag, godt å være hjemme tenker jeg <3 Ha en fin helg Sophie, du er herlig 🙂
      Klem!

    2. Så bra du koste deg, så utrolig gøy ut 😀 Gleder meg veldig til premieren av serien, blir så gøy å få se deg, forbildet mitt, på tv!

    3. har sett mange har lurt på dette å jeg lurer enda veldig på om det er noen plasser på nettet vi kan se serien på? Har dessverre ikke den kanalen, og jeg er så gira 🙂
      Så ut som dere hadde det kjekt, lykke til videre!

    4. Har to spørsmål jeg lurte på:* har du og Mathias slått opp? Og kan du legge ut alle episodene på bloggen?

    5. FAEN så folk blander seg borti. ” er du sammen med mathias,” ” Du er utro..” og bla bla bla!!
      KAN DERE IKKE BARE PASSE DERES EGET LIV!?!?!
      Skulle likt å sett deres reaksjon om folk hadde gravd like mye i deres liv og hatt en kommentar på ALT dere gjorde til enhver tid. Da tror eg ALDRI dere hadde skrevet en eneste kommentar her i kommentarfeltet!!

    6. Du ser bære så fantastisk nydelig ut nu! Heilt smashing, hærlig smil 🙂
      Synes du e råtøff som klare å være dæ sjøl, så fortsett med det og ikkje la dæ knekke!

    7. Vet du om det går ann å se God morgen Norge på nettet en plass? 🙂 Isåfall, kunne du lagt til link/video her på bloggen din, neste gang du skal s krive et innlegg?
      Gleder meg forresten helt sykt til premiere på bloggerne!

    8. Åhh, jeg er såå misunnelig på deg! du er så utrolig fin og virker som en helt perfekt drømmedame. Har skrevet så mange kommentarer på bloggen din oppigjennom årene og aldri kommentert noe stygt til deg fordi du er den bloggeren/jenta som er mest likt av meg! Synest du er såå fin og virker så jordnær, men likevel crazyy til tider! En i klassen min har møtt deg når du var på Bømlo og hååper jeg en gang får treffe deg om du tar turen til Bømlo! <3 Er helt ærlig når jeg skriver dette, diigger deg <3<3<3

    9. Sammenligne deg iallfall kje med voe,alltid likt hu mye bedre enn deg og hu prøve kje å få oppmerksomhet ved å vise kroppen frem og vise frem alle operasjoner som blir tatt

    10. Eg synes at det e utrolig teit at du “dyreelskeren” Sophie, aldri blogger om dyr. Eg gjer fette faen i ka du he på deg, blogg om viktoge ting. Og bare så du vet det, puppene dine e ikkje noge viktige… Blogg om dyr

    11. Dette er det verste mølet jeg har vært borti. Dessverre vet jeg ikke om det sier mest om deg eller “fansen” din.
      “Vi er fire ulike jenter med historier å fortelle” (!) Du er 18 år og bor i verdens rikeste land hos mamma og pappa. Hvilke “historier” har du å dele med verden? Prøv å se deg litt rundt om i verden. Du og resten av dette bunnfallet som leser dette, er rett og slett waste of space.

    12. Åguud til dere som spør om det er slutt mellom hun og typen og at sophie er utro med benny! Hvis dere hadde fulgt LITT med på bloggen så hadde dere fått med dere at det ble slutt for en tid tilbake…

    13. Du ligner på deg selv slik som du så ut når du først startet bloggen nå som du har farget håret igjen 😛 DU ser helt lik ut 😀

    14. Wow, håret ditt var sykt fint nå! Har kjempe lyst på den fargen selv, men har naturlig veldig mørkt hår som vokser utrolig fort, og da må jeg farge etterveksten hele tiden… dumt!
      Husker faktisk at det var via hun kusinen ditt, Stine jeg fant bloggen din for veeldig lenge siden, haha! Men så likte jeg din blogg bedre, siden den var så anderledes enn alle andres, haha. Husker du hadde ett sånn skokkrosa design og hadde headere med “Barbie with a twist” osv. Har lest bloggen(e) dine veldig lenge ivertfall! Digger deg, stå på videre, og jeg gleder meg til å se på bloggerne! 😀

    15. Ser ut til at du koste deg masse!
      Jeg gleder meg veldig til serien! Blir så fint å bli bedre kjent med deg:-)

    16. Jag är tillbaks! En blogg som handlar om mig, en 17-årig tjej, vars liv är åt helvete. Djup depression, GAD, Panikångest, hypokondri och självskadebeteende.

    17. Elsker det nye håret ditt! Du kler det så bra! 😀 Og.. ikke vær redd for at folk skal sammenligne deg med Voe, personlig syns jeg hu virker som en grei jente, men jeg leser ikke bloggen hennes *hint hint* haha

    18. Du blur vel nok lei av spørsmålene om mathias…men du skylder oss litt om hva det ér med dere sā slipper du spørsmålene …

    19. Dette skriver jeg fordi du har fått fryktellig mye oppmerksomhet i media nå, – rosabloggernes verden har hittil vært ukjent for meg (heldigvis!).
      Jeg syns foreldrene dine/en flink terapaut burde snakke litt alvor med deg snart.
      Du er virkelig ute på dypt vann angående fokus på utseende og ego. Dersom du ikke tar et oppgjør med deg selv nå – kan du ende opp med å gjøre ting du vil angre på resten av livet. Legg ned bloggen. Ta en utdannelse/finn deg en jobb. Den offentlige oppmerksomheten du har fått ved å eksponere deg er tydeligvis alt annet enn bra for deg.
      Håper du klarer deg til tross for alt du allerede har vært gjennom – og at du snart blir så voksen at du klarer å se at det du driver med nå er dumt.

    20. Du virket helt utrolig sur og bitchy på god morgen Norge , ble helt satt ut.. Du himlet med øynene, surmunn / duckface.. Det var på formiddagen, og de andre oppførte seg ikke slik selvom de kanskje var trøtte. Har endret totalt oppfatning av deg.. Likte bedre den søte dyrevernern!

    21. Åååååh, så pen du er med den hårfargen du har nå!!! Har du gjort noe med skillen ellernoe? Håret ditt var sykt fint nå! 🙂 du blir bare penere og penere

    22. Hvilken farge har du på extensionet foresten? Please svar meg, skal kjøpe meg blondt extension og den fargen du har er sykt fin

    23. For et flott bilde av deg sammen med han produsenten! Ser du hvor utrolig vakker du er når du smiler med tennnene!

    24. Går programmet kun på bliss? har gledet meg til dette lenge åså fant jeg ut at vi har nelig ikke bliss…. typisk..

    25. har du noen tips for å kanskje bli sluttet å mobbet?… har blitt det nå i 8 år, er litt lei.. du virker så sterk <3 håper du kan svare... klem Malin <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg