introen er her

Her er endelig introen til bloggerne! Åh, jeg er veldig fornøyd med den altså. Og elsker slutten med håret mitt! Hva synes dere? Gleder meg til å høre, setter pris på masse tilbakemeldinger! Og takk til dere som har kommet med fine kommentarer siden igår, heldigvis er de fleste positive og det er det som gjelder.

     

 

I dag startet vi dagen med å slå av alarmen tre ganger før Lotte omsider kastet seg ut av sengen for å hente frokost til oss, haha. Kvelden før snakket vi om hvor mye vi gledet oss til frokost, men som vanlig rekker man det så vidt, haha. Kooooselig var det uansett!

 

Så fikset Lotte neglene sine mens jeg hadde en del intervjuer her på hotellrommet! Og det ble såå fint, fine barbie-lotte-min. Er glad jeg har noen som deler min passion!

 

Vi har vandret litt rundt i byen, drukket Joe and the juice (dere MÅ prøve powershake!!), og spist på vapiano sammen med Andrea Badendyck, Julia Nyland og Bjørn Erik – dere kjenner vel til dem! Bloggpeeepz.

Jakken min er fra sheinside, skjerfet er fra bikbok.

 Slik har jeg sett ut idag! Toppen og alt er fra nelly, men får ikke til å legge inn linken. . Ahhh.

Powernap har vi også tatt, haha! I morgen må jeg stå opp tidlig fordi jeg skal på p3morgen, blir hentet her 07:15………………….. Derfor blir det søvn nå snart! Vi snakkes mer imorgen, snart er det jo en premiere å se fram til 🙂 Imorgen smeller det for min del, og nå er det 4 dager til dere får sett serien! HUSK det, klokken 20:00 på tvbliss på søndag.

 

67 kommentarer
    1. jeg lurer på om hvis man ikke kan se serien på søndagen på akuratt det tidspungtet, er det da mulig å se det på tv2.no gratis senere?

    2. Ser ut som dere koser dere på tur altså! 🙂 Kooselig – herlige bilder!
      Neglene ble kjeempe søte/fiine! Jeg og vil ha sånn, haha 😀
      Åå så godt ut med hotellfrokost nå – det eeer så godt *sikle*
      Introen var dødsbra, enig med deg! Den burde alle dere bloggere være fornøyd med 😀
      Gleder meg enda mer nå – viss det er mulig til programmet begynner nå!! :D:D
      Lykke til på p3 i morgen, så må dere sove godt i natt begge to 🙂
      Suss og klem <3 <3 Natta

    3. Åh, det nederste bilde var utrolig fint av deg! Du så utrolig søt og vakker ut. lykke til i morgen 🙂

    4. videosnutten fra serien om at du var på FHM photoshoot har kommet ut hvis du ikke har sett den:) ble positivt overasket faktisk, du er nydelig! Gleder meg til å se deg på skjermen på søndag!!

    5. Gleder meg til å få se serien 😀 Går det ant å se den på nett hvis jeg går glipp av noen episoder?

    6. Woow, kjempe fin intro! Og jeg digger også håret ditt på slutten, det var sinnsykt kult! Gleder meg til serien starter <3 Du er så pen at jeg dør

    7. SKRIV ET INNLEGG OM GAUPEJAKTEN I NORGE SOM STARTER 1. FEBRUAR! Folk må få vite at vi skyter gaupene
      https://www.facebook.com/NeiTilGaupejakt?ft[tn]=k&ft[qid]=5966803425727636024&ft[mf_story_key]=1173670272619995222&ft[ei]=AQJelwRMziiKH6YgWdhZ_tsEtYryq3R9VRLsJtUzw6IYlKVW1s_3cso5KhDz3C_RHDHn7nRXDEwxQFNoPr359kqaWhzuQpE9Dg-F6mPP_WwH11-VX-FKk-qfLv79P3GaZKOBxieyfegUL_VM2EHFIpxDssSW5wzOhXM4USaZSfOaGLhUOv3PNpktUeR4osixSTDZnGUMVE6jLIGuehoHri80LAFafD_OeFHk5E0GA5o9Kwl0DEDuuMu2GS_VVOdP3jkGjr2Srx3eDrjTW9BididGaN3GBF5tCWJGWcWI0PmHZPHAmKCnLF56CduL7Cvzxj-GfEWW3oJOdpphZyhD2vzptlWjiLYt-AkFgs_fn27eCbys2JKAaZMCLxHPKxGeVPJfA4_L2NUeEAuU7dsgMrscdiwfdBX4cm8f9tgaDVKY1E6TYR925N4FDxno0Ol1zafrsS_luWf-Jeuv06kV70QwnixXmVhzaj-67GQjvSsqH0AUJrLPz5267Gk5mNgB7HvaKuODb8Ywf0y3gLE5o2WsucylGcd_s113fzVSmH0j6Y-tbx03w7Ubz9NY7P2gac5OdQswyhvluPeriWxHXGbLjEGB7EzRy0pSiGqDXfU1oXj-JD633aiJiQLjq7krT5000DJG6o3f_qIybGr7BHCcYQtHr1wg2JnglIGReFnJoSz7lrFY_uuFzKCPzJyGmoL5hTXbqlQXhRuzBEkvL1uI80t_nggCqiXhCucMQbSCD6vBtlxL7-4a91cIb5qRhiBzGctkDP5wm7yqSZ9PHQoUTY6kTPlKsMImj_KiF_-AuFtHbvt1YnKsCo9SArspFh47YJ_T8AvhIT-NR7JRKvDYKSZMJ8TnJkFSt8EvtvqnOeu7UDsq-EWisAFJyuaOHNtbCm24IvkKHeI_BJm5M1ScN5ZJVfDMA2gnvLTBKhcjmjaMo4IzODQ04FOlaSTz9w6dvOLYXgpwzgexka0UOe_jm7ldSTqtAjgWsF8XEhzSD1aNXiL0vzRiq2Z7SNxcNYVmPf-Kpp8yenJTOtI3WngOrCqk9bOSLqRpe2FQVeuSylqm3EDc91gzxKQgFymYHDARztUGIqKF9nwF13TkC7t4QzMmlZadsayK6mEN_EXXeveyODvwTKpcB_sQ9M3rt8jyAeyZqkb_icdaj7Qv_Cp1-2rjfICrpg3vI8FJwY1nlSMcSrCGCu4mo0gL1EcYx7azwbQjDXlmQVS4HrgLEmrakxAjDeEgWUVcm53LAzLRvOGTXANHOZMAiltCWvUnefaK8qPq95HLkwmTjPssVYMXHZHUcMdj7rkx13m98NrwU6iIysO47wgrA5HEAZ3CTX3RE99G9QulfEwRR7dFqHosvbBZPgeociADyPayndnLra9H4NOKQCQ_6UZoSytWvxfRPWxYX4NxeqYK_0tuRydCuk0hs7ixUF2LntnogbqOQFaKlW6tXZigBYaqIeCO2UHk_DLjRKjVP6mg6qNBSjnzVv9Ys8c2SBarWEusf73yuEoMFEkBTMVtwDaW1fApGRLWo6np44G-9E9agjAkEv9l3WjrESlJRpTvE93sv6ctSlGKxlvGfwYAuAEPFywbx0fQL4HfNh8_gi6KNasZjXJg6Ll-ZRTE1Bk_WNpl0RB3SKc12A-TVSLpRHuKDOKXeC7IqBx656cUof3eAL3vTgyQRnNiklTwy7juM1ry55uPA5kIdw2zaimxQM0L76bQYlw7xU09seknF8gLAoQgf16kwlf5cNH0EMmt_UdfA-qP5oiB6KQJZsbcM5WVkJfS7Cskhyh2-vf2VxBokFIZuR1LwE9j758XX-rWTmrO0w9ln9MK9oqm2JaOotkfmyxxmbI_-qMNYmlFkgm9KjpX_MZC&ft[fbfeed_location]=1&__md__=1

    8. Du e rett å slett ei stygg å hæsli dame. Du si du bare har lyst å dø på reklamen. Gjør d da.. du e ein skam for norsk ungdom og lande her. Ta ande tryne ditt å græv dæ ned!!

    9. åge- hun er langt ifra noen skam! kanskje du burde gå til psykolog? du har det tydeligvis ikke bra med deg selv :-/ om hun hadde tatt livet sitt, hadde du vært deler av grunnen til det, vil du være en som har drept en person? skaff deg heller hjelp en å hakke ned på andre for at du ikke har det bra!
      så fin du er sophie <3 gleder meg sånn til å se deg på tv!!

    10. Du er desidert peneste jenta i Norge, også virker du ganske ålreit. Jeg håper du har en hest, for alle prinsesser burde ha en hest.

    11. Åå, gleder meg sånn! Er faktisk på det stadiet at jeg satte på alarm kl20 på søndag, bare for å være 100% sikker på at jeg ikke glemmer det bort, haha!
      Ha en fin dag videre, vakrevakre Sophie <3

    12. Anbefaler dere alle å ta en tur innom denne bloggen, som handler om en veldig sterk 17 åring fra min by som fikk vite på lille julaften at hun hadde lymfekreft. Tenk det, 17 år! Som om hun ikke hadde nok å slite med fra før. Hun er så positiv, og så utrolig sterk. Hun fortjener masse oppmerksomhet og omtanke. Ønsker henne all lykke <3
      http://titt.blogg.no/

    13. Kjenner du noen som skal på språkreise men som enda ikke har bestillt? Om du eller noen du kjenner skal på språkreise med ef i 2014 men som ikke har bestillt og som skal bestille mellom 9 januar og 10 februar så ta kontakt på [email protected] 😀 det er også en rabatt på ca 1500kr om du bestiller nå!

    14. sannyling at slike folk sier stygge ting om deg som ikke engang leser bloggen, hóper virkelig de slor seg i hue hvor feil de har tatt nor de ser deg pó tv, det kommer de sikkert…..:D du kommer sikker til ó bli simpatisk til alle, slik som du er til dine lesere som skjenner deg pga bloggen

    15. kan du vise statistikk om hvor du har lesere og hvor my der i prosent? og hvor mange??:)) jeg lurer

    16. Introen falt ikke helt i smak hos meg, synes den ble litt for rosa-boble-aktig med tanke på at programmet kanskje mer handler om det stikk motsatte (bak den rosa fasaden). Men ja, synes det siste klippet med håret ditt var sinnsykt kult, og gleder meg fortsatt til serien (:

    17. Hei Sophie!
      Jeg har sendt deg en mail og lurte på om du kunne svart på den?
      Hadde satt stor pris på det 🙂
      klem

    18. Åååh, hun venninnen din er nok et eksempel på at feil sminkete øyenbryn kan forverre et utseende. Sier det ikke for å være slem – men hun er jo supersøt i utgangspunktet – men hva i alle dager gjør hun med brynene? Aiai. Gi henne tipsene du har fått fra Fred, Sophie! 😉
      Og lykke til med premiere osv. 🙂

    19. Hi pretty!
      I find it so sad that you have quit writing the english translation at the bottom of each post. Now I only get to see your pictures, cuz I don’t understand Norwegian.
      Hugs,
      Sophie

    20. utrolig bra intro! Håret ditt var kjempe fint!!
      Jeg gleder meg sykt til å se deg på bloggerne på TV2 bliss!:)
      stå på! Du er en veldig inspirerende blogger!;);)

    21. Synes det er så gøy når du legger ut videoer fra Bloggerne 🙂 Jeg har dessverre ikke sånn tv slik at jeg kan se på nrk, sportkanalen, TLC osv, bare nedlastede filmer og tv-serier; altså den eneste måten jeg får mulighet til å se Bloggerne, er her på bloggen din. Det er ordentlig synd, for jeg vil så gjerne se hele episoder!
      Du har vel ikke mulighet til å legge ut episodene på bloggen? (Sikkert ikke, men jeg krysser fingrene. Dessuten må jeg betale for å se serien på TV2 sin nettside, og det er ikke vits om jeg bare har tenkt å se på èn serie: Bloggerne)

    22. Hei Sophie<3
      jeg må bare si at du er såååå pen<3 å det ser ut som du er kjempe snill, kul og morsom!
      du er så flink til å takle hatene!! men du klarer deg fortsatt kjempe bra:) jeg gleder meg helt syyykt til serien i kveld å kommer til å følge med:-) jeg skulle såå syykt ånske at jeg var like peen som deg<3 du kler kjempe godt blondt hår<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg