we can breathe in space

. . They just don’t want us to escape. 

Det er søndag, så jeg tenkte å kjøre en litt mer naturlig look enn hva jeg vanligvis gjør når det kommer til sminke. Hva synes dere, er en litt mer naturlig look noe jeg bør gå for? Skal fikse brynene mine hos Fred Hamelten om en liten uke, så jeg har spart brynene i en måned nå. Derfor ser de litt ustelte ut, hehe. Fred holder jo vanligvis til i oslo, men kommer til harstad for å være på SpaSpa et par dager . . . Som dere vet er jeg fast kunde der, så jeg fikk sjangsen til å bli fikset av han gratis som en slags “modell”. Gleder meg! 

I dag har jeg gått igjennom flere magasiner her hjemme og funnet fram utklipp jeg vil ha på en inspirasjonsvegg. Har hatt lyst på en vegg med masse bilder inne i mitt walk in closet, så vi får se når jeg kommer meg igang med det. Nå har jeg i det minste klipt ut bilder.

Og ellers har jeg sett på dexter. . Ser det forresten på netflix om dere skulle lure.

Men jadajada, nå er jeg på vei ut døren for filmkveld. Har så lyst til å dra ut, feste mener jeg da. Det er rart, for jeg er ikke verdens største partyløve sånn ellers. Men ja. .  Ett eller annet, glemme i en liten stund kanskje. Tør ikke engang å fortelle dere hvordan jeg har oppført meg de siste ukene, alt for mye partaaaaj. Dere hadde sikkert blitt sure, haha! “We’re all addicted to something that takes away the pain”. 

Høres! ♥

Jeansvest fra modekungen.se og genser fra nelly HER

96 kommentarer
    1. Du er så nydelig for tiden 🙂
      De fleste har vel perioder med mye festing, så no hate her. Viktig å huske å ha det gøy og at man ikke ligger inne og synes synd på seg selv 🙂

    2. Gleder meg til å se hva du velger ut av bladene som DIN inspirasjon, med tanke på at det faktisk er du som er inspirasjonen til mange andre! 🙂
      synes du var suuupernydelig på de bildene der! Kler virkelig en naturlig look! <3 du er kjempepen, sophie!

    3. Du er så utrolig fin Sophie! Kunne ikke se de ustelte brynene dine jeg, du er like fin som alltid!
      Nydelige bilder av deg også. Og fine klær, likte de!
      Sykt heldig som får prøve gratis som modell da, ikke dårlig 🙂
      Kos deg videre med Dexter og ha en god natt når du kommer så langt, klem og suss <3

    4. Gøy at du har tatt ut all restylanen og er så stolt over dine naturlige lepper. Det der er IKKE dine naturlige lepper, du hadde ikke overleppe før.

    5. Så pen!😘du er jo HELT FANTASTISK! Tror du at du kan svare…💕har du instagram😻jeg leser denne bloggen ver eneste dag!❤️

    6. Kjempepen med og uten sminke! Du er en fantastisk person på utsiden og innsiden, gleder meg til bloggerne kommer på tv!!!

    7. Det var kjempe fint! 🙂 Du burde sminke deg sånn oftere, det var liksom litt mer “deg” 🙂 Altså det er bare positivt!
      Kan ikke du lage et innlegg om sminken du bruker som ikke er testet på dyr? 🙂 og hva handler egentlig Dexter om?

    8. merker at du har det litt tungt om dagen, er der selv. trenger ikke si at det blir bedre med tiden for det vet du vel, selvom alt tiden gjør er å lære oss å leve med det. sånn jeg føler det iallefall. håper du har det bra likevel <3 eneste jeg synes hjelper er å oppleve nye ting - ikke nye ting som liksom skal være bedre enn det gamle - men nye bra ting som ettervært kommer til å føre til noe som faktisk er bedre enn det gamle, sånn alt i alt, til slutt. haha hade, jeg babler bare. tenker på deg <3

    9. Uff, føler du prøver å kopiere noen av verdens vakreste me de operasjonene dine, men du kommer aldri til å nå det..

    10. har jeg vert deg , og det hadde blitt slutt mellom meg og kjæresten (som jeg tror det er) og dere var så forelsket som dere virket hadde jeg festet jeg og !! < 3 og kansje funnet meg en reabond og kost meg med !

    11. Det naturlige var helt fantastisk nydelig på deg! Håper du har det bra forresten. Av en eller annen grunn så går jeg og tenker på deg om dagene, sikkert fordi jeg bare bryr meg litt for mye, he-he. Jaja, bedre enn litt for lite, eller?:)

    12. denne kommentaren her er ment til deg Sophie.
      Den eneste personen du kommer til å ha et forhold til livet ut, er deg selv.

    13. Tenker på deg Sophie! Vi har alle vært der. smertene døyver etter hvert og du vil finne noen andre. Min teori er at man aldri egentlig slutter å elsker noen, bare finner noen man elsker høyere. Og det er jeg sikker på at du kommer til. Stor klem

    14. Så fin du er! 🙂
      Jeg ser egentlig ingen grunn til at du skal dele med leserne dine hva du gjør på fylla. Spesielt med tanke på hvor mane yngre lesere du har (så i kommentarene på innlegget der du spurte om noen på barneskola leste bloggen din, var jo kjempemange som kommenterte at de gikk i 6. klasse osv!, og de har ingenting med hva ei som er 19 år gammel gjør på fylla) og hvor mye dumt vi alle (eller er det bare meg? haha) gjør på fylla eller byen som man egentlig bare vil glemme av forskjellige grunner. 🙂 Bare ha det gøy, det er godt å faktisk kunne drikke å ha det gøy for å glemme. Det er verre når man bare blir trist om man drikker, så jeg tror du er på bedringens vei, du kommer deg gjennom dette. Husk, du var lykkelig (du virket hvertfall sånn) før du ble sammen med han (OM det er breakup eller en pause med M på gang altså, mener ikke å tråkke noen på tærne) og da har du ingen grunn til å ikke klare å være det etterpå heller, selv om det tar tid. Stå på! Du e kjempeflink å blogg førr tia, og ser heilt smæshing ut! Misunnelig! Hilsen ei som ikke e flink til å kommenter så ofte, men som kommenter med ei heil novelle når æ først slår til..

    15. ååå, så heldig du er! Ikke hver dag man blir fikset av selveste fred hamelten! Ta masse bilder og kos deg masse 🙂

    16. Jaa, du ser kjempepen ut med mer naturlig sminke! Virkelig 🙂 De falske øyevippene du pleier å gå med liker jeg ikke, syns det ser rimelig harry og rart ut.

    17. Så flott du var idag! Kommenterer aldri men du var virkelig ekstra pen idag, og jeg tror du trenger litt fine kommentarer om dagen <3 etter hva jeg har skjønt er jeg i samme situasjon som deg om dagen, vi kommer oss igjennom dette også! keep your chin up princess, if not your crown will fall <3

    18. Så utrolig fint 🙂 Kos deg på filmkveld!
      Har også et lite spørsmål til deg. Kan du skrive ett eget innlegg om hva man burde ha med seg til Hove? Har ikke vært der før, og det er litt kjipt å reise så langt med helt feilpakka koffert 🙂

    19. kan du skrive et innlegg om hvordan det er å være vegetarianer, fordeler/ulemper, og ikke minst hva du spiser for å får i deg nok proteiner osv siden proteinkilden i de fleste måltider i hovedsak er fra kjøtt? har veldig lyst å bli det selv, men driver en god del med trening og derfor er det viktig for meg å få i meg mye proteiner, og tenker at viss jeg kutter ut kjøtt vil jeg mangle. Vurderer det uansett sterkt men vil gjerne høre hva du har og si om det først 🙂

    20. Syns berre det er bra at du festar og får tankane på andre ting. Betre det enn å sitte heime å tenke til ein vert gal. Håpar du har det bra! Du var forresten nydeleg på desse bileta, men det er du alltid!
      Blir glad kvar gong reklamen for “Bloggerne” kjem på tven, gler meg til å sjå!

    21. Du er helt utrolig pen både med “mye” sminke og med en litt mer naturlig look! Elsket olajakken 🙂

    22. Hei kjære deg! Vil bare si at du er en fantastisk person og jeg håper det snart går bedre for deg, tenker faktisk veldig mye på deg om dagene og håper du har det så bra som du kan! Det ordner seg for snille piker <3

    23. Sophie, så vakker du er! Det var utrolig fint, synes du skal prøve ut den “looken” mer enn vanligvis, for det kledde deg veldig! Håper alt faller på plass for deg, og at det som “drar deg ned” går over så fort som mulig. Du er en utrolig god person, og fortjener så mye godt! Take care <3

    24. hi , i’m shirly from argentina , i always see your blogg , it’s amazing . keep doing this , love and hugs 🙂

    25. Skjønne det Sophie. Fæstinga gjør at du kjæm på andre tanka, og så længe du ikje blir alkoholiker, narkoman elr rusmisbruker så e det bre sunt nu når du har det som du har det. <3

    26. Hei kjære Sophie!
      Jeg lurte på om du kunne skrevet et fordypet innlegg om livet som vegetarianer? Hvorfor du ble det, hvor tid du bestemte deg for det, hvem som inspirerte deg, hva du spiser gjennom en dag osv. Hadde vært veldig gøy å lest 🙂
      Stå på med bloggingen!

    27. Det var fint! Jeg liker både naturlig, og veldig glamorøs sminke.. Nå hvor du har farget håret ditt lysere, ville jeg gjerne ha sett deg med litt “mykere” opptegnet øyenbryn. Jeg vet ikke om det er kontrasten på bildet. Men tror det hadde vært fin om du byttet over til en litt mykere bue, og litt lysere farge på grunn av håret. 😀 Veldig fin er du!

    28. ** Yeey! ** Det var jammen meg på tide du skal fikse “14-tis bryna” dine! 😀 Har irritert meg over dette så utrolig lenge, og har alltid syntes det er litt rart at du har vært så dårlig på å fikse øyenbryna dine når allt annet på deg er så ‘perfekt’ 😉 Can’t wait! 😀 <3 <3 <3

    29. Syntes de er utrolig fine de øyenbrynene dine akkurat som de er, men jeg vet jo ikke hvordan de blir når de stelt da! Da blir de sikkert helt fabelaktige😍

    30. Skjønne at du ikke vil dele me oss ka du har gjort på festan for å si det sånn… kline med mange randoms for å bevise… bevise ka? at du e over exen? gi han en på tryne fordi han gjor det slutt me dæ? han hakje gjort det om du bare ha tatt dæ sammen og ikke visst alle alt her inne på bloggen. du va dama hans, noen ting kan bli mellom dokker.

    31. det naturlige i deg og på deg er så vakkert! du kler det mye bedre, og viser fram den virkelige deg;* du burde bruke det mer!

    32. May Lærke Vang Sybrandt: Ja, tro det eller ei men jeg har så mørke bryn og må faktisk bleike dem om det skal passe inn. . Det er kjipt, bruker den lyseste fargen 🙁

    33. Hehe det har jeg også. Mørke brune. Jeg har farget mitt hår blond, så driver å klipper og consealer øyenbrynene mine! :p Var bare en ide, det er ikke noe man tenker over i det hele tatt. Dine er fine som de er! Jeg syns bare at der er morsomt med sminke ;D

    34. Hei, Sophie! jeg er fast leser men har vært syk en stund og har ikke fått med meg hva du har skrevet, men jeg lurte på om det var slutt med du og Mat(h)ias? håper du har det bra, godt nytt år vakre deg! 🙂

    35. Fine deg! Men må helt ærlig si at du er finere med din naturlige hårlengde! Så noen bilder av deg med kort hår for noen dager siden, du burde gå sånn oftere:-)
      Ellers stå på videre, du skiller deg ut, på en BRA måte!

    36. De som sier du er noe annent en ei pen jente, har det ikke godt med seg sjøl! Du er nydelig, stå på!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg