følelsen

Det er sjeldent jeg føler meg truffet av ett sitat eller en sangtekst, og jeg aner ikke hvorfor men jeg føler det er generelt kleint å dele bilder av nettopp sangtekster eller sitater på sosiale medier. Men igår fant jeg ett som virkelig stemmer og som ville vært fint å dele med dere! Man glemmer hva folk har sagt, man glemmer hva de har gjort, men aldri følelsen. Det kan tolkes både positivt og negativt, om du gjør en god gjerning for noen kommer de til å huske det over eventuelle rykter eller annet de har hørt om deg, men om en del vondt har skjedd og man likevel er forelsket, så klamrer man seg fast til den gode følelsen som det eneste man husker. Man føler seg tom uten den andre halvdelen av deg. Man glemmer faen aldri følelsen, og da gir ikke så mye annet mening. 

Uansett! Jeg hadde det ganske gøy ute igår, og det var koselig å ha jentene hjemme hos meg. Jeg liker å ha gjester, og synes det er greit å være i eget hus for da kan jeg styre musikken (og generelt sett styre som jeg vil, jeg er litt kontrollfreak). I dag har jeg nesten bare vært i senga, spist litt frukt, sett litt på dexter og ryddet etter igår. Det var overasskende lite å rydde opp, jeg brukte kanskje 5 minutter! Jeg som utsatte å rydde i to timer fordi jeg gruet meg, og så tar det så kort tid haha. . Så mye kaster man altså bort her i livet bare på å grue seg! 

Forresten, her er et “viktig spørsmål”, haha. I går var det noen av dere lesere som ikke skjønte hva jeg mente da jeg skrev “lester”. Sier man ikke det andre steder i landet? Altså, lester betyr vel ulsokker. Vi sier “læsta”, haha. Men det skrives vel “lester”. Er veldig interessert i å vite hvilket ord dere bruker på det! Hilsen språkforsker Isachsen.

Anywho, nå blir det litt netshopping på meg før jeg skal se litt mer på dexter. Jeg blir altså aldri ferdig med den serien der, nå er jeg på sesong 6. Idiot som jeg er klarte jeg å lese handlingsreferatet til aller siste episode på VG (med uhell!), så nå vet jeg hvordan alt ender. Likevel er det jo spennende, så jeg skal ikke klage! Det er forresten enda masse salg på nelly, så jeg fikk med meg masse bra til en billig penge – smiler helt ærlig her jeg sitter, for jeg fant sko i størrelse 35 og det er ikke lett kan jeg love dere! 

1. Elsker topper med dype utringninger, og denne kostet på toppen av det hele bare 99 kr. HER kan den kjøpes! / 2. Gudene må vite hvorfor jeg av alle personer kjøper superundertøy nå, jeg går jo aldri på tur. . Men man vet jo aldri? Haha. Jeg har fått det for meg at superundretøy er behagelig å bare slappe av i hjemme, men det kan også være helt feil. Synes det er sexy, og det er jeg vel sikkert den eneste på kloden som synes også. Uansett! Settet jeg kjøpe kan kjøpes HER/. 3. Skoen jeg snakket om, i størrelse 35. Halleluja! De koster bare 199 kr HER. / 4. Disse skoene var også i 35! Elsker gulldetaljene, da kan jeg ha på meg helsvart og kombinere med gullringer / armbånd. 199 kr for de også, HER. 

1. Denne toppen var jeg litt usikker på, jeg har en misstanke om at den er finest på noen med litt flatere bryst enn meg. Jeg får bare vente å se, om jeg ikke bruker BH skal det nok se fint ut uansett. 299 kr koster den, HER . / 2. Jeg hadde egentlig lovet meg selv å ikke handle flere kjoler, men unnskyldningen denne gangen får bli at jeg skal til Las Vegas. Der trenger jeg nok masse fine kjoler? Jeg håper da det, elsker når man kan dolle seg opp hver eneste kveld før man skal ut. HER kan den kjøpes. 

reklamelenker fra nelly 

 

208 kommentarer

Siste innlegg