hjemme i ett døgn

reklamelenker fra Nelly

 

Det er en herlig følelse å endelig sitte ved skrivepulten min hjemme på mitt eget rom, dette har jeg savnet! Rommet mitt, klærne mine, senga mi.. Men nå har jeg akkurat pakket kofferten igjen, for snart må jeg komme meg til flyplassen! Oslo venter, og i morgen har jeg en fullpakket dag – først skal jeg fikse håret på Hendrix Hair, jeg skal prøve å overtale Hendrix til å legge litt lysere og litt mørkere striper i håret mitt for å få sterkere kontraster. Han har nemlig ikke lyst til at jeg skal bli blond, hehe! Etter det skal jeg på photoshoot som kommer til å ta en del timer, og så skal jeg og kjæresten kose oss sammen i oslo ♥ 

 

Det var forresten en helt utrolig følelse å se han igjen i går. . Klarte ikke å snakke da han kom inn døren og hadde så høy puls at jeg kjente det dunket i hodet mitt, haha.. Klarte ikke å slutte å smile.

 

Vi matchet i går, haha. Han har faktisk på seg min genser, flaks for han at jeg nesten bare kjøper gensere som er alt for store for meg, jeg elsker oversized. Den er fra sheinside.com



 

Ellers i dag fikk jeg unnagjort et par “kjedelige” ting. Fikset vippene på SpaSpa og ble like fornøyd som alltid, elsker å ha vippeextensions. Det er digg å se sminket ut, selv når man er usminket! Så tok jeg solarium. Anbefaler forresten dere som er litt vant med solarium å kjøpe dere en solariumskrem, det blir mye bedre resultat om man bruker en som funker! Man kan kjøpe solariumskremer i ca alle solariumer, men da får man bare en liten prøvepakke, som koster utrolig mye i forhold til hva man får. Mitt favorittmerke er Australian Gold, men det er ganske sterkt så da må dere være vandt med solen, som sagt. Finnes blandt annet på solariumskrem.no, er der jeg kjøper mine! 

 

 

Etter 30 minutter i solariumet (hvor jeg forresten sov som en stein, våknet i fosterstlling) hentet jeg nellypakken min på posten som jeg har ventet på! 

 

 

 

Dagens outfit ser slik ut, forresten. Topp er fra voguec HER, bukse er fra dr.denim HER og skoene er fra hunter. 

 

 

Her er tingene jeg hadde bestilt denne gang, jeg er like fornøyd som alltid – spesielt godt liker jeg genseren!

 

Rødt undertøyssett  HER, rosa undertøysset HER . Begge er sykt fine og behagelige å ha på. Jeg kjøper alltid xs i underdel og 70D i overdel. 

 

 

Sko fra river island på nelly  HER 

 

 

Genser fra SVEA på nelly HER. Den er min nye favorittgenser, og jeg har den på meg nå! Kjøpte den i xs, den er ganske kort (noe jeg likte på akkurat denne), så om du skal kjøpe lik men vil ha en kosegenser bør du ta en størrelse større enn vanlig.

 

Bikini fra nelly HER. Tok størrelse medium i overdel og xs i underdel, som jeg alltid gjør når jeg kjøper bikinier. Den passet ganske bra, litt liten overdel men kan ikke kjøpe large fordi da er den for stor. . Uansett. Som dere kanskje ser her, er dette beviset på at jeg ikke har den “perfekte kropp” som noen av dere påstår. For her ser man nemlig godt at jeg har strekkmerker, og vet dere hva? Jeg kunne ikke brydd meg særlig mye mindre. For hva har det egentlig å si? 

 

 

 

Nå må jeg løpe, er sent ute som vanlig! Tenkte forresten å tipse dere om to episoder på babeadventure jeg tror dere vil like. En hvor dere får se behind the scenes når jeg gjør photoshoot for swimwear.no HER, og en hvor jeg lærer bort litt dansemooves som dere kan se HER – om dere trykker på linkene får dere sett reklamer for begge videoene også. Om under en uke drar jeg og babeadventure-jentene til Barcelona også, herlig  ♥ 

 

129 kommentarer
    1. Det er litt teit å sei at du ikkje har perfekt kropp, når du faktisk har det.. å strekkmerker har ingenting å sei 😉 Det blir nesten litt frekkt mot andre.. men jaja, kos deg i Oslo 🙂

    2. bare 70D ? du må da ha mye større enn det da.. Jeg har selv 80G, og mine bryster ser ikke ut som dine 😛 men så har ikke jeg silikon heller da, og dermed blir ikke puppen min å holde seg i bhen xD

    3. Det var så bra du la ut de bildene der. jeg har fått strekkmerker selv og hater det. men du har helt rett, hva har det å si? Du er utrolig nydelig, Sophie og tøff som legger ut sånt. Jeg veit det er provoserende for mange, men for meg er det bare godt å se at andre også har “flaws” <3

    4. du har virkelig ikke gale strekkmerker i forhold til mange andre….. Så du bør iallefall IKKE syte. Irriterer meg at noen er så jævla ego trip.

    5. Dødsteit at du alltid skal nevne de strekkmerkene dine som om det var noe spesielt. De aller fleste etter fylte 18 har strekkmerker en eller annen plass på kroppen, samt cellulitter. Det gjør ikke kroppen din noe styggere av at du har noen så små og nesten usynlige strekkmerker som du har på låra/rumpa. Hadde du hatt de mørkelilla strekkmerkene jeg hadde på puppene for en tid tilbake hadde du vel begynt å grine. Heldigvis ser man de ikke nå etter noen ganger i solariumet.
      Føler du må påpeke noen småfeil med deg selv kun for å få bekreftelse tilbake på at det ikke gjør noe. Helt ærlig tror jeg ikke du gir faen i strekkmerkene dine som du påstår, jeg tror du bare er helt sinnssykt oppmerksomhetssyk og ønsker at folk skal komme med den klassiske “Strekkmerkene gjør ingenting, du er perfekt uansett!! <3".

    6. det høres kanskje kjempeteit ut, i sommer har jeg bevist latt være å være med på stranda og brukt korte shorts fordi jeg har fått strekk merker…. det føles skikkelig tøft fordi alle vennene mine er veldig tynne
      vet ikke helt hvorfor jeg skrev det engang tror jeg bare må få det ut

    7. Hahahaha fyyy faen jeg visste du røyka!! Digger det Sophie, keepin it real! ♥ Forresten, JO du har drømmekroppen. Du er helt perfekt i mine øyne hvertfall, og elsker at du går frem (som jeg også har nevnt tidligere) som et bra eksempel. For du er ingen beinranglete ispinne, altså du er jo under gjennomsnittet tynn men jeg syns du er definisjonen på perfeksjon hvertfall når det kommer til kroppsidealet.
      Digger deg!!

    8. Åå strekkmerker er noe dritt! Har det selv og er bare 14 år og det som irriterer meg er at mange som er tykkere enn meg har det ikke…

    9. Du er så vakker sophie! Du har en perfekt kropp, grunnet at den er din! Alle har hver sin unike kropp og den er vakker uansett hvilket syn man har! Bare vær stolt av den 🙂 Strekkmerker har/får vi alle. Jeg har det etter svangerskapet mitt og er stolt av alle som en, jeg har bært på noe vakkert og fått komt til verden gjennom min kropp!
      Så uansett hva som er grunnen til dine, hver stolt over dem, de er en del av den vakre kroppen din! 🙂
      Ha en nydelig kveld <3

    10. Hei!
      Jeg ser at du har en genser fra SVEA. Er du klar over at de selger jakker med pels? Og ved å kjøpe noe fra deres merke så støtter du pelsindustrien indirekte.

    11. Hei kjære Sophie 🙂
      Jeg er like lav og liten som deg, har slitt med å komme opp i vekt, men det har endret seg. Så nå er jeg normal vekt.
      Liker veldig godt å spise på noe hele tiden og har mye matlyst.
      Jeg er slank og fin i kroppen uten om magen. Magen min samler det seg litt fett og er ofte oppblåst. Lurte på om du også har hatt det samme probleme når du spiste på det meste for å komme opp i vekt?
      Noen tips til hvordan jeg kan få slankere mage, men beholde vekten?
      Jeg går hver dag og jogger annen hver dag. Spiser sundt.
      Elsker bloggen din, du er vakker<3

    12. En ting som irriterer meg med deg er at du er så opptatt av ordet “perfekt”. Perfekt finnes ikke, alle har forskjellige definisjonar av perfekt, det du syns er perfekt (tynn kropp, store pupper, brun, langt hår) er det noen som ser på ikke perfekt. Andre syns små pupper, former er perfekt.
      Ingen kan noensinne bli perfekt, uansett hvor mye en prøver. Men alle er perfekte på sine måter, uansett hvor stor man er, tynn, blek, brun, høy og lav.
      Ikke ta det som en fornærmelse altså! Du har en utrolig bra kropp:)

    13. Hvorfor legger du ut lettkledde bilder hele tiden? Samme for meg at du har hundre nye bikinier..er det fordi du søker bekreftelse? I det minste søte deg, hva med å kjøpe en bikini som faktisk passer?

    14. Virker som det eneste som interesserer deg er å se sexy ut og at menn skal ronke etter deg…uff likte mye bedre hvordan du var før, og tror du skriver dette innlegget for å få bekreftelse på kroppen nok en gang, nei i mine øyne har du ikke perfekt kropp, se på Shakira hun har kvinnelig former og store hofter og rumpe og det er for meg drømmekroppen 🙂

    15. KjæreSten din ser ut som en guttunge . Litt feminin . Usexy . Å ser ut som du har lagt på deg eller er det bare meg ? Hvis ja flott ! Ser absolutt mye bedre ut 🙂

    16. Hei! Jeg lurer litt på det med bh-er, klarer du å finne din størrelse i vanlige klesbutikker som h&m og Cubus? Jeg klarer faen meg ikke det, haha… de har aldri større enn til d-cup, og om jeg er heldig en E-cup med 85 i “omkrets”. Kjøper du alle bh-ene dine på nett, og passer de som regel alltid da? Off, jeg klarer liksom aldri å finne en bh-som sitter bra uten å måtte betale 500kr for de…

    17. Hei Sophie Elise. 🙂
      Vet ikke om du nødvendigvis kommer til å lese den kommentaren, og jeg kommenterer sjeldent på ting fordi jeg vet ikke om det blir lest, men jeg gir det en sjanse likevel fordi jeg synes det er viktig at du får “høre” det.
      Jeg er selv en jente på 20, litt større enn normal med strekkmerker, cellulitter og i det hele tatt.
      Jeg synes det er flott at du tar opp at du har strekkmerker, og at det ikke er noe galt i å vise dem frem. Ja, noen vil reagere(som enkelte over her), om at “herregud du skal ikke klage, det der er ingenting i forhold til hva jeg har”, og nei det er faktisk ingenting i forhold til de jeg har heller, men vi er alle forskjellige. Vi er alle forskjellige i kroppsbygning og fasong, og vi har alle ting vi gjerne skulle gjort noe med, enten om man er tynn eller tykk.. Jeg synes du er flott som du er, og du fortjener å høre det! Håper du får et flott opphold i Oslo med kjæresten din.
      Ha en fin dag 🙂

    18. Åherregud, du sier du ikke har perfekt kropp pga strekkmerkene dine?? Kjære vene. 1 grunn har du for at du ikke har perfekt kropp, og det er STREKKEMERKER. Spar meg. Jeg skulle gjort mye for og hatt din kropp så ikke kom her og lat som!!!
      Beklager måtte bare få ut frustrasjonen min akkurat her!

    19. Frøken! Nå må du bytte ut håret ditt.. Det ser forferdelig slitt ut! Regner med du bruker silkeolje i det??? Eventuelt kan jeg anbefale en hjemmelaget hårkur av olje og honning som du tar i tørt hår. Varm opp blanfingen til litt over 37 grader først det åpnet skjelllaget og pakk det inn i plastfolie så det holde på varmen!!! Du er alt alt alt for flott til g gå rundt med slikt hår!

    20. Hei, Sophie:)
      Jeg vil bare si at du er utrolig.
      Du er en fantastisk rollemodell.
      Når jeg først startet å lese bloggen din, så virket du så overlegen og at du hadde overdreven selvtillit. I løpet av så lenge jeg har lest bloggen din, har jeg merka at du er jordnær, snill og kjærlig. Jeg syns du har endra deg masse utseendemessig og personlighetsmessig, (til det bedre, for du endrer deg alltid til det bedre:))
      Og jeg skjønner ikke hvordan du får det til. Du virker så full av kjærlighet, liv, så lojal og en mester i å få meg til å føle meg bedre.
      Jeg er 15 år, og har strekkmerker uten å være overvektig av den grunn. Det har ødelagt min selvtillit betraktelig, “er jeg overvektig eller ikke???” Men bare av å se at til og med så “perfekte” jenter som deg har strekkmerker, får meg til å forstå at det er 100% normalt, og ingenting å være flau over.. Jeg misunner deg for alt du er, har og alt du får til. Jeg syns du har en utrolig fin kropp, og jeg syns det er tøft av deg å vise frem kroppen din med strekkmerker, og å nevne det i tillegg! Tror jeg aldri hadde lagt merke til det ellers, og det får meg bare til å elske deg mer. You go, Sophie Elise. Ikke la noen tråkke deg ned, for du vet like godt som meg at du er en superkvinne, du greier alltid å reise deg opp igjen!:)
      Forresten, misunner jeg både deg og typen din. Dere har begge så fantastiske, unike kjærester! Han virker utrolig søt og snill, og jeg tenker det passer bra til deg:)
      Jeg heier på deg!

    21. Ville bare påpeke at du er litt dobbelmoralsk når du kjøper sko i skinn og genser fra kjent merke som selger jakker i pels på lik linje med canada goose. Du støtter på en måte oppunder alt du jobber imot..

    22. jeg føler virkelig ikke at ´´den perfekte kropp´´har noe med strekkmerker eller små ubetydelig nesten usynlig arr feks. det har jo med muskler og fett å gjøre, ikke små ´sår´

    23. JO, kroppen din er perfekt! Strekkmerker er det svært få som bryr seg om, og de blir bare lysere og lysere jo gamlere de blir. likte virkelig den leopardbikinien også! Får vell vurdere å kjøpe den selv.

    24. Er ikke det er perfekt kropp?? å herregud nå følte jeg meg ekstremt stor, enda jeg bare er ca 44 kg. MÅ trene for å få kropp som deg

    25. Fysøren for en fantastisk fin kropp du har! Alle jenter har strekkmerker og det er helt naturlig! Du er forbildet mitt sophie, stå på søta❤ nb: husk at du er super nydelig!!

    26. du er nydelig Sophie! ble glad når du sa det med strekkmerker, for har like som deg, å vet ikke hva jeg syntes om de. Følte det alltid plgde meg. Men nå driter jeg i det!

    27. Så kroppen din er ikke perfekt, fordi du har falmet strekkmerker? Da skulle du prøvd å ha ildrøde merker, og så fort de falmer, så kommer det nye ildrøde fra rumpa, over hoftene (ca 20 cm fra tupp til tupp) ned på låra foran, masse mellom låra, og plutselig et par ildrøde midt på magen og, uten å gå opp ett gram i vekt 🙂 Du har det ganske heldig med dine “strekkmerker”, altså.

    28. Så koselige bilder! Ser ut som dere har det veldig bra sammen. Og kroppen din ser helt fantastisk ut 🙂 Finner ikke en eneste “feil”. Vær glad for at du har den kroppen du har, du er nydelig 🙂

    29. Hei Sophie! Dette her har absolutt ingenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ville bare si hvor inspirerende du er som person! Det er virkelig mer ved deg enn bare utseende slik som mange andre rosabloggere. Nå tenker jeg spesielt på ditt syn på dyr, og hvor engasjert du er i at dem skal behandles rettferdig.
      Det jeg mente med at du er inspirerende, er f.eks. at i dag, da jeg skulle se etter vinterjakker på nettet, tenkte jeg på deg og noen av innleggene dine.
      Selvfølgelig kom det opp reklamer for Canada Goose-jakker. Før jeg leste bloggen din hadde jeg ingen anelse om at Canada Goose-jakkene inneholdt både pels og dun(selv om det ligger i ordet at de inneholder gåsedun). Og selv om jeg visste dette, hadde jeg ingen anelse om hvor hvor forferdelig dyrene blir behandlet for at folk kan få en liten, jævla pyntekant på hettekanten. Jeg har faktisk begynt å bli veldig engasjert, og sjekker nå hva jakkene er laget av, har sjekket ut kampanjer, er inne på PETA sine sider. Jeg blir oppriktig forbanna når jeg ser klassevenninner gå rundt med Canada Goose-jakkene sine nå, og det som gjør meg mest sint er at de vet hva dyrene har gått gjennom for at de skal kunne ha en jævla pels på hetta si. Noen ganger har jeg lyst til å gå bort til dem og si et par alvorsord, men det hadde bare gått inn det ene øret, og ut av det andre. Man hører det man vil høre, ikke sant?
      Vel, denne kommentaren ble veldig rotete, men jeg ville bare få sagt til deg hvor takknemlig jeg er for at du blogger om mer enn klær, sminke o.l., at du faktisk har en dypere side som engasjerer folk! Fortsett arbeidet, du kommer til å nå langt!!

    30. kan du bare slutte å mase etter bekreftelse over kroppen din? du sier bare sånne ting for at folk skal si “joda du har perfekt kropp!” noe du ikke har, som alle andre. men at du får det til å høres så krise ut bare fordi du har noen få, nesten usynlige strekkmerker.. det blir for dumt. bare slutt å mase om det. er så dritt lei av å lese den indirekte skrytingen du presser inn i innleggene dine.

    31. HER FISKE VI ETTER KOMPLEMANG FØR KROPPEN IGJEN.. SLUTT OG SKRIV SÅN PISS SOM AT “HER E BEVIS AT Æ IKKE HAR DRØMMEKROPPEN, STREKKMERKA!!” D E SÅ GJENNOMSIKTIG.. DU VIL BARE HA BEKREFTELSE OG VISE DÆ FRAM 🙁 LITE CLASSY…

    32. Du er så snill og god du Sophie:) jeg vet du la ut bilde med strekkmerker for å hjelpe jenter som sliter med dårlig selvtillit pga strekkmerker. Goe du e!;)

    33. JEG BLIR SÅ PROVOSERT. det er mye bedre å heller la vær å si noe om kroppen din.. den er fin, og det vet du selv. så la heller vær å finne ”feil” med den
      jeg ser veldig opp til deg, så no hate! 🙂

    34. Tøft av deg å vise deg fra andre sider enn bare “perfekt”! De strekkmerkene har virkelig ingenting å si, nei 🙂

    35. Provoserende greier – Om budskapet ditt er at du ikke har en perfekt kropp grunnet strekkmerkene, passer det seg ikke at du tar et så “dayuum” bilde av kroppen din. For ja, kroppen din er helt sjuk, men dette ble jeg bare provosert av.

    36. Å legge ut bilder hvor dere bruker klær med hasjplanter på er rett og slett usmakelig!! Aner du hvor mange i norge som sliter med psykiske problemer grunnet hasjrøking? Nei det tviler jeg på! jobber selv som sykepleier, og har sett innvirkingene hasj kan ha..

    37. Så mange hatere. Men UANSETT, hvorfor varer bare hver episode av babeadventure sånn 27 sekunder? Kan du svare i ett innlegg, kommer aldri til å finne kommentaren din iblandt alle disse hatende og usmakelige kommentarene.

    38. Haha! Du kjøper sko med ekte skinn og SVEA produkter som produserer og selger varer med ekte pels. Her snakker vi forbilde ja, og dobbeltmoralsk! GOGO! Håper du lager et sutre/forsvars innlegg om dette, det er MANGE som reagerer på det. Og de pengene du “sender til organisasjoner som støtter dyrevelferd” kan du vel heller bare skylde ned i dass. Du gir leserne dine pes for at de spiser kjøtt, og skryter deg selv opp i skyene. Jaja, du er ikke det spytt bedre. Prøv å skjul det neste gang du kjøper deg et produkt som har noe fra dyr i seg.
      Mens vi snakker om forbilde; fint at du legger ut bilde med både deg og kjæresten din som har på dere noe med en hasjplante. Virkelig et godt forbilde for alle 13-14 åringer som leser bloggen din.
      Strekkmerker? Give me a break for fuck sake.

    39. Jeg har strekkmerker der jeg også. Men det er ikke ille, de fleste har strekkmerker! Du er vakker som du er 🙂

    40. Hvordan tør du å ligge i solarium i en halvtime med krem etter at du ble så solbrent den gangen før? :/

    41. Haha, hva faen sophie? LITT dobbelmoralsk? SKO I EKTE SKINN, mens du faen meg demonstrerer og skjeller ut folk som bare spiser kjøtt og ikke er vegetarianer. Kanskje tenke deg om LITT bedre neste gang før du begynner å uttale deg om at du er så dyrevennlig bla bla bla. BULLSHIT.

    42. Er ganske mye eldre enn deg, men bruker å stikke innom bloggen din. Men i dag ble jeg ganske skuffet over budskapet du sender med disse hasjis klærne. Usmakelig og provoserende ! Nydelig jente med hode på riktig plass, håper ikke du roter deg oppi drugs, det kler deg nok ikke. Hadde jeg vært dn mamma hadde jeg nok blitt svært bekymret !!

    43. Vet ikke om du pleier å svare på kommentarer, men kanskje noen av leserene dine vet også; bestilte fra voguec for noen uker siden, etter din anbefaling – men har ikke mottatt noe enda – pleier det å ta lang tid med varer derfra ?

    44. Skal du bli med på et program på tv? Husker ikke helt hva det heter, men var det deg?
      Elsker deg og bloggen din forresten <3

    45. Kroppen din!! <3 Misunner deg!
      Ble litt sjokkert når jeg leste at du kjøper 70D, hehe. Men det er jo det jeg selv bruker, og jeg har overhodet ikke like store bryster som deg. Synes du ikke at bhen er litt liten når du i tillegg har push up?
      Du vet vel best selv, men måtte bare kommentere det siden jeg blir litt forvirret.

    46. “her dette beviset på at jeg ikke har den “perfekte kropp” som noen av dere påstår. For her ser man nemlig godt at jeg har strekkmerker”
      Hva har sagt at strekkmerker gjør at den kropp automatisk ikke blir perfekt? jeg syns kroppen din er nydelig

    47. Halloi!!! Jeg vil helt til å begynne med fortelle deg at siden din er til veldig veldig veldig stor inspirasjon for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de kuleste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    48. Så deg i Oslo i dag, men hadde ikke tid til å gå bort. Dessuten gikk vi over en vei, så det ville kanskje vært litt dumt å stoppe da, hehe. Men om du følte to jenter stirret, pekte og hvisket, var det bare to venninner som var litt starstruck – beklager hvis du følte ubehag eller lignende.
      Du er forresten helt nydelig, og fy så søt høyde du har <3

    49. jeg kommenterer sjelden på bloggen din, men ville bare si at jeg er utrolig stolt av deg Sophie! Beundrer deg for at du kaster lys over de vanskelige temaene, og KJEMPER FOR DYR. jeg er selv vegetarianer og håper at jeg kan ta steget helt ut og bli veganer!

    50. Hei! Ville bare si at du virker som en god person med kjærlighet for alle livsformer. Syns synd på alle de ulykkelige menneskene som skriver stygge kommentarer til deg. Stå på og kjemp for det du tror på, det er folk som deg vi trenger!

    51. synes det er helt fantastisk å ligge ut bilde av strekkmerkene sånn som dette, jeg sliter veldig med strekkmerker… mange som tror det bare er feite som har det, men er ekstremt mangen tynne og som har det, har ikke noe å si på størrelsen! du har helt sick kropp alstå, give me :ooo urettferdig, jeg bruker 75 H, men puppene mine ser ikke så flotte og store ut som dine 🙁 vil ha silikon!

    52. Digger weedklærne! Alle burde røyke litt, da blir man ikke så hatefull og stuck up som de fleste surkjerringene som kommenterer her! Og til alle som tror du legger ut bikinibilder for å få bekreftelse: så klart legger man ut lettkledde bilder når man har så bra kropp, ikke fortell meg at ikke dere ville gjort det selv!!

    53. Hei du, sykepleier som klager over “hasjplantene”: som sykepleier burde du være klar over alle de legende effektene av cannabis. Å røyke planten er bare 1 av 10000 bruksområder. Jeg spiser hamp daglig og det kurerer mange sykdommer NATURLIG. Du får kjøpt hampsjokolade, hampfrø osv og det er så utrolig bra for helsa!!!

    54. Hufsa: jeg har aldri skrevet noe om de forskjellge bruksområdene. Men som du sikkert vet brukes ikkje hasj som lovlig legemiddel i Norge. Bare det er grunn i seg selv for å ikke reklamere for hasj. Jeg kan vedde mye på at det første de fleste tenker på når de ser hasjplanter er røyking.. spesielt ungdommer, som mest sannsynlig de fleste bloggleserene er..

    55. “strekkmerker” meg i rævva daa lol! og det er foresten sykt stygt med all sminken du brukr og de ekle øyevippene som så vidt henger på. hvis du er så dyrevenn hvorfor sponser du skinnsko… jesus

    56. du er herlig! takk for at du legger ut bilder med ¨feil¨. tror det hjelper utrolig mange jenter, inkludert meg selv <3 Du er bra!

    57. dette er forsatt ingen porno side.. vist du vil så gjerne legge ut naken bilde eller bekini bilder der puppene din nesten faller ut så er nok ikke blogg.no noe for deg lille venn 🙂 prøv å registrer deg på en porno side du der du holder hjemme.. helt sykt å gå inn på denne bloggen din for å se hva du legger ut om deg selv xD det er helt sikker gamle menn som er innom siden din for å napper løken osv.. TENK SÅ KVALMT!

    58. “hasjplante”. ikke rart det er mye feilinformasjon ute å går når en “sykepleier” beskriver en plante av hamp-familien for en “Hasj-plante. hasj er “blomsterstøvet” som er ristet av planten og presset sammen.
      Du glemte å informere at det er pasienter som lovlig bruker cannabis for sine plager i norge. refererer til schengen avtalen en kan benytte seg av i samsvar med norske og nederlandske leger. dessuten ” Inntil 1965 ble cannabis solgt mot resept på norske apotek som middel mot søvnløshet, nervøsitet, astma og diverse smerter” – Ragnar Hauge: Cannabis i lovgivning og rettspraksis, s 109 ff i Bretteville Jensen(red): Hva vet vi om Cannabis. Universitetsforlaget, Oslo 2013.
      Se til endringene som foregår i verdens største og teknologisk avanserte sykehus i Israel, forskning i nederland, sveits, USA, eller portugal for å nevne noen . som med alt annet er ikke cannabis for alle. men når dere hiver det i samme bås som heroin, amfetamin eller kokain, er det ikke rart at det som eksisterer av faktisk informasjon aldri når “ungdommen” så de kan vurdere noe annet enn at det er et valg om å bryte “loven” eller ikke.
      men nok om dette. hva om det bare er fashion da? jeg har en skjorte med en dame og en motorsykkel på. støtter ikke nødvendigvis mc-gjenger eller prostitusjon.

    59. Helt perfekt kropp, elsker at du poster bilder av strekkmerker! Har det selv (selv om jeg bruker xs/32 i bukser) og dette gav meg en stor selvtilittsboost 😀 Stå på, jeg elsker bloggen din!

    60. det er så utrolig deilig og se att du ikke skjemmes! for 99prosent av alle jenter har strekkmerker en eller annen plass!

    61. Herregud dette er for jævlig altså. “jeg har ikke den perfekte sommerkroppen, pga. strekkmerker” skryt litt mer’a? Herrejesus, voks opp. Og håret ditt som du fikset kostet kun 2000kr, wow. Det var jævlig billig, nei vet du hva. Det er i overkant å si at det ikke er så mye, mygod.

    62. Er glad for at du ikke redigerer bort strekkmerkene. Selv om du har veldig lite er det bra at du oppfordrer folk til å ikke skamme seg over dem.

    63. jeg har tre spørsmål til deg.
      1. er du rik?
      2. trener du?hva slags trening?
      3. er puppene dine ekte?
      jeg er en 13 åring som ikke er veldig tynn akurat,har ikke fin kropp eller fine klær…..

    64. koffer har den ekle kjæresten din marijuana genser? faen han e stygg å homo! faen feile dokke egentlig? hasjis?

    65. Så fine dere er!
      Herregud da folkens, det er en skjorte og et par sokker med bilder av en plante på. Det er ikke narkotika, dop, røyking av marihuana etc. Det er en plante med mange bruksområder, røyking er bare det den er mest “kjent” for. Dessverre er det nettopp det den er mest kjent for, og ikke hvilken verdi den kan ha/har i medisinsk sammenheng.
      Ellers var det faktisk perfekt tidspunkt for meg at du delte strekkmerkene dine Sophie, oppdaget nettopp at jeg hadde flere hvite bak på låret og rumpa, fikk med engang noia.. Godt å se at jenter med din kropp også får sånt!
      Tusen takk 🙂

    66. Altså, unskyld meg. Men ja, jeg vet du elsker å være respektløs å provosere leserne dine. Men hvor mye du sier mot deg selv! Jeg har lest bloggen din i flere år nå, men tror ikke du er personen til å snakke om kroppspress. Du sier at man kan være bra nok, men samtidig gir du ut signaler om man ikke har store pupper, er det ikke bra. Har man ikke flat mage, store lepper langt hår – etc. Kan ikke du f.eks. vise om det er da sant, om man er bra nok vær så snill å utdype deg om hvorfor du er blitt så jævlig plastisk.. Før hvordan kan du synes andre er bra nok når du selv ikke en gang ser på deg selv bra nok som du var? Og herregud, du legger jo ut puppebilde, halvnakene bilder til hver anledning. Du har en råbra kropp og du vet det, meg selv er ikke feit, ikke alt for tynn heller men har strekkmerker fra armer til og med ned på leggene så at du har bitte litt med lårene buhu. Du sier jo basecly at de som har strekkmerker (noe 70 damer har) er ikke fine nok. Du provoserer litt bak deg selv på andre men det er vell det du er ute etter. Kroppspresset har jo du lagt deg under på alle måter, så det er patetisk at du skal utale deg om det i å med du dro med bølgen. Hadde du vært sterk hadde du ikke latt deg påvirke, jeg hadde også ville vist fram meg selv hadde jeg hatt din kropp – MEN med stolthet. Skjønner du hva jeg mener? ;-))

    67. haha, har faktisk aldri hørt om en gutt som bruker klær fra jenter, bare motsatt! det er egentlig ganske cute

    68. du er vakker ! Strekkmerker kan komme av trening også, så herliget HELT normalt. Syns det er bra at du ikke er redd for å vise de.
      🙂

    69. hei sophie!
      jeg håper du vet at det å ha en svea genser er like ille som å kjøpe en jakke med pels. Svea lager jakker med ekte pels, og du som er i mot dette hadde jeg aldri trodd at du ville støtte pelsbedriften…
      når du bruker dette reklamerer du for svea, som bare gir dem mer penger til å drive med pels…

    70. Vanligvis så støtter jeg deg fullt og helt, og har elsket bloggen din. Men å bruke bilder på bloggen hvor du og kjæresten har klesplagg med hasjplanter på er virkelig usmakelig. Si hva du vil om du oppfordrer til kosmetisk kirurgi og lignende, men å si at klesplagg med dop-mønster er kult oppfordrer til ting du ikke vil ha ansvaret for å reklamere.

    71. For å si det sånn, man må elske internett. I dag blogger grisedeilige 18-19 årige småtøser og poster så hotte bilder av seg selv nesten nakne i frekke positurer at man blir regelrett sprengkåt!
      Stå på jente!

    72. Planten brukes som legemiddel (ved røyking) fordi det bedøver smerte sentrene i hjernen slik at de med plager ikke kjenner smertene lenger. Denne prosessen kan være skadelig for andre hjernedeler og kan føre til angst, depresjon og i verste tilfelle psykotiske anfall. Det er en grunn til at det er ulovlig! Men for de med uhyre store smerter hjelper dette.. derfor kan det være skadelig å røyke uten noen form for plager da du utsetter deg for bivirkningene som kan komme.. utrolig dumt at du fremmer dette via klær

    73. Hmm. Røyking er da slett ikke den eneste måten å få i seg marihuana. De gode stoffene kan skilles ut. I dag lages det faktisk syntetisk som er lovlig i norge i sammenheng med f.eks MS.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg