dag 3 i Fort Lauderdale

 

Tid i Fort Lauderdale, Florida : 23:05


God kveld fra Florida! Regner med de fleste i norge sover søtt akkurat nå. Her sitter jeg i senga og har akkurat sett traileren til den norske filmen “gåten ragnarok”. Den må jeg bare få med meg på kino! Jeg ser at den har premiere i harstad dagen jeg kommer hjem, så da blir det kinodate for min del!

 

Jeg får forresten enda mailer fra folk som har lyst til å kjøpe Rigmor, altså hunden min. Husker dere jeg tenkte litt på å selge henne for to år siden, fordi jeg følte tiden ikke strakk til? Nå kunne jeg aldri ha solgt det lille vesenet for noe som helst i verden, hun er jo babyen min!! Har fått tre meldinger om det bare nå mens jeg har vært på ferie, så det sier litt. Interessen er tydeligvis stor!

 

Ett bilde fra tidligere i kveld da jeg holdt på å fikse meg. 

 

 

Uansett. Dette har vært en feriedag som ikke viker mye unna normalen – sol, bading, mat og shopping. Det har faktisk vært overskyet hele dagen, men jeg lå ute likevel og fikk jammen meg masse farge. Skjønte jeg det ikke, nå kan familien som stasjonerte seg inne på hotellrommet angre bittert, jeg har nemlig fått en veldig fin farge etter dagen. Nå på kvelden har været vært litt kjipere med torden og lyn, som jeg synes er en blanding mellom veldig morsomt og veldig skummelt, hehe.

  

Dagens bikini er fra nelly.com HER , og som vanlig har jeg xs i underdel og medium i overdel. 

 

 

 

Jeg er grusomt solbrent akkurat mellom puppene, haha.. Deilig! 

 

 

 

 

 

Min lunsj i dag ble vegetarburger, det selger de ca overalt her, og i norge har jeg kun fått tak i det på max burger – den er forresten ekstremt god, så jeg anbefaler å dra på max burger om dere vil prøve noe litt annerleds og sunnere! Ellers kan man kjøpe vegetarburger på helsekostkjeder om dere vil lage det hjemme. Og til alle dere som mailer meg og spør om tips til hva man kan spise – jeg nevner ofte litt nå og da hva som kan være lurt om man er veggis, men for GUDS SKYLD, det er noe som heter google også. Jeg fant ut på egenhånd via google og så har jeg kjøpt meg kokebøker, det er ikke så vanskelig. Mener ikke å være “streng” men jeg kan ikke svare alle, så da kan dere prøve å finne ut selv også først.

 

 

 

På kvelden ble det shoppinng på det det nest-største kjøpesenteret i HELE usa! Koselig, men litt slitsomt å gå rundt blandt over 500 forskjellige butikker. . Man får liksom lyst på alt for mye, så da ender det med at man kjøper veldig llte. 

 

Kjolen jeg hadde på meg er fra sheinside.com , men den begynner å bli ganske gammel nå. 

 

 

Skoene, som jeg elsker, er fra nelly.com HER – har i størrelse 35, og de er helt normale i størrelsen! Ganske lett å gå i også, med tanke på høyden. 

 

Her har dere det jeg fikk med meg fra shoppingen i kveld. To kosedresser i forskjellige rosanyanser fra Juicy Couture, drikkeflaske med hellokitty, tøfler med hello kitty, ansiktspeeling og fuktighetskrem, og en lader til telefonen. Jeg må innrømme at jeg etter en times tid tok av meg de høye hælene til fordel for hello kitty, hehe. . Litt kleint å gå rundt i pyntekjole og tøfler på senteret, men men!

 

 

I morgen kjører vi i tre timer til Key West for å avslutte ferien der – god natt, og vi blogges ♥

 

 

46 kommentarer
    1. Synes bare det er rart at du stadig vekk svarer om håret ditt, men aldri om vegetarspørsmålene.
      Trodde du ønsket at folk flest skulle spise mindre kjøtt..?
      Det virker som om at det er viktigere for deg at folk bruker hår fra luxushair enn at de spiser mindre kjøtt.

    2. hadde blitt super glad om jeg kunne kjøpt skoene dine! elsker de, har faktisk siklet på de en stund, men de har ikke flere i str 35 :/ mistenker at jeg faktisk har str 34 eller 34,5 i str, men finner alltid en utvei! 🙂 sykt kjedelig å bruke sååå liten str i en alder av snart 22 :/ blir liksom ikke så mye lengere i beina heller -.- haha.. håper de skoene jeg har bestillt kommer snart, de er dødsråe (fra nelly såklart) har forresten mange fine nettbutikker med sko og kjoler jeg kan anbefale for deg også, vi har akkurat samme stil!! 🙂 håper jeg får kjøpt skoene! svar på mail <3 ha en fortsatt fin dag ^^

    3. vegetarburger er forrestenIKKE sunnereenn vanlig burger.. fett er bra for kroppen:-) det er karbohydrat du blir fet av…

    4. Kine, jo vegetarburger er sunnere enn vanlig burger. Det handler ikke om hva som gjør deg fet. Det handler om at behandlet kjøtt har usunn fett i seg.

    5. Utrolig hvor blind enkelte blir på utseendet sitt.
      Det ser jo ut som kjeften din har satt seg fast i en støvsuger over lengre tid… ;/

    6. Milla, det er jo mennesker så har sånne lepper fra naturens side, hadde du slengt den kommentaren til de og?

    7. Hei Sophie 🙂 Ser ut som at dere koser dere i Amerika! Fin farge har du fått og 😀
      Ser du på dexter enda forresten?
      Nå er den aller siste episoden av dexter kommet ut. Såg den i går. Det kommer ikke flere sesonger nå. Det er i alt 8 sesonger. Trist at det er over.. Er ikke helt fornøyd med avslutningen men skal ikke røpe noe. Tror jeg må se alle sesongene av dexter om igjen. Beste serien ever. Er ganske lei meg for at dexter er ferdig :/

    8. Var ho ikke baby’n din for noen år siden eller? Du burde slutte å gjøre deg så jævlig til på bilder. Du ser jo så mye bedre ut vist du ikke presser ræva ut?! Og ikke si at du ikke gjør det, for på alle andre bilder/videoer ser det ikke ut som om du har rumpe en gang. Hadde vært flau om jeg var i familie med deg. Søsteren din er jo SÅ mye penere i forhold, fordi hun er naturlig pen, du ser ut som en plastikk duke..

    9. Hvordan har du fått så store og fine lepper. Er ei jente med ganske så små lepper, og har lyst til å gjøre noe for å bli fornøyd. Har du noen tips?? 🙂

    10. det var en som lurte på det, en juicy dress (en del) koster 1500, så en hel dress koster 3000, dette er i norge da, i london tror jeg man kan få den til rundt 2000 og i usa, enda billigere sikkert 🙂

    11. Virker som en herlig ferie! Heldige deg! 🙂
      Håret ditt er forresten blitt kjempekjempe fint <3
      Kos deg supermasse videre!

    12. Milla, årh jo mange som har sånne lepper naturligt. Har selv store lepper, ble mobbet for at folk trodde jeg var fra afrika. Så folk finne alltid noe å mobbe dg for selv om det er naturlig del av utseende eller ikke.

    13. Savner gamle øyenbryna dine, du er så fin fra før av at du trenger ikke gjøre så mye med utseenet ditt, men digger bloggen din (:

    14. Du er så nydelig.. Alle idiotene som slenger dritt får gå å ta seg en bolle, bare misunnelse… Synes nesa di har blitt utrolig fin, har jeg også lyst til å gjøre.. Kos deg masse på ferie:)

    15. Hvis store naturlige lepper er noe å mobbe for, hvorfor gidder folk å gjøre leppene uvanlig store? Ser jo helt jævlig ut 😛 Spytryne

    16. Kine over her.. veggisburger er absolutt sunnere en vanlig burger! en grunn til at jeg er vegetarianer både fordi det er sunnere, og fordi jeg kan spise med god samvittighet:-)

    17. Det virker som du har det kjempe kjekt der, virker som et veldig spennende sted å dra til!
      Men lurer på hvor mye en juicy coutury kosedress koster, og om du vet om noen steder man kan få kjøpt det i norge? har lett etter det lenge, og hadde vært veldig takknemlig for svar 🙂

    18. Hun har faktisk skrevet ett innlegg om at hu har tatt leppeforstørrelse så du som skriver til Milla om mobbing og naturlige lepper tar feil. De er ikke naturlige. Jeg har ingen mening om dette temaet og har slettes ikke noe imot store eller små lepper. Men er feil å si disse leppene er helt naturlige for det er de ikke 🙂

    19. “Nå så du rar ut, så pappa” herregud.. tenk hva han egentlig tenker.. – Lille jenta mi har endt opp som en ung dame med mange bilder av rumpa si med string på og silikonpupper som nesten synes gjennom bh og bikini og hun er ikke engang 20 år… stakkars faren din

    20. Det ser ut som om du har ødelagt ansiktet ditt lille venn.. vær så snill, hvis det går ann å ta ut det du har i leppene dine så gjør det. Ellers er du en veldig pen jente!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg