dag 3 i Orlando

 

 Tid i Orlando, Florida : 22:03 

Jeg var redd dette skulle bli en tung dag, at jeg kom til å sitte i USA på ferie og være lei meg. Men dere har fått meg til å føle meg lykkelig og heldig, jeg har lest igjennom alt av kommentarer på innlegget “ærlighet varer lengst” og jeg kunne nesten ikke se noen slemme, bare fine, lange kommentarer fult med støtte og kjærlighet. Dere gir meg virkelig troen på mennesker, og at vi kan bygge hverandre opp. Nå er jeg så glad! Ble så rørt av alle kommentarene og mailene, dere aner ikke. Tusen millioner takk for at jeg har dere Som en leser sa, “hvem bryr seg hva man gjør på utsiden, så lenge man er god på innsiden”. Helt sant! 

 

Nå føles det godt å kunne fortelle dere om dagen min, så starter vi med blanke ark her – ikke sant? Jeg har endelig begynt å lære meg hvordan værgudene opererer her i Orlando. Det er sol ett par timer på morningen, så overskyet en time, så sol i en time, så regn i to timer, og så sol på kvelden igjen før mørket kommer. Derfor spretter jeg opp rundt 07 hver morgen for å komme meg ut i sola, i dag rakk jeg faktisk en joggetur på stranden også (jeg overdriver for å høre kul ut – jeg løp i kanskje 1 minutt, så orket jeg ikke mer, haha..). 

 

Bikinien jeg har på meg er fra wildfox, på swimwear.no 

 

 

 

 

 

Vi fikk storfint besøk også, gitt! 

 

 

Etter litt soling måtte vi kjappe oss for å dra til Universal Studios, det stengte faktisk ganske tidlig. Blusen jeg har på meg er fra bikbok, bhen under er fra nelly  HER (ad)

 

 

Universal må være den beste parken jeg har vært i noen sinne, hundre ganger bedre enn disney! Hver eneste karusell vi tok der inne hadde “wow-faktor” og jeg ble helt utmattet av alle inntrykkenne. Anbefales på det sterkeste! 

 

 

 

Møtte en liten venn der inne også, hihi. Hadde faktisk med meg litt mat den kunne få! Den var helt tam, om jeg laget en sånn klikkelyd med munnen kom den løpende bord så sa jeg “heeei rigmor!!”, haha, litt fordi jeg savner hunden min hjemme så mye.. Lille rigmor! 

 

 

 

 

Denne var helt syk, the hulk het den. Fire looper, og gikk helt ned mot vannet! 

 

 

 

I kjent stil. . Er så rart at dagene startet med bikinibilder, og så kommer dette. 

 

 

Harry Potter delen av parken er også fantastisk, og karussellen inne i galtvort var helt syk! Lillesøster er virkelig fan, og løp rundt å så på alt og siterte filmen. Jeg er ikke så veldig interessert, men det er jo en stor del av barndommen min, så gøy å få oppleve det også. Alt er utrolig bra laget, og SVÆRT! 

 

 

 

 

Vi avsluttet dagen på hard rock cafe, og forlot derfra i matkoma. De hadde også utstiilt flere av Kurt Cobain sine personlige bilder og eiendeler, det syntes jeg var en stor opplevelse. De færreste av dere vet sikkert hvem Kurt Cobain var, men han var vokalist i ett band som heter Nirvana. Da jeg var 10-11 år satt jeg og spilte på gitaren til pappa fordi jeg ble så inspirert av dem. . Husker enda pappa tok bilde av meg og sa “så kan du se tilbake på dette når du er verdenskjent artist”. Haha, vel, så bra gikk altså det. . Nå kan jeg ikke spille gitar overhode. 

 

Nå skal jeg hoppe i seng! Har vært så trøtt både i går og i dag, så satser på full avslappning i morgen. I går var vi alle så trøtte at pappa kjørte til feil hotell, og alle sammen gikk ut av bilen og begynte å gå, haha. Det tok laaang tid før noen sa “eh, hvor er vi? Dette er ikke vårt hotell”. God natt ♥

 

 

71 kommentarer
    1. Ikke byr deg om hva andre sier!Du er sterk! Mitt forbilde! Du er ikke mindreverdig bare fordi du har tatt plastikoperasjoner! <3

    2. Tror at du undervurderer leserne dine. Kurt cobain er en person de fleste vet hvem er.. Det blir det samme som å si “de færreste har vel hørt om queen” syns du snakker litt ned til leserne dine

    3. var også i universal studios i orlando, tok ”the hulk”. Det en den beste berg-og-dal-banen jeg har tatt, og jeg har tatt MANGE. eeelsker fart og spenning, og jeg syntes deg var helt fantastisk! Elsker måten de ”skyter” fart på oss helt i starten 🙂 kos deg videre, er såå misunnelig!

    4. Grunnen til at hun sier de færreste av dere, er vel fordi hun har veldig mange unge lesere som ikke var født da Kurt Cobian levde? Trenger ikke LETE etter feil hele tiden heller….
      Sophie: Nirvana rocker! Og en ting – du må være så snill å fortelle oss hvordan du trener for å få den fine rompa di. Drit i situps og pushups og hele pakka. Men hvordan får du rompa di så fin?
      Gjør oss alle en tjeneste å fortell, for mange som lurer 😉 Kos deg masse!!

    5. Det høres ut som om du og familien din har det veldig bra, blir litt misunnelig 🙂 familien min er veldig splittet 🙁 heldig er du 🙂

    6. Jeg forstår ikke helt hvorfor du er ulykkelig jeg da.. Du har en kropp jeg ville drept for, veldig mye penger, fine venner og kjæreste, kan reise hvor du vil når du vil. Kort sagt, du kan gjøre alt når som helst, og du ser helt fantastisk ut.. Jeg ser liksom ikke heeelt hva du er lei deg over. Skjønner at mobbing og depresjoner tidligere kan gjøre deg trist selvfølgelig, men skulle tro at alt du har fikset på utseendemessig, økonomien din, kjæresten, venner og familie bidro til en lykkeligere tilværelse.. Men hva vet jeg:) Håper du blir lykkelig en dag, og fornøyd med deg selv.

    7. Hei Sophie.
      Jeg ville bare si at i dag meldte jeg meg som nesehornfadder hos WWF. Kom på tanken etter jeg leste et av innleggene dine hvor du nevnte det 🙂 Og etter jeg skrev om det på facebook, så ville flere melde seg! Så vit at DU har gjort en forskjell! Fortsett å kjemp for dyrene 🙂

    8. Ååååååe! Jeg savner Olrando noe helt sykt!!!!!! The Hulk er seriøst den beste rollercoasteren noensinne! Kjenner enda suget etter de 15 gangene jeg har tatt den 😛 Kos deg masse Sophie <3 Jeg vil du skal vite at jeg ser opp til deg på sååååå mange måter! takk for at du er deg selv og er ærlig <3

    9. Du undervurderer leserne dine sterkt når du tror de fleste ikke vet hvem Kurt Cobain var. Til og med jenter helt nede på barneskolen vet hvem han var, så er faktisk en smule frekt av det å tro folk ikke vet bedre.

    10. Herregud, tror aldri jeg har sett noen over 12 ha så mange skrivefeil. Patetiskt.
      Du er motbydelig.
      Patetisk, motbydelig og et grusomt forbilde.
      Vi begynner runde 2 med hacking på mandag. Denne gangen holder du den fordømte bloggen din nede til du har lært deg å skrive og er et bedre forbilde, ellers blir det en daglig ting.

    11. JEG HAR VÆRT DEEER!!! ÅH MISUNNER DEG HELT SINNSYKT! DEN GRØNNE ER HULKEN!! HAR TATT ALLEEEEE <3 <3

    12. For du er så god på innsiden ja, akkurat … Du som ikke vil betale skatt for å hjelpe de fattige og syke i landet vårt.

    13. hei sexy girl:) sophie du kommer sikkert til og glemme kommentaren min etter noen minutter:) men pliz:) ikke glem kommeentaren min:) det jeg digger deg du er pen sexy håper du får et fint liv men sophie du må huske en ting hvis noen skriver negativt til deg må du drite i dem/de ikke la folk finne svakheter i deg og plage deg sleng en stygg kommentar tilbake til dem du er pen ta masse vare jg håper vi møte en dag <3jg vil være bestevennen din <3 <3 hilsen nadeia hansen

    14. Hei jeg ville bare si wow! Fordi jeg kan være erlig å si at jeg trodde ikke virkelig at du var en så sterk person! Jeg ble også en gang mobbet og satt helt alene og følte igjen akkurat den samme følelsen som du hadde da, jeg satt også å skrek av og til om kveldene på grunn av det og det var også helt jævlig! Men trenger ikke si mer om det nå 😉 Lykke til videre, vi begge er hvis over det nå men har d enda i bakhodet. Stå på også for å redde delfinene!

    15. Husk Sophie det er folk som ELIN og ANON som er dårlige forbilder;) det er en dualistisk verden vi lever i, og slike mennesker velger å være onde. Du velger å være god sånn det skal være;) de har mistet meiningen med alt og latt seg blitt revet med av djevelen selv:) og husk dere dårlige forbilder dere kan løsrive dere fra det når som helst;) fri vilje vettu;)

    16. mener ikke høres sånn klisje-gal-fan ut nå, men jeg mener faktisk at du har drømmekroppen.. du ser fantastisk ut Sophie!

    17. du er så nydelig og vakker! var i florida i sommer selv, men heldiigvis fikk vi sol nesten hver dag selvom det sto på værmeldinga at det skulle bli regn :’)

    18. Jeg var selv i Orlando (Kissimmee) i sommer, og da stengte ikke Universal tidlig, men det har vell kanskje noe med sommerferien og gjøre?
      hehe – håper du stor koser deg og jeg anbefaler og ta en tur til Florida Mall, tror de har rundt 350 butikker og der har de, VS, Forever 21, Urban Outfitters osv 🙂

    19. Du ser fet ut synes jeg. Bildene lyver ikke. Når det er sagt så er det ikke feil å være feit, jeg er det selv haha. God tur i usa 🙂

    20. Anon: Du er et rævva forbilde,barnslig og patetisk som skriver dritt til jenta på bloggen hennes! Skam deg! Tenk at det går an å synke så lavt. Om du ikke liker å lese bloggen, så ikke gjør det. Så enkelt er det faktisk.

    21. Hei. Ville bare si at du virker som en super jente. Ønsker deg alt godt sofie:) ikke bry deg om folk som slenger skit:) klem fra ida.

    22. Kan vi bytte kropp?
      Du er nydelig!
      Jeg er enig med deg i det med planeten, er og redd.
      Tror jeg leste en plass at det bare var 1600 pandaer igjen i verden:(
      Pandaer er verdens søteste dyr <3
      Elsker deg, Sophie!

    23. Så bra at du ble bedre av kommentarer fra lesere, det fortjener du virkelig! Du er nydelig, det skal du vite, både på innsiden og på utsiden<3

    24. Det virker litt nedlatende å si at de færreste av oss vet hvem Kurt Cobain var, jeg tror/håper at så og si alle vet hvem han var… Føler du prøver å heve deg over leserne dine..

    25. Årh hu mente ikke å være nedlatende. Detvar ikke i tankene hennes i det hele tatt, så hvorfor skal dere omgjør det til noe negativt?

    26. Hvorfor har du stilt opp FMH igjen med rompa bar og barbie som kalle navn? Du var no en fin forside pike denne gangen å 🙂

    27. Lurer på om du kan lage et innlegg hvor du anbefaler diverse sminkeprodukter og gjerne tamponger som ikke er dyretestet? Har lyst til å bli mer obs på hvislke produkter jeg kjøper og jeg syns det virker som om du har veldig god peiling!

    28. Flott kropp du har. Du minner meg om Brooke Shields.
      Borte så lenge fra Norge, og kjæreste? Blir jo ingen sex på deg da.

    29. “De færreste av dere vet sikkert hvem Kurt Cobain var”. Det korrekte er vel at de færresten IKKE vet vet hvem han var. De aller fleste har da vel hatt en crush på både Kurt Cobain og Nirvana en eller annen gang. Det at du vet hvem han er gjør deg ikke til noe “utenom det vanlige”, lol.

    30. Herregud for en babe du er! 🙂 Jeg blir så misunnelig jeg, kjenner jeg blir kanskje små stressa for at typen min som er mega kjekk skal finne seg noen med litt mer ditt ytre og sånn. Enda jeg vet jeg er pen, but still :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg