skal, skal ikke?

Hvem hadde trodd det kunne være så slitsomt å være alene hjemme? Iallfall ikke jeg, jeg så for meg en problemfri hverdag bestående av junkfood og frustrerte fruer på sofaen. Istedenfor rydder jeg, vasker, må huske på å slå av alt av lys i huset, gå tur med hundene, gi hundene mat, lage mat til meg selv . . Det er nå jeg innser hvor bortskjemt jeg er, haha. 

Ellers har jeg innsett nå at klesskapet mitt holder på å flyte over. Det er ikke plass til flere klær der nå, og det er jo ikke så gøy, fordi jeg har jo lyst på flere klær. Jeg må enten finne en ny løsning til hvordan jeg skal få plass, eller så må jeg selge noe klær. Eventuelt gi bort. Er det noe dere kunne ha vært interesserte i?

Kjoler . .Det er virkelig utrolig mange fler enn det ser ut som!

Jakker. .

Sko . . 

Tilbehør

Vesker . .

Bukser, skjørt, shorts og strømpebukser. .

Gensere og topper . .

142 kommentarer

Siste innlegg