sære matvaner

Nå er jeg hjemme i lille harstad, og det føles godt! Jeg har ikke slappet av hjemme siden helt i starten av august, det begynner nå å bli en stund siden. . Følelsen av å ligge i sin egen seng på sitt eget rom, den kan man ikke sette en prislapp på! Jeg skal nyte det at jeg faktisk er hjemme, så idag blir det bare avslapping for min del. Tenkte litt på å lage en videoblogg slik at dere får se den “nye” meg på video, hva sier dere? 

Så godt å se min lille baby igjen! Vi skal kose oss masse idag ♥

I dag er det lørdag, så jeg tenkte å unne meg noe godt. Det ble til banan og jordbær med vaniljesaus, mmm! Jeg elsker vaniljesaus, da jeg var mindre pleide jeg å drikke det! Andre sære ting jeg liker å spise er : prim med skjei rett fra boksen, rømme rett ifra boksen, all slags røre eller deig og kald grøt blandet med yoghurt.. NAM!

 

Haha sååå fin.

Genseren jeg har på meg er fra nelly HER, jeg viser bedre bilde senere! 

23 kommentarer

Siste innlegg